Kuten otsikostakin käy ilmi nii uutta luettavaa olisi etsinnässä ja toivon et en oo ainoa! Eli kerätään tänne aktiivisia kehoprojekteihin painottuneit blogeja koosta, iästä ja sukupuolesta riippumatta :) Blogit-listalla pyörii useesti vain ne, jotka päivittelee lähes päivittäin, mut tiedän et on paljon "helmiä" piilossa. Myös oman blogini osoite löytyy mun profiilista, jos kiinnostaa kurkata!
Ilmianna lempi terveys/laihdutusblogisi :)
15
117
Vastaukset
- Anonyymi
Suomalaiset nauttivat ilmiantamisesta.
- Anonyymi
En nyt varsinaisesti nauti, mutta yli 500 ilmiantoa olen tehnyt täälläkin palstalla toukokuun jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt varsinaisesti nauti, mutta yli 500 ilmiantoa olen tehnyt täälläkin palstalla toukokuun jälkeen.
Kateutta ja kunnioitusta herättävä määrä ilmiantoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossakin luki, että tuollainen käytös johtuisi pitkäaikaisesta raudanpuutteesta, jonka voi löytää vain lääkäri analyysien kautta. Allekirjoitatko väitteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossakin luki, että tuollainen käytös johtuisi pitkäaikaisesta raudanpuutteesta, jonka voi löytää vain lääkäri analyysien kautta. Allekirjoitatko väitteen?
En oikein. Saan dietaarista rautaa enemmän kuin suositellaan maksimissaan. Lähinnä palkokasveista ja viljasta. Hemirautaa onneksi aika vähän. Arvelen, ettei yliannostuksen vaaraa kuitenkaan ole, sillä käytän myös maitotuotteita runsaasti.
Aion jatkaa rautaista linjaani myös ensi vuonna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oikein. Saan dietaarista rautaa enemmän kuin suositellaan maksimissaan. Lähinnä palkokasveista ja viljasta. Hemirautaa onneksi aika vähän. Arvelen, ettei yliannostuksen vaaraa kuitenkaan ole, sillä käytän myös maitotuotteita runsaasti.
Aion jatkaa rautaista linjaani myös ensi vuonna.Vaivasi on siis perinnöllinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli noin puolet veepuun kirjoituksista. Toinen puoli on silti jäänyt poistamatta. Valitettavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli noin puolet veepuun kirjoituksista. Toinen puoli on silti jäänyt poistamatta. Valitettavasti.
Sanoisin, että yli 90 prosenttia hänen viesteistään poistettu. Vain osa-ansio kuuluu minulle, sillä ilmiantajia on muitakin.
Laatikaisen, Knuutin ja Mustajoen blogit ovat oikein hyviä.
- Anonyymi
"Laatikaisen, Knuutin ja Mustajoen blogit ovat oikein hyviä."
THL:n juoksupoika ja kärryiltä pudonneita tyydyttyneen rasvan pelkoisia "tietäjiä".
Hyviä???
Onneksi parempiakin löytyy.
Heidän julkaisuistaan voit lukea hakusanalla: terveenä ja kylläisenä - Anonyymi
Siinäpä ne tiedon lähteet lienevätkö ihan järkeviä. Ihan semmoista ikiaikaista harhaoppia. Onhan Knuuti ihan PET laitoksen johtaja. Laitos tunnetaan siitä ettei ole saanut statiineitten vaikuttavuudesta näyttöä. Utriainen kyllä on sellaisen saanut aikaiseksi. Eli lienee sellainen pimeä myyrän reikä ja saavat vertaistukea toisista pimeistä myyränreistä.
- Anonyymi
Suosittelen vahvasti tukeutumaan ravitsemusteluteletappien ja heleppoheikkien plogien sijasta vertaisarvioituihin sivustoihin joissa on tarjolla faktoja.
- Anonyymi
Itse en luota KNM:en teksteihin.
- Anonyymi
Palstan vakihourimo nostelee "oman arkistonsa aarteita". Vanhimmat jo 20 v. ikäisiä. Poloinen uskoo, että ne ovat parasta antia...keksii koko terveydenhoidon alalta itselleen vaivoja. Toki niistä omista kokonaan vaikenee.
Oma nykyinen ajatuksensa ei enää kulje. nauttii siitä yhä kuin taaparo-ikäinen kun saa joiltakin ihmisisltä läheistukea. Säälittävää! - Anonyymi
http://karppaus.info/forum/viewforum.php?f=48
Siellä se Valtukin kirijoottaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232326- 921307
- 541164
- 1171084
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711044KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.231010Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57997Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31940Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55928Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53926