Kyllä me voitas mies jo jutella

Anonyymi

Jos vaikka viikonloppuna juotaisiin kahvit ja juteltaisiin tämä selväksi? Siis se, että kannattaako sun perään enää haikailla. Jos kannattaa niin siten voidaan tehdä muutakin yhdessä. Vaikka vaan katsella silmiin :)

94

762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa mites oon varman ettei se ole pois kotoa tai töissä koko viikonloppua?

      Taidat luulla että aikataulunsa kulkee sinun pillus mukaan?

      • Anonyymi

        Oletpa sinä kehityksestä jäljessä. Kahvittelusta puhuin enkä pillustani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa sinä kehityksestä jäljessä. Kahvittelusta puhuin enkä pillustani.

        Kirjoitusvirhe. Pilli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitusvirhe. Pilli

        Ymmärrät varmaan tyhmempänäkin, että voitas vaikka on ehdotus.


    • Anonyymi

      Sopii. :)

      • Anonyymi

        Hienoa.


    • Anonyymi

      Kenelle miehelle?

      • Anonyymi

        En mä jaksakaan nyt tätä kirjoittelua. Lähden tekeen muuta. Mutta viikonlopun kahvitoive elää edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä jaksakaan nyt tätä kirjoittelua. Lähden tekeen muuta. Mutta viikonlopun kahvitoive elää edelleen.

        Laita viestiä sille miehelle sitten äläkä tänne palstalle enää. (:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita viestiä sille miehelle sitten äläkä tänne palstalle enää. (:

        Älä lähde trollin haaviin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lähde trollin haaviin.

        Lähden kun sulle vastaan, mutta noin sanoisin jokaiselle joka noin ajattelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita viestiä sille miehelle sitten äläkä tänne palstalle enää. (:

        Ei mulla mitään numeroa ole hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lähde trollin haaviin.

        Mietipä jos minä ja muut ei näitä aloituksia enää kirjoitella. Mitä säkin reppana tekisit. Puret rystysiä hysteerisenä jossain komerossa kun ei ole ketä kytätä. Ole vaan iloinen että muut kirjoittaa ja saat sinäkin reppana tekemistä näin loppiaisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä jaksakaan nyt tätä kirjoittelua. Lähden tekeen muuta. Mutta viikonlopun kahvitoive elää edelleen.

        Eipä ole sulle mitää asiaa, sillä miehellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole sulle mitää asiaa, sillä miehellä.

        Mistä sä sen tiedät. Paskaako sä muiden puolesta päätät. Pölöhö oot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole sulle mitää asiaa, sillä miehellä.

        :D:D:D noloa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sä sen tiedät. Paskaako sä muiden puolesta päätät. Pölöhö oot.

        Se on se tommi taas, eilenkin kuvitteli kaiken olevan hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on se tommi taas, eilenkin kuvitteli kaiken olevan hänelle.

        Jussit ja Tommit voi mun puolesta jättää tämä aloituksen omimatta. Toki jos se heidän elämää jotenkin helpottaa kuvitelkoot, mutta ei tämä heille oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :D:D:D noloa

        se on tuolta trolliksi epäilijältä. Se aina suuttuu kun sille pistää vastausta vähän takaisin. Nainen se on. Hermostuu vaikka itse aloitti ja sitten se aloittaa tuon. Niin ennalta-arvattava :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähden kun sulle vastaan, mutta noin sanoisin jokaiselle joka noin ajattelee.

        Just jusy...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on tuolta trolliksi epäilijältä. Se aina suuttuu kun sille pistää vastausta vähän takaisin. Nainen se on. Hermostuu vaikka itse aloitti ja sitten se aloittaa tuon. Niin ennalta-arvattava :)

        Mitä sinä oikein selostat kuin urheilukatsomossa? 🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :D:D:D noloa

        Jep, tuo päivystyksensä ON noloa ja kaikilta osin ja tapauksin turhaa, harhaista ja jotain todella pimeää paljastavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, tuo päivystyksensä ON noloa ja kaikilta osin ja tapauksin turhaa, harhaista ja jotain todella pimeää paljastavaa.

        Ketä sun lahnan mielipide kiinnostaa :) Onkos sulta vittu joku kysyny jotain. Mee vittuus.


