Mit' usko on en tiedä, luottamusta, Hebr 11
Luottamus kasvaa kun havaiseee ja lupauksen antaja on uskollinen ja tekee kuten on luvannut.
Oma Jumala ei ole luottamusta, ANSAINNUT, ei ole tekoja vaikka niitä paljon on luvattu.
Mitä voin ja mitä te voitte tehdä?
Usko ennen muinoin tuli uskollisesta Jumalasta?
He kaikki tulivat uskomaan TEKOJEN eli näkemisen kautta kun Jumala piti lupaukset?
en tiedä, sillä Herra ei ole Opettanut sitä mikä on tärkeää vaan nyhrää turhissa "asioissa", en tiedä mitä Herra tekee salassa, niin etten voi havaita, mutta vaikuttaa, että Herra nukkuun tahi on matkoilla tahi sitten muualla jotain "turhuutta" tekemässä.
Missä on Elävä Jumala?
Ennen muinoin, itsepäinen ja paha kansakunta, kaikki tyyni, Nooan aikana ei uskonut.
Ennen muinoin, itsepäinen ja paha kansa, Mooseksen aikana ei uskonut.
Ennen muinoin, itsepäinen ja paha kansa, Elian aikana ei uskonut.
Nyt näissä tapauksissa, Usko tuli NÄKEMISEN kautta!
On tietysti hyvä, Kuten Herra Jeesus sanoo että uskoo vaikka ei näe.
Jos olisi mahdollista, kysyisin Herralta onko parempi mennä epäuskossa kakotukseen vai, näkemisen kautta tulevan uskon kautta taivaaseen.
Nyt Apostolit, eli opetuslapset, eivät uskoneet, eikä edes AABRAHAM!, mutta en nyt sieltä muita ota esille, LUE miten Abram uskoi ja miten se tuli ja missä tilanteessa!
me olemme pahemmassa tilanteessa kuin he, Nooan aikana, Mooseksen aikana ja Eliaan, sekä "Jeesuksen aikana":
Koko maailma on pimeydessä ja valheessa ja petoksessa!
Muista en vä'litä vaan Suomesta.
Herra Ojenna kätesi ja osoita kuin muinoin että sinä olet Elävä.
Herra eikö ole parempi että kansa saa mahdollisuuden uskoa, näkemisen ja kuulemisen kautta, omilla korvilla ja havaitsevat teot ja ihmeet mitä voi tehdä JOS tahdot.
Jos Herra, Jumala Kaikkivaltias, ja Herra Jeesus, Jumalan Poika jolle on annettu Kaikki valta taivaassa ja maan päällä,tulisi ja tekisi, niin kansa uskoisi, ainakin sen mitä havaitsevat ja saisivat mahdollisuuden pelsataa kurjan sielunsa.
Missä on Elävä Jumala?
Kuinka monta, OIKEASTI parantunutta tiedät, itse tiedän "satoja" mukamas parantuneita, mutta se on kuin aamu kaste, menee pienessä helteessä pois.
Kuinka monta sokeaa on saanut näkönsä? Oikeasti!
Kuinka monta kuolutta on Oikeasti noussut ylös kuolleista?
Missä olet Herra?
en hyvä'ksy että olet hiljaa ja en voi mihinkään mennä, ei ole paikkaa ja muutenkin koko maailma ja kaikki mitä siellä on on turhuutta.
ei ole pako paikkaa, ei ole mahdollisuutta muuta kuin odottaa?
ei näin Herrani, Jos näin minua vielä kohtelet kuin olet kohdellut "kohdusta" asti, näin pahoin olet minulle tehnyt, niin miksi elän!
ei, en tahdo elää, parempi on minulle että annat kuolla ja ota sieluni ja hengeni.
1. Kun. 19:4
Sinne hän jätti palvelijansa, mutta meni itse erämaahan päivänmatkan päähän. Hän tuli ja istuutui kinsteripensaan juureen. Ja hän toivotti itsellensä kuolemaa ja sanoi: "Jo riittää, Herra; ota minun henkeni, sillä minä en ole isiäni parempi".
Tule Herra, en tahdo enää jatkaa tätä turhuutta.
Jos et voi tahi pikemminkin tahdo auttaa, miksi huudat!
2. Moos. 14:15
Ja Herra sanoi Moosekselle: "Miksi huudat minulle? Sano israelilaisille, että he lähtevät liikkeelle.
Missä on Elävä Jumala?
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pirun hyvä kysymys. Missä Jumala ja Jesse luuraa, ei näy ei kuulu ja rukouksetkaan ei auta.
- Anonyymi
saatana ei pelkää sitä että uskovat, tahi kuka tahansa, Rukoilee Jumalaa Kaikkivaltiasta, vaan sitä että Jumala vastaa.
ja itse uskon että Jumala vastaa, vaikka odottavan aika on liian pitkä ja raskas.
Joten, iloitse ja riemuitse, Jumalan vastaus on jo tulossa! - Anonyymi
Jumala on ihmisen mielessä, kykymme aistia ja käsitteellistää maailmaa, kommunikoida ja luoda uutta. Mitään ihmisen ulkopuolista jumaluutta ei ole olemassa. Sen ymmärtäminen pakottaa meidät rauhaan, sillä ihmisten kesken sotiminen on kamalinta mielisairautta.
- Anonyymi
Harvinaisen hyvä ja rehellinen aloitus. Kiitos!
- Anonyymi
Faarao oli elävä jumala, siitä tuli sitten keisari, kuningas, presidentti, päänministeri.
- Anonyymi
Kuinka mukavaa olisikaan se että olisi olemassa elävä jumala. Epäilen vahvasti ettei Jumalaa ole olemassa.
- Anonyymi
Kinkku oli kyllä kypsä ja haisikin hyvältä.
Samaa ei voi sanoa palsta uskovaisista.
Enemmän ovat kiinnostuneita homojen hommista vaikka eivät muka itse ole. - Anonyymi
Job.23:3-6 Oi, jospa tietäisin, kuinka löytää hänet, jospa pääsisin hänen asunnolleen! Minä esittäisin hänelle riita-asian ja täyttäisin suuni todisteilla. Tahtoisinpa tietää, mitä hän minulle vastaisi, ja kuulla, mitä hän sanoisi. Riitelisikö hän kanssani suurella voimallansa? Ei, hän vain tarkkaisi minua. Ps.115:16 Taivas on Herran taivas, mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille.
- Anonyymi
Miten muuten on oletko paistanut sikaa ? Koska VT:een mukaan se ei käy
Riittääkö fanitus siihen asti, että menet itse teurastamaan lampaan ? Vai ostikko peräti kaupan hyllystystä ? Kait tiedät, ettei ne ole teurastettu VT:een mukaan ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2103433- 1202083
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641724Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2031691- 1741568
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861456- 531301
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751251- 591228
- 1191141