Näin alkavan vuoden kunniaksi ja koska palstalla pyörii..

Anonyymi

...paljon varattuja naisia, niin laitetaanpa heille nämä mainiot ohjeet jotta olisivat varattuja seuraavanakin uutena vuotena:

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000001018365.html

Kolmoskohta on kyllä mainio ja varmaan niin totta monessa taloudessa :D

" ”Koettakaa miellyttää miestänne joka suhteessa. Asettukaa hänen asemaansa. Hän on rakastunut nuoreen, hentoon tyttöseen, joka hänen mielestään vastasi hänen ihannettaan, jonka tukka kiilsi hienoissa laineissa, hipiä oli himmeä ja ruusuinen, kädet hyvinhoidetut, puku sievä ja siisti, hymy suloinen, puhe lempeä ja älykäs.

Ja nyt hän on naimisissa kampaamattoman, kiiltävänenäisen, tahraisessa aamunutussa löntystelevän lihavahkon, huolimattoman, juoruilevan, sentimentaalisen, happamen ja äyskivän olennon kanssa, joka vaatii, että häntä on kohdeltava samoin kuin nuorta morsianta.”

-harmiseikirj-

340

698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauheita vaatimuksia. :D

      Ei pysty ei kykene.

      • Täydellisyyteen voi panostaa kyllä ja ostin kyllä kivan kesä mekon jospa silloin on tarvittavan kaunis🥰
        Oon vaan huomannut isukilla voi tulla vaikeuksia päästää minua enää yksinään jos liian menevissä vaatteissa menisin mutta eikä sekään ole sitten kiva että pitää vahtia minuakin.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Täydellisyyteen voi panostaa kyllä ja ostin kyllä kivan kesä mekon jospa silloin on tarvittavan kaunis🥰
        Oon vaan huomannut isukilla voi tulla vaikeuksia päästää minua enää yksinään jos liian menevissä vaatteissa menisin mutta eikä sekään ole sitten kiva että pitää vahtia minuakin.

        Kyllä varmaan oot jos kerran on vaikeuksia päästää yksinään, mutta sehän on vaan hyvä kun vähän varpeisillaan :)

        -harmiseikirj-


    • Voi sitten mies vaatia kun rahaa on sen verta pistää minuun, että voin näyttää kauniilta ettei se tunnu syövereissä että on lapsilta pois. Sitä ennen joutuu katselemaan vatsakumpua jossa on elävä jälkeläisensä.

      Jännä kun laskettiin että olen ollut silloin kipeänä( epäiltävän Koronan alla) kun on vauva alkunsa saanut munasolun, jospa sieltä tulee jokin geenimanipuloitu hämäkkimies😁

      • Noh tänään joku Elisa mies soitti ja kovasti kauppasi taplettia ja ja jotain kanavaa ja selitin että kuin näki että oli vaikka mitä ostettu ja totesin kun olisi ensin saada ne osamaksuja pois voi sit ostaa ihan käteisenä, ettei ole nyt varoja yhtään enempää elämään.
        Oli sen verta paljon puhelimia ja tapletteja ostettuja
        Eipä mennyt pakko kaupaksi ja kiittelin täysin ja uusia vuosia toivotteleli.
        Sen verta näky tiedoissani, että ymmärsi tilanteen.


      • Kyllä muistin erota että on käyttäjäkin ja muutamaa huonoa ostostaitosi harmittelin , eikä niin huonoja ostoksia taas halua pistää eteenpäin muiden harmiksi.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä muistin erota että on käyttäjäkin ja muutamaa huonoa ostostaitosi harmittelin , eikä niin huonoja ostoksia taas halua pistää eteenpäin muiden harmiksi.

        Siis erota =kertoa
        Kyllä tuo väänsi oman sanan.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä muistin erota että on käyttäjäkin ja muutamaa huonoa ostostaitosi harmittelin , eikä niin huonoja ostoksia taas halua pistää eteenpäin muiden harmiksi.

        käyttäjäkin= käyttäjiäkin.

        Kyllä harmittaa kovin noi kirjoitusvirheet


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Siis erota =kertoa
        Kyllä tuo väänsi oman sanan.

        Ota ennustava tekstinsyöttö pois :I Mut joo, puhelimessa ei ikinä kannata mihinkään sitoutua, itse olen joko heti tyrmännyt aina etten osta mitään, jos ne silti haluaa jaaritella sanon että laita tarjousta sähköpostiin, se on ihan hyvä keino saada ne perääntymään tykrkytyksestä.

        -harmiseikirj-


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä muistin erota että on käyttäjäkin ja muutamaa huonoa ostostaitosi harmittelin , eikä niin huonoja ostoksia taas halua pistää eteenpäin muiden harmiksi.

        Ostosta, ei ostostaitosi.
        Kylläpäs taas tuo lätkäisi monta sanaa miten sattui.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ota ennustava tekstinsyöttö pois :I Mut joo, puhelimessa ei ikinä kannata mihinkään sitoutua, itse olen joko heti tyrmännyt aina etten osta mitään, jos ne silti haluaa jaaritella sanon että laita tarjousta sähköpostiin, se on ihan hyvä keino saada ne perääntymään tykrkytyksestä.

        -harmiseikirj-

        Osaankohan edes sitten kirjoittaa, jos ennusteleva ole päällä🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ota ennustava tekstinsyöttö pois :I Mut joo, puhelimessa ei ikinä kannata mihinkään sitoutua, itse olen joko heti tyrmännyt aina etten osta mitään, jos ne silti haluaa jaaritella sanon että laita tarjousta sähköpostiin, se on ihan hyvä keino saada ne perääntymään tykrkytyksestä.

        -harmiseikirj-

        Muistatkohan mistä sen saa pois päältä?


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Muistatkohan mistä sen saa pois päältä?

        Varmaan asetuksista löytyy, ei ole mulla ollut applen kalikkaa niin en ihan lonkalta osaa sanoa. Tuossa näyttäisi olevan juttua:

        https://support.apple.com/fi-fi/HT207525

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan asetuksista löytyy, ei ole mulla ollut applen kalikkaa niin en ihan lonkalta osaa sanoa. Tuossa näyttäisi olevan juttua:

        https://support.apple.com/fi-fi/HT207525

        -harmiseikirj-

        No näyttävästi onnistu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan asetuksista löytyy, ei ole mulla ollut applen kalikkaa niin en ihan lonkalta osaa sanoa. Tuossa näyttäisi olevan juttua:

        https://support.apple.com/fi-fi/HT207525

        -harmiseikirj-

        Katsotaan jatkossa, miten käy 😁


    • Valtaosan erohakemuksista tekee nainen, joten oiskohan sen miespuolen syytä vaihteeksi katsoa peiliin?

      • Anonyymi

        Nainen valitsee, tiedetään mitkä kriteerit. Ne ei vaan pure pitkässä juoksussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nainen valitsee, tiedetään mitkä kriteerit. Ne ei vaan pure pitkässä juoksussa.

        Ei kukaan miehiä pakota.


    • Anonyymi

      Ja nainen on naimisissa harvahiuksisen möhömahan kanssa, joka katsoo telkkarista teinitytöt Australiassa ohjelmaa toisessa kädessä makkara ja toisessa olut ja jalassa kulahtaneet lököverkkarit.

    • Kolmoskohdan lisäksi korostaisin kohtaa #10. Tämä sopii myös niille, joille kohdan 3 pinnallisuus tuntuu noh, liian pinnalliselta.

      "10. Suhtaudu miehesi toilailuihin huumorilla ja arvosta häntä
      Nalkuttava, miestään ivaava nainen ajaa hänet helposti ”muualle etsimään sitä ymmärrystä ja viihtyisyyttä ja tunnustusta, mitä hän ei kotonaan löydä”. "

      Toivottavasti tuo "Jokaisen naisen kirja" kirja kuuluu mahdollisimman monen naisten yliopiston pakollisiin opintoihin tai jopa pääsykoevaatimuksiin.

      • Ilmaan jää leijumaan iso kysymys.. Miksi?

        Kohta päästään kohti ydintä..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ilmaan jää leijumaan iso kysymys.. Miksi?

        Kohta päästään kohti ydintä..

        Ai miksi? No, koska hyvä mies on luksustuote. Sellaisesta kannattaa pitää kiinni.


      • scrg kirjoitti:

        Ai miksi? No, koska hyvä mies on luksustuote. Sellaisesta kannattaa pitää kiinni.

        Jaa.. Paljos se nykyään kustantaa? Semmonen nuori, viriili ja komea tuote?

        Ai..mutta niitähän jaellaan ilmaseks tinterissä..☺

        Tätit kerto kylpylässä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Jaa.. Paljos se nykyään kustantaa? Semmonen nuori, viriili ja komea tuote?

        Ai..mutta niitähän jaellaan ilmaseks tinterissä..☺

        Tätit kerto kylpylässä.

        "Tätit kerto kylpylässä."

        ...kalajuttuja, sanon minä. Nuoret, viriilit ja komeat käy koukkuun, mutta entäs sitten ne, jotka pääsi karkuun...


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        "Tätit kerto kylpylässä."

        ...kalajuttuja, sanon minä. Nuoret, viriilit ja komeat käy koukkuun, mutta entäs sitten ne, jotka pääsi karkuun...

        Joulun jälkeen voi ilmeisesti vääränlaiset luksustuotteetkin (miehet)palauttaa tai vaihtaa tykkäämäänsä. Voi olla väärän kokoinen, väärän hajuinen, väärän värinen ym. Voi olla ihan sekundalaatuakin mies ja semmosen jos palauttaa saa yleensä vielä matkakulut ja ekstrakorvauksen


      • scrg kirjoitti:

        "Tätit kerto kylpylässä."

        ...kalajuttuja, sanon minä. Nuoret, viriilit ja komeat käy koukkuun, mutta entäs sitten ne, jotka pääsi karkuun...

        Noh.. nappastaan haavilla kiinni ja loput troolataan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joulun jälkeen voi ilmeisesti vääränlaiset luksustuotteetkin (miehet)palauttaa tai vaihtaa tykkäämäänsä. Voi olla väärän kokoinen, väärän hajuinen, väärän värinen ym. Voi olla ihan sekundalaatuakin mies ja semmosen jos palauttaa saa yleensä vielä matkakulut ja ekstrakorvauksen

        Palautusoikeus on aina, ihan minkä tahansa joulun jälkeen tai vaikka ennen. Vaihto-oikeus on hankalampi juttu: uusia ei valmisteta ja vaihtaa voi oikeastaan vain sellaiseen, jonka joku muu on todennut (hänelle) vääränlaiseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joulun jälkeen voi ilmeisesti vääränlaiset luksustuotteetkin (miehet)palauttaa tai vaihtaa tykkäämäänsä. Voi olla väärän kokoinen, väärän hajuinen, väärän värinen ym. Voi olla ihan sekundalaatuakin mies ja semmosen jos palauttaa saa yleensä vielä matkakulut ja ekstrakorvauksen

        Juu ja jotkut nikuttaa ikävästi.. Ei niikus oikein istu. Saattaa myös olla allerginen.. Kaikenlaista voi olla. Kyl pittää testaa ensin ite..


      • scrg kirjoitti:

        Palautusoikeus on aina, ihan minkä tahansa joulun jälkeen tai vaikka ennen. Vaihto-oikeus on hankalampi juttu: uusia ei valmisteta ja vaihtaa voi oikeastaan vain sellaiseen, jonka joku muu on todennut (hänelle) vääränlaiseksi.

        ..eli käytetty.. ☹


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Ai miksi? No, koska hyvä mies on luksustuote. Sellaisesta kannattaa pitää kiinni.

        Toilaileva mies ei kuullosta kovin luksustuotteelta. Pikemminkin joltain karvalakkimallilta, josta on unohtunut pois muutama vakiovarustekin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toilaileva mies ei kuullosta kovin luksustuotteelta. Pikemminkin joltain karvalakkimallilta, josta on unohtunut pois muutama vakiovarustekin.

        Tekevälle sattuu, joskus myös toilailuja. Mutta jos semmoinen ei riitä, niin sitten pitää tavoitella parempaa. Mutta pointti oli että edes se karvalakkimalli ei ole mikään itsestäänselvyys.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Tekevälle sattuu, joskus myös toilailuja. Mutta jos semmoinen ei riitä, niin sitten pitää tavoitella parempaa. Mutta pointti oli että edes se karvalakkimalli ei ole mikään itsestäänselvyys.

        Onneksi ei ole, sillä harva sitä karvalakkimallia haluaa. Se sopii vain spesiaalitapauksille.

        Toki joskus voi sattua ja tapahtua. Kaikille sattuu vahinkoja. Jos jatkuvasti vain kämmäilee, eikä kykene oppimaan, niin sitten on kyllä jotain pahasti vialla. Ei kämmäilijää kukaan halua riesakseen. Kaikkien on parempi yksinään, kun moisen luuserin kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei ole, sillä harva sitä karvalakkimallia haluaa. Se sopii vain spesiaalitapauksille.

        Toki joskus voi sattua ja tapahtua. Kaikille sattuu vahinkoja. Jos jatkuvasti vain kämmäilee, eikä kykene oppimaan, niin sitten on kyllä jotain pahasti vialla. Ei kämmäilijää kukaan halua riesakseen. Kaikkien on parempi yksinään, kun moisen luuserin kanssa.

        Joops, kaikki on niin suhteellista. Toilailu voi olla jatkuvaa kämmäilyä, mutta myös sitä että joku yksittäinen kämmi nousee sitten esille vaikka sitä olisi edeltänyt ja seurannut 99 muuta putkeen mennyttä tempausta.

        Mutta jos luuseri(miehe)t on potentiaalinen ongelma, niin mulla on siihen (amerikkalaista sanontaa mukaileva) helppo ja vähän halpamainen kuittaus: "Jos sä kerran itse olet niin fiksu ja erinomainen, niin miksi sä et sitten ole onnistunut hankkimaan ja/tai pitämään arvoistasi miestä?"

        Mä uskon ettei se niin helppoa ole, vaikka naiset miten kiivaasti muuta väittäisi.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Joops, kaikki on niin suhteellista. Toilailu voi olla jatkuvaa kämmäilyä, mutta myös sitä että joku yksittäinen kämmi nousee sitten esille vaikka sitä olisi edeltänyt ja seurannut 99 muuta putkeen mennyttä tempausta.

        Mutta jos luuseri(miehe)t on potentiaalinen ongelma, niin mulla on siihen (amerikkalaista sanontaa mukaileva) helppo ja vähän halpamainen kuittaus: "Jos sä kerran itse olet niin fiksu ja erinomainen, niin miksi sä et sitten ole onnistunut hankkimaan ja/tai pitämään arvoistasi miestä?"

        Mä uskon ettei se niin helppoa ole, vaikka naiset miten kiivaasti muuta väittäisi.

        Vastaus kysymykseesi: varmaan siksi kun lähdin menemään yhdestä toimimattomasta suhteesta, enkä ole varsinaisesti uutta etsinyt. Fiksu olen kyllä, mutta en erinomainen. Fiksu tajuaa oman vajaavaisuutensa, joten noita molempia on mahdoton olla yhtäaikaa.

        Sinä itsehän se tuon sanamuodon "toilaileva" toit esiin. Pelkkä sanamuoto tuo jo selvästi esiin, että kyse ei ole yhdestä kerrasta. Kyse on selvästi usein toistuvasta ja jatkuvasta toiminnasta. Toilailevasta miehestä puuttuu siis selvästi joitakin vakiovarusteita. Luultavimmin ainakin järki ja hyvin mahdollisesti myös itsehillintä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastaus kysymykseesi: varmaan siksi kun lähdin menemään yhdestä toimimattomasta suhteesta, enkä ole varsinaisesti uutta etsinyt. Fiksu olen kyllä, mutta en erinomainen. Fiksu tajuaa oman vajaavaisuutensa, joten noita molempia on mahdoton olla yhtäaikaa.

        Sinä itsehän se tuon sanamuodon "toilaileva" toit esiin. Pelkkä sanamuoto tuo jo selvästi esiin, että kyse ei ole yhdestä kerrasta. Kyse on selvästi usein toistuvasta ja jatkuvasta toiminnasta. Toilailevasta miehestä puuttuu siis selvästi joitakin vakiovarusteita. Luultavimmin ainakin järki ja hyvin mahdollisesti myös itsehillintä.

        Ihmisissä on yleensä puolia ja puutteita, jotka eivät ikinä parane. Siinä mielessä se toilailu ei ole huono ilmaisu. Koska siltähän se voi alkaa tuntua toisesta osapuolesta.

        Mutta erottaisiin kuitenkin toimimattoman suhteen ja epäkelvon ihmisen. Ja toiselle kierrokselle varsinkaan ei täydellisiä riitä.

        Hyvää uutta vuotta.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Ihmisissä on yleensä puolia ja puutteita, jotka eivät ikinä parane. Siinä mielessä se toilailu ei ole huono ilmaisu. Koska siltähän se voi alkaa tuntua toisesta osapuolesta.

        Mutta erottaisiin kuitenkin toimimattoman suhteen ja epäkelvon ihmisen. Ja toiselle kierrokselle varsinkaan ei täydellisiä riitä.

        Hyvää uutta vuotta.

        Täydellinen ihminen on aika rasittava. Siinähän tuntis itsensä vaan epäkelvoksi. Kuka nyt sellastakaan seurakseen haluais? Jos nyt olis edes olemassa joku välimuoto täydellisen ja toilailevan tollo tolvana tampion välillä. No ei taida sitten olla, kun toilailusta pitää siirtyä heti täydellisyyteen.

        Kyllä miehet on outoja otuksia. Joko niiden pitää saada toilailla ja mokailla kokoajan ja kaikessa, tai sitten niiltä vaaditaan mukamas täydellisyyttä. Miten ykskään mies ikinä pärjää vaikkapa työelämässä? Annetaanko sielläkin miehille jatkuva tolvanointi anteeksi? Vai kuvitteleeko mies, että parisuhteessa on ihan totaalisen eri lainalaisuudet, kuin ihan kaikessa muussa elämässä? Kaikkialla muualla pitää pyrkiä toimimaan asiallisesti ja järkevästi ja tilanteeseen sopivalla tavalla, mutta kotona vaimon kanssa saa sitten olla ihan umpiääliö. Ei ihmetytä yhtään, ettei liitot enää nykyään kestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täydellinen ihminen on aika rasittava. Siinähän tuntis itsensä vaan epäkelvoksi. Kuka nyt sellastakaan seurakseen haluais? Jos nyt olis edes olemassa joku välimuoto täydellisen ja toilailevan tollo tolvana tampion välillä. No ei taida sitten olla, kun toilailusta pitää siirtyä heti täydellisyyteen.

        Kyllä miehet on outoja otuksia. Joko niiden pitää saada toilailla ja mokailla kokoajan ja kaikessa, tai sitten niiltä vaaditaan mukamas täydellisyyttä. Miten ykskään mies ikinä pärjää vaikkapa työelämässä? Annetaanko sielläkin miehille jatkuva tolvanointi anteeksi? Vai kuvitteleeko mies, että parisuhteessa on ihan totaalisen eri lainalaisuudet, kuin ihan kaikessa muussa elämässä? Kaikkialla muualla pitää pyrkiä toimimaan asiallisesti ja järkevästi ja tilanteeseen sopivalla tavalla, mutta kotona vaimon kanssa saa sitten olla ihan umpiääliö. Ei ihmetytä yhtään, ettei liitot enää nykyään kestä.

        Mä luulen että itse onnistun olemaan samaan aikaan sekä liian täydellinen jossain että jatkuvasti toilaileva toisissa asioissa. Sellaista täysin tyydyttävää keskitietä ei ole olemassa. Jonkinlaista pientä nitkutusta tuppaa kuulumaan kai naisille luontaisesti. Ja jos siihen reagoi sillä tavalla, että ei mun kanssa tarvitse väkisin olla, jos se niin rasittavaa on, niin sehän se vasta sitten on ikään kuin merkki että mies ei välitä yhtään.

        Sun näkökulmaa varmaan värittää yksi tietty suhde ja siihen liittyvä mies. Se ei tarkoita että kaikki miehet olisivat samanlaisia. Ja se toisen kierroksen ongelma on varmaan ihan todellinen: jos miehessä on ominaisuuksia, jotka tekevät siitä soveltuvan pitkään suhteeseen (happily ever after kuin saduissa) niin sitten se varsin todennäköisesti jo on sellaisessa.

        Varsinaisesti mun piti kommentoida sun "järki ja itsehillintä" huomioon. Järjestä en niin tiedä, mutta uskallan sanoa että mulla on hyvä itsehillintä. Mutta sellaista tuskin on tapahtunut että joku olisi ihastunut mun itsehillintään:D Tai että kukaan ylipäätään olisi ihastunut kenenkään itsehillintään, vaan pikemminkin hillittömyyteen, spontaaniuteen, intohimoisuuteen tms. Joten siinä mielessä voi käydä niin, että saa sitä mitä on tilannut vaikka sitä ei sitten haluaisikaan. Jonkinlainen naisten tyyppikäytös on hankkia mies projektiksi, jossa miestä käydään muuttamaan. Vaikka harvoin se varmaankaan onnistuu.


    • Anonyymi

      Ei tuollainen teeskentely onnistu.
      Kyllä vaimonkin on kotonaan saatava tuntea olevansa hyväksytty, vaikka joskus olisikin väsynyt ja huolien painama.

    • No siinä oli listattu kymmenen hyvää syytä olla sinkku.
      Juurikin noista syistä olen sinkuksi vastikään ryhtynyt ja sellaisena aion pysyä.

      Saamarin äitihahmoksi enää rupea.. nainen pullantuoksuinen.. koko ajatus joutaa jo romukoppaan. Nähty, koettu, tehty ja eletty.. ja jätetty!

      Harmis sä olet niin väärällä vuosituhannella ja niin väärässä maassa syntynyt.. taidat kuulua jopa väärään uskontokuntaan..
      Sulle sopisi katolilaisuus..

      • Anonyymi

        Ei kun siinä on hyviä ohjeita jotka on toimineet tuhansia vuosia.

        No joo, niin olenkin mutta puhutaan vain ihan muutamasta vuosikymmestä vs. tuhannet ja kymmenet tuhannet vuodet jolloin naiset on noin osanneet toimia. Feminismiaate on huuhtonut hukkaan kymmenien tuhansien vuosien työn :(

        -harmiseikirj-.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun siinä on hyviä ohjeita jotka on toimineet tuhansia vuosia.

        No joo, niin olenkin mutta puhutaan vain ihan muutamasta vuosikymmestä vs. tuhannet ja kymmenet tuhannet vuodet jolloin naiset on noin osanneet toimia. Feminismiaate on huuhtonut hukkaan kymmenien tuhansien vuosien työn :(

        -harmiseikirj-.

        No siinäpä se kun ollaan nyt tässä päivässä eikä eilisessä. Olet ihastuttavan vanhoillinen.. en jaa mielipiteitäsi mutta tykkään tyylistäsi.

        Eikä kukaan enää femakko ole. Sekin jo vanhanaikainen käsite. Mene hyvä ja rakas ihminen vaikka Tokmannille ja osta itseesi päivitysversio.. mutta, mutta.. silloin menettäisimme sinun niin hienot ja vanhankantaiset näkemykset. Se olisi sääli ...

        Tuntuisi että yleistät kovin naisia.. onko pitkäänkin jatkunut tuo vaiva? Sinun ääripää ajattelumallisi on huolestuttavaa.. joko tai.

        Missä on sinun kultainen keskitiesi.. ? Onko sellaista kun naisista on kyse. Tunnut syyttävän naisia ja ulkoistat heidät esineellistämällä.. kuin sinulla olisi kaksi naismallia.. huora ja äiti.

        Pistää miettimään..

        Saan sellaiset vibat että sinua on kohdellut joku läheinen nainen kaltoin ja pahasti, ehkä siksi olet niin vinksahtanut. Mutta tasoissa ollaan.. sinäkin pidät minua vinksahtaneena..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No siinäpä se kun ollaan nyt tässä päivässä eikä eilisessä. Olet ihastuttavan vanhoillinen.. en jaa mielipiteitäsi mutta tykkään tyylistäsi.

        Eikä kukaan enää femakko ole. Sekin jo vanhanaikainen käsite. Mene hyvä ja rakas ihminen vaikka Tokmannille ja osta itseesi päivitysversio.. mutta, mutta.. silloin menettäisimme sinun niin hienot ja vanhankantaiset näkemykset. Se olisi sääli ...

        Tuntuisi että yleistät kovin naisia.. onko pitkäänkin jatkunut tuo vaiva? Sinun ääripää ajattelumallisi on huolestuttavaa.. joko tai.

        Missä on sinun kultainen keskitiesi.. ? Onko sellaista kun naisista on kyse. Tunnut syyttävän naisia ja ulkoistat heidät esineellistämällä.. kuin sinulla olisi kaksi naismallia.. huora ja äiti.

        Pistää miettimään..

        Saan sellaiset vibat että sinua on kohdellut joku läheinen nainen kaltoin ja pahasti, ehkä siksi olet niin vinksahtanut. Mutta tasoissa ollaan.. sinäkin pidät minua vinksahtaneena..

        Esineellistäminen on sun omassa päässäsi. Te monet naiset ette nykyään osaa arvostaa itseänne, kuvittelette että teidän naiselliset ominaisuudet eivät olisi riittävästi, ja siksi kiukkuatte vaikka tosiasiassa miehet arvostaa juurikin sitä perinteistä naisellisuutta yhä edelleenkin. Yritätte päteä puhumalla ronskin karkeasti, harrastamalla väkivaltalajeja, pyrkimällä miehisille aloille jne. ja kuvittelette että sillä tavoin saisitte arvostusta miehiltä vaikka todellisuudessa silloin vain etäännytte siitä mikä teissä on todella arvokasta ja arvostettavaa. Tuon avauksen kymmenen kohdan mukaisesti käyttäytyvä nainen on aina arvostettava ja saa ympäristön ihailun osakseen, paitsi ehkä telaketjufeministeiltä jotka tietysti vihaa tuollaisia itseään arvostavia naisellisia naisia ja siksi pyrkivät heitä mollaamaan.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esineellistäminen on sun omassa päässäsi. Te monet naiset ette nykyään osaa arvostaa itseänne, kuvittelette että teidän naiselliset ominaisuudet eivät olisi riittävästi, ja siksi kiukkuatte vaikka tosiasiassa miehet arvostaa juurikin sitä perinteistä naisellisuutta yhä edelleenkin. Yritätte päteä puhumalla ronskin karkeasti, harrastamalla väkivaltalajeja, pyrkimällä miehisille aloille jne. ja kuvittelette että sillä tavoin saisitte arvostusta miehiltä vaikka todellisuudessa silloin vain etäännytte siitä mikä teissä on todella arvokasta ja arvostettavaa. Tuon avauksen kymmenen kohdan mukaisesti käyttäytyvä nainen on aina arvostettava ja saa ympäristön ihailun osakseen, paitsi ehkä telaketjufeministeiltä jotka tietysti vihaa tuollaisia itseään arvostavia naisellisia naisia ja siksi pyrkivät heitä mollaamaan.

        -harmiseikirj-

        Sinähän se tässä määrittelet mitä nainen saa olla. Ei täällä näy telaketjufeministejä. Sinusta nainen ei saa olla oma itsensä, vaan hänen kuuluu esittää sinua miellyttävää roolia. Vaikka naisen henkilökohtaiset ominaisuudet sopisivat parhaiten jollekin miehiselle alalle, niin eihän toki sinne saa tunkea itseään. Eihän nainen toki saa tehdä asioita, jotka tekevät hänet itsensä onnelliseksi ja tyytyväiseksi, siksi, että hän itse haluaa niitä tehdä. Naisen kuuluu tehdä vain sellaisia asioita, jotka sinä määrittelet hänelle sopiviksi. Silläkin uhalla, että kyseinen nainen olisi onneton ja surkea koko elämänsä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esineellistäminen on sun omassa päässäsi. Te monet naiset ette nykyään osaa arvostaa itseänne, kuvittelette että teidän naiselliset ominaisuudet eivät olisi riittävästi, ja siksi kiukkuatte vaikka tosiasiassa miehet arvostaa juurikin sitä perinteistä naisellisuutta yhä edelleenkin. Yritätte päteä puhumalla ronskin karkeasti, harrastamalla väkivaltalajeja, pyrkimällä miehisille aloille jne. ja kuvittelette että sillä tavoin saisitte arvostusta miehiltä vaikka todellisuudessa silloin vain etäännytte siitä mikä teissä on todella arvokasta ja arvostettavaa. Tuon avauksen kymmenen kohdan mukaisesti käyttäytyvä nainen on aina arvostettava ja saa ympäristön ihailun osakseen, paitsi ehkä telaketjufeministeiltä jotka tietysti vihaa tuollaisia itseään arvostavia naisellisia naisia ja siksi pyrkivät heitä mollaamaan.

        -harmiseikirj-

        No sieltä tuli esiin se mörrimöykky josta olen niin kovasti kuullut.. pahansisuinen harmisetä...

        Kyllä olen näin tässäkin asiassa eri mieltä kanssasi. Vain heikko mies haluaa rinnalleen itseään heikomman naisen. Esineellistää naisen tuohon miehiseen muottiin.. illuusioon jossa nainen olisi herkkä ja neitseellinen hento kukkanen joka iloisin mielin palvelee sekä palvoo sitä ainokaista miestään. Ja pyh.

        Ei ole feminismiä antaa naiselle ihmisarvo. Mitä sinä et tunnu tekevän.

        Mietippä harmisetä elämää toisinpäin.. jos olisit nainen jo syntyjään, niin alistuisitko itse tuohon niin hehkuttamaasi kymmeneen ohjeeseen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se tässä määrittelet mitä nainen saa olla. Ei täällä näy telaketjufeministejä. Sinusta nainen ei saa olla oma itsensä, vaan hänen kuuluu esittää sinua miellyttävää roolia. Vaikka naisen henkilökohtaiset ominaisuudet sopisivat parhaiten jollekin miehiselle alalle, niin eihän toki sinne saa tunkea itseään. Eihän nainen toki saa tehdä asioita, jotka tekevät hänet itsensä onnelliseksi ja tyytyväiseksi, siksi, että hän itse haluaa niitä tehdä. Naisen kuuluu tehdä vain sellaisia asioita, jotka sinä määrittelet hänelle sopiviksi. Silläkin uhalla, että kyseinen nainen olisi onneton ja surkea koko elämänsä.

        Sulle en viitsi edes alkaa selittämään kun et edes halua tajuta.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle en viitsi edes alkaa selittämään kun et edes halua tajuta.

        -harmiseikirj-

        Et tietenkään, kun et kykene selittämään. En muuta odottanutkaan. Ei sulla ole ikinä selityksiä mihinkään. Alat vaan räkyttää kuin rakkikoira, kun sanat loppuvat. Tyypillinen vanha jäärä ukko.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No sieltä tuli esiin se mörrimöykky josta olen niin kovasti kuullut.. pahansisuinen harmisetä...

        Kyllä olen näin tässäkin asiassa eri mieltä kanssasi. Vain heikko mies haluaa rinnalleen itseään heikomman naisen. Esineellistää naisen tuohon miehiseen muottiin.. illuusioon jossa nainen olisi herkkä ja neitseellinen hento kukkanen joka iloisin mielin palvelee sekä palvoo sitä ainokaista miestään. Ja pyh.

        Ei ole feminismiä antaa naiselle ihmisarvo. Mitä sinä et tunnu tekevän.

        Mietippä harmisetä elämää toisinpäin.. jos olisit nainen jo syntyjään, niin alistuisitko itse tuohon niin hehkuttamaasi kymmeneen ohjeeseen..

        Miten niin pahansisuinen :D Ja kuka tässä on heikoksi naisia väittänyt, nimenomaan sellainen nainen joka on naisellinen on naiseudessaan vahva, hänen ei tarvitse peittää epävarmuuttaan räyhäämällä feminismiä. Se neitseellinen hento kukkanen on vahvempi kuin kukaan, se voi laittaa naisellisilla keinoillaan ison miehen juoksemaan mutkille halutessaan, ja mies juoksee mielellään mutta räyhäämällä se ei onnistu.

        Ei se olisi alistumista vaan juurikin hyvää käytöstä jonka sitten mies omalla hyvällä käytöksellään korvaisi, sensijaan rähjäämällä nainen saa rähjäystä takaisin eikä se ole kenellekään mukavaa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tietenkään, kun et kykene selittämään. En muuta odottanutkaan. Ei sulla ole ikinä selityksiä mihinkään. Alat vaan räkyttää kuin rakkikoira, kun sanat loppuvat. Tyypillinen vanha jäärä ukko.

        Ei vaan sinä olit tuossa niin vihamielinen ja kiellät minulta sen etten saisi ihailla naisellisia naisia vaan pitäisi fanittaa jostain mikä ei minusta ole naisille niin luontaista. Tottakai nainen saa tehdä mitä huvittaa mutta ei minunkaan ole pakko olla sitten vaikuttunut jos se ei ole minusta kovin hienoa, sanotaannyt vaikka joku naisnyrkkeily, minusta se ei sovi naisille enkä ihaile sellaisia naisia jotka haluaa sellaisessa päteä. Sinä(kin) haluaisit että naisille sallitaan kaikki (niin kuin sallitaankin) ja sen lisäksi vielä sitä että sitä kaikkea varauksettomasti ihailtaisiin, haluat kaiken mutta et salli muille mitään vaan haluat pakottaa muut pitämään sen tyyppisistä naisista jotka ei ole kovinkaan pidettäviä välttämättä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin pahansisuinen :D Ja kuka tässä on heikoksi naisia väittänyt, nimenomaan sellainen nainen joka on naisellinen on naiseudessaan vahva, hänen ei tarvitse peittää epävarmuuttaan räyhäämällä feminismiä. Se neitseellinen hento kukkanen on vahvempi kuin kukaan, se voi laittaa naisellisilla keinoillaan ison miehen juoksemaan mutkille halutessaan, ja mies juoksee mielellään mutta räyhäämällä se ei onnistu.

        Ei se olisi alistumista vaan juurikin hyvää käytöstä jonka sitten mies omalla hyvällä käytöksellään korvaisi, sensijaan rähjäämällä nainen saa rähjäystä takaisin eikä se ole kenellekään mukavaa.

        -harmiseikirj-

        Onhan sulla pointtia tuossa näkökannassa, mutta mutta ja mutta..

        Kovin on edelleen yksikantaista, mielipiteesi siis.
        Henkilökohtaisesti otan puheesi hieman loukkaavana. Mutta vain hieman...

        Olen miesvaltaisella alalla työskentelevä, sovinistisuuteen taipuvainen, kiroileva ja paskalla käyvä nainen. Myös seksuaalisuuttani ilmennän vapautuneesti. En vällää ulkonäöstäni ja en aio palvella yhtään miestä enää ikuna ja kuunaan..

        Silti miehet pitävät minua sensuellina ja haluttavana - ei toki kaikki tietenkään. Luonnollisesti .. olenhan omintakeinen makeinen..

        Sinun leimaamana olen jonkin sortin hylkiö.. ja siksi kun en mahdu sinun mielikuvitusmuottiin.. enkä mahdukaan.

        Siinä olet kyllä oikeassa, etteivät miehet halua rekkalesboa, mutta olisikin kivaa kuulla mitä miehet ajattelevat sinun vanhankantaisesta ajatusmallistasi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan sinä olit tuossa niin vihamielinen ja kiellät minulta sen etten saisi ihailla naisellisia naisia vaan pitäisi fanittaa jostain mikä ei minusta ole naisille niin luontaista. Tottakai nainen saa tehdä mitä huvittaa mutta ei minunkaan ole pakko olla sitten vaikuttunut jos se ei ole minusta kovin hienoa, sanotaannyt vaikka joku naisnyrkkeily, minusta se ei sovi naisille enkä ihaile sellaisia naisia jotka haluaa sellaisessa päteä. Sinä(kin) haluaisit että naisille sallitaan kaikki (niin kuin sallitaankin) ja sen lisäksi vielä sitä että sitä kaikkea varauksettomasti ihailtaisiin, haluat kaiken mutta et salli muille mitään vaan haluat pakottaa muut pitämään sen tyyppisistä naisista jotka ei ole kovinkaan pidettäviä välttämättä.

        -harmiseikirj-

        Vihamielisyys löytyy ihan itsestäsi. Ongelma on se, että näyt olevan liian tyhmä tajutaksesi sitä. Kiltti ja tyhmä on hellyyttävä ja sen tahtoo viedä takkatulen lämpöön, suojaan pahalta maailmalta. Äkänen ja tyhmä on vaan helvetin rasittava. Pysyköön siellä puskan alla sateessa ja tuiskussa räkyttämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan sinä olit tuossa niin vihamielinen ja kiellät minulta sen etten saisi ihailla naisellisia naisia vaan pitäisi fanittaa jostain mikä ei minusta ole naisille niin luontaista. Tottakai nainen saa tehdä mitä huvittaa mutta ei minunkaan ole pakko olla sitten vaikuttunut jos se ei ole minusta kovin hienoa, sanotaannyt vaikka joku naisnyrkkeily, minusta se ei sovi naisille enkä ihaile sellaisia naisia jotka haluaa sellaisessa päteä. Sinä(kin) haluaisit että naisille sallitaan kaikki (niin kuin sallitaankin) ja sen lisäksi vielä sitä että sitä kaikkea varauksettomasti ihailtaisiin, haluat kaiken mutta et salli muille mitään vaan haluat pakottaa muut pitämään sen tyyppisistä naisista jotka ei ole kovinkaan pidettäviä välttämättä.

        -harmiseikirj-

        Fanittaa saat ihan niin paljon kun sielusi sietää. Positiivinen palaute ja kehuminen on tarpeen kaikille. Sinulla sen sijaan ei ole mitään oikeutta vaatia moista keneltäkään sellaiselta, jolle se ei tule luonnostaan. Kehujen lomassa ei myöskään ole tarpeen haukkua ja moittia ketään muuta. Voit hyvin sanoa, että "kylläpäs sinä kultaseni olet kaunis". Sen sijaan on älyvapaata sanoa, että "kylläpäs sinä kultaseni olet kaunis ... toisin kuin naapurin Marjatta, joka on hirveä haahka". (Miksi nämä vertaukset on muuten aina lintuja? Sitäpaitsi haahka on musta hyvinkin kaunis lintu.) Tuo ensimmäinen muuten on monin verroin parempi kehu. Sinä olet kaunis. Sinua ei verrata siihen naapurin Marjattaan, tai keneenkään muuhunkaan. Sinä olet kaunis, on pelkkää positiivista ja mieltä ylentävää energiaa. Naapurin Marjatan moittiminen tekee koko kehusta tympeän, ummehtuneen ja myrkyttää sen kauniin kukkasesi mieltä. Opettele siis kehumaan ja fanittamaan positiivisesti, niin että sille kehutulle tulee siitä myös aidosti hyvä mieli.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Onhan sulla pointtia tuossa näkökannassa, mutta mutta ja mutta..

        Kovin on edelleen yksikantaista, mielipiteesi siis.
        Henkilökohtaisesti otan puheesi hieman loukkaavana. Mutta vain hieman...

        Olen miesvaltaisella alalla työskentelevä, sovinistisuuteen taipuvainen, kiroileva ja paskalla käyvä nainen. Myös seksuaalisuuttani ilmennän vapautuneesti. En vällää ulkonäöstäni ja en aio palvella yhtään miestä enää ikuna ja kuunaan..

        Silti miehet pitävät minua sensuellina ja haluttavana - ei toki kaikki tietenkään. Luonnollisesti .. olenhan omintakeinen makeinen..

        Sinun leimaamana olen jonkin sortin hylkiö.. ja siksi kun en mahdu sinun mielikuvitusmuottiin.. enkä mahdukaan.

        Siinä olet kyllä oikeassa, etteivät miehet halua rekkalesboa, mutta olisikin kivaa kuulla mitä miehet ajattelevat sinun vanhankantaisesta ajatusmallistasi...

        Kysyhän pujikselta kummanlaisen naisen hän mieluummin ottaisi, herkän ja neitseellisen hennon kukkasen joka iloisin mielin palvoo sitä ainokaista miestään, vai sovinistisuuteen taipuvaisen, kiroilevan ja p...lla käyvän naisen? nuo oli sun omia kuvailuja, veikkaan että pujis(kin) valitsisi edellisen jos on mahdollista valita. 100% miehistä valitsisi, paitsi ehkä joku disse voisi yrittää valehdella että mieluummin ottaisi jälkimmäisen , todellisuudessa kuitenkin edellisen.

        -harmiseikir-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysyhän pujikselta kummanlaisen naisen hän mieluummin ottaisi, herkän ja neitseellisen hennon kukkasen joka iloisin mielin palvoo sitä ainokaista miestään, vai sovinistisuuteen taipuvaisen, kiroilevan ja p...lla käyvän naisen? nuo oli sun omia kuvailuja, veikkaan että pujis(kin) valitsisi edellisen jos on mahdollista valita. 100% miehistä valitsisi, paitsi ehkä joku disse voisi yrittää valehdella että mieluummin ottaisi jälkimmäisen , todellisuudessa kuitenkin edellisen.

        -harmiseikir-

        Kas, kuten sanoin sulla ihan hyvä pointti tuossa mitä mies valitsisi..

        Mutta kun naisena en ole niin yksitahoinen kuin kuvailin. Nuo miehiset ominaisuuteni ovat vain osa minua.. minulla on myös osa joka hyvin naisellinen ja vastaa sinun kuvaustasi naisesta. Tosin vain osittain.

        Olen kombinaatio kumpaakin. Ei voi ajatella että naisen pitää olla joko tai. Jos näin ykskantaisesti ajatellaan, niin toki olet oikeassa, mies valitsee useimmiten hennon kukkasen. Ei aina. Mutta useimmiten - luulisin.

        Ensisijaisesti olen ihminen ja vasta sen jälkeen tulee naiseuteni.

        Toki sinä saat ihan vapaasti ihailla ja kunnioittaa ykskantaisesti naisellisia naisia, mutta älä silti hyvä harmisetä tuomitse muunlaisia naisia. Meitä kun on niin moneksi..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kas, kuten sanoin sulla ihan hyvä pointti tuossa mitä mies valitsisi..

        Mutta kun naisena en ole niin yksitahoinen kuin kuvailin. Nuo miehiset ominaisuuteni ovat vain osa minua.. minulla on myös osa joka hyvin naisellinen ja vastaa sinun kuvaustasi naisesta. Tosin vain osittain.

        Olen kombinaatio kumpaakin. Ei voi ajatella että naisen pitää olla joko tai. Jos näin ykskantaisesti ajatellaan, niin toki olet oikeassa, mies valitsee useimmiten hennon kukkasen. Ei aina. Mutta useimmiten - luulisin.

        Ensisijaisesti olen ihminen ja vasta sen jälkeen tulee naiseuteni.

        Toki sinä saat ihan vapaasti ihailla ja kunnioittaa ykskantaisesti naisellisia naisia, mutta älä silti hyvä harmisetä tuomitse muunlaisia naisia. Meitä kun on niin moneksi..

        Jokaisella saa olla ne omat mielipiteensä. Kyllä miehiä on sellaisiakin jotka eivät halua mitään perheen siivouskonetta, ruoan laittajaa tai muutenkaan kotona viihtyvää hengetärtä. Elämä on lyhyt ja kannattaa kokea erilaisia asioita jopa elämän tyylejä.
        Moni sortuu tarpomaan samassa paikassa, samassa työpaikassa, samojen ihmisten kanssa koska se on helppoa ja turvallista. Ei tule edes mieleen tehdä jotain poikkeavaa tai hullua. Ei varmasti kaikki tunne tarvettakaan sellaiseen mutta pieni hulluus piristää päivää.
        Nainen saa olla juuri sellainen mitä itse tuntee olevansa. Se on sitten miehestä kiinni tykkääkö vai ei sellaisesta tyylistä tai asenteesta.

        Annetaan kaikkien kukkien kukkia vaan.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella saa olla ne omat mielipiteensä. Kyllä miehiä on sellaisiakin jotka eivät halua mitään perheen siivouskonetta, ruoan laittajaa tai muutenkaan kotona viihtyvää hengetärtä. Elämä on lyhyt ja kannattaa kokea erilaisia asioita jopa elämän tyylejä.
        Moni sortuu tarpomaan samassa paikassa, samassa työpaikassa, samojen ihmisten kanssa koska se on helppoa ja turvallista. Ei tule edes mieleen tehdä jotain poikkeavaa tai hullua. Ei varmasti kaikki tunne tarvettakaan sellaiseen mutta pieni hulluus piristää päivää.
        Nainen saa olla juuri sellainen mitä itse tuntee olevansa. Se on sitten miehestä kiinni tykkääkö vai ei sellaisesta tyylistä tai asenteesta.

        Annetaan kaikkien kukkien kukkia vaan.

        AsianVierestä

        No nyt tuli asiaa..

        Kiitoksia, osasit hyvin pukea ajatukseni kirjalliseen muotoon.. olen samaa mieltä .. mutta pätee kumpaankin sukupuoleen..

        En pidä miehestä joka istuu miehen malliin..
        Kun on aito oma itsensä, minä olen myyty..
        Kaikki epäaito on .. no epäaitoa..
        Sama pätee naisiinkin...

        On niin paljon ulkoisia määritteitä, jotka aivan turhia.. jokainen meistä on yksilö ja sellaisena tulisi kaikkia kohdeltavan.

        Joten ulkoisesti määriteltynä vaikka se naisellinen nainen harmiksen määritteen mukaan voi yksilönä olla ihan paska.. mut harmikselleppa sillä ei ole väliä, koska hän ei halua yksilöä vaan illuusion. Fantasian.
        Samalla hän kieltää naiselta ihmisarvon..

        Mutta annetaan harmiksenkin kukkia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyhän pujikselta kummanlaisen naisen hän mieluummin ottaisi, herkän ja neitseellisen hennon kukkasen joka iloisin mielin palvoo sitä ainokaista miestään, vai sovinistisuuteen taipuvaisen, kiroilevan ja p...lla käyvän naisen? nuo oli sun omia kuvailuja, veikkaan että pujis(kin) valitsisi edellisen jos on mahdollista valita. 100% miehistä valitsisi, paitsi ehkä joku disse voisi yrittää valehdella että mieluummin ottaisi jälkimmäisen , todellisuudessa kuitenkin edellisen.

        -harmiseikir-

        rekkalepsokin tahtoo sensuellin


      • Anonyymi kirjoitti:

        rekkalepsokin tahtoo sensuellin

        Rekkalepsokin voi olla sensuelli...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No sieltä tuli esiin se mörrimöykky josta olen niin kovasti kuullut.. pahansisuinen harmisetä...

        Kyllä olen näin tässäkin asiassa eri mieltä kanssasi. Vain heikko mies haluaa rinnalleen itseään heikomman naisen. Esineellistää naisen tuohon miehiseen muottiin.. illuusioon jossa nainen olisi herkkä ja neitseellinen hento kukkanen joka iloisin mielin palvelee sekä palvoo sitä ainokaista miestään. Ja pyh.

        Ei ole feminismiä antaa naiselle ihmisarvo. Mitä sinä et tunnu tekevän.

        Mietippä harmisetä elämää toisinpäin.. jos olisit nainen jo syntyjään, niin alistuisitko itse tuohon niin hehkuttamaasi kymmeneen ohjeeseen..

        "Ei ole feminismiä antaa naiselle ihmisarvo"

        Kyllä on. ☝️


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No nyt tuli asiaa..

        Kiitoksia, osasit hyvin pukea ajatukseni kirjalliseen muotoon.. olen samaa mieltä .. mutta pätee kumpaankin sukupuoleen..

        En pidä miehestä joka istuu miehen malliin..
        Kun on aito oma itsensä, minä olen myyty..
        Kaikki epäaito on .. no epäaitoa..
        Sama pätee naisiinkin...

        On niin paljon ulkoisia määritteitä, jotka aivan turhia.. jokainen meistä on yksilö ja sellaisena tulisi kaikkia kohdeltavan.

        Joten ulkoisesti määriteltynä vaikka se naisellinen nainen harmiksen määritteen mukaan voi yksilönä olla ihan paska.. mut harmikselleppa sillä ei ole väliä, koska hän ei halua yksilöä vaan illuusion. Fantasian.
        Samalla hän kieltää naiselta ihmisarvon..

        Mutta annetaan harmiksenkin kukkia..

        Asenne ratkaisee, hymyn lämpöisen meistä jokainen nähdä saa.
        https://www.youtube.com/watch?v=p4au2kNfRvo

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Rekkalepsokin voi olla sensuelli...

        Näytä mulle sensuelli rekkalesbo ja mä näytän sulle ihmeen...:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rekkalepsokin tahtoo sensuellin

        rekkalesbo (1)

        (puhekieltä) maskuliininen, miesmäisiä piirteitä omaava lesbo
        (puhekieltä) lesbosuhteessa maskuliinisemmassa roolissa toimiva lesbo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rekkalesbo (1)

        (puhekieltä) maskuliininen, miesmäisiä piirteitä omaava lesbo
        (puhekieltä) lesbosuhteessa maskuliinisemmassa roolissa toimiva lesbo

        janosch gay lord


      • Wwuwuw kirjoitti:

        "Ei ole feminismiä antaa naiselle ihmisarvo"

        Kyllä on. ☝️

        Ihmisarvo kuuluu kaikille yhtäläisesti. Aivan sama mikä sukupuoleltaan on. Älä tee tästäkin feministiasiaa..



      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ihmisarvo kuuluu kaikille yhtäläisesti. Aivan sama mikä sukupuoleltaan on. Älä tee tästäkin feministiasiaa..

        No eihän tietämättömyys toki tyhmyyttä ole..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näytä mulle sensuelli rekkalesbo ja mä näytän sulle ihmeen...:D

        No ei sitä voi kieltää että epätodennäköinen yhtälö, mutta ei mahdottomuuskaan..
        Itse olin kahden naisen häissä alkuvuodesta ja kyllä sensuellejä olivat molemmat...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No eihän tietämättömyys toki tyhmyyttä ole..

        Olenkin julkisesti myöntänyt tyhmyyteni.. en pelkää olla tyhmä avoimesti.. en jaksa esittää itseäni viisaampaa, joten mielipidettäni vain jaan.. en mitään absoluuttista totuutta.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Olenkin julkisesti myöntänyt tyhmyyteni.. en pelkää olla tyhmä avoimesti.. en jaksa esittää itseäni viisaampaa, joten mielipidettäni vain jaan.. en mitään absoluuttista totuutta.

        Jepatipepati..

        Se että naisilla on yhtäläinen ihmisarvo on feminismin ydinasia. Ihan tiedoksi sinne sitten..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Jepatipepati..

        Se että naisilla on yhtäläinen ihmisarvo on feminismin ydinasia. Ihan tiedoksi sinne sitten..

        No niinhän se.. mutta tarviiko silti niin itsestään selvästä asiasta tehdä numeroa..

        Naisella sama arvo ihmisenä kuin miehelläkin.. luonnollisesti..
        Semmoinen jatkuva asiasta hössöttäminen on typerää.. naismaista kotkotusta.. omiaan luomaan epätasa-arvoa..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No niinhän se.. mutta tarviiko silti niin itsestään selvästä asiasta tehdä numeroa..

        Naisella sama arvo ihmisenä kuin miehelläkin.. luonnollisesti..
        Semmoinen jatkuva asiasta hössöttäminen on typerää.. naismaista kotkotusta.. omiaan luomaan epätasa-arvoa..

        Ei pitäisi tähänkään asiaan sekaantua, mutta onko mahdollista että ihminen on luontaisesti niin feministi, ettei ymmärrä olevansa feministi?


      • Oletpa sinä kiltti.. ja rakentava..
        Minähän olen sovinistisuuteen taipuvainen.. joten sian pieru.. voi kai sitä - minun mielipidettäni siksi sanoa.. tosin vain sinun mielipiteesi minun mielipiteestäni.

        Minä kun en vällää mielipiteestäsi.. mun on ihan hyvä omissa mielipiteissäni ja jos ei kelpaa sinulle, niin .. entä sitten..

        Mutta asiallinen pyrin olemaan.. pystytkö sinä samaan..?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Oletpa sinä kiltti.. ja rakentava..
        Minähän olen sovinistisuuteen taipuvainen.. joten sian pieru.. voi kai sitä - minun mielipidettäni siksi sanoa.. tosin vain sinun mielipiteesi minun mielipiteestäni.

        Minä kun en vällää mielipiteestäsi.. mun on ihan hyvä omissa mielipiteissäni ja jos ei kelpaa sinulle, niin .. entä sitten..

        Mutta asiallinen pyrin olemaan.. pystytkö sinä samaan..?

        No minun mielipidehän on se, että olet joku sovinistimies, joka leikkii ( taas kerran) tyhmää naista. Siitä röhkimiset.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No minun mielipidehän on se, että olet joku sovinistimies, joka leikkii ( taas kerran) tyhmää naista. Siitä röhkimiset.

        Sovinismi= sian piereskelyä. Jep.


      • Thymallus kirjoitti:

        Ei pitäisi tähänkään asiaan sekaantua, mutta onko mahdollista että ihminen on luontaisesti niin feministi, ettei ymmärrä olevansa feministi?

        Pidän itseäni ennemmin sovinistisuuteen taipuvaisena. Pidän naista miestä heikompana ja tyhmempänä sukupuolena.
        Mutta se ei tarkoita että nainen olisi ihmisarvoltaan eriarvoinen.

        Ennen kaikkea niin rodut kuin sukupuolet ovat ihmisiä.. se on yhdistävä tekijä.
        Katson mieluummin yhdistävän kuin erottelevan kannan kautta.

        Erotteluun taipuvaiset ruokkivat eroavaisuuksia keskittymällä niihin eroavaisuuksiin. Ja oravanpyörä on valmis..

        Femakot syrjivät miehiä tasa-arvon nimeen. Harmikset syrjivät naisia feminismin nimeen ja kaikilta unohtuu että vaikka olemme erilaisia - olemme loppupeleissä hyvin samanlaisia...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No minun mielipidehän on se, että olet joku sovinistimies, joka leikkii ( taas kerran) tyhmää naista. Siitä röhkimiset.

        No - olet väärässä. Mutta en pysty sinulle todentamaan itseäni.. enkä edes ala yrittämään.

        Pujis voisi kyllä yllättyä pahanmoisesti jos olisit oikeassa. Hänen onnekseen olen juuri sitä mitä olen..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Pidän itseäni ennemmin sovinistisuuteen taipuvaisena. Pidän naista miestä heikompana ja tyhmempänä sukupuolena.
        Mutta se ei tarkoita että nainen olisi ihmisarvoltaan eriarvoinen.

        Ennen kaikkea niin rodut kuin sukupuolet ovat ihmisiä.. se on yhdistävä tekijä.
        Katson mieluummin yhdistävän kuin erottelevan kannan kautta.

        Erotteluun taipuvaiset ruokkivat eroavaisuuksia keskittymällä niihin eroavaisuuksiin. Ja oravanpyörä on valmis..

        Femakot syrjivät miehiä tasa-arvon nimeen. Harmikset syrjivät naisia feminismin nimeen ja kaikilta unohtuu että vaikka olemme erilaisia - olemme loppupeleissä hyvin samanlaisia...

        Ok.
        Nainen voi keskimääräisesti ottaen olla fyysisesti heikompi kuin mies, mutta että tyhmempi ?!? Ei sovi minun maailmankuvaan.

        Ja ihan samaa mieltä kuin woffeli. Tieto on eri asia kuin äly. Ehkä kannattaa perehtyä, mitä se sellainen tavallinen feminismi tarkoittaa.

        Aina kannattaa kaikki ääritoiminta asettaa kyseenalaiseksi.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No - olet väärässä. Mutta en pysty sinulle todentamaan itseäni.. enkä edes ala yrittämään.

        Pujis voisi kyllä yllättyä pahanmoisesti jos olisit oikeassa. Hänen onnekseen olen juuri sitä mitä olen..

        Joo, se on ikävää että vedätät Pujista..☹


      • Thymallus kirjoitti:

        Ok.
        Nainen voi keskimääräisesti ottaen olla fyysisesti heikompi kuin mies, mutta että tyhmempi ?!? Ei sovi minun maailmankuvaan.

        Ja ihan samaa mieltä kuin woffeli. Tieto on eri asia kuin äly. Ehkä kannattaa perehtyä, mitä se sellainen tavallinen feminismi tarkoittaa.

        Aina kannattaa kaikki ääritoiminta asettaa kyseenalaiseksi.

        Rehellisesti jo sanana feminismi nostaa minulla niskavillat pystyyn..

        En ole kiinnostunut niin paljon että viittisin perehtyä aiheeseen tai sen historiaan.. olen mieluummin tyhmä kuin turhaa tietoa täynnä.

        En todellakaan ole mikään terävin kynä penaalissa, eikä sellaiseksi ole edes haluja.

        Sillä tyhmemmällä tarkoitan loogista ajattelua.. naisilla - ei toki kaikilla - puuttuu sellainen kolmiulotteinen hahmotus, mikä miehillä - useimmilla - on luontaista. Tyhmää kun jotuu joskus naisille rautalangasta vääntämään miehelle ihan simppeliä asiaa.

        Itelläni jossakin määrin putkimaiset aivot, vaikka nainen olen. Ja selviö etten ymmärrä naisia yhtä hyvin kuin miehiä..
        Kaiken maailman hössötystä ja söpötystä täynnä .. naiset siis ja mitään käryä tai ymmärrystä vaikka räjäytyskuvasta..

        Kaipa se naisten tyhmänä pitäminen juontaa erilaisista intresseistä ja itseni miesmäisistä mieltymyksistä.

        Tosin pidän naisia miehiä älykkäämpinä.. vaatii älykkyyttä pitää kaikki langat hyppysissään kuten niin moni nainen tekee... tosin yksilöllisiä eroja on hyvin paljon..

        Fyysisesti nainen on sitkeämpi ja kestävämpi pitkässä juoksussa.. kun mies sprinteissä noin kuvainnollisesti sanoen.. en siis missään mielessä sanoisi että toinen sukupuoli on parempi kuin toinen. Vain erilaisia..

        Mutta nythän on kyse vain minun mielipiteestäni, eikä muusta. Varsinkaan mistään absoluuttisesta totuudesta.

        En ole tässä asiassa halukas muuttamaan mielipidettäni.. joten ...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Joo, se on ikävää että vedätät Pujista..☹

        No en kyllä vedätä.. sinä vedätät koko palstaa...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No en kyllä vedätä.. sinä vedätät koko palstaa...

        En mä usko et tyhmyytesi osalta mitään vedätät. 😄

        Naiset on tyhmempiä, naiset on älykkäämpiä.. Ei vithu päivää ja morjens.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        En mä usko et tyhmyytesi osalta mitään vedätät. 😄

        Naiset on tyhmempiä, naiset on älykkäämpiä.. Ei vithu päivää ja morjens.

        Allu sopis kyllä paremmin kuin Pujis, vaikka onhan Pujiskin semmonen vähän yksinkertainen maalaisukkeli.. mutta kiltti..hkö.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No nyt tuli asiaa..

        Kiitoksia, osasit hyvin pukea ajatukseni kirjalliseen muotoon.. olen samaa mieltä .. mutta pätee kumpaankin sukupuoleen..

        En pidä miehestä joka istuu miehen malliin..
        Kun on aito oma itsensä, minä olen myyty..
        Kaikki epäaito on .. no epäaitoa..
        Sama pätee naisiinkin...

        On niin paljon ulkoisia määritteitä, jotka aivan turhia.. jokainen meistä on yksilö ja sellaisena tulisi kaikkia kohdeltavan.

        Joten ulkoisesti määriteltynä vaikka se naisellinen nainen harmiksen määritteen mukaan voi yksilönä olla ihan paska.. mut harmikselleppa sillä ei ole väliä, koska hän ei halua yksilöä vaan illuusion. Fantasian.
        Samalla hän kieltää naiselta ihmisarvon..

        Mutta annetaan harmiksenkin kukkia..

        Olisin ollut sulle kiltti ja jättänyt jo kommentoimatta mutta niin monessa kohtaa teksteissäsi yrität luoda väärää mielikuvaa minusta niin pakko vastata, ihan oma vikasi.

        Eli noita sun kommentteja tuossa pikaiseen vilkaistuna:

        "Sinun leimaamana olen jonkin sortin hylkiö.. ja siksi kun en mahdu sinun mielikuvitusmuottiin.. enkä mahdukaan."

        En minä tässä ole ketään leimannut, antanut vaan hyviä neuvoja miten naiset voisi miehiä viehättää, varmasti toimii mutta itse tulit vihamielisellä asenteella ja yrität ethdä minusta jotain muottiinpakottajaa, itse koko ajan pakotat lukijoille minusta tuomitsevaa ja ahdaskatseista kuvaa.

        "Toki sinä saat ihan vapaasti ihailla ja kunnioittaa ykskantaisesti naisellisia naisia, mutta älä silti hyvä harmisetä tuomitse muunlaisia naisia."

        Nimenomaan niin teenkin enkä ole sen kummemmin tuominnut, itse sinä tuossa tuomitset minua kun jänkäät tuosta että tuomitsin, en minä ole ketään ollut tässä pakottamassa mihinkään, kertonut vain millaisesta naisesta miehet pitää edelleenkin, myös tässä 2000-luvun maailmassa.

        "Joten ulkoisesti määriteltynä vaikka se naisellinen nainen harmiksen määritteen mukaan voi yksilönä olla ihan paska.. mut harmikselleppa sillä ei ole väliä, koska hän ei halua yksilöä vaan illuusion. Fantasian.
        Samalla hän kieltää naiselta ihmisarvon..

        Mutta annetaan harmiksenkin kukkia.."

        Ei ole mitään illuusioita tai fantasiaa, avauksen linkin mukaisia on olleet liki kaikki naiset vain muutamia kymmeniä vuosia sitten, ja edelleenkin tuollaisia naisia on jotka osaavat arvostaa itseään ja myös miehiä, kuten myös miehet heitä arvostaa vastaavasti.

        Ei tuo ihan siltä näytä että annettaisiin.


        "Olenkin julkisesti myöntänyt tyhmyyteni.. en pelkää olla tyhmä avoimesti"

        No niin näköjään, tuo taitaa kyllä olla ihan totta kun olet niin ennakkoluuloinen muottiinpakottaja.

        -harmiseikirj-


      • Wwuwuw kirjoitti:

        En mä usko et tyhmyytesi osalta mitään vedätät. 😄

        Naiset on tyhmempiä, naiset on älykkäämpiä.. Ei vithu päivää ja morjens.

        Oletpa sä ilkeä kanssasisarellesi.
        Iskikö paha pikku mörkö sinuun?

        Minulla oikeus mielipiteeseeni ja minua joku varoittelikin että sinusta saa vihamiehen.. korjaan .. naisen kun kanssasi on eri mieltä.

        Et ole kovin suvaitsevainen noin niinkuin kokonaisvaltaisesti ottaen.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Pidän itseäni ennemmin sovinistisuuteen taipuvaisena. Pidän naista miestä heikompana ja tyhmempänä sukupuolena.
        Mutta se ei tarkoita että nainen olisi ihmisarvoltaan eriarvoinen.

        Ennen kaikkea niin rodut kuin sukupuolet ovat ihmisiä.. se on yhdistävä tekijä.
        Katson mieluummin yhdistävän kuin erottelevan kannan kautta.

        Erotteluun taipuvaiset ruokkivat eroavaisuuksia keskittymällä niihin eroavaisuuksiin. Ja oravanpyörä on valmis..

        Femakot syrjivät miehiä tasa-arvon nimeen. Harmikset syrjivät naisia feminismin nimeen ja kaikilta unohtuu että vaikka olemme erilaisia - olemme loppupeleissä hyvin samanlaisia...

        Niin ja tuo vielä "Harmikset syrjivät naisia feminismin nimeen ja kaikilta unohtuu että vaikka olemme erilaisia - olemme loppupeleissä hyvin samanlaisia..."

        Millä tavalla minä muka syrjin kun olen ilmoittanut vain arvostavani ja ihailevani perinteisiä naisellisia naisia? onko muka syrjintää jos ei haluaisi vaikka seurustella jonkun pahasuisen rekkalesbon kanssa? ei sekään varmaan haluisi minun kanssa koska lesbo mutta sille sallit mielipiteensä mulle et. ahdaskatseinen rasisti olet.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No - olet väärässä. Mutta en pysty sinulle todentamaan itseäni.. enkä edes ala yrittämään.

        Pujis voisi kyllä yllättyä pahanmoisesti jos olisit oikeassa. Hänen onnekseen olen juuri sitä mitä olen..

        Pujis on käsittääkseni aika perinteisten arvojen kaveri. Jos sille kovin meuhkaat voihan hän sinua miellyttääkseen myötäillä mutta salaa toivoisi ihan niitä perinteisiä naisarvoja ja käytösmalleja, niin luulen.

        -harmiseikirj-


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Oletpa sä ilkeä kanssasisarellesi.
        Iskikö paha pikku mörkö sinuun?

        Minulla oikeus mielipiteeseeni ja minua joku varoittelikin että sinusta saa vihamiehen.. korjaan .. naisen kun kanssasi on eri mieltä.

        Et ole kovin suvaitsevainen noin niinkuin kokonaisvaltaisesti ottaen.

        Minä olen moderni feministimies, joka luonnollisesti vastustaa kaikenlaista epätasa-arvoa, kuten sovinismi, rasismi, homofobia yms..

        Ehkä tahtomattomani toiminut myös inspiraationa palstan sovinistipojille..höhöhöö..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Allu sopis kyllä paremmin kuin Pujis, vaikka onhan Pujiskin semmonen vähän yksinkertainen maalaisukkeli.. mutta kiltti..hkö.

        Olen uusi palstalla ja en tiedä kuka on Allu.

        Meillä synkkaa Pujiksen kanssa kyllä ihan kybällä. Pujis on mitä aidoin ja välittävin, rehellisin mies jonka olen kohdannut pitkiin aikoihin.

        Kertoo sinusta itsestäsi kovasti paljon kun kuvailet muita. Olet herkkä pilkkaamaan ja se ei ole viehättävää ihmisessä.. tämäkin oli vain mielipide ja minut saa polttaa roviolla sen vuoksi...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja tuo vielä "Harmikset syrjivät naisia feminismin nimeen ja kaikilta unohtuu että vaikka olemme erilaisia - olemme loppupeleissä hyvin samanlaisia..."

        Millä tavalla minä muka syrjin kun olen ilmoittanut vain arvostavani ja ihailevani perinteisiä naisellisia naisia? onko muka syrjintää jos ei haluaisi vaikka seurustella jonkun pahasuisen rekkalesbon kanssa? ei sekään varmaan haluisi minun kanssa koska lesbo mutta sille sallit mielipiteensä mulle et. ahdaskatseinen rasisti olet.

        -harmiseikirj-

        Tottakai sä saat valita seurustelukumppanisi ihan kuten kaikki muutkin.. ( sen takia sä ikisinkku oletkin, kun ei niitä mielikuvitusnaisia ole olemassa).

        Aloituksessa yritit kuitenkin tuputtaa samaa sovinismipaskaa varatuille naisille.

        Älä säkin älä tyhmää leikkimään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisin ollut sulle kiltti ja jättänyt jo kommentoimatta mutta niin monessa kohtaa teksteissäsi yrität luoda väärää mielikuvaa minusta niin pakko vastata, ihan oma vikasi.

        Eli noita sun kommentteja tuossa pikaiseen vilkaistuna:

        "Sinun leimaamana olen jonkin sortin hylkiö.. ja siksi kun en mahdu sinun mielikuvitusmuottiin.. enkä mahdukaan."

        En minä tässä ole ketään leimannut, antanut vaan hyviä neuvoja miten naiset voisi miehiä viehättää, varmasti toimii mutta itse tulit vihamielisellä asenteella ja yrität ethdä minusta jotain muottiinpakottajaa, itse koko ajan pakotat lukijoille minusta tuomitsevaa ja ahdaskatseista kuvaa.

        "Toki sinä saat ihan vapaasti ihailla ja kunnioittaa ykskantaisesti naisellisia naisia, mutta älä silti hyvä harmisetä tuomitse muunlaisia naisia."

        Nimenomaan niin teenkin enkä ole sen kummemmin tuominnut, itse sinä tuossa tuomitset minua kun jänkäät tuosta että tuomitsin, en minä ole ketään ollut tässä pakottamassa mihinkään, kertonut vain millaisesta naisesta miehet pitää edelleenkin, myös tässä 2000-luvun maailmassa.

        "Joten ulkoisesti määriteltynä vaikka se naisellinen nainen harmiksen määritteen mukaan voi yksilönä olla ihan paska.. mut harmikselleppa sillä ei ole väliä, koska hän ei halua yksilöä vaan illuusion. Fantasian.
        Samalla hän kieltää naiselta ihmisarvon..

        Mutta annetaan harmiksenkin kukkia.."

        Ei ole mitään illuusioita tai fantasiaa, avauksen linkin mukaisia on olleet liki kaikki naiset vain muutamia kymmeniä vuosia sitten, ja edelleenkin tuollaisia naisia on jotka osaavat arvostaa itseään ja myös miehiä, kuten myös miehet heitä arvostaa vastaavasti.

        Ei tuo ihan siltä näytä että annettaisiin.


        "Olenkin julkisesti myöntänyt tyhmyyteni.. en pelkää olla tyhmä avoimesti"

        No niin näköjään, tuo taitaa kyllä olla ihan totta kun olet niin ennakkoluuloinen muottiinpakottaja.

        -harmiseikirj-

        "Ei ole mitään illuusioita tai fantasiaa, avauksen linkin mukaisia on olleet liki kaikki naiset vain muutamia kymmeniä vuosia sitten, ja edelleenkin tuollaisia naisia on jotka osaavat arvostaa itseään ja myös miehiä, kuten myös miehet heitä arvostaa vastaavasti."

        Lol. Naiset ovat aina olleet samanlaisia, ei keskenään, mutta ihmisinä. Sä naperona luot naiskäsityksesi joidenkin elokuvaroolien ja hupsujen sovinististen mielikuvien perusteella..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisin ollut sulle kiltti ja jättänyt jo kommentoimatta mutta niin monessa kohtaa teksteissäsi yrität luoda väärää mielikuvaa minusta niin pakko vastata, ihan oma vikasi.

        Eli noita sun kommentteja tuossa pikaiseen vilkaistuna:

        "Sinun leimaamana olen jonkin sortin hylkiö.. ja siksi kun en mahdu sinun mielikuvitusmuottiin.. enkä mahdukaan."

        En minä tässä ole ketään leimannut, antanut vaan hyviä neuvoja miten naiset voisi miehiä viehättää, varmasti toimii mutta itse tulit vihamielisellä asenteella ja yrität ethdä minusta jotain muottiinpakottajaa, itse koko ajan pakotat lukijoille minusta tuomitsevaa ja ahdaskatseista kuvaa.

        "Toki sinä saat ihan vapaasti ihailla ja kunnioittaa ykskantaisesti naisellisia naisia, mutta älä silti hyvä harmisetä tuomitse muunlaisia naisia."

        Nimenomaan niin teenkin enkä ole sen kummemmin tuominnut, itse sinä tuossa tuomitset minua kun jänkäät tuosta että tuomitsin, en minä ole ketään ollut tässä pakottamassa mihinkään, kertonut vain millaisesta naisesta miehet pitää edelleenkin, myös tässä 2000-luvun maailmassa.

        "Joten ulkoisesti määriteltynä vaikka se naisellinen nainen harmiksen määritteen mukaan voi yksilönä olla ihan paska.. mut harmikselleppa sillä ei ole väliä, koska hän ei halua yksilöä vaan illuusion. Fantasian.
        Samalla hän kieltää naiselta ihmisarvon..

        Mutta annetaan harmiksenkin kukkia.."

        Ei ole mitään illuusioita tai fantasiaa, avauksen linkin mukaisia on olleet liki kaikki naiset vain muutamia kymmeniä vuosia sitten, ja edelleenkin tuollaisia naisia on jotka osaavat arvostaa itseään ja myös miehiä, kuten myös miehet heitä arvostaa vastaavasti.

        Ei tuo ihan siltä näytä että annettaisiin.


        "Olenkin julkisesti myöntänyt tyhmyyteni.. en pelkää olla tyhmä avoimesti"

        No niin näköjään, tuo taitaa kyllä olla ihan totta kun olet niin ennakkoluuloinen muottiinpakottaja.

        -harmiseikirj-

        Kiitos. Olet oikeassa. Minä pakotin sinut muottiin.
        Pahoillani.
        Olen asioista eri mieltä kuin sinä, mutta ei olisi pitänyt lainkaan tuomita sinua.. minun virheeni.
        Rehellisesti pidän siitä että olet omintakeinen ja erilainen.

        Ja minulle saa sanoa kielteisesti kunhan sen tekee asiallisesti ja sen teit. Kiltti minulle ei tarvitse olla jos ei halua.

        Nyt vähän hävettää puolestani.. pidän itseäni avarakatseisena ja silti lokeroin sinut. En aina oikein ajattele mitä kirjoitan. Pahoitteluni.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Tottakai sä saat valita seurustelukumppanisi ihan kuten kaikki muutkin.. ( sen takia sä ikisinkku oletkin, kun ei niitä mielikuvitusnaisia ole olemassa).

        Aloituksessa yritit kuitenkin tuputtaa samaa sovinismipaskaa varatuille naisille.

        Älä säkin älä tyhmää leikkimään.

        Ei se ole mitään sovinismipaskaa vaan hyvä neuvo ihan kaikille naisille millä tavoin voi miehen pitää, ei tarvitse sitten erota kun noita ohjeita noudattaa mutta saahan sitä kai erotakin, jättää vaan noudattamatta niin se on sitten miehellekin helppoa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja tuo vielä "Harmikset syrjivät naisia feminismin nimeen ja kaikilta unohtuu että vaikka olemme erilaisia - olemme loppupeleissä hyvin samanlaisia..."

        Millä tavalla minä muka syrjin kun olen ilmoittanut vain arvostavani ja ihailevani perinteisiä naisellisia naisia? onko muka syrjintää jos ei haluaisi vaikka seurustella jonkun pahasuisen rekkalesbon kanssa? ei sekään varmaan haluisi minun kanssa koska lesbo mutta sille sallit mielipiteensä mulle et. ahdaskatseinen rasisti olet.

        -harmiseikirj-

        Pyysin jo anteeksi, yritä sinäkin pysyä asiallisena..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Olen uusi palstalla ja en tiedä kuka on Allu.

        Meillä synkkaa Pujiksen kanssa kyllä ihan kybällä. Pujis on mitä aidoin ja välittävin, rehellisin mies jonka olen kohdannut pitkiin aikoihin.

        Kertoo sinusta itsestäsi kovasti paljon kun kuvailet muita. Olet herkkä pilkkaamaan ja se ei ole viehättävää ihmisessä.. tämäkin oli vain mielipide ja minut saa polttaa roviolla sen vuoksi...

        Älä lässytä mulle tota paskaa.. jookoskookos..

        Mä en kuulu sarjaan: sinisilmäiset.

        Siinä mä olen sun kanssas samaa mieltä että olet tyhmä...Hyvähän se on, että jossain asiassa kohdataan.. hmm.. höhö

        No, jaa.. Niin nähty juttu.. olkoon mun puolesta. Leikkikää tuttisuut..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pujis on käsittääkseni aika perinteisten arvojen kaveri. Jos sille kovin meuhkaat voihan hän sinua miellyttääkseen myötäillä mutta salaa toivoisi ihan niitä perinteisiä naisarvoja ja käytösmalleja, niin luulen.

        -harmiseikirj-

        Mahdollista että noin on.. tai aitten ei. Se jää nähtäväksi.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Minä olen moderni feministimies, joka luonnollisesti vastustaa kaikenlaista epätasa-arvoa, kuten sovinismi, rasismi, homofobia yms..

        Ehkä tahtomattomani toiminut myös inspiraationa palstan sovinistipojille..höhöhöö..

        No hyvät sulle. Jos niin uskottelet itsellesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole mitään sovinismipaskaa vaan hyvä neuvo ihan kaikille naisille millä tavoin voi miehen pitää, ei tarvitse sitten erota kun noita ohjeita noudattaa mutta saahan sitä kai erotakin, jättää vaan noudattamatta niin se on sitten miehellekin helppoa.

        -harmiseikirj-

        No miksi miehet ei sitten ota puolisoikseen tuollaista muovista piikaa? Ottavat mielummin sen tasa-arvoa kannattavan naisen, joka on oma rehellinen itsensä..mietipä sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fanittaa saat ihan niin paljon kun sielusi sietää. Positiivinen palaute ja kehuminen on tarpeen kaikille. Sinulla sen sijaan ei ole mitään oikeutta vaatia moista keneltäkään sellaiselta, jolle se ei tule luonnostaan. Kehujen lomassa ei myöskään ole tarpeen haukkua ja moittia ketään muuta. Voit hyvin sanoa, että "kylläpäs sinä kultaseni olet kaunis". Sen sijaan on älyvapaata sanoa, että "kylläpäs sinä kultaseni olet kaunis ... toisin kuin naapurin Marjatta, joka on hirveä haahka". (Miksi nämä vertaukset on muuten aina lintuja? Sitäpaitsi haahka on musta hyvinkin kaunis lintu.) Tuo ensimmäinen muuten on monin verroin parempi kehu. Sinä olet kaunis. Sinua ei verrata siihen naapurin Marjattaan, tai keneenkään muuhunkaan. Sinä olet kaunis, on pelkkää positiivista ja mieltä ylentävää energiaa. Naapurin Marjatan moittiminen tekee koko kehusta tympeän, ummehtuneen ja myrkyttää sen kauniin kukkasesi mieltä. Opettele siis kehumaan ja fanittamaan positiivisesti, niin että sille kehutulle tulee siitä myös aidosti hyvä mieli.

        "Tuo ensimmäinen muuten on monin verroin parempi kehu. Sinä olet kaunis."

        Viikko takaperin täällä haukuttiin miehiä jotka kehuvat naisen ulkonäköä, sitä ei missään nimessä saa sanoa naiselle, enemmistönaisten mielestä.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        No minun mielipidehän on se, että olet joku sovinistimies, joka leikkii ( taas kerran) tyhmää naista. Siitä röhkimiset.

        Oletko wuppis sinä se joka taannoin pujiksen "kaverina" varoittelit pirpanan olevan mies?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko wuppis sinä se joka taannoin pujiksen "kaverina" varoittelit pirpanan olevan mies?

        En ole. Enkä muutenkaan ole edes näiden juttuja juurikaan lukenut.. Mutta jos mä nään tuon asian, niin tod. näk. sen huomaa myös suurin osa palstalaisista( kin). Mut ihan sama..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        En ole. Enkä muutenkaan ole edes näiden juttuja juurikaan lukenut.. Mutta jos mä nään tuon asian, niin tod. näk. sen huomaa myös suurin osa palstalaisista( kin). Mut ihan sama..

        Enkä mä ole Pujiksen kaveri muuta kuin palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pujis on käsittääkseni aika perinteisten arvojen kaveri. Jos sille kovin meuhkaat voihan hän sinua miellyttääkseen myötäillä mutta salaa toivoisi ihan niitä perinteisiä naisarvoja ja käytösmalleja, niin luulen.

        -harmiseikirj-

        Luulen pujiksella olevan halut vain sänkyyn, arvoista viis.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Pyysin jo anteeksi, yritä sinäkin pysyä asiallisena..

        Juu, ehdin tuon laittaa ennen anteeksipyyntöä joka on hyväksytty, hyvä keskustelija olet kun myönnät että meni vähän yli, mullakin tuossa sitten ehkä jo meni. Mutta se muistetaan että asiat riitelee, ei ihmiset :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        No miksi miehet ei sitten ota puolisoikseen tuollaista muovista piikaa? Ottavat mielummin sen tasa-arvoa kannattavan naisen, joka on oma rehellinen itsensä..mietipä sitä.

        Miten niin muovista ja piikaa, tasa-arvoisessa suhteessa molemmat tekee osansa, se vain on mukavampaa kun ne tehtävät jakautuu sopivasti ominaisuuksien mukaan. Sullahan tunnetusti on ahdaskatseinen käsitys niin en sun kanssa jaksa edes vängätä asiassa, siinähän kyyhötät lokerossasi.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin muovista ja piikaa, tasa-arvoisessa suhteessa molemmat tekee osansa, se vain on mukavampaa kun ne tehtävät jakautuu sopivasti ominaisuuksien mukaan. Sullahan tunnetusti on ahdaskatseinen käsitys niin en sun kanssa jaksa edes vängätä asiassa, siinähän kyyhötät lokerossasi.

        -harmiseikirj-

        Sun mukaan ne ominaisuudet vaan kummasti menee niin, että naiselle nakittuis ne kotityöt ja miehen mielistely ja passailu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko wuppis sinä se joka taannoin pujiksen "kaverina" varoittelit pirpanan olevan mies?

        Kantajangin butchit on semmoisia ettei ne halua luopua palstan miehistä vaikka vihaavatkin niitä :D ihme ette pirppis ole saanut vielä varoitteluja pujiksen vaarallisuudesta.

        -harmiseikirj-


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sun mukaan ne ominaisuudet vaan kummasti menee niin, että naiselle nakittuis ne kotityöt ja miehen mielistely ja passailu..

        Kyllä mä sen fantasian ymmärrän, että olishan se kivaa jos olisi joku kotiorja, joka tekisi seksuaalisia palveluksia ja miellyttäisi vielä jatkuvasti silmääkin, ei puhuisi kun pitäisi olla hiljaa, eikä omaisi "vääriä" mielipiteitä.. yms. Vastalahjaksi riittäisi kun avaa oven ja kehuu kuinka on nätti pymppy..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kantajangin butchit on semmoisia ettei ne halua luopua palstan miehistä vaikka vihaavatkin niitä :D ihme ette pirppis ole saanut vielä varoitteluja pujiksen vaarallisuudesta.

        -harmiseikirj-

        Kanta jan gin😄😄😄


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Allu sopis kyllä paremmin kuin Pujis, vaikka onhan Pujiskin semmonen vähän yksinkertainen maalaisukkeli.. mutta kiltti..hkö.

        Tulee mieleeni kysyä miksi hyökkäät Pirpanaa kohtaan?
        Sävy on sama mitä Harmiksella, jostain kumman syystä tässä aihepiirissä.
        Samasta tietokoneestako kirjoitukset tulevat?

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulee mieleeni kysyä miksi hyökkäät Pirpanaa kohtaan?
        Sävy on sama mitä Harmiksella, jostain kumman syystä tässä aihepiirissä.
        Samasta tietokoneestako kirjoitukset tulevat?

        AsianVierestä

        Onko pirpana sun nikkis.. No sehän selittäis tuon sovinismin yms..🐖💨🤭


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Onko pirpana sun nikkis.. No sehän selittäis tuon sovinismin yms..🐖💨🤭

        No ei ole mutta käyttäytymisesi heijastaa naiselle uutta agressiivisuutta toisia naisia kohtaan, mutta sinullahan on munat, koko palstahan sen tietää.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanta jan gin😄😄😄

        Jan butch harmin miälessä:)))


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole mutta käyttäytymisesi heijastaa naiselle uutta agressiivisuutta toisia naisia kohtaan, mutta sinullahan on munat, koko palstahan sen tietää.

        AsianVierestä

        Minä ole moderni feministimies, miksi hyökkäät minua kohti? Miksi vihaat minua mies? Veljeäsi..😯

        Huoh, mies on miehelle susi..🙄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Minä ole moderni feministimies, miksi hyökkäät minua kohti? Miksi vihaat minua mies? Veljeäsi..😯

        Huoh, mies on miehelle susi..🙄

        Minä olen aiemminkin, siis näin miehenä ihmetellyt palstalla vellovaa miesten taholta miehiin kohdistuvaa miesvihaa.. Siis kaikenlaista paskoiksi nimittelyä jne.. Ja ihan kuin mies olisi jokin omaa tahtoa ja tunne-elämää vailla oleva olmi.. ( pl. Viha ja katkeruus).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulen pujiksella olevan halut vain sänkyyn, arvoista viis.

        Noo... minulla on ainakin kovat odotukset pujiksen haluista.. omani kun ovat kai aikalailla saman suuntaiset pujiksen kanssa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole mitään sovinismipaskaa vaan hyvä neuvo ihan kaikille naisille millä tavoin voi miehen pitää, ei tarvitse sitten erota kun noita ohjeita noudattaa mutta saahan sitä kai erotakin, jättää vaan noudattamatta niin se on sitten miehellekin helppoa.

        -harmiseikirj-

        Onnellinen se parisuhde ei tule olemaan, jossa nainen joutuu teeskentelemään ja näyttelemään tuon kirjan määrittelemää roolia.

        Hän ei saa tuon kirjan mukaan näyttää miehelle suruaan, vaan hänen on teeskenneltävä aina iloista. Huoliinsa hän ei myöskään saa toivoa mieheltään apua, vaan hänen on salattava ne tältä.

        Onneksi minä en ole päätynyt yhteen tuollaisia vaatimuksia esittävän miehen kanssa, vaan molempien surut ja ilot jaetaan keskenämme.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ehdin tuon laittaa ennen anteeksipyyntöä joka on hyväksytty, hyvä keskustelija olet kun myönnät että meni vähän yli, mullakin tuossa sitten ehkä jo meni. Mutta se muistetaan että asiat riitelee, ei ihmiset :)

        -harmiseikirj-

        Kyllä saat sinäkin ylilyöntisi anteeksi, vaikka et varsinaisesti pyytänytkään.
        Kivahan sun kanssa on keskustella vaikka ollaankin eri planeetoilta... heh.

        Jatkossakin saat kommentoida jos mielestäsi ylilyön.. mutta, haukkumista en siedä.. se on sinun arvosi alapuolella. Asiallisesti, kuten kyllä osaat. Olet kielellisesti lahjakas..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Minä olen aiemminkin, siis näin miehenä ihmetellyt palstalla vellovaa miesten taholta miehiin kohdistuvaa miesvihaa.. Siis kaikenlaista paskoiksi nimittelyä jne.. Ja ihan kuin mies olisi jokin omaa tahtoa ja tunne-elämää vailla oleva olmi.. ( pl. Viha ja katkeruus).

        Tuskin miehet ovat niitä miehisiä miehiä jotka oikeasti toisia miehiä haukkuvat.
        Alentunut miehisyys taitaa olla sitten jo eri asia.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Älä lässytä mulle tota paskaa.. jookoskookos..

        Mä en kuulu sarjaan: sinisilmäiset.

        Siinä mä olen sun kanssas samaa mieltä että olet tyhmä...Hyvähän se on, että jossain asiassa kohdataan.. hmm.. höhö

        No, jaa.. Niin nähty juttu.. olkoon mun puolesta. Leikkikää tuttisuut..

        Pujis pääsee pian miesten välisille kiimatreffeille. Siellä(kin) on käynyt meiliboxi kuumana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pujis pääsee pian miesten välisille kiimatreffeille. Siellä(kin) on käynyt meiliboxi kuumana.

        Naurattaa kun nämä pirpana Pertti pelleilyt ovat nyt siirtyneet pujiksen tontillekin. Siellä miehet menee kohta käsikkäin. Saattaa pujis kauhistua kun se partasuu yrittää pussata!


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Noo... minulla on ainakin kovat odotukset pujiksen haluista.. omani kun ovat kai aikalailla saman suuntaiset pujiksen kanssa..

        Pujis ei vaan ole homo. Sitä sä et ottanut huomioon. Väkisinkö meinasit siitä homon tehdä?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Onko pirpana sun nikkis.. No sehän selittäis tuon sovinismin yms..🐖💨🤭

        On se sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kantajangin butchit on semmoisia ettei ne halua luopua palstan miehistä vaikka vihaavatkin niitä :D ihme ette pirppis ole saanut vielä varoitteluja pujiksen vaarallisuudesta.

        -harmiseikirj-

        Ja miten säkin olet lähtenyt tähän pujiksen totaalikusetukseen mukaan?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        En ole. Enkä muutenkaan ole edes näiden juttuja juurikaan lukenut.. Mutta jos mä nään tuon asian, niin tod. näk. sen huomaa myös suurin osa palstalaisista( kin). Mut ihan sama..

        Tiedettiin heti eka viestistä. Vttu että miehet on tyhmiä kun ne ei vaan osaa naisena kirjottaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miten säkin olet lähtenyt tähän pujiksen totaalikusetukseen mukaan?

        Miten niin mukaan? ei mulla ole heidän keskinäisiin tekemisiin mitään sanomista ja uskon kyllä pirppiksen olevan suunnilleen sitä mitä on kertonutkin. Sopivuudesta toisilleen en olisi kovinkaan varma mutta se on heidän oma asiansa ratkaista eikä mikään palstalle kuuluva juttu.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin mukaan? ei mulla ole heidän keskinäisiin tekemisiin mitään sanomista ja uskon kyllä pirppiksen olevan suunnilleen sitä mitä on kertonutkin. Sopivuudesta toisilleen en olisi kovinkaan varma mutta se on heidän oma asiansa ratkaista eikä mikään palstalle kuuluva juttu.

        -harmiseikirj-

        Juu, no ”pirppis” on kyllä mies ja tosiaan en hyvällä kattele tätä pujiksen porukkavedätystä. Samoin kuin tuo sun ”jiimen” leikkis. Aika tyhmä pitää lukijan olla jos ei hoksaa. Käsitys susta ihmisenä on muuttunut 360 astetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, no ”pirppis” on kyllä mies ja tosiaan en hyvällä kattele tätä pujiksen porukkavedätystä. Samoin kuin tuo sun ”jiimen” leikkis. Aika tyhmä pitää lukijan olla jos ei hoksaa. Käsitys susta ihmisenä on muuttunut 360 astetta.

        Jaa, no se on sinun näkemys. Mikä v..un jiimen leikki? arvaapa vaan miten tyhmiltä teidän palstan luulosairaiden oletukset minusta tuntuu, ei tiedä itkisikö vai nauraisiko kun on muka kuka milloinkin, mutta joo, pitäkäähän luulonne, aivan sama mulle.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no se on sinun näkemys. Mikä v..un jiimen leikki? arvaapa vaan miten tyhmiltä teidän palstan luulosairaiden oletukset minusta tuntuu, ei tiedä itkisikö vai nauraisiko kun on muka kuka milloinkin, mutta joo, pitäkäähän luulonne, aivan sama mulle.

        -harmiseikirj-

        Totta kai se on minun näkemys, kenenkäs v...tun muun. Sori korjataan: Mun TIETÄMYS.

        Tyhmältä tuntuu se, että ihmisiä -kuten pujista ja muitakin- kusetetaan.

        Mitä v..tun iloa te siitä saatte?

        On v...tun nuijaa menoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai se on minun näkemys, kenenkäs v...tun muun. Sori korjataan: Mun TIETÄMYS.

        Tyhmältä tuntuu se, että ihmisiä -kuten pujista ja muitakin- kusetetaan.

        Mitä v..tun iloa te siitä saatte?

        On v...tun nuijaa menoa.

        Mitkä v..un me? minä en ole täällä tekemisissä kenenkään kanssa enkä kuseta ketään, toivoisin todella että pääsisit tuollaisista kuvitelmista, raskaitahan ne varmasti on mutta en voi auttaa mitenkään kun ne on sun oman pään sisäisiä juttuja.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä v..un me? minä en ole täällä tekemisissä kenenkään kanssa enkä kuseta ketään, toivoisin todella että pääsisit tuollaisista kuvitelmista, raskaitahan ne varmasti on mutta en voi auttaa mitenkään kun ne on sun oman pään sisäisiä juttuja.

        -harmiseikirj-

        pyytäkää pujikselta anteeksi, multa ei tarvii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, no ”pirppis” on kyllä mies ja tosiaan en hyvällä kattele tätä pujiksen porukkavedätystä. Samoin kuin tuo sun ”jiimen” leikkis. Aika tyhmä pitää lukijan olla jos ei hoksaa. Käsitys susta ihmisenä on muuttunut 360 astetta.

        Jos käännät suuntaa 360 astetta, niin jatkat edelleen samaan suuntaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pyytäkää pujikselta anteeksi, multa ei tarvii.

        Minä en pysty tuollaisiin anteeksipyyntöihin osallistumaan kun en ole mukana missään sun kuvittelemissa jutuissa. Pujis selvittäköön itse pirpana-juttunsa, tuntui olevan vakuuttunut että on aito, minulla ei sen parempaa tietoa asiasta ole. Aika törkeää väittää että olisin mukana jossain p..kavedätyksissä, minä en semmoisia harrasta enkä ole harrastanut mutta turha kai luulosairaalle on yrittää mitään vakuuttaa. Voisit kyllä joskus miettiä sitäkin miltä nuo sun sohimiset muista tuntuu? vai etkö välitä, onko se sulle hupia noilla kuvitelmilla kiusata muita? taidan mennä nukkumaan, ei tarvi vastata mutta mieti käytöstäs.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en pysty tuollaisiin anteeksipyyntöihin osallistumaan kun en ole mukana missään sun kuvittelemissa jutuissa. Pujis selvittäköön itse pirpana-juttunsa, tuntui olevan vakuuttunut että on aito, minulla ei sen parempaa tietoa asiasta ole. Aika törkeää väittää että olisin mukana jossain p..kavedätyksissä, minä en semmoisia harrasta enkä ole harrastanut mutta turha kai luulosairaalle on yrittää mitään vakuuttaa. Voisit kyllä joskus miettiä sitäkin miltä nuo sun sohimiset muista tuntuu? vai etkö välitä, onko se sulle hupia noilla kuvitelmilla kiusata muita? taidan mennä nukkumaan, ei tarvi vastata mutta mieti käytöstäs.

        -harmiseikirj-

        Sä nyt et varsinkaan mua komentele. Jokainen tietää, miten hyvä olet ittes puhumaan kaikesta ulos, ja ei ole kerta ei ensimmäinen kun tuputat lääkkeitä tai haukut luulosairaaksi. Kun väki osuu oikeaan, alat nopeasti uhriutumaan. Kerropas mikä sulle oli hupia? Niin, mieti sinä sitä. Mieti kuule ihan itse itseäsi. Tänä ja ensi vuonna. Miltä pujiksesta tuntuu kun tajuaa huijauksen? Voin kertoa, että musta ei ainakaan hyvältä tuntunut.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Allu sopis kyllä paremmin kuin Pujis, vaikka onhan Pujiskin semmonen vähän yksinkertainen maalaisukkeli.. mutta kiltti..hkö.

        Yksinkertainen?? Maalaisukkeli??


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Onko pirpana sun nikkis.. No sehän selittäis tuon sovinismin yms..🐖💨🤭

        Jotain häikkää tuossa nyt on, munkin mielestäni 🤔

        En ole paljoakaan Pirpanan kirjoituksia lukenut, mutta sen minkä olen niin joku mättää.

        Pujis ja Pirppis ovat ilmeisesti vain kirjoitelleet toisilleen, eivät ole tavanneet. Eivätkä tapaa ainakaan kuukauteen, koska.. ja mahtaako senkään jälkeen, taas tulee joku este. Silti heruttelevat avoimesti palstalla 😲. Haiskahtaa kyllä kusetukselle.

        Luulisi nyt todellakin jo jokaisen vähänkään järkevän ymmärtävän, ettei suhteitaan kannata palstalle tuoda riepoteltavaksi. Ehkä tarkoitus onkin vain järjestää taas draamaa...?

        No, eiköhän Pujis tuosta selviä, oli miten oli...

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain häikkää tuossa nyt on, munkin mielestäni 🤔

        En ole paljoakaan Pirpanan kirjoituksia lukenut, mutta sen minkä olen niin joku mättää.

        Pujis ja Pirppis ovat ilmeisesti vain kirjoitelleet toisilleen, eivät ole tavanneet. Eivätkä tapaa ainakaan kuukauteen, koska.. ja mahtaako senkään jälkeen, taas tulee joku este. Silti heruttelevat avoimesti palstalla 😲. Haiskahtaa kyllä kusetukselle.

        Luulisi nyt todellakin jo jokaisen vähänkään järkevän ymmärtävän, ettei suhteitaan kannata palstalle tuoda riepoteltavaksi. Ehkä tarkoitus onkin vain järjestää taas draamaa...?

        No, eiköhän Pujis tuosta selviä, oli miten oli...

        xLiner

        Pirppis:

        "Noo... minulla on ainakin kovat odotukset pujiksen haluista.. omani kun ovat kai aikalailla saman suuntaiset pujiksen kanssa.."

        Paljastelee palstalla Pujiksesta kahdenkeskisiä henkilökohtaisia asioita.. 🤔

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naurattaa kun nämä pirpana Pertti pelleilyt ovat nyt siirtyneet pujiksen tontillekin. Siellä miehet menee kohta käsikkäin. Saattaa pujis kauhistua kun se partasuu yrittää pussata!

        Kunhan tässä nyt ei olisi kyse mistään taloudellisesta vedätyksestä..

        Kyllähän ne jotkut huijarit vedättää ja pehmittää uhrejaan puoli vuottakin ennen varsinaista iskua.. 🤷‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pirppis:

        "Noo... minulla on ainakin kovat odotukset pujiksen haluista.. omani kun ovat kai aikalailla saman suuntaiset pujiksen kanssa.."

        Paljastelee palstalla Pujiksesta kahdenkeskisiä henkilökohtaisia asioita.. 🤔

        xLiner

        Mua säälittää tää juttu 😔 en tiedä, miksi pujikselle tätä tehdään. Palaneen käry on katkunnut ihan liikaa jo. Ja loput vetelehousut vaan mumisee siinä vaikka nekin näkevät, että maalaismiehen kusetus käynnissä. Mä sanoin jo pujikselle suoraan, että etsii sen naisen omin silmin oikeasta maailmasta, ei täältä häiriintyneiden miesten keskeltä. Järkkyä mitä kiimaviestiä tuokin tyyppi näppikseltään pujikselle suoltaa. Sitten muut vellip*rseet muka kuorossa ”ei me huomata mitään”.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No en kyllä vedätä.. sinä vedätät koko palstaa...

        Sä vaan et mikään nainen ole. Kuka sulle pujiksen kusetuksesta maksaa? Kukaan oikeasti toisesta kiinnostunut ei lavertele noin. Kaikki on niin läpikuultavaa ja teennäistä, ja selittelet ja toistelet asioita ja nimiä. Jos Disse olis täällä, yrittäisitkö miehenä kusettaa sitäkin??


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kunhan tässä nyt ei olisi kyse mistään taloudellisesta vedätyksestä..

        Kyllähän ne jotkut huijarit vedättää ja pehmittää uhrejaan puoli vuottakin ennen varsinaista iskua.. 🤷‍♂️

        Sen takia tässä on yritetty jo aika pitkään Pujista varoittaa. Olet täysin oikeassa. Huijareiden pitää tehdä pohjaa puolesta vuodesta kahteen. Luodaan luottamusuhde ja täällä toi yrittää vielä epätoivoisesti välejä korostaa. Mä niin toivon, että Pujottelija lukee nämä tekstit ja vaikka kuinka ajattelisi, että hänelle kirjoittaa ihana nainen ja tapaaminen tulossa, niin nyt pitäisi järjen päässä. Ei ole naista, ei ole rehellistä tapaamista. Voi olla kysymyksessä taloudellinen hyötyminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no se on sinun näkemys. Mikä v..un jiimen leikki? arvaapa vaan miten tyhmiltä teidän palstan luulosairaiden oletukset minusta tuntuu, ei tiedä itkisikö vai nauraisiko kun on muka kuka milloinkin, mutta joo, pitäkäähän luulonne, aivan sama mulle.

        -harmiseikirj-

        Sä jiimen???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen takia tässä on yritetty jo aika pitkään Pujista varoittaa. Olet täysin oikeassa. Huijareiden pitää tehdä pohjaa puolesta vuodesta kahteen. Luodaan luottamusuhde ja täällä toi yrittää vielä epätoivoisesti välejä korostaa. Mä niin toivon, että Pujottelija lukee nämä tekstit ja vaikka kuinka ajattelisi, että hänelle kirjoittaa ihana nainen ja tapaaminen tulossa, niin nyt pitäisi järjen päässä. Ei ole naista, ei ole rehellistä tapaamista. Voi olla kysymyksessä taloudellinen hyötyminen.

        Mitä ilmeisemmin tämä kaveri pitää pujikseen sähköpostiyhteyttä ja syytää postin täyteen tekaistuja, feikkiolettamuskuvia naisesta?. Ts. ruokkii rakkauden nälkäisen miehen mielikuvia ja harhaluuloja. Moni näistä nettikavereista on istunut linnassa talousrikoksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua säälittää tää juttu 😔 en tiedä, miksi pujikselle tätä tehdään. Palaneen käry on katkunnut ihan liikaa jo. Ja loput vetelehousut vaan mumisee siinä vaikka nekin näkevät, että maalaismiehen kusetus käynnissä. Mä sanoin jo pujikselle suoraan, että etsii sen naisen omin silmin oikeasta maailmasta, ei täältä häiriintyneiden miesten keskeltä. Järkkyä mitä kiimaviestiä tuokin tyyppi näppikseltään pujikselle suoltaa. Sitten muut vellip*rseet muka kuorossa ”ei me huomata mitään”.

        Harmista ei varmaan kannata tuosta syyttää. Taitaa olla joku tuntemattomampi kirjoittaja, kun en löydä yhtään tuttua ääntä tekstistä. Tosin en ole kaikkea kirjoittelusta lukenut...

        Mua pisti silmään Pirppiksen tarinan kulku. Kyynisesti vois sitä vois tulkita vaikka näin:

        Ensin avoimessa parisuhteessa rakentaa kuvaa itsestään palstalla. Sitten reaaliaikainen ero. Kovia mielipide-eroja, mutta pyytää lopuksi aina nöyrästi anteeksi - miehiltä. Ja palstaromanssin löytyminen.. Vois olla käsikirjoitettu 😄

        Voihan Pirppis olla aitokin, meitä on niin moneen.. mutta tällaisella anonyymipalstalla on nähty jo kaikenlaista, epäily on ihan tervettä. Oikeat suhteet kannattaa aina hoitaa muualla kuin täällä satojen muumien silmien edessä, estradilla.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmista ei varmaan kannata tuosta syyttää. Taitaa olla joku tuntemattomampi kirjoittaja, kun en löydä yhtään tuttua ääntä tekstistä. Tosin en ole kaikkea kirjoittelusta lukenut...

        Mua pisti silmään Pirppiksen tarinan kulku. Kyynisesti vois sitä vois tulkita vaikka näin:

        Ensin avoimessa parisuhteessa rakentaa kuvaa itsestään palstalla. Sitten reaaliaikainen ero. Kovia mielipide-eroja, mutta pyytää lopuksi aina nöyrästi anteeksi - miehiltä. Ja palstaromanssin löytyminen.. Vois olla käsikirjoitettu 😄

        Voihan Pirppis olla aitokin, meitä on niin moneen.. mutta tällaisella anonyymipalstalla on nähty jo kaikenlaista, epäily on ihan tervettä. Oikeat suhteet kannattaa aina hoitaa muualla kuin täällä satojen muumien silmien edessä, estradilla.

        xLiner

        On varmaan pidemmän aikaa seurannut pujista ja päätynyt käsitykseen ”helppo höynäyttää”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varmaan pidemmän aikaa seurannut pujista ja päätynyt käsitykseen ”helppo höynäyttää”.

        Niin, en tiedä. Mutta olishan tämä hyvä paikka huijareille, kun on rekisteröityneitä naisetttomia miehiä seuraa vailla. Lisäksi jos onnistuu luomaan julkisen palstaromanssin, huijatun voi olla vaikeaa tunnustaa ja hyväksyä tulleensa huijatuksi. Kun se kaikki on tapahtunut toisten silmien edessä. Nöyryyttävää.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, en tiedä. Mutta olishan tämä hyvä paikka huijareille, kun on rekisteröityneitä naisetttomia miehiä seuraa vailla. Lisäksi jos onnistuu luomaan julkisen palstaromanssin, huijatun voi olla vaikeaa tunnustaa ja hyväksyä tulleensa huijatuksi. Kun se kaikki on tapahtunut toisten silmien edessä. Nöyryyttävää.

        xLiner

        Ja vielä sellainen pointti..! Jos Pirppis nyt ilmoittaa, että suhteesta ei tullut mitään koska palsta pilasi sen, niin mitä johtopäätöksiä siitä voimmekaan vetää 😄

        Pujiksen vuoksi toivon, ettei kyseessä ole vedätys!

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, en tiedä. Mutta olishan tämä hyvä paikka huijareille, kun on rekisteröityneitä naisetttomia miehiä seuraa vailla. Lisäksi jos onnistuu luomaan julkisen palstaromanssin, huijatun voi olla vaikeaa tunnustaa ja hyväksyä tulleensa huijatuksi. Kun se kaikki on tapahtunut toisten silmien edessä. Nöyryyttävää.

        xLiner

        Ei varmaan pitäisi edes kommentoida kun se lienee vain bensaa liekkeihin mutta laitanpa tähän nyt omaa kantaa kun ei mitenkään mukavalta näytä nyt tuo teidän touhu. Eli täällä voidaan kyllä helposti kenestä tahansa tehdä epäilyksenalainen epämääräisillä jutuilla ja tuulesta temmatuilla vihjauksilla, tiedän kun minusta tehtiin, eikä siihen itse voi mitenkään vaikuttaa. Niin nyt jos pirppis on ihan oikea henkilö, turhan avoin vain tottumattomuuttaan niin ei hänelle kyllä ole mukavaa nuo teidän epäilyt. Pujiksen taas uskon sen verran jo palstaa nähneen että osaa riittävällä varauksella suhtautua asioihin eikä ainakaan rahaa ala kenellekään lahjoittelemaan näkemättä, osaa varmastikin hoitaa asiansa.

        Mitä tuolee noihin perusteisiin millä nyt epäilette pirppistä, että kun on kertonut asioista täällä, niin minusta ne puhuu enemmän puolesta kuin vastaan, nimenomaan joku tuore ihminen täällä voi olla naiivi että paljastaa vähän liikaa, kun taas joku oikeasti huijausta rakenteleva varmastikin hoitelisi hommaansa täysin kulisseissa juurikin jotta palstan salapoliisit eivät haistaisi palaneen käryä.

        Epäiltiinhän täällä lillistäkin, palstakertoman mukaan kuitenkin nyt suhteesssa jiimenin kanssa, tuskin olisi jos ei olisi ollut aito, niin hyvä heille ja molemmat sen verran fiksuja etteivät täällä levittele asioitaan. Samoin kannattaa pujiksen ja pirppiksenkin edetä, varmistua ihan keskenään toisistaan varovaisuutta noudattaen ja muistaa että mitä enemmän täällä kertoo sitä enemmän siihen sotketaan ja sekaannutaan.

        -harmiseikirj-


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kunhan tässä nyt ei olisi kyse mistään taloudellisesta vedätyksestä..

        Kyllähän ne jotkut huijarit vedättää ja pehmittää uhrejaan puoli vuottakin ennen varsinaista iskua.. 🤷‍♂️

        Taloudellisesta vedätyksestä....heh, on teillä huvittavat jutut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan pitäisi edes kommentoida kun se lienee vain bensaa liekkeihin mutta laitanpa tähän nyt omaa kantaa kun ei mitenkään mukavalta näytä nyt tuo teidän touhu. Eli täällä voidaan kyllä helposti kenestä tahansa tehdä epäilyksenalainen epämääräisillä jutuilla ja tuulesta temmatuilla vihjauksilla, tiedän kun minusta tehtiin, eikä siihen itse voi mitenkään vaikuttaa. Niin nyt jos pirppis on ihan oikea henkilö, turhan avoin vain tottumattomuuttaan niin ei hänelle kyllä ole mukavaa nuo teidän epäilyt. Pujiksen taas uskon sen verran jo palstaa nähneen että osaa riittävällä varauksella suhtautua asioihin eikä ainakaan rahaa ala kenellekään lahjoittelemaan näkemättä, osaa varmastikin hoitaa asiansa.

        Mitä tuolee noihin perusteisiin millä nyt epäilette pirppistä, että kun on kertonut asioista täällä, niin minusta ne puhuu enemmän puolesta kuin vastaan, nimenomaan joku tuore ihminen täällä voi olla naiivi että paljastaa vähän liikaa, kun taas joku oikeasti huijausta rakenteleva varmastikin hoitelisi hommaansa täysin kulisseissa juurikin jotta palstan salapoliisit eivät haistaisi palaneen käryä.

        Epäiltiinhän täällä lillistäkin, palstakertoman mukaan kuitenkin nyt suhteesssa jiimenin kanssa, tuskin olisi jos ei olisi ollut aito, niin hyvä heille ja molemmat sen verran fiksuja etteivät täällä levittele asioitaan. Samoin kannattaa pujiksen ja pirppiksenkin edetä, varmistua ihan keskenään toisistaan varovaisuutta noudattaen ja muistaa että mitä enemmän täällä kertoo sitä enemmän siihen sotketaan ja sekaannutaan.

        -harmiseikirj-

        Samaa mieltä. Pujis on aikuinen mies joka arvioi ja etenee kuten itse haluaa. Yksikään toinen ihminen ei voi pakottaa tekemään mitään joten valinta on hänen. Epäilyttävää on se huolenpito jota hän saa nyt osakseen. Luulevatko jotkut palstalaiset Pujiksen olevan mies joka ei pysty pitämään huolta itsestään? Holhouksen tarpeessa oleva?

        Tässähän on jotain samaa mitä eilen kun tehtiin lumiukko pihalle julkisemmalle paikalle leikkikentän vierustaan. On ihmisiä jotka haluavat rakentaa ja niitä jotka haluavat jostain syystä tuhota toisten rakentamaa. Tuo ilmiö on ihmisissä jo lapsesta alkaen. Mikä ihmisillä on jos toivovat toisille ihmisille vain pahaa ja saavat itselleen siitä jotain tyydytystä.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan pitäisi edes kommentoida kun se lienee vain bensaa liekkeihin mutta laitanpa tähän nyt omaa kantaa kun ei mitenkään mukavalta näytä nyt tuo teidän touhu. Eli täällä voidaan kyllä helposti kenestä tahansa tehdä epäilyksenalainen epämääräisillä jutuilla ja tuulesta temmatuilla vihjauksilla, tiedän kun minusta tehtiin, eikä siihen itse voi mitenkään vaikuttaa. Niin nyt jos pirppis on ihan oikea henkilö, turhan avoin vain tottumattomuuttaan niin ei hänelle kyllä ole mukavaa nuo teidän epäilyt. Pujiksen taas uskon sen verran jo palstaa nähneen että osaa riittävällä varauksella suhtautua asioihin eikä ainakaan rahaa ala kenellekään lahjoittelemaan näkemättä, osaa varmastikin hoitaa asiansa.

        Mitä tuolee noihin perusteisiin millä nyt epäilette pirppistä, että kun on kertonut asioista täällä, niin minusta ne puhuu enemmän puolesta kuin vastaan, nimenomaan joku tuore ihminen täällä voi olla naiivi että paljastaa vähän liikaa, kun taas joku oikeasti huijausta rakenteleva varmastikin hoitelisi hommaansa täysin kulisseissa juurikin jotta palstan salapoliisit eivät haistaisi palaneen käryä.

        Epäiltiinhän täällä lillistäkin, palstakertoman mukaan kuitenkin nyt suhteesssa jiimenin kanssa, tuskin olisi jos ei olisi ollut aito, niin hyvä heille ja molemmat sen verran fiksuja etteivät täällä levittele asioitaan. Samoin kannattaa pujiksen ja pirppiksenkin edetä, varmistua ihan keskenään toisistaan varovaisuutta noudattaen ja muistaa että mitä enemmän täällä kertoo sitä enemmän siihen sotketaan ja sekaannutaan.

        -harmiseikirj-

        Voihan se "Lillis"olla suhteessa vaikka "He-Manin" kanssa palstakirjoitteluissa, ei se mitään todista kenenkään aitoudesta.

        Jos nyt aletaan kietomaan foliota pään peitoksi, niin Lillis ja Pirppis voivat olla vaikka samakin kirjoittaja. Edellinen tarina loppui, nyt seuraavan vuoro ..

        Täällä on jo nähty vaikka mitä, ei yllättäisi.

        Ei noista spegulaatioista kannata kenenkään nimimerkin nokkiinsa ottaa. Sinänsähän kenenkään "aitous" ei tällaisella alustalla ole edes oleellista. Niin pitkään kun huijaukset ei siirry oikeaan elämään.

        xLiner


      • pujotteIija kirjoitti:

        Taloudellisesta vedätyksestä....heh, on teillä huvittavat jutut

        No, toivottavasti ollaan ihan väärässä..

        Ja kun mä sanoin yksinkertainen maalaisukkeli, niin mä tarkoitin että... öö..noh yksinkertaista maalaisukkelia..😄


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        No, toivottavasti ollaan ihan väärässä..

        Ja kun mä sanoin yksinkertainen maalaisukkeli, niin mä tarkoitin että... öö..noh yksinkertaista maalaisukkelia..😄

        Tuo monikko oli hyvä "ollaan väärässä".

        Palstalla on ilmiö jossa muutama pidempään kirjoittanut haluaa hallita uusien nimimerkkien onnellisuutta koska sitä heillä itsellään ei taida nyt olla?
        Eilenhän Pujista epäiltiin jo homoksi ja vaikka mitä. Kai normaali mies voi itse päättää mitä elämällään tekee, ei siihen palstalaisten haukkumisia tarvita.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se "Lillis"olla suhteessa vaikka "He-Manin" kanssa palstakirjoitteluissa, ei se mitään todista kenenkään aitoudesta.

        Jos nyt aletaan kietomaan foliota pään peitoksi, niin Lillis ja Pirppis voivat olla vaikka samakin kirjoittaja. Edellinen tarina loppui, nyt seuraavan vuoro ..

        Täällä on jo nähty vaikka mitä, ei yllättäisi.

        Ei noista spegulaatioista kannata kenenkään nimimerkin nokkiinsa ottaa. Sinänsähän kenenkään "aitous" ei tällaisella alustalla ole edes oleellista. Niin pitkään kun huijaukset ei siirry oikeaan elämään.

        xLiner

        Hei..noin mäkin funtsin.. Ja mihis se Kaskenpolttajakin katosi.. Yksi tulee, yksi katoaa.. Ensin kirjoitellaan intensiivisesti palstalle ja toitotellaan kuinka sitä ollaan niin uusia, mutta haiskahtaa..

        Sitten taas esim tämä Ihan sivusta ( menikö oikein) on selvästikin uusi kirjoittaja, kukaan ole muuta epäillytkään. Monet miehet on vaan niin herttaisen sinisilmäisiä.. jos on monet naisetkin..No, eiköhän Pujis järkevänä miehenä osaa varansa pitää.. ja toivotaan että olemme väärässä ja pujis löytäisi kumppanin..
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006407986.html


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo monikko oli hyvä "ollaan väärässä".

        Palstalla on ilmiö jossa muutama pidempään kirjoittanut haluaa hallita uusien nimimerkkien onnellisuutta koska sitä heillä itsellään ei taida nyt olla?
        Eilenhän Pujista epäiltiin jo homoksi ja vaikka mitä. Kai normaali mies voi itse päättää mitä elämällään tekee, ei siihen palstalaisten haukkumisia tarvita.

        AsianVierestä

        Moni oli lähinnä huolissaan Pujiksesta..

        Vai oikein "hallita uusien nimimerkkien onnellisuutta"... voi lol, anna mun kaikki kestää..😄

        No,jätän tän jutun tähän, ei sinänsä kuulu mulle, mutta outoa jos ei hälärit soi yhtään..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan pitäisi edes kommentoida kun se lienee vain bensaa liekkeihin mutta laitanpa tähän nyt omaa kantaa kun ei mitenkään mukavalta näytä nyt tuo teidän touhu. Eli täällä voidaan kyllä helposti kenestä tahansa tehdä epäilyksenalainen epämääräisillä jutuilla ja tuulesta temmatuilla vihjauksilla, tiedän kun minusta tehtiin, eikä siihen itse voi mitenkään vaikuttaa. Niin nyt jos pirppis on ihan oikea henkilö, turhan avoin vain tottumattomuuttaan niin ei hänelle kyllä ole mukavaa nuo teidän epäilyt. Pujiksen taas uskon sen verran jo palstaa nähneen että osaa riittävällä varauksella suhtautua asioihin eikä ainakaan rahaa ala kenellekään lahjoittelemaan näkemättä, osaa varmastikin hoitaa asiansa.

        Mitä tuolee noihin perusteisiin millä nyt epäilette pirppistä, että kun on kertonut asioista täällä, niin minusta ne puhuu enemmän puolesta kuin vastaan, nimenomaan joku tuore ihminen täällä voi olla naiivi että paljastaa vähän liikaa, kun taas joku oikeasti huijausta rakenteleva varmastikin hoitelisi hommaansa täysin kulisseissa juurikin jotta palstan salapoliisit eivät haistaisi palaneen käryä.

        Epäiltiinhän täällä lillistäkin, palstakertoman mukaan kuitenkin nyt suhteesssa jiimenin kanssa, tuskin olisi jos ei olisi ollut aito, niin hyvä heille ja molemmat sen verran fiksuja etteivät täällä levittele asioitaan. Samoin kannattaa pujiksen ja pirppiksenkin edetä, varmistua ihan keskenään toisistaan varovaisuutta noudattaen ja muistaa että mitä enemmän täällä kertoo sitä enemmän siihen sotketaan ja sekaannutaan.

        -harmiseikirj-

        Joo. Ymmärrän tuon hehkutus homman, toiset meistä ihastuessaan ja rakastuessaan on sen lumon ja ilon vallassa ja ei halua salata sitä onnen tunnetta. Eikä oikeestaan edes osaa ja pysty, vaikka haluaiskin.

        Onnistuu ehkä vähän eri tyyppisiltä helpommin. Muistan miten itsekin olin ihan kääk ja tööt miehen logiikassa, kun olin vastarakastunut.

        Mä olen muutenkin rehellisen avointa ihmistyyppiä, joka ei näe hävettävää tunteilussa. Toiset taas toisenlaisiaa.

        Mutta joo, samaa mieltä. Ei avoimuus ole tosite huijaamisesta. Se on tosite vain siitä, että ei halua peitellä tunteitaan tai sepitellä elämää.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Hei..noin mäkin funtsin.. Ja mihis se Kaskenpolttajakin katosi.. Yksi tulee, yksi katoaa.. Ensin kirjoitellaan intensiivisesti palstalle ja toitotellaan kuinka sitä ollaan niin uusia, mutta haiskahtaa..

        Sitten taas esim tämä Ihan sivusta ( menikö oikein) on selvästikin uusi kirjoittaja, kukaan ole muuta epäillytkään. Monet miehet on vaan niin herttaisen sinisilmäisiä.. jos on monet naisetkin..No, eiköhän Pujis järkevänä miehenä osaa varansa pitää.. ja toivotaan että olemme väärässä ja pujis löytäisi kumppanin..
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006407986.html

        Kaskenpolttajaa ja Asian vierestä pidettiin muuten samana nikkinä..Kumma kun se nyt tähänkin tuli mukaan hämmentämään.. hmm..🤭


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Hei..noin mäkin funtsin.. Ja mihis se Kaskenpolttajakin katosi.. Yksi tulee, yksi katoaa.. Ensin kirjoitellaan intensiivisesti palstalle ja toitotellaan kuinka sitä ollaan niin uusia, mutta haiskahtaa..

        Sitten taas esim tämä Ihan sivusta ( menikö oikein) on selvästikin uusi kirjoittaja, kukaan ole muuta epäillytkään. Monet miehet on vaan niin herttaisen sinisilmäisiä.. jos on monet naisetkin..No, eiköhän Pujis järkevänä miehenä osaa varansa pitää.. ja toivotaan että olemme väärässä ja pujis löytäisi kumppanin..
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006407986.html

        Kaskenpolttaja lipsahti ainakin pari kertaa pahasti tarinastaan. Kai se oli syy lopettaa 😄

        xLiner


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kaskenpolttajaa ja Asian vierestä pidettiin muuten samana nikkinä..Kumma kun se nyt tähänkin tuli mukaan hämmentämään.. hmm..🤭

        Tosin mä ajattelin lähinnä että kyse olis G. Mäntistä, se kun pöllii näitä naisnikkejä muutenkin ja tarpeeksi kierokin olisi epäilemättä..

        No, nyt otan foliomyssyn pois ja keitän vuoden 2021 ensimmäiset kaffit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se "Lillis"olla suhteessa vaikka "He-Manin" kanssa palstakirjoitteluissa, ei se mitään todista kenenkään aitoudesta.

        Jos nyt aletaan kietomaan foliota pään peitoksi, niin Lillis ja Pirppis voivat olla vaikka samakin kirjoittaja. Edellinen tarina loppui, nyt seuraavan vuoro ..

        Täällä on jo nähty vaikka mitä, ei yllättäisi.

        Ei noista spegulaatioista kannata kenenkään nimimerkin nokkiinsa ottaa. Sinänsähän kenenkään "aitous" ei tällaisella alustalla ole edes oleellista. Niin pitkään kun huijaukset ei siirry oikeaan elämään.

        xLiner

        No ei ne ole, Lillis on ihan oikeasti se mitä sanoo olevansa. Muuta en sano. Mut aito on.

        :x


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        No ei ne ole, Lillis on ihan oikeasti se mitä sanoo olevansa. Muuta en sano. Mut aito on.

        :x

        Okei, sulla on palstan ulkopuolista tietoa..
        No, sun sanaasi mä uskon 😄

        xLiner


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Tosin mä ajattelin lähinnä että kyse olis G. Mäntistä, se kun pöllii näitä naisnikkejä muutenkin ja tarpeeksi kierokin olisi epäilemättä..

        No, nyt otan foliomyssyn pois ja keitän vuoden 2021 ensimmäiset kaffit.

        Mä pidän foliohattuani vielä hetken, tää on niin mukava.. 😂

        Mä en muuten usko lainkaan AV:n tarinoita. Sillä on vain pari aihetta, jonka ympärillä se pyörii joka keskustelussa. Aiheet ovat "minä ja lapseni", "minä ja naiset" ja "minä".

        xLiner


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kaskenpolttajaa ja Asian vierestä pidettiin muuten samana nikkinä..Kumma kun se nyt tähänkin tuli mukaan hämmentämään.. hmm..🤭

        Ahaa, nytkö et muuhun syyttelyyn enää pysty?
        Hyvin on sinulla oikeudenmukaisuus kunnossa, arvot ovat kyseenalaisia jos syyttämällä elämässä luulee saavuttavansa jotain.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei, sulla on palstan ulkopuolista tietoa..
        No, sun sanaasi mä uskon 😄

        xLiner

        Yym. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä pidän foliohattuani vielä hetken, tää on niin mukava.. 😂

        Mä en muuten usko lainkaan AV:n tarinoita. Sillä on vain pari aihetta, jonka ympärillä se pyörii joka keskustelussa. Aiheet ovat "minä ja lapseni", "minä ja naiset" ja "minä".

        xLiner

        Ymärrän jos sinulla ei ole lapsia tai naisia, se ei kuitekaan oikeuta haukkumiseen tai muuhunkaan epäterveeseen kirjoitteluun. Kauhean agressiivinen tyyli joka haluaa hallita toisten elämää ja tekemisiä luomalla epäilyn varjoja. Vähän samaa mitä Pujis jutussa?

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymärrän jos sinulla ei ole lapsia tai naisia, se ei kuitekaan oikeuta haukkumiseen tai muuhunkaan epäterveeseen kirjoitteluun. Kauhean agressiivinen tyyli joka haluaa hallita toisten elämää ja tekemisiä luomalla epäilyn varjoja. Vähän samaa mitä Pujis jutussa?

        AsianVierestä

        Sä haluat luoda itsestäsi jotain ihme kuvaa ylivoipaisesta ja kaiken yläpuolella olevasta täydellisyydestä. Heti huomaa, kun osuu heikkoa oikeaan kohtaan. Älä nyt taas ala itkemään...

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo monikko oli hyvä "ollaan väärässä".

        Palstalla on ilmiö jossa muutama pidempään kirjoittanut haluaa hallita uusien nimimerkkien onnellisuutta koska sitä heillä itsellään ei taida nyt olla?
        Eilenhän Pujista epäiltiin jo homoksi ja vaikka mitä. Kai normaali mies voi itse päättää mitä elämällään tekee, ei siihen palstalaisten haukkumisia tarvita.

        AsianVierestä

        Niin no, tällainen keskustelupalstayhteisöhän on aikalailla vastaava kuin joku pieni kyläyhteisö tai joku uskonnollinen yhteenkokoontuma, siinäpä muuten olisikin hyvä tutkimusaihe jollekin väikkärin tekijälle, ja ihan samanlaiset lainalaisuudet vallitsee. Siellä helposti joku joka ohjailee yhteisöä toimimaan mielensä mukaan, peesaajat peesaa ja voivat olla ihan vilpittömiäkin auttamishalussaan, kuitenkin saattavat aiheuttaa paljon pahaa toisille "hyvää tarkoittavilla" neuvoillaan ja ohjeillaan. Eniten siitä sitten saa kärsiä varmaan semmoinen joka joutuu sen joukkomanipuloinnin kohteeksi, se alkaa uskomaan niiden "hyvätekijöiden" juttuihin ja juoruihin kun riittävästi niitä syöttävät ja esiintyvät ystävinä jotka ovat "vain huolissaan".

        Sekin muuten minusta aika jännä homma että ainakin tässä sinkut-palstan pienyhteisössä uusia tulijoita kohtaan epäluuloisimpia tuntuvat olevan muuten muka suvaitsevaisimpina esiintyvät, heillä kun taas ei tunnu olevan mitään epäluuloa maahanmuuton kautta tuleviin, kaikki muka ovat vilpittpömiä pakolaisia vaikka kaikki faktat puhuu päinvastaista niin siinä kyllä pieni ristiriita.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, sulla on palstan ulkopuolista tietoa..
        No, sun sanaasi mä uskon 😄

        xLiner

        Ihastunut puolestapuhuja =sokea koira


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihastunut puolestapuhuja =sokea koira

        Heh, voi se niinkin joskus olla, mutta ei tällä kertaa ole. Ei ihastuminen minusta tyhmää tee, eikä sokeaa. En vaan tykkää, että turhaan riepotellaa ketään.

        Ja tietysti joo puolustan, minkä tiedän puolustettavaksi. Ihastunut taikka en.


      • Wtf? Enhän mä mikään uhka olekkaan hänelle tai kellekkään.

        Potentiaalinen uhka jonkun suhteelle tms. ylipäänsä olisin vasta, jos olisin sinkku, haku päällä ja ihastuneena saisin kohteeltani vihreetä valoa ja vastakaikua. Sitten en vitut viis veisaisin muista yrittäjistä. Olen sen verran mulkku, kyllä.

        Mut eihän nyt niin ole eikä siitä kyse, vaan ei tarvi alkas puhua paskaa Lilliksestä. Ihan aito nainen ja ihminen on. Jolla tuskin on mitään intressejä tulla tänne jauhamaan itsestään paskaa tai ylipäänsä paskaa.

        I rest my case tästä aiheesta.


      • Heh, kyllä se aina muakin naurattaa. On ollu tapana ottaa ja saada se mitä haluan, jos kohde on itse halukas ja saatavilla. :)


      • JanK kirjoitti:

        Joo. Ymmärrän tuon hehkutus homman, toiset meistä ihastuessaan ja rakastuessaan on sen lumon ja ilon vallassa ja ei halua salata sitä onnen tunnetta. Eikä oikeestaan edes osaa ja pysty, vaikka haluaiskin.

        Onnistuu ehkä vähän eri tyyppisiltä helpommin. Muistan miten itsekin olin ihan kääk ja tööt miehen logiikassa, kun olin vastarakastunut.

        Mä olen muutenkin rehellisen avointa ihmistyyppiä, joka ei näe hävettävää tunteilussa. Toiset taas toisenlaisiaa.

        Mutta joo, samaa mieltä. Ei avoimuus ole tosite huijaamisesta. Se on tosite vain siitä, että ei halua peitellä tunteitaan tai sepitellä elämää.

        Kiitos.. minä olen turhan avoin.. se totta. Mutta taas on tehty kärpäsestä härkänen ja ...
        Kaipa palstalla kaivataan draamaa.. ja syyttelyä.

        No itse tulen iloiseksi kun pujiksesta välitetään näin paljon..
        Se kertoo paljon pujiksesta itsestään..

        Minä nyt olen sitä mitä olen.. enkä muuksi muutu.. vaikka palsta minut tuntematta tuomitsee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Pujis on aikuinen mies joka arvioi ja etenee kuten itse haluaa. Yksikään toinen ihminen ei voi pakottaa tekemään mitään joten valinta on hänen. Epäilyttävää on se huolenpito jota hän saa nyt osakseen. Luulevatko jotkut palstalaiset Pujiksen olevan mies joka ei pysty pitämään huolta itsestään? Holhouksen tarpeessa oleva?

        Tässähän on jotain samaa mitä eilen kun tehtiin lumiukko pihalle julkisemmalle paikalle leikkikentän vierustaan. On ihmisiä jotka haluavat rakentaa ja niitä jotka haluavat jostain syystä tuhota toisten rakentamaa. Tuo ilmiö on ihmisissä jo lapsesta alkaen. Mikä ihmisillä on jos toivovat toisille ihmisille vain pahaa ja saavat itselleen siitä jotain tyydytystä.

        AsianVierestä

        Yllättävää puoltamista sulta ja harmikselta. Täytyy sanoa, että tässä pujis-pirppis-asiassa teihin ei ole luottoa ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se "Lillis"olla suhteessa vaikka "He-Manin" kanssa palstakirjoitteluissa, ei se mitään todista kenenkään aitoudesta.

        Jos nyt aletaan kietomaan foliota pään peitoksi, niin Lillis ja Pirppis voivat olla vaikka samakin kirjoittaja. Edellinen tarina loppui, nyt seuraavan vuoro ..

        Täällä on jo nähty vaikka mitä, ei yllättäisi.

        Ei noista spegulaatioista kannata kenenkään nimimerkin nokkiinsa ottaa. Sinänsähän kenenkään "aitous" ei tällaisella alustalla ole edes oleellista. Niin pitkään kun huijaukset ei siirry oikeaan elämään.

        xLiner

        Hyvin laitettu. Samat ajatukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo monikko oli hyvä "ollaan väärässä".

        Palstalla on ilmiö jossa muutama pidempään kirjoittanut haluaa hallita uusien nimimerkkien onnellisuutta koska sitä heillä itsellään ei taida nyt olla?
        Eilenhän Pujista epäiltiin jo homoksi ja vaikka mitä. Kai normaali mies voi itse päättää mitä elämällään tekee, ei siihen palstalaisten haukkumisia tarvita.

        AsianVierestä

        Kuinkas tämä yllättäen av:lle mitenkään kuuluu? Nukkuuko Kaskenpolttaja-kirjeystävätäti talviunta?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Hei..noin mäkin funtsin.. Ja mihis se Kaskenpolttajakin katosi.. Yksi tulee, yksi katoaa.. Ensin kirjoitellaan intensiivisesti palstalle ja toitotellaan kuinka sitä ollaan niin uusia, mutta haiskahtaa..

        Sitten taas esim tämä Ihan sivusta ( menikö oikein) on selvästikin uusi kirjoittaja, kukaan ole muuta epäillytkään. Monet miehet on vaan niin herttaisen sinisilmäisiä.. jos on monet naisetkin..No, eiköhän Pujis järkevänä miehenä osaa varansa pitää.. ja toivotaan että olemme väärässä ja pujis löytäisi kumppanin..
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006407986.html

        Nyt ollaan niin samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Moni oli lähinnä huolissaan Pujiksesta..

        Vai oikein "hallita uusien nimimerkkien onnellisuutta"... voi lol, anna mun kaikki kestää..😄

        No,jätän tän jutun tähän, ei sinänsä kuulu mulle, mutta outoa jos ei hälärit soi yhtään..

        Jep, etenkin AV:n kummalliset jutut ja yli-innokkuus asiassa saa ovikelloa myöten kaikki soimaan. Pujiksen takia toivoisi oikeaa naista eikö mitään ukkoa, jolla karvap.rse vipattaa.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kaskenpolttajaa ja Asian vierestä pidettiin muuten samana nikkinä..Kumma kun se nyt tähänkin tuli mukaan hämmentämään.. hmm..🤭

        Näinpä. Nyt sulla on just hyviä huomioita. Totta kai niitä ketuttaa, kun tästä sivusta pujikselle annetaan ajattelemisen aihetta.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        No ei ne ole, Lillis on ihan oikeasti se mitä sanoo olevansa. Muuta en sano. Mut aito on.

        :x

        Tämän minäkin vahvistan, että se nimimerkki on nainen ja oikea ihminen. Pirpana on jotain muuta -se on juoni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä pidän foliohattuani vielä hetken, tää on niin mukava.. 😂

        Mä en muuten usko lainkaan AV:n tarinoita. Sillä on vain pari aihetta, jonka ympärillä se pyörii joka keskustelussa. Aiheet ovat "minä ja lapseni", "minä ja naiset" ja "minä".

        xLiner

        Mullakin viimeinen. En usko riviäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, nytkö et muuhun syyttelyyn enää pysty?
        Hyvin on sinulla oikeudenmukaisuus kunnossa, arvot ovat kyseenalaisia jos syyttämällä elämässä luulee saavuttavansa jotain.

        AsianVierestä

        No hän kertoo siinä vaan totuutta, että turha kipristellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymärrän jos sinulla ei ole lapsia tai naisia, se ei kuitekaan oikeuta haukkumiseen tai muuhunkaan epäterveeseen kirjoitteluun. Kauhean agressiivinen tyyli joka haluaa hallita toisten elämää ja tekemisiä luomalla epäilyn varjoja. Vähän samaa mitä Pujis jutussa?

        AsianVierestä

        Mikäs sua tässä hermostuttaa? Onhan pujiksella aika paljon oikeutta tietää asioita tässä keississä joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä haluat luoda itsestäsi jotain ihme kuvaa ylivoipaisesta ja kaiken yläpuolella olevasta täydellisyydestä. Heti huomaa, kun osuu heikkoa oikeaan kohtaan. Älä nyt taas ala itkemään...

        xLiner

        Jep. Sama huomattu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämän minäkin vahvistan, että se nimimerkki on nainen ja oikea ihminen. Pirpana on jotain muuta -se on juoni.

        Juu, harhaluuloissasi.. ei ihan tervettä tuommoinen..
        Kun et oikeasti mistään mitään tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, etenkin AV:n kummalliset jutut ja yli-innokkuus asiassa saa ovikelloa myöten kaikki soimaan. Pujiksen takia toivoisi oikeaa naista eikö mitään ukkoa, jolla karvap.rse vipattaa.

        Sivusta ...

        Näin täysin ulkopuolisena on helppo ihmetellä, että teitä jaksaa edes kiinnostaa kenenkään henkilöllisyyden arvaileminen. Välillä tätä palstaa silmäillessä suorastaan ihmettelee miten täynnä nää ketjut on pohdintaa siitä kuka on kuka ja kuka ei ainakaan ole kuka. No saa kai sitä aikansa noinkin kulumaan, jos tollanen kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu, harhaluuloissasi.. ei ihan tervettä tuommoinen..
        Kun et oikeasti mistään mitään tiedä.

        Tervettä on se, että pitää toisesta huolta. Ja se ei tarkoita pahaa jos kehoittaa palstatuttavaa olemaan hereillä ja pohtimaan myös itse, että maailmassa on monenlaista. Pujis on pitkän ajan nimimerkki tuttavuus. Sulla tuntuu olevan tuttavallinen meni vähän joka suuntaan noin uudeksi tukijaksi. Jos sulla on puhtaat jauhot pussissa, et silloin ole moksiskaan, että pujikselle asioita kerrotaan. No pujis varmaan aikanaan vahvistaa hyvät asiat mikäli olit oikeilla aikeilla. Nimittäin: Ei pidä unohtaa, että aina on tulevaisuus tulossa ja palstalla nähdyt muistetaan.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        En ole. Enkä muutenkaan ole edes näiden juttuja juurikaan lukenut.. Mutta jos mä nään tuon asian, niin tod. näk. sen huomaa myös suurin osa palstalaisista( kin). Mut ihan sama..

        Taidat olla juuri tuo varoittelija, sopisi sun imagoon oikein hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervettä on se, että pitää toisesta huolta. Ja se ei tarkoita pahaa jos kehoittaa palstatuttavaa olemaan hereillä ja pohtimaan myös itse, että maailmassa on monenlaista. Pujis on pitkän ajan nimimerkki tuttavuus. Sulla tuntuu olevan tuttavallinen meni vähän joka suuntaan noin uudeksi tukijaksi. Jos sulla on puhtaat jauhot pussissa, et silloin ole moksiskaan, että pujikselle asioita kerrotaan. No pujis varmaan aikanaan vahvistaa hyvät asiat mikäli olit oikeilla aikeilla. Nimittäin: Ei pidä unohtaa, että aina on tulevaisuus tulossa ja palstalla nähdyt muistetaan.

        meni =meno.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kiitos.. minä olen turhan avoin.. se totta. Mutta taas on tehty kärpäsestä härkänen ja ...
        Kaipa palstalla kaivataan draamaa.. ja syyttelyä.

        No itse tulen iloiseksi kun pujiksesta välitetään näin paljon..
        Se kertoo paljon pujiksesta itsestään..

        Minä nyt olen sitä mitä olen.. enkä muuksi muutu.. vaikka palsta minut tuntematta tuomitsee..

        Täällä niin äkkiä epäillään, kun peeloja on joukossa ollut. Teeskennelty syöpää jne. kusetusta.

        Pääasiahan on, että sinä ja Pujis tiedätte itsenne ja toistenne aitouden ja suhteen. Ja mitä väliä, vaikka olisittekin homoja(heitto vaan, kun joku pelotteli silläkin) , ei se sen vääremmin ole, kun kumpikin tietää mitä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos käännät suuntaa 360 astetta, niin jatkat edelleen samaan suuntaan :)

        Mitä ajattelisit mielisairaan ymmärtävän asteista, lääkkeet pitää tokkurassa ympäri vuorokauden, siksi kuvittelee jokaisen huijaavan, ei vain täällä vaan irl myös.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta ...

        Näin täysin ulkopuolisena on helppo ihmetellä, että teitä jaksaa edes kiinnostaa kenenkään henkilöllisyyden arvaileminen. Välillä tätä palstaa silmäillessä suorastaan ihmettelee miten täynnä nää ketjut on pohdintaa siitä kuka on kuka ja kuka ei ainakaan ole kuka. No saa kai sitä aikansa noinkin kulumaan, jos tollanen kiinnostaa.

        Heh, samaa mietin vaikken ulkopuolinen silleen olekkaan.

        On mitä on ja ketä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ajattelisit mielisairaan ymmärtävän asteista, lääkkeet pitää tokkurassa ympäri vuorokauden, siksi kuvittelee jokaisen huijaavan, ei vain täällä vaan irl myös.

        Ketäs nyt syyttelet? Paljastiko tämä sun katalat hommat jota nyt syyttelet mieliluulosairaaksi? Aika aggressiivista käytöstä sulta yllättäen. Sehän kertoo meille vain suuresta kiukusta kun jotain kosahtaa & losahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ajattelisit mielisairaan ymmärtävän asteista, lääkkeet pitää tokkurassa ympäri vuorokauden, siksi kuvittelee jokaisen huijaavan, ei vain täällä vaan irl myös.

        No Harmiksen ei pitäis tulla tähän ketjuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla juuri tuo varoittelija, sopisi sun imagoon oikein hyvin.

        Kokemusasuantuntijat saavat puhua täällä. Oli se kuka hyvänsä. Ei vain taida olla wuw nyt. Minkä tiedätkin, kunhan vaan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta ...

        Näin täysin ulkopuolisena on helppo ihmetellä, että teitä jaksaa edes kiinnostaa kenenkään henkilöllisyyden arvaileminen. Välillä tätä palstaa silmäillessä suorastaan ihmettelee miten täynnä nää ketjut on pohdintaa siitä kuka on kuka ja kuka ei ainakaan ole kuka. No saa kai sitä aikansa noinkin kulumaan, jos tollanen kiinnostaa.

        Saman huomion tein minäkin kolme kuukautta sitten tultuani palstalle.
        Joillakin vakkareilla valtava fiksaatio muista palstalaisista.. varsinkin multinikeistä ja nikin sukupuolesta..
        Ovat niin mieleltään köyhiä, että luuloittelevat ja sitten vielä uskovat luuloitteluihinsa..

        Todellisuudessa anonyymipalstalla on hitonko väliä noilla seikoilla..
        Nyt minun palstaidentiteettini on asetettu kyseenalaiseksi monen eri toimijan osalta.. niin vakkareita kuin muumejakin.. syytä en voi kuin arvailla..

        Huoli pujiksesta on vain tekosyy joillekin. Pääasiallinen syy on riepotella jotakin ja nyt vuorossa olen minä.. uusi ja liian avoin tulokas.

        Tällä menolla ei paljon palstailu kiinnosta, mutta se kai tässä on tarkoitus perimältään. Häätää pirpana pois palstalta koska hän on jonkinlainen uhka tai ei sovi tiettyjen palstalaisten määrittelemiin sääntöihin..

        Piruuttani en jätä palstaa ja räävittelen onnellisuuttani pujiksen kanssa ihan kiusallani..
        Tosin joudun kieli keskellä suuta sen tekemään etten paljasta mitään oikeasti..

        Ja jos pujis haluaa että lopetan, sen empimättä teen. Tällä hetkellä emme ole suhteessa ja suunitelmissamme on pelkkä panosuhde.. joten koska pujis ei ole homo, panosuhteen toteuttaminen aika heikoilla kantamilla jos olisin karvaperseinen mies. Mutta se tällä kertaa..

        Repikää siitä!


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kiitos.. minä olen turhan avoin.. se totta. Mutta taas on tehty kärpäsestä härkänen ja ...
        Kaipa palstalla kaivataan draamaa.. ja syyttelyä.

        No itse tulen iloiseksi kun pujiksesta välitetään näin paljon..
        Se kertoo paljon pujiksesta itsestään..

        Minä nyt olen sitä mitä olen.. enkä muuksi muutu.. vaikka palsta minut tuntematta tuomitsee..

        Heh, aika ironista että Jan joka taannoin kamujengeineen minua vastaan organisoi viha- ja valhekampanjan jolla ei ollut mitään perusteita, ilmaantuikin nyt sun tukijaksi. Sen vaan sanon että älä luota kehenkään, siis kehenkään täällä, ja jos saat noilta privapostia niin kannattaa suhtautua vähän varauksella niihin ja niiden jutttuihin.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

        Mitäs sä nyt häntä kohtaan hyökit? XLiner on oikeassa ja esittää hyvin teräviä huomioita (jotka olen myös itse tehnyt). Harmis, älä ala keuhkoamaan.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu, harhaluuloissasi.. ei ihan tervettä tuommoinen..
        Kun et oikeasti mistään mitään tiedä.

        Vastasit kai disselle tuossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sä nyt häntä kohtaan hyökit? XLiner on oikeassa ja esittää hyvin teräviä huomioita (jotka olen myös itse tehnyt). Harmis, älä ala keuhkoamaan.

        Minä mitään keuhkoa, olen omat havaintoni tehnyt ja samoin kuin varoitan pirpanaa palstan kulissikamujengistä, siitä voi olla hyötyä jos on aito, jos ei ei se niin ei se sinällään silloinkaan mitään haittaa. Itse kun tiedän mitä se organisoitu mustamaalaaminen ja vihjailu perusteitta on niin en haluaisi että kukaan muu joutuu kohteeksi jos on aito ihminen.

        -harmiseikirj-


      • JanK kirjoitti:

        Täällä niin äkkiä epäillään, kun peeloja on joukossa ollut. Teeskennelty syöpää jne. kusetusta.

        Pääasiahan on, että sinä ja Pujis tiedätte itsenne ja toistenne aitouden ja suhteen. Ja mitä väliä, vaikka olisittekin homoja(heitto vaan, kun joku pelotteli silläkin) , ei se sen vääremmin ole, kun kumpikin tietää mitä on.

        Selittäisktkö peelon? En tiedä mitä se tarkoittaa.
        Pujis hyvin intiimisti tietää kuka olen.. vaikka emme ole vielä tavanneetkaan. Minä tiedän myös pujiksen... joten vaikka en ole homofobiainen, olemme molemmat heteroita. Mitä suuremmassa määrin...


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Saman huomion tein minäkin kolme kuukautta sitten tultuani palstalle.
        Joillakin vakkareilla valtava fiksaatio muista palstalaisista.. varsinkin multinikeistä ja nikin sukupuolesta..
        Ovat niin mieleltään köyhiä, että luuloittelevat ja sitten vielä uskovat luuloitteluihinsa..

        Todellisuudessa anonyymipalstalla on hitonko väliä noilla seikoilla..
        Nyt minun palstaidentiteettini on asetettu kyseenalaiseksi monen eri toimijan osalta.. niin vakkareita kuin muumejakin.. syytä en voi kuin arvailla..

        Huoli pujiksesta on vain tekosyy joillekin. Pääasiallinen syy on riepotella jotakin ja nyt vuorossa olen minä.. uusi ja liian avoin tulokas.

        Tällä menolla ei paljon palstailu kiinnosta, mutta se kai tässä on tarkoitus perimältään. Häätää pirpana pois palstalta koska hän on jonkinlainen uhka tai ei sovi tiettyjen palstalaisten määrittelemiin sääntöihin..

        Piruuttani en jätä palstaa ja räävittelen onnellisuuttani pujiksen kanssa ihan kiusallani..
        Tosin joudun kieli keskellä suuta sen tekemään etten paljasta mitään oikeasti..

        Ja jos pujis haluaa että lopetan, sen empimättä teen. Tällä hetkellä emme ole suhteessa ja suunitelmissamme on pelkkä panosuhde.. joten koska pujis ei ole homo, panosuhteen toteuttaminen aika heikoilla kantamilla jos olisin karvaperseinen mies. Mutta se tällä kertaa..

        Repikää siitä!

        Yllättävää puhua aika karkeasti ”panosuhteesta”. Kyllä
        täällä pidempi aikaiset palstalaiset ovat pitkään saaneet huomata pujiksen halun kunnon naiseen ja pitkäänkin suhteeseen, että siinä mielessä ei mitenkään ihme, että miehen suunnanmuutos herättää epäilyä ja hämmästelyä. Pujisko muuttunut viikossa siihen, että ylläripylläripirppiksen kevytkenkäilyt kunnon maalaismiestä kiinnostaa? Joo ei sovi pirtaan. Pujis pitäköön huolen pankkitileistään, on yhäkin ystävien neuvo kaikille elämän teille.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Saman huomion tein minäkin kolme kuukautta sitten tultuani palstalle.
        Joillakin vakkareilla valtava fiksaatio muista palstalaisista.. varsinkin multinikeistä ja nikin sukupuolesta..
        Ovat niin mieleltään köyhiä, että luuloittelevat ja sitten vielä uskovat luuloitteluihinsa..

        Todellisuudessa anonyymipalstalla on hitonko väliä noilla seikoilla..
        Nyt minun palstaidentiteettini on asetettu kyseenalaiseksi monen eri toimijan osalta.. niin vakkareita kuin muumejakin.. syytä en voi kuin arvailla..

        Huoli pujiksesta on vain tekosyy joillekin. Pääasiallinen syy on riepotella jotakin ja nyt vuorossa olen minä.. uusi ja liian avoin tulokas.

        Tällä menolla ei paljon palstailu kiinnosta, mutta se kai tässä on tarkoitus perimältään. Häätää pirpana pois palstalta koska hän on jonkinlainen uhka tai ei sovi tiettyjen palstalaisten määrittelemiin sääntöihin..

        Piruuttani en jätä palstaa ja räävittelen onnellisuuttani pujiksen kanssa ihan kiusallani..
        Tosin joudun kieli keskellä suuta sen tekemään etten paljasta mitään oikeasti..

        Ja jos pujis haluaa että lopetan, sen empimättä teen. Tällä hetkellä emme ole suhteessa ja suunitelmissamme on pelkkä panosuhde.. joten koska pujis ei ole homo, panosuhteen toteuttaminen aika heikoilla kantamilla jos olisin karvaperseinen mies. Mutta se tällä kertaa..

        Repikää siitä!

        ”Repikää siitä!” on yhden miespalstakantiksen tuttavallinen sanonta :)


      • Anonyymi

        Poisti nopeasti oman viestinsä kun kiihdyksissään paljasti liikaa. Pöpökammo? Heh


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Selittäisktkö peelon? En tiedä mitä se tarkoittaa.
        Pujis hyvin intiimisti tietää kuka olen.. vaikka emme ole vielä tavanneetkaan. Minä tiedän myös pujiksen... joten vaikka en ole homofobiainen, olemme molemmat heteroita. Mitä suuremmassa määrin...

        Linkitän sulle peelon. :)

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Peelo

        Juu juu. Ei mua tarvitse vakuuttaa, se vaan tuli mieleen sanoa, kun joku sitä tuolla pelotteli. Joo no mä olen ynnäillyt teidän teksteistä, että vähän muutakin on näytetty, kun naama. ;}

        Ja se on ihan teidän oma asia. Eikä haittaa mitenkään. :)

        Kiusauksia kasvattelette kevääseen. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, aika ironista että Jan joka taannoin kamujengeineen minua vastaan organisoi viha- ja valhekampanjan jolla ei ollut mitään perusteita, ilmaantuikin nyt sun tukijaksi. Sen vaan sanon että älä luota kehenkään, siis kehenkään täällä, ja jos saat noilta privapostia niin kannattaa suhtautua vähän varauksella niihin ja niiden jutttuihin.

        -harmiseikirj-

        Ja sitten ite kirjoittelette sitä? No onhan v...ttu käänteispsykaa :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh, aika ironista että Jan joka taannoin kamujengeineen minua vastaan organisoi viha- ja valhekampanjan jolla ei ollut mitään perusteita, ilmaantuikin nyt sun tukijaksi. Sen vaan sanon että älä luota kehenkään, siis kehenkään täällä, ja jos saat noilta privapostia niin kannattaa suhtautua vähän varauksella niihin ja niiden jutttuihin.

        -harmiseikirj-

        Luotan pujikseen.. ja sorry että sun avauksesi meni minun mustamaalauskamppanjaksi..
        Ei kai mun vika, mutta silti pahoillani olen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No Harmiksen ei pitäis tulla tähän ketjuun.

        Ei niin. Tämä ei ole hänen ketjunsa.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Luotan pujikseen.. ja sorry että sun avauksesi meni minun mustamaalauskamppanjaksi..
        Ei kai mun vika, mutta silti pahoillani olen..

        Olen niin miespahoillani uliuliuli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervettä on se, että pitää toisesta huolta. Ja se ei tarkoita pahaa jos kehoittaa palstatuttavaa olemaan hereillä ja pohtimaan myös itse, että maailmassa on monenlaista. Pujis on pitkän ajan nimimerkki tuttavuus. Sulla tuntuu olevan tuttavallinen meni vähän joka suuntaan noin uudeksi tukijaksi. Jos sulla on puhtaat jauhot pussissa, et silloin ole moksiskaan, että pujikselle asioita kerrotaan. No pujis varmaan aikanaan vahvistaa hyvät asiat mikäli olit oikeilla aikeilla. Nimittäin: Ei pidä unohtaa, että aina on tulevaisuus tulossa ja palstalla nähdyt muistetaan.

        Tervettä on se ettei arvaile asioista joista ei tiedä mitään..pujis vahvistaa aikanaan..niin vahvistaa mutta sairaat täällä arvailee etukäteen miten asiat muka on, menkää hoitoon sairaat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä mitään keuhkoa, olen omat havaintoni tehnyt ja samoin kuin varoitan pirpanaa palstan kulissikamujengistä, siitä voi olla hyötyä jos on aito, jos ei ei se niin ei se sinällään silloinkaan mitään haittaa. Itse kun tiedän mitä se organisoitu mustamaalaaminen ja vihjailu perusteitta on niin en haluaisi että kukaan muu joutuu kohteeksi jos on aito ihminen.

        -harmiseikirj-

        Aito minä itse.. ainakin vielä.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Luotan pujikseen.. ja sorry että sun avauksesi meni minun mustamaalauskamppanjaksi..
        Ei kai mun vika, mutta silti pahoillani olen..

        Kansalainen luottaa poliisiin.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Luotan pujikseen.. ja sorry että sun avauksesi meni minun mustamaalauskamppanjaksi..
        Ei kai mun vika, mutta silti pahoillani olen..

        Ei ole sun vika ollenkaan, ikävää vaan että menee tällaisiksi ikäväsävyisiksi jutut mutta onhan tässä hyvääkin se, että nyt voivat olla kaikki kaikinpuolin tyytyväisiä kun on varoiteltu ja epäilty sinnetänne niin kukaan ei jälkeenpäin sanoa että ei olisi varoitettu :D Eikä kannata ainakaan stressiä ottaa noista, täällä aina riittää epäilijöitä ja salaliittoteoreetikoita, ainoa asia mihin ne luottaa on EU, siihen ne sitten uskookin fanaattisesti.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketäs nyt syyttelet? Paljastiko tämä sun katalat hommat jota nyt syyttelet mieliluulosairaaksi? Aika aggressiivista käytöstä sulta yllättäen. Sehän kertoo meille vain suuresta kiukusta kun jotain kosahtaa & losahtaa.

        Ei ole harmiksen kirjoittama senkin luulosairas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yllättävää puhua aika karkeasti ”panosuhteesta”. Kyllä
        täällä pidempi aikaiset palstalaiset ovat pitkään saaneet huomata pujiksen halun kunnon naiseen ja pitkäänkin suhteeseen, että siinä mielessä ei mitenkään ihme, että miehen suunnanmuutos herättää epäilyä ja hämmästelyä. Pujisko muuttunut viikossa siihen, että ylläripylläripirppiksen kevytkenkäilyt kunnon maalaismiestä kiinnostaa? Joo ei sovi pirtaan. Pujis pitäköön huolen pankkitileistään, on yhäkin ystävien neuvo kaikille elämän teille.

        Kyllä kunnon naiset ovat pujiksen mieleen..

        Hän on ihan vapaata riistaa kunnon naisille.. siitä vaan kaikki kunnolliset palstan naiset.. minä haastan tekdät ottamaan yhteyttä pujikseen ja esittämään treffipyyntönne..
        Niin minäkin tein..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Aito minä itse.. ainakin vielä.

        Olkaapa te sitten Harmiksen kanssa kimpassa. Luotatte toisiinne jne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”Repikää siitä!” on yhden miespalstakantiksen tuttavallinen sanonta :)

        Jaa, kukahan se mahtaisk olla..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole harmiksen kirjoittama senkin luulosairas.

        missäs sulla luulosairas siinä ”Harmis” lukee onneton tunari :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllättävää puhua aika karkeasti ”panosuhteesta”. Kyllä
        täällä pidempi aikaiset palstalaiset ovat pitkään saaneet huomata pujiksen halun kunnon naiseen ja pitkäänkin suhteeseen, että siinä mielessä ei mitenkään ihme, että miehen suunnanmuutos herättää epäilyä ja hämmästelyä. Pujisko muuttunut viikossa siihen, että ylläripylläripirppiksen kevytkenkäilyt kunnon maalaismiestä kiinnostaa? Joo ei sovi pirtaan. Pujis pitäköön huolen pankkitileistään, on yhäkin ystävien neuvo kaikille elämän teille.

        Karkeasti "panosuhteesta" ? Mitä karkeaa siinä on, nyt on vuosi 2021, herätkää pahvit, menkää kirkkoon rukoilemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllättävää puhua aika karkeasti ”panosuhteesta”. Kyllä
        täällä pidempi aikaiset palstalaiset ovat pitkään saaneet huomata pujiksen halun kunnon naiseen ja pitkäänkin suhteeseen, että siinä mielessä ei mitenkään ihme, että miehen suunnanmuutos herättää epäilyä ja hämmästelyä. Pujisko muuttunut viikossa siihen, että ylläripylläripirppiksen kevytkenkäilyt kunnon maalaismiestä kiinnostaa? Joo ei sovi pirtaan. Pujis pitäköön huolen pankkitileistään, on yhäkin ystävien neuvo kaikille elämän teille.

        Pujis on ollut aiemmin vieraskorea jutuissaan, miten pujiksen pymppykuvat sopii hänen "pirtaan"?


      • JanK kirjoitti:

        Linkitän sulle peelon. :)

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Peelo

        Juu juu. Ei mua tarvitse vakuuttaa, se vaan tuli mieleen sanoa, kun joku sitä tuolla pelotteli. Joo no mä olen ynnäillyt teidän teksteistä, että vähän muutakin on näytetty, kun naama. ;}

        Ja se on ihan teidän oma asia. Eikä haittaa mitenkään. :)

        Kiusauksia kasvattelette kevääseen. :D

        No nuubi olen.. ihan ehdottomasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervettä on se ettei arvaile asioista joista ei tiedä mitään..pujis vahvistaa aikanaan..niin vahvistaa mutta sairaat täällä arvailee etukäteen miten asiat muka on, menkää hoitoon sairaat.

        No sehän oli jo siinä sanottu, että kunnon naisen vahvistaa aikanaan mikäli tämä oli sitä. Kukaan ei pysty kieltämäänkään sitä etteikö pujiksen kimpussa olisi hyvin sairas palstamies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä mitään keuhkoa, olen omat havaintoni tehnyt ja samoin kuin varoitan pirpanaa palstan kulissikamujengistä, siitä voi olla hyötyä jos on aito, jos ei ei se niin ei se sinällään silloinkaan mitään haittaa. Itse kun tiedän mitä se organisoitu mustamaalaaminen ja vihjailu perusteitta on niin en haluaisi että kukaan muu joutuu kohteeksi jos on aito ihminen.

        -harmiseikirj-

        No höh, multa meni nyt ohi tuo poistettu viesti. Kirjoita uudestaan vähän siivommilla sanoilla, niin tulee viesti perille.

        Mä pyörittelin aihetta aika yleisesti, ei kaikki ollut kohdistettu Pirpanaan.

        Miksi et muuten nyt paheksu Pujista, kun se paljastui panosuhteilijaksi? Nyt harmismainen moraalisaarna päälle lutkailusta, vai kiilloitteletko haarniskaasi?😄

        xLiner

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän oli jo siinä sanottu, että kunnon naisen vahvistaa aikanaan mikäli tämä oli sitä. Kukaan ei pysty kieltämäänkään sitä etteikö pujiksen kimpussa olisi hyvin sairas palstamies.

        Sinä et sitä tiedä joten asia ei sulle kuulu. Tiesitkö että oikeassa elämässä joudut vastuuseen perättömistä puheista? Ai niin, et voi tietää, palsta on ainut elämäsi eikä viisautta muuhun ole.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Luotan pujikseen.. ja sorry että sun avauksesi meni minun mustamaalauskamppanjaksi..
        Ei kai mun vika, mutta silti pahoillani olen..

        Sillä ei ole väliä. Tuolla hokemalla olet vain hädissäsi ” luotan pujikseen”, mitä sun sitä meille tarvii todistella?? Ylipäätään, mene pujiksen luo ja osoite sille mikä oikeasti olet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sun vika ollenkaan, ikävää vaan että menee tällaisiksi ikäväsävyisiksi jutut mutta onhan tässä hyvääkin se, että nyt voivat olla kaikki kaikinpuolin tyytyväisiä kun on varoiteltu ja epäilty sinnetänne niin kukaan ei jälkeenpäin sanoa että ei olisi varoitettu :D Eikä kannata ainakaan stressiä ottaa noista, täällä aina riittää epäilijöitä ja salaliittoteoreetikoita, ainoa asia mihin ne luottaa on EU, siihen ne sitten uskookin fanaattisesti.

        -harmiseikirj-

        En ota itseeni. Palstahörhöilyä.

        Piruullisuuteni saavat vain esiiin.. kovin on epänaisellinen piirteeni sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sä nyt häntä kohtaan hyökit? XLiner on oikeassa ja esittää hyvin teräviä huomioita (jotka olen myös itse tehnyt). Harmis, älä ala keuhkoamaan.

        Xliner on oikeassa? Se olisikin jotain uutta. Xliner poistatti viestin tosi nopeasti ollakseen todella tyhmä ja yksinkertainen salimössö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et sitä tiedä joten asia ei sulle kuulu. Tiesitkö että oikeassa elämässä joudut vastuuseen perättömistä puheista? Ai niin, et voi tietää, palsta on ainut elämäsi eikä viisautta muuhun ole.

        Pujis vahvistaa aikanaan. Oletpa syyttelyissäsi taas kovin tutun oloinen? Täällä jos syyttelyillä satuhahmon paljastaa, saa kultamitalin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh, aika ironista että Jan joka taannoin kamujengeineen minua vastaan organisoi viha- ja valhekampanjan jolla ei ollut mitään perusteita, ilmaantuikin nyt sun tukijaksi. Sen vaan sanon että älä luota kehenkään, siis kehenkään täällä, ja jos saat noilta privapostia niin kannattaa suhtautua vähän varauksella niihin ja niiden jutttuihin.

        -harmiseikirj-

        No mä en ole edelleenkään kampanjoinut sua vastaan muussa, kuin huorittelussa ja raiskailu toivotuksissa. Siitä se rönsysi sitten julkiseksi ihmettelyksi ja puheenaiheeksi, millainen nainen ihastuu kyseisenlaiseen mieheen? Ja miksi?

        Mä edelleenkin olen sitä mieltä, että mies joka huorittelee naisia, toivottelee heille raiskauksia on jotenkin vähintäänkin epävakaa ja arvelluttava jopa kumppanina. Jos proppu palaa akkaan, niin huorahan siitäkin tulee.

        Noin muutenhan sä olet aikalailla jees keskustelija ja huumorikin nappaa usein kivasti. Mut emmä ehdi nyt enempää. Relax.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et sitä tiedä joten asia ei sulle kuulu. Tiesitkö että oikeassa elämässä joudut vastuuseen perättömistä puheista? Ai niin, et voi tietää, palsta on ainut elämäsi eikä viisautta muuhun ole.

        Luotan pujikseen. Paljastaa kyllä aikanaan jos onni tai Onni kohtaa.

        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No höh, multa meni nyt ohi tuo poistettu viesti. Kirjoita uudestaan vähän siivommilla sanoilla, niin tulee viesti perille.

        Mä pyörittelin aihetta aika yleisesti, ei kaikki ollut kohdistettu Pirpanaan.

        Miksi et muuten nyt paheksu Pujista, kun se paljastui panosuhteilijaksi? Nyt harmismainen moraalisaarna päälle lutkailusta, vai kiilloitteletko haarniskaasi?😄

        xLiner

        xLiner

        En minä tiedä mikä poistettu, ei tästä ketjusta tietääkseni minun viestejä ole poistettu. Enkä ole keuhkonnut enkä käyttänyt karkeita sanoja, ihan rauhassa vaan analysoinut tilannetta.

        Pujis tehköön mitä huvittaa, ei kuulu minua kiinnostavaan sukupuoleen niin ei silleen myöskään kiinnosta vaikka panisi aidanseipäitä. Tottakai jos pirppis olisi kertonut olevansa killti aitoa suhdetta hakeva nainen ja tietäisin pujiksen hakevan vain panoa, silloin varmaan vähän koettaisin varoittaa, mutta koska molemmille tuntuu pelkät panot sopivan ei kai siitä tarvitse varoitella.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä mitään keuhkoa, olen omat havaintoni tehnyt ja samoin kuin varoitan pirpanaa palstan kulissikamujengistä, siitä voi olla hyötyä jos on aito, jos ei ei se niin ei se sinällään silloinkaan mitään haittaa. Itse kun tiedän mitä se organisoitu mustamaalaaminen ja vihjailu perusteitta on niin en haluaisi että kukaan muu joutuu kohteeksi jos on aito ihminen.

        -harmiseikirj-

        Ei ole mitään kamujengiä. :D

        Mulla ainakaan. Palstalla on pohdittu mitä on pohdittu. Turha lähtee taas leimaamaan mua tai Disseä siksi, että me tunnetaan palstan ulkopuolellakin jonkun verran toisiamme.

        Ei meillä mitään jengiä silti ole minkään palstan takia. :)

        Tai palstalaisten vai hommatko sä yleensä kavereita perustaakses jengejä muita vastaan? Well, me ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pujis vahvistaa aikanaan. Oletpa syyttelyissäsi taas kovin tutun oloinen? Täällä jos syyttelyillä satuhahmon paljastaa, saa kultamitalin.

        Sulle ei pujiksen ja pirpanan asiat kuulu millään lailla, vai kultamitalia toivot. Irl kumppaniin ei olekaan mitään rahkeita siksi vahdit palstaa.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kyllä kunnon naiset ovat pujiksen mieleen..

        Hän on ihan vapaata riistaa kunnon naisille.. siitä vaan kaikki kunnolliset palstan naiset.. minä haastan tekdät ottamaan yhteyttä pujikseen ja esittämään treffipyyntönne..
        Niin minäkin tein..

        tiedä se, että palstalla katsotaan ystävien perään, kuten pujiksen. Jos aiheutat vahinkoa, on asia ollut täällä jo esillä. Muuten jäämme odottelemaan sydänuutisia ja leivon viserrystä.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jaa, kukahan se mahtaisk olla..?

        Jaa kuka se mahtais olla ...:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pujis on ollut aiemmin vieraskorea jutuissaan, miten pujiksen pymppykuvat sopii hänen "pirtaan"?

        Tämän sanoi Harmis, samoin on sanonut aikanaan nimimerkilläänkin

        -muistaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pujis vahvistaa aikanaan. Oletpa syyttelyissäsi taas kovin tutun oloinen? Täällä jos syyttelyillä satuhahmon paljastaa, saa kultamitalin.

        En teekään lottoa. Jään katsomaan tämän lopputuloksen. Onnea onnenpeliin allihuuppa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä tiedä mikä poistettu, ei tästä ketjusta tietääkseni minun viestejä ole poistettu. Enkä ole keuhkonnut enkä käyttänyt karkeita sanoja, ihan rauhassa vaan analysoinut tilannetta.

        Pujis tehköön mitä huvittaa, ei kuulu minua kiinnostavaan sukupuoleen niin ei silleen myöskään kiinnosta vaikka panisi aidanseipäitä. Tottakai jos pirppis olisi kertonut olevansa killti aitoa suhdetta hakeva nainen ja tietäisin pujiksen hakevan vain panoa, silloin varmaan vähän koettaisin varoittaa, mutta koska molemmille tuntuu pelkät panot sopivan ei kai siitä tarvitse varoitella.

        -harmiseikirj-

        Vöhän koittaisin just varottaa, jos Pujis huorittelisi tai toivottelisi raiskauksia. Nyt ollaa asian ytimessä. Kunnollista naista on hyvä varoittaa, jos epäilyttää. Kyllä, fiksua. :)

        Näin me teemme, ritarilliset miehet ja miehenaivoiset. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        tiedä se, että palstalla katsotaan ystävien perään, kuten pujiksen. Jos aiheutat vahinkoa, on asia ollut täällä jo esillä. Muuten jäämme odottelemaan sydänuutisia ja leivon viserrystä.

        Tanks.. pujiksella tosiaan on paljon ystäviä palstalla. Tämähän on sitä Lady E:n peräänkuuluttamaa kollektiivia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän sanoi Harmis, samoin on sanonut aikanaan nimimerkilläänkin

        -muistaja

        Ei sanonut, mulla on aina kuittaus viesteissäni mutta voittehan anonyymit kommentoida miten huvittaa ja väittää mitä huvittaa kun ei ole rohkeutta itsellä laittaa puumerkkiä alle.

        -harmiseikiirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle ei pujiksen ja pirpanan asiat kuulu millään lailla, vai kultamitalia toivot. Irl kumppaniin ei olekaan mitään rahkeita siksi vahdit palstaa.

        Laita viestiisi lähettäjä niin tiedetään keltä nämäkin söpisviestit tulevat. Ottaako nyt taas hermoon? Tekisikö mielesi sanoa v....tun lutka..?


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        No mä en ole edelleenkään kampanjoinut sua vastaan muussa, kuin huorittelussa ja raiskailu toivotuksissa. Siitä se rönsysi sitten julkiseksi ihmettelyksi ja puheenaiheeksi, millainen nainen ihastuu kyseisenlaiseen mieheen? Ja miksi?

        Mä edelleenkin olen sitä mieltä, että mies joka huorittelee naisia, toivottelee heille raiskauksia on jotenkin vähintäänkin epävakaa ja arvelluttava jopa kumppanina. Jos proppu palaa akkaan, niin huorahan siitäkin tulee.

        Noin muutenhan sä olet aikalailla jees keskustelija ja huumorikin nappaa usein kivasti. Mut emmä ehdi nyt enempää. Relax.

        Tämäkin ketju vahvistaa että olen palstan tasapainoisin ja loppupelissä ehkä eniten naisia arvostava mies täällä. Niitä epävakaita näyttäisi myös tämän(kin) ketjun perusteella riittävän :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        En ota itseeni. Palstahörhöilyä.

        Piruullisuuteni saavat vain esiiin.. kovin on epänaisellinen piirteeni sekin.

        Hyvä, 👍 tuolle 😊

        xLiner


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Ei ole mitään kamujengiä. :D

        Mulla ainakaan. Palstalla on pohdittu mitä on pohdittu. Turha lähtee taas leimaamaan mua tai Disseä siksi, että me tunnetaan palstan ulkopuolellakin jonkun verran toisiamme.

        Ei meillä mitään jengiä silti ole minkään palstan takia. :)

        Tai palstalaisten vai hommatko sä yleensä kavereita perustaakses jengejä muita vastaan? Well, me ei.

        Olen itsenäinen toimija ja sellaisena myös itseni pidän, toisin kuin eräät.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän sanoi Harmis, samoin on sanonut aikanaan nimimerkilläänkin

        -muistaja

        Ei ollut harmis vaan minä. Kukaan muuko ei voi sanoa samoin, hei irl on elämää myös, palsta ei ole ainoa "elämä" tiesitkö?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin ketju vahvistaa että olen palstan tasapainoisin ja loppupelissä ehkä eniten naisia arvostava mies täällä. Niitä epävakaita näyttäisi myös tämän(kin) ketjun perusteella riittävän :)

        -harmiseikirj-

        No olet aina, kun se sulle sopii. Mutta, kun ei sobi alkaa lutkaa, huoraa ja toivotteluja tulemaan.

        Oikeasti naista kunnioittava, kuten minä friikkinäkin ei ikinä lutkittele, huorittele, eikä etenkään toivottele raiskauksia yhdellekkään naiselle, eikä miehellekkään.

        Se on selkäytimessä se juttu, eikä muutu tuulen suunnan mukaan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin ketju vahvistaa että olen palstan tasapainoisin ja loppupelissä ehkä eniten naisia arvostava mies täällä. Niitä epävakaita näyttäisi myös tämän(kin) ketjun perusteella riittävän :)

        -harmiseikirj-

        Tasapaino on vain pilkeissä. Palstalla sitä ei ole.

        -palstan suuri ajattelija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinkertainen?? Maalaisukkeli??

        On ihan tyypillistä näille pääkaupunkiseutulaisille vähätellä maalla asuvia.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tanks.. pujiksella tosiaan on paljon ystäviä palstalla. Tämähän on sitä Lady E:n peräänkuuluttamaa kollektiivia..

        Pujiksena haistattaisin pitkät "kavereille" tämän jälkeen. Normaaleille terveille ihmisille ei tule mieleenkään epäillä ensimmäiseksi joka asiaa trolliksi mutta siksihän nuo tälläisille palstoille pesiytyvät kun irl mikään ei suju. Tutut ja tuntemattomat ovat jo kyllästyneet vainoharhaiseen ihmiseen, täällä saa vielä toteuttaa itseään.


      • JanK kirjoitti:

        No olet aina, kun se sulle sopii. Mutta, kun ei sobi alkaa lutkaa, huoraa ja toivotteluja tulemaan.

        Oikeasti naista kunnioittava, kuten minä friikkinäkin ei ikinä lutkittele, huorittele, eikä etenkään toivottele raiskauksia yhdellekkään naiselle, eikä miehellekkään.

        Se on selkäytimessä se juttu, eikä muutu tuulen suunnan mukaan. :)

        Ja ne ihan erityisen ihanat naiset on lumoavia, kuin keijukaiset. Hellien ja vaalien pikku liitäjien ihastuttavaa vapautta fiilistellen.

        Kyllä mä ymmärrän sen lumon mikä joissain naisissa on, se on ihan maagista melkein satumaista ja saa heikoksi. Ymmärrän senkin miten jotkut naiset ärsyttää ja saa melkein oksentamaan käytöksellään tai olemuksellaan. Tiedän, kun tunnen niitä tuntemuksia itsekin.

        Mut silti se peruskunnioitus kaikille. Ketään ei tarvi ihadtella, jos ei sille tunnu mut ei myöskään huoritella, kun ei tykkää tyylistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihan tyypillistä näille pääkaupunkiseutulaisille vähätellä maalla asuvia.

        Wuw pitää lopulta kuitenkin pujiksen puolia. Ei se pahalla sanonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita viestiisi lähettäjä niin tiedetään keltä nämäkin söpisviestit tulevat. Ottaako nyt taas hermoon? Tekisikö mielesi sanoa v....tun lutka..?

        Olet siis nainen joka pirpanaa kiusaa ja muka "auttaa" pujista. Oletko tavannut pujiksen, entä jos hän on se trolli?


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        No olet aina, kun se sulle sopii. Mutta, kun ei sobi alkaa lutkaa, huoraa ja toivotteluja tulemaan.

        Oikeasti naista kunnioittava, kuten minä friikkinäkin ei ikinä lutkittele, huorittele, eikä etenkään toivottele raiskauksia yhdellekkään naiselle, eikä miehellekkään.

        Se on selkäytimessä se juttu, eikä muutu tuulen suunnan mukaan. :)

        Joopa joo, sähän varmaan konkarina osaat niitä sitten hakea ja laittaa linkit niihin joihinkin yksittäisiin juttuihin ilman asiayhteyttä tietenkin. Tuo juttusi alkaa nyt näyttämään taas siltä "toinen totuus" vihjailulta jota harrastit misssP:lle, sitten lopultahan paljastui ettei ollutkaan mitään toista totuutta :D Mutta saathan sä läpättää mitä huvittaa, ne jotka on minua seuranneet tietää kyllä noiden juttujesi totuusarvon.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wuw pitää lopulta kuitenkin pujiksen puolia. Ei se pahalla sanonut.

        Mistä tiedät? Entä jos wuppis on palstan suurin trolli, nainen jolla miehen kuva, luotettavaa.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Ja ne ihan erityisen ihanat naiset on lumoavia, kuin keijukaiset. Hellien ja vaalien pikku liitäjien ihastuttavaa vapautta fiilistellen.

        Kyllä mä ymmärrän sen lumon mikä joissain naisissa on, se on ihan maagista melkein satumaista ja saa heikoksi. Ymmärrän senkin miten jotkut naiset ärsyttää ja saa melkein oksentamaan käytöksellään tai olemuksellaan. Tiedän, kun tunnen niitä tuntemuksia itsekin.

        Mut silti se peruskunnioitus kaikille. Ketään ei tarvi ihadtella, jos ei sille tunnu mut ei myöskään huoritella, kun ei tykkää tyylistä.

        No katsopas tätäkin ketjua miten paljon minua on yritetty loukata? ja miten monella huorittelulla tms. olen vastannut? Että se siitä sun jutusta taas. Mutta laita toki kaikille privapostia hirviöharmiksesta :) Niille parille palstanaiselle jotka on tuolla minun kellarissa voin välittää viestin kun he ei ihan helposti itse pääse vastaamaan :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät? Entä jos wuppis on palstan suurin trolli, nainen jolla miehen kuva, luotettavaa.

        Luotan kuin vuoreen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No katsopas tätäkin ketjua miten paljon minua on yritetty loukata? ja miten monella huorittelulla tms. olen vastannut? Että se siitä sun jutusta taas. Mutta laita toki kaikille privapostia hirviöharmiksesta :) Niille parille palstanaiselle jotka on tuolla minun kellarissa voin välittää viestin kun he ei ihan helposti itse pääse vastaamaan :)

        -harmiseikirj-

        Päästäkäää minut ulooos täältä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päästäkäää minut ulooos täältä!

        Täällä on ale joulukinkkuja 25 kiloa, Audreyllä tapetoidut tiilet ja sitten minä, keskiaikaiseen mekkoon puettuna!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luotan kuin vuoreen.

        Miten voit luottaa kuin vuoreen ellet ole itse wuppis? Tietenkin olet wuppis puskissa, sama kuin pujiksen "kaveri".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päästäkäää minut ulooos täältä!

        Etkö itse osaa mennä ulos? Pyydä hoitajaa täältä on turha kysellä apua.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kaskenpolttajaa ja Asian vierestä pidettiin muuten samana nikkinä..Kumma kun se nyt tähänkin tuli mukaan hämmentämään.. hmm..🤭

        Perttipenaalin tuotoksia molemmat.

        -flowersreally-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastunut puolestapuhuja =sokea koira

        Jep

        -flowers-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen itsenäinen toimija ja sellaisena myös itseni pidän, toisin kuin eräät.

        -harmiseikirj-

        Niin minäkin olen. En mä Disselle ilmoittelen enkä hältä kysele miten palstalla olen tai käyttäydyn. Ei hänkään sen enempää mulle ilmoittele eikä kysele. Itsenäisiä mekin ollaa. :)

        Jos satutaan olee samaa mieltä tai eri mieltä, niin ollaan. Ei siihen mitään seläntaputusta tarvita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo, sähän varmaan konkarina osaat niitä sitten hakea ja laittaa linkit niihin joihinkin yksittäisiin juttuihin ilman asiayhteyttä tietenkin. Tuo juttusi alkaa nyt näyttämään taas siltä "toinen totuus" vihjailulta jota harrastit misssP:lle, sitten lopultahan paljastui ettei ollutkaan mitään toista totuutta :D Mutta saathan sä läpättää mitä huvittaa, ne jotka on minua seuranneet tietää kyllä noiden juttujesi totuusarvon.

        -harmiseikirj-

        Ei mulla ole mitään teoriaa tai konkari etua tässä. Sanoisin sulle ja Pöntölle samat sanat nenätystekin.

        Puhun täällä omalla "suullani" ja sen minkä kehtaan sanoa irl. Se toinen totuus oli teidän omaa fantasiaa, jostain mistä lie. :)

        Toinen totuus on usein se kolikon toinen, ei viehättävä puoli.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Niin minäkin olen. En mä Disselle ilmoittelen enkä hältä kysele miten palstalla olen tai käyttäydyn. Ei hänkään sen enempää mulle ilmoittele eikä kysele. Itsenäisiä mekin ollaa. :)

        Jos satutaan olee samaa mieltä tai eri mieltä, niin ollaan. Ei siihen mitään seläntaputusta tarvita.

        mitä Disselle kuuluu? sähän pidät tyyppiin yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perttipenaalin tuotoksia molemmat.

        -flowersreally-

        Nyt osu pajavasaralla ja lujaa, kantaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No katsopas tätäkin ketjua miten paljon minua on yritetty loukata? ja miten monella huorittelulla tms. olen vastannut? Että se siitä sun jutusta taas. Mutta laita toki kaikille privapostia hirviöharmiksesta :) Niille parille palstanaiselle jotka on tuolla minun kellarissa voin välittää viestin kun he ei ihan helposti itse pääse vastaamaan :)

        -harmiseikirj-

        Eihän tästä ketjusta puhuttukaan. Otin asian esiin, kun itse aloitit kamujengi salaliittoteorioilla taas mun nimeä lausumaan.

        Älä nyt sekoita tätä ja sitä asiaa, pysy asiassa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perttipenaalin tuotoksia molemmat.

        -flowersreally-

        Perttipenaali nyt menossa pujikselle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No katsopas tätäkin ketjua miten paljon minua on yritetty loukata? ja miten monella huorittelulla tms. olen vastannut? Että se siitä sun jutusta taas. Mutta laita toki kaikille privapostia hirviöharmiksesta :) Niille parille palstanaiselle jotka on tuolla minun kellarissa voin välittää viestin kun he ei ihan helposti itse pääse vastaamaan :)

        -harmiseikirj-

        Sähän voit ite sille Hölökopterilles kirjailla teoriota meistä muista. Niinpäin se menee. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        mitä Disselle kuuluu? sähän pidät tyyppiin yhteyttä?

        En tiedä, ei olla hetkeen pidetty yhteyttä. Kysyppä sä kuulumiset häneltä.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        En tiedä, ei olla hetkeen pidetty yhteyttä. Kysyppä sä kuulumiset häneltä.

        Kuis mää ny voisi? Turkkusest ei oo yhteyksii.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Ei mulla ole mitään teoriaa tai konkari etua tässä. Sanoisin sulle ja Pöntölle samat sanat nenätystekin.

        Puhun täällä omalla "suullani" ja sen minkä kehtaan sanoa irl. Se toinen totuus oli teidän omaa fantasiaa, jostain mistä lie. :)

        Toinen totuus on usein se kolikon toinen, ei viehättävä puoli.

        Älä viitsi valehdella, sinä sitä toista totuutta missP:lle vihjailit viikkokausia, että on olemassa harmiksesta "toinen totuus" josta muka tiedät, lopultahan paljastui ettei olekaan mitään tietoa mistään mutta missP:n oli kuitenkin jo päättänyt uskoa valehtelijan vihjailuja, aika reilua.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Sähän voit ite sille Hölökopterilles kirjailla teoriota meistä muista. Niinpäin se menee. :)

        Onko taas kysymys siitä mollamaijasta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuis mää ny voisi? Turkkusest ei oo yhteyksii.

        Heh, selvä. Ei ole sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko taas kysymys siitä mollamaijasta?

        Mikälie seuhtoja seija onkaan nimeltään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi valehdella, sinä sitä toista totuutta missP:lle vihjailit viikkokausia, että on olemassa harmiksesta "toinen totuus" josta muka tiedät, lopultahan paljastui ettei olekaan mitään tietoa mistään mutta missP:n oli kuitenkin jo päättänyt uskoa valehtelijan vihjailuja, aika reilua.

        -harmiseikirj-

        En valehtelekaan. Vilkas mielikuvitus on kiva, muttei tossa kohtaa kun sulla. :)


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Mikälie seuhtoja seija onkaan nimeltään.

        Hirveä pullero. Pulla-Maija.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hirveä pullero. Pulla-Maija.

        Aha, antaa olla penniäkään ei ole kiinni siinä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi valehdella, sinä sitä toista totuutta missP:lle vihjailit viikkokausia, että on olemassa harmiksesta "toinen totuus" josta muka tiedät, lopultahan paljastui ettei olekaan mitään tietoa mistään mutta missP:n oli kuitenkin jo päättänyt uskoa valehtelijan vihjailuja, aika reilua.

        -harmiseikirj-

        Jan karkotti missin? Aika ikävä temppu nojoo.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Aha, antaa olla penniäkään ei ole kiinni siinä. :D

        Sentti voi jo ollakin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi valehdella, sinä sitä toista totuutta missP:lle vihjailit viikkokausia, että on olemassa harmiksesta "toinen totuus" josta muka tiedät, lopultahan paljastui ettei olekaan mitään tietoa mistään mutta missP:n oli kuitenkin jo päättänyt uskoa valehtelijan vihjailuja, aika reilua.

        -harmiseikirj-

        Tosi ikävää ivaa sua kohtaan tässä ketjussa. Näkee, että jank asialla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sentti voi jo ollakin :D

        Haha, ei helvetissä milliäkään!!!!!! :'D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosi ikävää ivaa sua kohtaan tässä ketjussa. Näkee, että jank asialla.

        Hohhoijaa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi ikävää ivaa sua kohtaan tässä ketjussa. Näkee, että jank asialla.

        Niin, jännästi ne samat henkilöt näissä tämäntyyppisissä jutuissa lopulta esiin tulee, "huolestuneet ystävät".

        -harmiseikirj-


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tanks.. pujiksella tosiaan on paljon ystäviä palstalla. Tämähän on sitä Lady E:n peräänkuuluttamaa kollektiivia..

        Minua harmittaa nähdä minkälaista paskaa palstalaiset taas suoltavat. Pyydän anteeksi näiden typerysten idioottimaisuutta.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Haha, ei helvetissä milliäkään!!!!!! :'D

        pusi pusi musi mus


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Haha, ei helvetissä milliäkään!!!!!! :'D

        millon tulee taas runo? 🥰😘🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        pusi pusi musi mus

        Mulla on paperipussi päässä. Hähäh. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No höh, multa meni nyt ohi tuo poistettu viesti. Kirjoita uudestaan vähän siivommilla sanoilla, niin tulee viesti perille.

        Mä pyörittelin aihetta aika yleisesti, ei kaikki ollut kohdistettu Pirpanaan.

        Miksi et muuten nyt paheksu Pujista, kun se paljastui panosuhteilijaksi? Nyt harmismainen moraalisaarna päälle lutkailusta, vai kiilloitteletko haarniskaasi?😄

        xLiner

        xLiner

        Pirppistähän sen kuuluisi lutkitella. Tämähän hyvin ”lutkamaisia” panosuhteilusta yms. Pujiksesta ja Pujikselle skriivailee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pusi pusi musi mus

        Lilliksen pusut maistuis paremmin??


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Mulla on paperipussi päässä. Hähäh. :)

        Äläää nyt....vähän olis ikävä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, no ”pirppis” on kyllä mies ja tosiaan en hyvällä kattele tätä pujiksen porukkavedätystä. Samoin kuin tuo sun ”jiimen” leikkis. Aika tyhmä pitää lukijan olla jos ei hoksaa. Käsitys susta ihmisenä on muuttunut 360 astetta.

        Yleisenä (ja yleispätevänä) huomiona ... Yleisillä keskustelupalstoilla ja ja millä tahansa muulla yleisellä alustalla käytävät "kuhertelut" käydään lähes poikkeuksetta yleisön vuoksi, ei yleisöstä huolimatta. Noilla "kuherteluilla" on aina motiivi ja niiden kirjoitteluun on jokin syy. Ainoana poikkeuksena perjantai- ja lauantaiöiden (oletettavasti känniset) kirjoittelut. Tätä taustaa vasten jokainen vetäköön johtopäätöksensä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        millon tulee taas runo? 🥰😘🥰

        Siellä niitä runoissa on. Mene sinne lukemaan. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äläää nyt....vähän olis ikävä....

        Ei yhtään, korona. :P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lilliksen pusut maistuis paremmin??

        jaaa... no voihan se olla niinkin. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lilliksen pusut maistuis paremmin??

        Heh. ;}


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perttipenaali nyt menossa pujikselle.

        Vähän samaa mietin kun tämän ketjun kommenttejaan luin.

        -flowersreally-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän samaa mietin kun tämän ketjun kommenttejaan luin.

        -flowersreally-

        Vahvistan samaa tunnetta täältä. Pertin menopottuvarvasta on taas alkanut kutittamaan. Kaasupoljin polttelee jo kovettumia...


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Siellä niitä runoissa on. Mene sinne lukemaan. :)

        ai nyt leikitään piiloleikkiä aha, ok.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ai nyt leikitään piiloleikkiä aha, ok.

        Juu, en minä mikää semmonen helppo nakki ole. Mikään tosta vaan napsahtava nakki.


      • Aijaa. Ei kai se sellaseen lankea?


      • Anonyymi kirjoitti:

        rekkalesbo (1)

        (puhekieltä) maskuliininen, miesmäisiä piirteitä omaava lesbo
        (puhekieltä) lesbosuhteessa maskuliinisemmassa roolissa toimiva lesbo

        Teknisesti joo. Henkisesti en.


      • Anonyymi
        Pummi kirjoitti:

        Minua harmittaa nähdä minkälaista paskaa palstalaiset taas suoltavat. Pyydän anteeksi näiden typerysten idioottimaisuutta.

        Vain kaksi palstalaista suoltaa paskaa tähänkin ketjuun muumina. Wuppis ja xliner.
        Heijastaa kotioloja palstalle.


    • Itselleni on aina välillä puhelinmyyjät soittaneet. Ovat toki kohteliaasti kysyneet, että onko hetkinen aikaa. Rehellisesti olen toki vastannut, että onhan minulla aikaa.

      Sen jälkeen olen laittanut puhelimen pöydälle ja jatkanut omia hommiani. Toki siinä viimeistään puolen tunnin päästä on ryhtynyt luurista kuulumaan: "Haloo, haloo, onko siellä ketään?"

      Jostain syystä nuo myyntipuhelut minulle ovat vähentyneet.

      • Valtkunnan kirjoitukseen oli tarkoitus vastata, mutta lipsahti tänne.


      • Timosi kirjoitti:

        Valtkunnan kirjoitukseen oli tarkoitus vastata, mutta lipsahti tänne.

        Eihän se mitään oli vaihteeksi ihan mukava rupatella ilman tunkeutuvia pakonomaista ostoa ihan puhua laiteista, kuinka iphonen 11 kamera tekee suttua kuvista ja harmittaa todella ja varsinkin kun on itse sellaisen valmiin saanut että ei ole sitten tarvinnut asetuksia säädellä ja nyt pitäisi olla asiantuntija kuvaajana? Jossa säätömahdollisuudet ovat hyvin surkeat aikanakin, lapsia varten se kamera on ja tykkäävät pienet katsella omia touhuja joihin mies on palvelimen pistänyt että pääsee katselemaan niitä omasta omantoisto toiminnosta.

        Lapset tykkää katsella omia mahtavia onnistumisia.


      • Timosi kirjoitti:

        Valtkunnan kirjoitukseen oli tarkoitus vastata, mutta lipsahti tänne.

        Ehkä se Applen ostajana sattuu joskus saamaan susejakin.


      • Ihmiset arvostaa toimivaa kokonaisuutta minussa on vaan se vika etten jaksa näitä palautus juttuja.


      • Timosi kirjoitti:

        Valtkunnan kirjoitukseen oli tarkoitus vastata, mutta lipsahti tänne.

        Ehkä se mieskin tykkää katsella kun lasten touhuja lähetän hänellekin kun on poissa ja kerron päivän kuulumisia kun koulussa on.


      • Timosi kirjoitti:

        Valtkunnan kirjoitukseen oli tarkoitus vastata, mutta lipsahti tänne.

        Minusta isukille kuuluu pysyä mukana lapsien leikeissä vaikka ei olisi aina mukana.
        Oon siitä huonosta kamerasta jo monta kuukautta.
        Ehkä sitten näkee kun jaksaisi mennä valittamaan.


      • Timosi kirjoitti:

        Valtkunnan kirjoitukseen oli tarkoitus vastata, mutta lipsahti tänne.

        Miksi minusta on tehty näin heikko aines ei ole miestä kävellä liikkeeseen sanoa tämä kamera ei toimi kuin kuuluisi ja edellinen toimi vai pitääkö nykyään olla kamera-asiantuntija että voi omistaa kännykän kyllä se kännykkä hoiti viimeksi asetukset, minä vaan olin tyytyväinen lopputulokseen.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Ihmiset arvostaa toimivaa kokonaisuutta minussa on vaan se vika etten jaksa näitä palautus juttuja.

        Jos ei toimi oikein niin ei kun vaan takas ja vaatimaan uutta tilalle, eihän siinä muutakaan oikein voi.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei toimi oikein niin ei kun vaan takas ja vaatimaan uutta tilalle, eihän siinä muutakaan oikein voi.

        -harmiseikirj-

        Ei tuo mieskään ole enää samanlainen kuin vuosikymmenet sitten, joten eipä hän voi vaatia rouvaltakaan täydellistä muuttumattomuutta.
        Siinäpä se juju, jää luu käteen, jollei ymmärrä että voi olla hyväkin asia vanheta yhdessä. Se pyöristynyt vanha rouva tekee kuitenkin hyvää ruokaa, siihen ei pitkäkyntiset, silikonitissiset, muovitukkaiset pissikset kykene. Moni muukin asia on ihan kohdallaan kotona, pyykkihuolto pelaa, koti on siisti, rouva tienaa töissä, kun taas postimyyntimorsian vain kuluttaa ;)
        On vanha rouva hyvä muutenkin, osaa juttuja, joista sinkkumiehet näkevät koosteita uniaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo mieskään ole enää samanlainen kuin vuosikymmenet sitten, joten eipä hän voi vaatia rouvaltakaan täydellistä muuttumattomuutta.
        Siinäpä se juju, jää luu käteen, jollei ymmärrä että voi olla hyväkin asia vanheta yhdessä. Se pyöristynyt vanha rouva tekee kuitenkin hyvää ruokaa, siihen ei pitkäkyntiset, silikonitissiset, muovitukkaiset pissikset kykene. Moni muukin asia on ihan kohdallaan kotona, pyykkihuolto pelaa, koti on siisti, rouva tienaa töissä, kun taas postimyyntimorsian vain kuluttaa ;)
        On vanha rouva hyvä muutenkin, osaa juttuja, joista sinkkumiehet näkevät koosteita uniaan.

        Tuossa edellisessä oli kyllä puhelimesta kyse eikä kumppanista :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei toimi oikein niin ei kun vaan takas ja vaatimaan uutta tilalle, eihän siinä muutakaan oikein voi.

        -harmiseikirj-

        Niihän se on.
        Enpä ole itse tilannut vaikka minuun nimiini tullut 🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa edellisessä oli kyllä puhelimesta kyse eikä kumppanista :)

        -harmiseikirj-

        Muuten se onkin iphone 12 pro kun on kolme kameraa kyllä se on pakko viedä liikkeeseen. Kaikkea se mies tilaa. 🤔


      • valtakunta kirjoitti:

        Muuten se onkin iphone 12 pro kun on kolme kameraa kyllä se on pakko viedä liikkeeseen. Kaikkea se mies tilaa. 🤔

        Ei kun 11 pro max tarkisti vielä mutta 3kameran. Pitäisi olla huippu malli kuitenkin menin sekaisin tuosta sivusta kun 11 ei olllut kolmea kameraa kuvassa.
        https://www.apple.com/fi/iphone/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo mieskään ole enää samanlainen kuin vuosikymmenet sitten, joten eipä hän voi vaatia rouvaltakaan täydellistä muuttumattomuutta.
        Siinäpä se juju, jää luu käteen, jollei ymmärrä että voi olla hyväkin asia vanheta yhdessä. Se pyöristynyt vanha rouva tekee kuitenkin hyvää ruokaa, siihen ei pitkäkyntiset, silikonitissiset, muovitukkaiset pissikset kykene. Moni muukin asia on ihan kohdallaan kotona, pyykkihuolto pelaa, koti on siisti, rouva tienaa töissä, kun taas postimyyntimorsian vain kuluttaa ;)
        On vanha rouva hyvä muutenkin, osaa juttuja, joista sinkkumiehet näkevät koosteita uniaan.

        "Se pyöristynyt vanha rouva tekee kuitenkin hyvää ruokaa, siihen ei pitkäkyntiset, silikonitissiset, muovitukkaiset pissikset kykene."

        Onko näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Se pyöristynyt vanha rouva tekee kuitenkin hyvää ruokaa, siihen ei pitkäkyntiset, silikonitissiset, muovitukkaiset pissikset kykene."

        Onko näin?

        Ei niillä tisseillä, hiuksilla ja kynsillä kokata. Ihan muista jutuista kiinni.


    • Anonyymi

      Naisvihaa huokuva kirjoitus (taas).

      • Anonyymi

        Eipäs vaan posiitivinen, minä kun arvostan arvonsa tuntevia kunnolisia naisia haluan muitakin naisia kannustaa samanlaisiksi :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs vaan posiitivinen, minä kun arvostan arvonsa tuntevia kunnolisia naisia haluan muitakin naisia kannustaa samanlaisiksi :)

        -harmiseikirj-

        Eli nainen ei saa olla ihminen. Nainen ei saa olla persoona. Nainen ei saa olla oma itsensä. Naisen tulee vain ja ainoastaan esittää jotain roolia koko ikänsä. Jätän moiset vaatimukset suosiolla väliin ja paskat nakkaan mitä mun jonkun mielestä "kuuluisi" olla. Mä olen mielummin onnellinen omaan elämääni ja omaan olotilaani. 😁


    • Anonyymi

      "Jokaisen naisen kirja (Kustannusosakeyhtiö Kivi) vuodelta 1946 sisältää monia neuvoja arkitilanteisiin ja juhliin. Siinä neuvotaan myös selvät sävelet perhe-elämän tueksi. Tavoitteena oli onnellinen avioliitto, jonka naiset ikävä kyllä käytöksellään monesti kirjan mukaan tuhosivat"

      Ai, tuohonkin aikaan avioliiton tuhosivat naiset. Mikään ei sitten ole muuttunut feminismin myötä, ei ainakaan huonommaksi. Nykyisin ei solmita avioliittoja juuri lainkaan joten vähemmän on niitä tuhottavia liittojakin. Lapset on helppo pitää kurissa, ainakin niissä perheissä joissa lapsia ei vielä ole.
      Perinteinen nainen, maultaan kuin Juhla Mokka, tietysti Pauligin.

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      Tossa on vihervassarifemakoille hyvät neuvot.

      Minun vaimoni toimii aikalailla noiden mukaisesti. Jos joskus lipsuu, niin kerron anopille, joka nuhtelee tytärtään ankarasti.

      • Anonyymi

        Jaa, että oikein anopille kantelet....


    • Anonyymi

      Kaikkein paras ohje on ettei muija pihtaa. Sillä pidetään mies onnellisena.

    • Anonyymi

      Tämän takia harhis ei saa ikinä naista ja roikkuu häiriöksi asti sinkkupalstalla levitellen persupropagandaa. Kai se on hälle suotava, jossainhan hänenkin pitää olla.

      • Ikävä kyllä..


      • Anonyymi

        On on. Harmiksella on nainen. Rouvalle vaan hyvää uutta vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On on. Harmiksella on nainen. Rouvalle vaan hyvää uutta vuotta.

        Kotona ja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On on. Harmiksella on nainen. Rouvalle vaan hyvää uutta vuotta.

        Mahtavatko olla vaan hiukan etäisiä. Aika monikin asustelee tottumuksesta yhdessä, vaikka olisikin aikaa sitten sovittu suhteen muutoksesta. Tuo puoli taloa on sun ja tämä puoli mun... 😄

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavatko olla vaan hiukan etäisiä. Aika monikin asustelee tottumuksesta yhdessä, vaikka olisikin aikaa sitten sovittu suhteen muutoksesta. Tuo puoli taloa on sun ja tämä puoli mun... 😄

        xLiner

        Voihan sitä "asua" saman katon alla, vaikka ei koskaan toista näkiskään. Asuinosoite on kirjaimia rekistereissä ja siinäpä se. Ei siellä tarvii koskaan aikaa viettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavatko olla vaan hiukan etäisiä. Aika monikin asustelee tottumuksesta yhdessä, vaikka olisikin aikaa sitten sovittu suhteen muutoksesta. Tuo puoli taloa on sun ja tämä puoli mun... 😄

        xLiner

        No siihen en ota kantaa, mutta rouva on tai siis no mikä lie nainen. Nainen kuitenkin :)

        Voihan siinä olla paljonkin eri näkemyksiä ja onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä "asua" saman katon alla, vaikka ei koskaan toista näkiskään. Asuinosoite on kirjaimia rekistereissä ja siinäpä se. Ei siellä tarvii koskaan aikaa viettää.

        Taloudelliset syyt tässäkinz


    • Anonyymi

      Nuoria Jyrkiähän nämä on Uuno

    • Anonyymi

      "Ei ole mitään illuusioita tai fantasiaa, avauksen linkin mukaisia on olleet liki kaikki naiset vain muutamia kymmeniä vuosia sitten, ja edelleenkin tuollaisia naisia on jotka osaavat arvostaa itseään ja myös miehiä, kuten myös miehet heitä arvostaa vastaavasti."

      Nyt jos ihan rehellisiä ollaan, niin naiset ei Pohjolassa ole koskaan olleet alotuksen linkin kaltasia. Toi on tollasta amerikkalaista hapatusta (tai unelmaa, näkökannasta riippuen), joka ei ole koskaan tänne rantautunut. Ei täällä olla männäaikoina tuollaset naiset pärjänneet hetkeäkään. Eikä olis pärjännyt mieskään, jos naisväki olis ollut alotuksen kaltaista. Pohjolan naiset ovat aina olleet voimakkaita. Ei nämä Pohjoismaistyyppiset valtiot ole tänne tyhjästä putkahtaneet. Jos feminismillä olis jotain tekoa asian kanssa, niin Suomessakin olisi naisten äänioikeus tullut paljon paljon paljon myöhemmin. Hyvä jos täällä oli edes moisesta feminismistä vielä juuri kukaan tuohon aikaan kuullutkaan. Lisäksi ne "pohjoismaiset valtiot" olisivat syntyneet ihan muihin paikkoihin. Vai Suomessako se feminismi aatteena muka keksittiin. Naiset on täällä aina tehneet töitä ja pitäneet ukot kurissa ja herran nuhteessa ja poissa ryyppäämästä. Vanhan kansan ihmiset halusivat miniäksi "hyvän työihmisen" ja se oli lähes ainoa kriteeri. Ainoat, joita vois jotenkin alotuksen kaltasiksi kuvailla, on olleet aatelisneitoset ja varakkaiden porvarien tyttäret. Hehän eivät sitten kylläkään ole itse sormeaan nostaneet miesväen palvelemiseksi. Sen on tehnyt palkattu työvoima.

      • Anonyymi

        Näinpä. Justiinoita täällä on ollut valtaosa tölleistä täynnä. Vain varakkaassa taloudessa naisilla on ollut mahdollisuus istua päivät pitkän perseellään, harrastaa kirjontaa ja söpöstellä.


      • Anonyymi

        Peukku tälle puheenvuorolle!


    • Anonyymi

      Naiset ei osaa pitää miestä tyytyväisenä. Seksiä pihtaavat ja eivät jaksa kuntoilla että kroppa säilyy nuorena ja kiinteänä.

      • Anonyymi

        Kenenkään kroppa ei säily iäti nuorena, vaikka kuinka paljon kuntoilisi. Jokainen vanhenee, myös jokainen mies.


      • Anonyymi

        Niin, tommosiksi nämä nykymiehet on muuttuneet. Ei ole mielessä mielessä muuta kun seksi ja seksi. Toists oli miehet ennen. Oman vaimon kanssa pysyttiin ja korvessa kaskea raivattiin. Ei ollut muita naisia mailla halmeilla. Nykyään vaan Tinderiä ja Instaa ja pornoa tuijottavat päivät pitkät. Miehet on ihan hunningolla, eikä niistä enää juuri kunnon ainesta löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tommosiksi nämä nykymiehet on muuttuneet. Ei ole mielessä mielessä muuta kun seksi ja seksi. Toists oli miehet ennen. Oman vaimon kanssa pysyttiin ja korvessa kaskea raivattiin. Ei ollut muita naisia mailla halmeilla. Nykyään vaan Tinderiä ja Instaa ja pornoa tuijottavat päivät pitkät. Miehet on ihan hunningolla, eikä niistä enää juuri kunnon ainesta löydy.

        Naisista ainesta löytyykin, kolmekin naista saisi tehtyä nykynaisen läskimäärällä. Ennen oli toisin.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe