Naiset ei kiinnostu palstan miehistä

Anonyymi

Oletteko muka saaneet naista tänä vuonna? Oletteko käyneet edes treffeillä.

49

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      palstan miehet ei pyydä naisia treffeille.

    • Anonyymi

      kaikki on tehtävä nyt teamsin kautta.

    • Olen.

    • Kävin 1 kerran treffeillä ja joitiin, panin naista, mutta ei vain napannut se siitä. naisia ei vain saa ku joskus, mutta ei oman tyylisiä.

      t. allu

      • Olen yrittänyt naisia nyt riitti ja poistin tinderin,, en vain jaksa enää.


      • Anonyymi

        Etkä käynyt


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkä käynyt

        Kävin tossa 2 kk sitte treffeillä.


    • Anonyymi

      Miehet ei ole romanttisia ja siksi naiset ei kiinnostu.

      • Anonyymi

        Kyllä monetkin ovat. Mutta vain harva on kiinnostava.


    • Anonyymi

      Huono haastaa kun velat on yksinomaan saatavia vielä.

    • Anonyymi

      Ei enää jaksa yrittää kun ei naista saa. Poistin tinderit ja kaikki. Olisi kiva jos nainen kiinnostuis musta eikä aina ykspuolista paskaa.

      • Anonyymi

        Haluan että nainen etsii mut ja haluaa tavata ja kiinnostuu musta. Siispä varmaa yksin hautaan


    • Anonyymi

      Naiset ei halua nähdä vaivaa miesten tutustumiseen. Helpompaa on olla sinkku.

      • Anonyymi

        Sinkkuus on vaa paskaa.

        T. allu


    • Anonyymi

      Samat typpit palstalla vuodesta toiseen joten on selvää etteivät saa naisia.

      • Anonyymi

        No ei tässä naista saa. Miksei heille kelpaa??


    • Yym. Sitten ei ainakaan saa, jos ei uskalla kysyä. Pitää muistaa, ettei kaikki edes halua just täältä ketään. Ja osa on varattuja naisista ja miehistäkin.

    • Ja onhan Pirpana ja Pujis kiinnostuneet toisistaan. Tuoreimmat, joista taitaa tulla pari..

      • Anonyymi

        Sillä aikaa kun toiset ruikuttivat Pujis laittoi toimeksi. Niin sitä pitää!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sillä aikaa kun toiset ruikuttivat Pujis laittoi toimeksi. Niin sitä pitää!

        Niinpä. 👍


      • Ei meistä paria perinteisessä mielessä tule..
        jotakin satunnaista ja nautinnollista..

        Olen kyllä hieman ihastunut pujikseen, mutta mitään romanttista en haaveile. Tai no vähän.. mutta kyllä ennemminkin kai on kyse kiihkeästä ja kuumasta...

        Olemme jo sopineet että status pysyy sinkkuna
        ja jos haluatte luonnehtia meitä pariksi niin se on teidän tulkinta... enkä ole koronan takia saanut sitä kuuluisaa treffikutsua vielä, joten ...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ei meistä paria perinteisessä mielessä tule..
        jotakin satunnaista ja nautinnollista..

        Olen kyllä hieman ihastunut pujikseen, mutta mitään romanttista en haaveile. Tai no vähän.. mutta kyllä ennemminkin kai on kyse kiihkeästä ja kuumasta...

        Olemme jo sopineet että status pysyy sinkkuna
        ja jos haluatte luonnehtia meitä pariksi niin se on teidän tulkinta... enkä ole koronan takia saanut sitä kuuluisaa treffikutsua vielä, joten ...

        Okei. Itse tiedätte. Tulitte vaan mieleen. :)


      • JanK kirjoitti:

        Okei. Itse tiedätte. Tulitte vaan mieleen. :)

        Pitihän se julistaa palstan naisille että pujis on edelleen saavutettavissa oleva uros.

        Meillä synkkaa ihan hyvin pujiksen kanssa, mutta ei tässä naimisiin olla menossa...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Pitihän se julistaa palstan naisille että pujis on edelleen saavutettavissa oleva uros.

        Meillä synkkaa ihan hyvin pujiksen kanssa, mutta ei tässä naimisiin olla menossa...

        Aa, en hoksannutkaan tuota, tosiaan. Useinhan se menee niin, että kun muut huomaa jonkun kiinnostuneen jostain tai joidenkin välillä jotain, ne muutkin yllättäin kiinnostuu samasta jommin kummin.

        Joku kummallinen ilmiö niin irl, kun netissäkin. :)

        Onneksi itte en ihastu kun harvoin ja harvoihin ja en ole sinkkukaan, niin saapi rauhassa muut rakastaa ja toisensa löytää. En ole kilpailemassa mukana. :)


      • JanK kirjoitti:

        Aa, en hoksannutkaan tuota, tosiaan. Useinhan se menee niin, että kun muut huomaa jonkun kiinnostuneen jostain tai joidenkin välillä jotain, ne muutkin yllättäin kiinnostuu samasta jommin kummin.

        Joku kummallinen ilmiö niin irl, kun netissäkin. :)

        Onneksi itte en ihastu kun harvoin ja harvoihin ja en ole sinkkukaan, niin saapi rauhassa muut rakastaa ja toisensa löytää. En ole kilpailemassa mukana. :)

        Juu, ymmärsin. Rauhaa ja rakkautta.
        Mutta on vaan niin helppoa alkaa riepottelemaan meidän jutulla, joten leikkaan huhuilta siivet heti alkuunsa.

        Pujis pitkän linjan palstalainen ja tuskin luopuu palstailusta joten paree ettei meitä leimata pariksi edes hupimielessä..

        Ja huomattinhan että pujottelijalla on "ystäviä" palstalla kun meillä alkoi orastamaan kiinnostus toisiamme kohtaan. Näiden fanien siis on turha hötkyillä, ollaan pujiksen kanssa aikùsia ihmisiä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu, ymmärsin. Rauhaa ja rakkautta.
        Mutta on vaan niin helppoa alkaa riepottelemaan meidän jutulla, joten leikkaan huhuilta siivet heti alkuunsa.

        Pujis pitkän linjan palstalainen ja tuskin luopuu palstailusta joten paree ettei meitä leimata pariksi edes hupimielessä..

        Ja huomattinhan että pujottelijalla on "ystäviä" palstalla kun meillä alkoi orastamaan kiinnostus toisiamme kohtaan. Näiden fanien siis on turha hötkyillä, ollaan pujiksen kanssa aikùsia ihmisiä.

        Mä ainakin olen iloinen teidän kahden puolesta ja toivon kaikkea mukavaa yhteistä :)


      • elisakettu kirjoitti:

        Mä ainakin olen iloinen teidän kahden puolesta ja toivon kaikkea mukavaa yhteistä :)

        Samaten, sekä muidenkin sydänkäpysten puolesta.


      • elisakettu kirjoitti:

        Mä ainakin olen iloinen teidän kahden puolesta ja toivon kaikkea mukavaa yhteistä :)

        Kiitos, oli taas niin kauniisti sanottu sinulta. Sulla on oikeasti sana hallussa.

        Minäkin toivon että homma toimisi pujiksen kanssa.. haluan sitä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu, ymmärsin. Rauhaa ja rakkautta.
        Mutta on vaan niin helppoa alkaa riepottelemaan meidän jutulla, joten leikkaan huhuilta siivet heti alkuunsa.

        Pujis pitkän linjan palstalainen ja tuskin luopuu palstailusta joten paree ettei meitä leimata pariksi edes hupimielessä..

        Ja huomattinhan että pujottelijalla on "ystäviä" palstalla kun meillä alkoi orastamaan kiinnostus toisiamme kohtaan. Näiden fanien siis on turha hötkyillä, ollaan pujiksen kanssa aikùsia ihmisiä.

        Nojoo, huutelijoita riittää. Riippuen tyylistä ja tarkoituksesta ne joskus hymyilyttää ja joskus rasittaa.

        Täällä on niin helppoa kai huudella, että houkutus huuteluun kasvaa? Mut teille 😋👍


      • JanK kirjoitti:

        Nojoo, huutelijoita riittää. Riippuen tyylistä ja tarkoituksesta ne joskus hymyilyttää ja joskus rasittaa.

        Täällä on niin helppoa kai huudella, että houkutus huuteluun kasvaa? Mut teille 😋👍

        Kiitos.


    • Anonyymi

      On muuten tosi outo juttu, että naisia ei kiinnosta palstan miehet, siis ihme todellakin. Mutta ap, miksi kirjoitit turhanpäiväisen, itsestäänselvän aloituksen. Tottakai naiset on käynyt treffeillä ja jännämiesten kanssa. Nyt niillä kaikilla on lapsia jännämiesten kanssa ja ne havittelee palstan miehiä puolisokseen ja näiden miljoonaomaisuuksia itselleen..

      • Anonyymi

        Outo juttu? Täällä 99.99 % on ihan järkyttäviä hihhuleita, mitkä syyttää omasta saamattomuudestaan ja huonosta itsetunnosta muita.

        Ei sellaisten kiviriippojen kanssa kukaan täysjärkinen mihinkään lähde.


    • Anonyymi

      "Kävin 1 kerran treffeillä ja joitiin, panin naista, mutta ei vain napannut se siitä. naisia ei vain saa ku joskus, mutta ei oman tyylisiä."
      Tämä Allun "treffit" tarkoittaa sitä kun Allu kävi venäläisellä maksullisella ja maksoi 100!!!! euroa sille!
      Tämän Allu on itse kertonut täällä palstalla. Jos allu olisi oikeilla treffeillä käynyt saisimme kuulla sitä taatusti jatkuvasti. Olisi se niin iso asia Allulle että siitä pitäisi jankuttaa ja jankuttaa ja jankuttaaaaaaaaaa......

      • Anonyymi

        Kävin treffeillä en maksullisella lol.


      • Anonyymi

        Kävin treffeillä ja se siitä. En kerro enempää. Ei ollut mun tyyppiä.


    • Anonyymi

      Kannattaisi kysyä myös toisinpäin, eihän ole varmaa saako nainen palstamieheltä, tai miehiltä ollenkaan. Me miehet kun olemme joskus vanhan ajan jassoja, saa panostaa toivoen keskustaan osumista ja jättipottia, mutta parasta mitä saa on reunat, ne kohdat joista saa panoksen takaisin. Voi sit yrittää uudestaan.

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      Seurustelen palstaukon kanssa, mutta sehän ei koskaan tule julki, että kenen, ja oikein hyvin menee.

      • Anonyymi

        Anonyymin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymin

        tätä nykyään juu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymin

        mennään uudeksi vuodeksi lapinkylään lomalle


    • Anonyymi

      Naiset ei kiinnostu palstan naisistakaan.

      • Anonyymi

        Ei täölä öle lespöje


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kun mies juo viinaa ja on porukan mukana yökerhossa voi tavata naisia ja päästä treffeille. Viinamies bilettää yökerhossa ja hurmaa naiset bailaustaidoillaan. Viinamies saa naisilta yhteystietoja ja voi pyytää naisia treffeille.

      Raitis mies ei ole mukana porukassa eivätkä naiset hänestä kiinnostu. Hän ei edes tapaa naisia koska ei käy yökerhossa bilettämässä eikä saa naisilta yhteystietoja. Kenetkäpä hän treffeille kutsuisi kun ei naisia edes tunne.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      En ole saanut naista, mutta en ole naisista kiinnostunutkaan.
      Sen sijaan avomieheni jonka kanssa yhteistä taivalta 10 vuotta ja niistä 9 avoliitossa, menimme joulupäivänä kihloihin. Yllätimme ystävämme ja vanhempamme ja lähimmät ihmisemme.
      Niin että miestä "saatu" ja eiköhän "saada" jatkossakin.

    • Anonyymi

      Alkoholia kun juo baareissa niin mies uskaltaa naisille jutella ja voi kumppanin löytää.
      Selvinpäin mies ei naisiin tutustu eikä naiset lähde treffeille vaikka mies netissä naisia lähestyy niin naiset on todella nirsoja eikä mies naisiin tutustu.

      • Anonyymi

        Viinamiehen kommentti?

        Ihmiset etsivät vertaistaan. Baareissa voi olla onnea tai se taitaa olla ainoita paikkoja joissa olen antanut naisille pakit. Baarit ovat melkoisen sekavia paikkoja. Pitävät sisällään kaikenlaisia kulkijoita, osalla kaikki ei aina pysy hallussa, ei ainakaan käyttäytyminen.
        Vieläkin joskus ajattelen miten yksi nainen tuli terassille pöydämme luo haastamaan riitää. Kerroimme ystäväni kanssa ettei nyt kiinnosta tuo agressiivisuus ja hän löi ystävääni kasvoille. Kerroin hänelle ettei noin voi tehdä tuntemattomille ja hän läväytti avokkaan kasvoilleni. Kimpaannuin mutta nousin ylös ja menin heti ulos jäähylle. En löytänyt savukkeita jotka olivat jääneet terassille pöytään. Menin hakemaan niitä ja palatessani ulko oven suuntaan näin naisen istuvan pöydässään yksin. Menin juttelemaan polvistuen naisen eteen ja sanoin anna anteeksi ja vedin läsärin poskelle. Naisen pää hävisi näkyvistä ja hän uuvahti pöydän alle. Itse menin tupakalle ja ensimmäisten savujen aikana oli hyvä ja tyyni olotila. Voin olla sairas, tai sitten en.

        Baareissa tapaa kaikenlaisia ihmisiä joten virittäkää ne antennit oikeille taajuuksille.

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      no eipä ole ees joulupiparia suanut eikä korotsuakaan..enstex antavat ymmärtää sitte eivät ymmärrä antaa..notgyd

    • Anonyymi

      No ei niin. Näkymättömistä on paha kiinnostua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1831
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1164
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    Aihe