      • Anonyymi

        Anteeksi kommenttini tuli väärään, En sulle tarkottanut ,soooorii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä oikein selostat kuin urheilukatsomossa? 🙈

        tämä piti olla sulle senkin Pahamieli. Olen nimennyt sut Pahamieleksi.
        Ketä sun lahnan mielipide kiinnostaa :) Onkos sulta vittu joku kysyny jotain. Mee vittuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä sun lahnan mielipide kiinnostaa :) Onkos sulta vittu joku kysyny jotain. Mee vittuus.

        Tämä tuli siis tähän
        Anteeksi kommenttini tuli väärään, En sulle tarkottanut ,soooorii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämä piti olla sulle senkin Pahamieli. Olen nimennyt sut Pahamieleksi.
        Ketä sun lahnan mielipide kiinnostaa :) Onkos sulta vittu joku kysyny jotain. Mee vittuus.

        Tässäkin voisi olla vastaajana kumpi tahansa teistä kahdesta trollista. Mitä se kertoo?


    • Anonyymi

      Kyllä se mulle sopisi.

      • Anonyymi

        Sopiiiii. Soittele. . .


      • Anonyymi

        Sopii mullekin, mutta tuo soittopyyntö ei ole multa. Tiedän että se varmaan on aika mahdotonta kun ei olla niin läheisiä.


    • Anonyymi

      Miksi naiset aina haluaa jutella selväksi asiat? Jos miestä ei kiinnosta, niin mitä juteltavaa siinä enää on?

      • Anonyymi

        Tässä tapauksessa nainen ei tiedä, että miestä ei kiinnosta. Nainen jäi siihen käsitykseen, että kiinnostusta saattoi oli. Siksi sitä juteltavaa on. Miksi mä edes vastailen kaikille, en enää.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kirous tai kierous moro;D


      • Anonyymi

        Niin kai sitten. Tuntuu täällä muutenkin olevan vähän äkäistä jengiä.


    • Anonyymi

      Tekstiä voi tulkita parilla tai kolmella eri tavalla.

      • Anonyymi

        Niinhän se yleensä on. Jokainen tulkkaa omasta lähtökohdastaan. Puheessa on sama ongelma.


    • Anonyymi

      Kyllä mun mielestä nainen voi pyytää kahville jos kerran on jotain puhuttavaa.
      Jos ei voi niin tuskin on sitten oikeasti halua edes jutella.

      • Anonyymi

        Niin tai sitten ei voi koska ei saa kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai sitten ei voi koska ei saa kiinni.

        Some, email, kirjeposti, sukulaiset, kaverit...

        Keinoja löytyy kun vain haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Some, email, kirjeposti, sukulaiset, kaverit...

        Keinoja löytyy kun vain haluaa.

        Mikään noista ei osu. Tässä tapauksessa luulen, että jalat on ainoa keino lähestyä. Sekin epävarma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään noista ei osu. Tässä tapauksessa luulen, että jalat on ainoa keino lähestyä. Sekin epävarma.

        Sitten käytät jalkoja tai jätät asian ja jatkat elämää eteenpäin.
        Ehkä se unohda ja jatka omaa elämää on se paras vaihtoehto.
        Hyvä tietenkin jos kertoo tunteista toiselle. mutta jos se tuntuu mahdottomalta, on sinun itse päätettävä miten toimit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään noista ei osu. Tässä tapauksessa luulen, että jalat on ainoa keino lähestyä. Sekin epävarma.

        Rohkaise itsesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten käytät jalkoja tai jätät asian ja jatkat elämää eteenpäin.
        Ehkä se unohda ja jatka omaa elämää on se paras vaihtoehto.
        Hyvä tietenkin jos kertoo tunteista toiselle. mutta jos se tuntuu mahdottomalta, on sinun itse päätettävä miten toimit.

        En mä täällä neuvojen tarpeessa kirjoittele :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rohkaise itsesi.

        Epävarma tarkoittaa tuossa että en tiedä tavoitanko hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epävarma tarkoittaa tuossa että en tiedä tavoitanko hänet.

        Tavoitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavoitat.

        Tuskin hän 24/7 missään päivystää tavoitettavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään noista ei osu. Tässä tapauksessa luulen, että jalat on ainoa keino lähestyä. Sekin epävarma.

        Taitaa olla mielikuvitusta koko ukko. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla mielikuvitusta koko ukko. :D

        Joskus itsekin mietin, että jos kuvittelen kaiken :) Entäs jos koko mistä ei ollutkaan vaan olen tulin hulluksi ja näin jonkun toisen miehen tilalla hetken hänet. Mutta sitten onneksi herään ja tajuan, että olihan se totta. Leikilläni mä siis noita mietin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus itsekin mietin, että jos kuvittelen kaiken :) Entäs jos koko mistä ei ollutkaan vaan olen tulin hulluksi ja näin jonkun toisen miehen tilalla hetken hänet. Mutta sitten onneksi herään ja tajuan, että olihan se totta. Leikilläni mä siis noita mietin.

        Eipä sillä taida olla merkitystä, koska mies elää vain muistoissasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sillä taida olla merkitystä, koska mies elää vain muistoissasi.

        On sillä, ei siitä niin kauan ole, etteikö hän voisi elää muuallakin. Laitetaan koronan piikkiiin toistaiseksi. Se helpottaa ikävää, että on joku syy. Hitsi kun on kakkonen päällä ja JT vetää noita rakkauslauluja. Alan kohta itkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla mielikuvitusta koko ukko. :D

        Niin sinunkin visiot vahvasti, veikkaan... - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään noista ei osu. Tässä tapauksessa luulen, että jalat on ainoa keino lähestyä. Sekin epävarma.

        Sehän on juurikin varma keino...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on juurikin varma keino...

        Ei se varma ole tuokaan keino. Jalat voi mennä väärään suuntaan oikeaan aikaan tai väärän aikaan oikeaan suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se varma ole tuokaan keino. Jalat voi mennä väärään suuntaan oikeaan aikaan tai väärän aikaan oikeaan suuntaan.

        Jos tunnet tuon henkilön hyvin niin on suuri mahdollisuus oikeaan suuntaan menemisestä. Ei sen puoleen siis pitäisi olla epäröitävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tunnet tuon henkilön hyvin niin on suuri mahdollisuus oikeaan suuntaan menemisestä. Ei sen puoleen siis pitäisi olla epäröitävää.

        Mahdollisuus on olemassa, mutta outo on sun kommentti silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten käytät jalkoja tai jätät asian ja jatkat elämää eteenpäin.
        Ehkä se unohda ja jatka omaa elämää on se paras vaihtoehto.
        Hyvä tietenkin jos kertoo tunteista toiselle. mutta jos se tuntuu mahdottomalta, on sinun itse päätettävä miten toimit.

        Ihme komentelua! Kai aikuinen ihminen itse parhaiten tietää mikä hänelle sopii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä täällä neuvojen tarpeessa kirjoittele :)

        👍 👍 👍


    • Anonyymi

      Niin pitäisi jutella. Mutta joku vinkki pitäisi tulla irl..

      • Anonyymi

        Sama paska ei kiitos!!!!!


      • Anonyymi

        Katsellaan vinkkejä sitte kunhan näen hänet.


    • Anonyymi

      Viesti lähetetty, muttei vastausta tullut. No hätä.
      Ei kun uusille vesille.

      • Anonyymi

        Ketä Jussi sun valeet enää kiinnostaa???


      • Anonyymi

        Mulle tuli jotain viestejä aiemmin, unohdin lukea :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle tuli jotain viestejä aiemmin, unohdin lukea :)

        Jussin kaikki numerot on estetty ja poistettu. Ei saa viestejä perille mistään numerostaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jussin kaikki numerot on estetty ja poistettu. Ei saa viestejä perille mistään numerostaan

        Eipä ole tämä nyt Jussille. Enkä ole ketään estänyt paitsi lehtimyyjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole tämä nyt Jussille. Enkä ole ketään estänyt paitsi lehtimyyjiä.

        Se nainen on. Ei sellaselle oli hyödyllistä puhua joka ei osaa puhua sanaakaan totta. Se on tyhjää jauhantaa joten mitä sitä yhteystiedoilla tekee. Ei siitä kostu mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle tuli jotain viestejä aiemmin, unohdin lukea :)

        Arvasin sen, en ole minkään arvoinen enää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin sen, en ole minkään arvoinen enää...

        No eipä ne häneltä ollu.


      • Anonyymi

        Ei ole aloittaja vielä lähettänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole aloittaja vielä lähettänyt.

        Mistä sä sen tiedät? :) en mä voi hänelle viestiä laittaa vaikka haluaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sä sen tiedät? :) en mä voi hänelle viestiä laittaa vaikka haluaisin.

        Tiedän, koska olen aloittajan tarkoittama mies. Aloittaja itsekin osaa aavistaa, että minä tunnistan hänen viestinsä minulle, jos hän niin vain haluaa pienen pienillä vinkeillä tapahtuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, koska olen aloittajan tarkoittama mies. Aloittaja itsekin osaa aavistaa, että minä tunnistan hänen viestinsä minulle, jos hän niin vain haluaa pienen pienillä vinkeillä tapahtuvan.

        Totta osa tuosta. Silti en tiedä oletko nyt hän vai joku muu, jolla samantapainen tilanne tai jopa trolli. Mä en viestiä voi hänelle lähettää ja syy on täysin "logistinen".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta osa tuosta. Silti en tiedä oletko nyt hän vai joku muu, jolla samantapainen tilanne tai jopa trolli. Mä en viestiä voi hänelle lähettää ja syy on täysin "logistinen".

        Saat viestin halutessasi perille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat viestin halutessasi perille.

        Haluan, mutta jos olisit hän, tiedät itsekin mitä se vaatisi. Onko mulla lupaa tehdä sellaista hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan, mutta jos olisit hän, tiedät itsekin mitä se vaatisi. Onko mulla lupaa tehdä sellaista hänelle?

        Sinulla on lupa olla onnellinen ja tavoitella onnellisuutta. Jos joku henkilö loukkaantuu onnen tavoittelustasi, se on hänen ongelmansa.


    • Anonyymi

      Juo kahvit yksinäsi ja juttele palstamiesten kanssa. Paljon mukavampaa ja turvallisempaa, ei ainakaan sun tarvitse tehdä yhtään mitään. :)

      • Anonyymi

        Kuulostat vaihdevuosiselta naiselta :) Mee pois.


    • Anonyymi

      Minähän se aktiivisempi oon ollut?!?!?!?

      • Anonyymi

        Tuosta olen eri mieltä. Mutta tiedän että itsestä ei aina tunnu samalta kuin toisesta.


    • Anonyymi

      Joo, kahvia tosiaan, että se kolotus saatais jo hoidettuu pois päiväjärjestyksestä. Sen jälkeenhän sitä sitte voi kattoo mitä muuta viittii tehdä.

      • Anonyymi

        Niin, sittenhän sen näkisi. Miten musta tuntuu, että viihdyttäisiin ihan sujuvasti toistemme seurassa hänen kanssa.


    • Anonyymi

      Olisi todellakin erään kanssa supermukavaa jutella. Ei siinä olisi mitään pahaa, päinvastoin. Tie olisi auki eteenpäin.

      • Anonyymi

        Olisikohan hän ystävällinen ja kysyisi voitaisiinko jutella.


      • Anonyymi

        Enpä mä ajatellut siinä mitään pahaa olevan. Mistä moinen ajatus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisikohan hän ystävällinen ja kysyisi voitaisiinko jutella.

        Voitaisiinko jutella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä mä ajatellut siinä mitään pahaa olevan. Mistä moinen ajatus?

        Totta. Vähän väärä sanavalinta vain. Pelkkää hyväähän siinä olisi.


    • Anonyymi

      En hirveesti laske tämän varaan. Oon Elina seitsemän pitkää vuotta haastanut kahville, mutta ei ole päästy. Miten tässä nyt sitten yhtäkkiä? T Otmi

    • Anonyymi

      Sävelsin perässäni haikun. Tahtoisitko kuulla sen? Voin päästää sen ilmoille sopivan tilaisuuden tullen...

      • Anonyymi

        tietysti, sun hajuistakin lähtee vaan rakkaushormonit liikkeelle


    • Anonyymi

      Kuin pitkä aika siitä on ku viimeksi juttelitte?

      • Anonyymi

        onhan siitä jo kuukausia. Lopetin jossain vaiheessa laskemisen. Se teki niin surulliseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onhan siitä jo kuukausia. Lopetin jossain vaiheessa laskemisen. Se teki niin surulliseksi.

        Itse ajattelen et juttelu ei ole ongelma. Eli ota rohkeasti yhteys, jos sinusta tuntuu et haluat jutella. Selviää ainakin se onko toinen valmis siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ajattelen et juttelu ei ole ongelma. Eli ota rohkeasti yhteys, jos sinusta tuntuu et haluat jutella. Selviää ainakin se onko toinen valmis siihen.

        Mielestäni tuonne jo kirjoitin yhteydenotto-ongelmistani. Ei sulle.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe