Kumpi kovempaa nyt

Panohalu vai ruokahalu?

160

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lumilauta halu!

      • Anonyymi

        Ou fuck’n yes! Huomenna vedetään offari!


      • Ei kuulu vaihtoehtoihin, mutta menköön nyt


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Ei kuulu vaihtoehtoihin, mutta menköön nyt

        Kyl se menee kun ei jarruikaan oo :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyl se menee kun ei jarruikaan oo :D

        Eikös lauta jarruta kun heittää poikittain?


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Eikös lauta jarruta kun heittää poikittain?

        Toivotaan ja oikeassa kohtaa! :D


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Eikös lauta jarruta kun heittää poikittain?

        Kuusikin jarruttaa :D :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyl se menee kun ei jarruikaan oo :D

        Juu ei jarruilu eli himmailud.


    • Anonyymi

      Ei kumpikaan.

      • Kai nyt toinen on kovempi?


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Kai nyt toinen on kovempi?

        Ei ole. Molemmat tyydytetty.

        Yleisesti ottaen menee Maslowin tarvehierarkian mukaan.

        " 1. fysiologiset tarpeet (hengissä säilymisen fyysiset edellytykset, kuten ruoka, juoma, hengitysilma)
        2. turvallisuuden tarpeet (suojautuminen erilaisilta vaaroilta)
        3. yhteenkuuluvuuden ja rakkauden tarpeet (ystävyys, rakkaus, ryhmään kuuluminen)
        4. arvonannon tarpeet (itsearvostus, kunnioituksen saaminen muilta).
        5. itsensä toteuttamisen tarpeet (omien kykyjen saaminen täyteen käyttöön esimerkiksi työssä tai vanhemmuudessa)."

        Erittäin nälkäisenä ei tule seksi edes mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Molemmat tyydytetty.

        Yleisesti ottaen menee Maslowin tarvehierarkian mukaan.

        " 1. fysiologiset tarpeet (hengissä säilymisen fyysiset edellytykset, kuten ruoka, juoma, hengitysilma)
        2. turvallisuuden tarpeet (suojautuminen erilaisilta vaaroilta)
        3. yhteenkuuluvuuden ja rakkauden tarpeet (ystävyys, rakkaus, ryhmään kuuluminen)
        4. arvonannon tarpeet (itsearvostus, kunnioituksen saaminen muilta).
        5. itsensä toteuttamisen tarpeet (omien kykyjen saaminen täyteen käyttöön esimerkiksi työssä tai vanhemmuudessa)."

        Erittäin nälkäisenä ei tule seksi edes mieleen.

        Nälkäisinä naidaan tutkitusti eniten. Afrikan maissa Mozambikissa ja Malawissa keskellä nälänhätää syntyvyys 4-5. Suomessa vain 1,5.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Molemmat tyydytetty.

        Yleisesti ottaen menee Maslowin tarvehierarkian mukaan.

        " 1. fysiologiset tarpeet (hengissä säilymisen fyysiset edellytykset, kuten ruoka, juoma, hengitysilma)
        2. turvallisuuden tarpeet (suojautuminen erilaisilta vaaroilta)
        3. yhteenkuuluvuuden ja rakkauden tarpeet (ystävyys, rakkaus, ryhmään kuuluminen)
        4. arvonannon tarpeet (itsearvostus, kunnioituksen saaminen muilta).
        5. itsensä toteuttamisen tarpeet (omien kykyjen saaminen täyteen käyttöön esimerkiksi työssä tai vanhemmuudessa)."

        Erittäin nälkäisenä ei tule seksi edes mieleen.

        Sulla jäi pois ihmisyyden olennainen ydin: miksi ihminen on mitä on.

        Ihminen on eläin, joka ei koskaan kasvanut aikuiseksi. Se jaksaa leikkiä ja opetella aina uutta.


    • Massu on täynnä, eikä just nyt paneta kun väsyttää suloisesti.

      • Vaikuttaa vähän siltä että oli liian vaikea kysymys.


      • pujotteIija kirjoitti:

        Vaikuttaa vähän siltä että oli liian vaikea kysymys.

        Mutta kun kumpaakaan ei tee mieli just nyt. Ei ultimaalisen rentoutuneena tee edes mieli seksiä. Se vaatisi vähän korkeamman vireystilan.


    • Ei kumpikaan. :/

      • Voi voi, ei vieläkään vaihtoehdot ole kenellekään kelvanneet.


      • pujotteIija kirjoitti:

        Voi voi, ei vieläkään vaihtoehdot ole kenellekään kelvanneet.

        Mutten kyllä, mutta kippee. Jos sitten, kun olo kohenee.


    • Ruokahalu. Siitä kai tietää olevansa vanha.

      • Vihdoinkin kunnon vastaus


      • Kyl mäkin safkasta tykkään, ja molempia saa rahalla. Mut haluanko mä valmisruokaa tai valmisnaista?

        Musta nää ei kyllä ollu ihan vertailukelpoiset suuteet-


      • Esiteini-ikäiset on perustelusi perusteella vanhoja.


    • Anonyymi

      En voi vastata tähän, tulee JanK ja sanoo ”vttu sä ano olet taas niin tun väärässä, et k.se sukkaas trolli.” ”Mä tiedän kyllä, et sul ei mitään halua olle tyttöraukkarääpäle kun mä olen sua niin vtun ylhäällä kun mä istun täällä piipun päällä!” Eli vastaus on ei vastausta kysy JanK lta.

    • Anonyymi

      Nyt ei ole haluja kumpaankaan. Olen syönyt ja olo on vähän huono. Tais olla inasen liian kova treeni tänään, kun palautuminen tökkii.

      Jos olis pakko valita, kai mä nieleskelisin vähän lisää ruokaa 🤢

      Sauna ja nukkumaanmeno haluttaa nyt eniten.

      xLiner

      • Ei näin aikaisin kannata nukkumaan mennä


      • Anonyymi

        Hyvä rooli toi. Menisit oikeasti sinne salille joskus kun se piristää. Ei siellä huono olo tule jos tekee liikkeet oikein oikella laitteilla. Ne neuvoo siellä.


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Ei näin aikaisin kannata nukkumaan mennä

        Heräilen tottuneesti neljän jälkeen, vaikkei olis kelloakaan soittamassa. Korona-aikana käyn aamuyöllä treenaamassa ennen töihin menoa, ei taatusti ole ruuhkaa 😄

        Notta täytyy mennä ajoissa nukkumaankin..

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heräilen tottuneesti neljän jälkeen, vaikkei olis kelloakaan soittamassa. Korona-aikana käyn aamuyöllä treenaamassa ennen töihin menoa, ei taatusti ole ruuhkaa 😄

        Notta täytyy mennä ajoissa nukkumaankin..

        xLiner

        No on pirun aikainen herätys


      • Anonyymi

        Joko näytät mieheltä kovien treenien jälkeen, yök.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko näytät mieheltä kovien treenien jälkeen, yök.

        Makuasioita. Saahan mies vaikka mieheltäkin näyttää 😄. Pääasia että olet omaan kroppaasi tyytyväinen, antaa toistenkin olla, eikö vaan?

        xLiner


    • Just syön ...mums mums.

      • Eli ilmeisesti ruokahalu?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Eli ilmeisesti ruokahalu?

        Näin tosiaan vois päätellä..😯


      • Wwuwuw
        pujotteIija kirjoitti:

        Eli ilmeisesti ruokahalu?

        Unohdit vastata itse.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Unohdit vastata itse.

        Aika kylläinen olen, eli varmaan panohalu on kovempaa


      • pujotteIija kirjoitti:

        Aika kylläinen olen, eli varmaan panohalu on kovempaa

        No eikös sulla ollut tässä just panosuhde tarjolla? 😯


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No eikös sulla ollut tässä just panosuhde tarjolla? 😯

        Nyt voittaa kyllä unihalut...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No eikös sulla ollut tässä just panosuhde tarjolla? 😯

        Ei nyt aivan pelkkä panosuhde.


    • Anonyymi

      Äsken lenssas :)

    • Anonyymi

      Ei oo nyt mitään haluttavaa.

      • Veikkaan kuitenkin ruokahalua


    • Anonyymi

      Taas näitä pervoja juttuja!

      -flowersreally-

    • Anonyymi

      Todellakaan mihinkään oven pimputteluihin ei pidä vastat, koska Suojelupoliisi on sanonut jo että Keskusrikospoliisi tekee rikoksia soitellen tekien valheellisia pimpautelua, pitää vain luottaa Suojelupoliisiin näissä...

    • Anonyymi

      Aloitus synnytti ruokahalun. Mehevä possun pihvi, siihen hieman kastiketta, kauhallinen perunamuusia viereen, viipaloitu tomaatti ja...joo. Kotikaljaa kyytipojaksi. Aaahhhh:) - cu-

      • Hyvältä kuulostaa


    • Anonyymi

      Ei ole oikein kumpaakaan...ennemminkin haluaisin halia peiton alla kivan naisen kanssa. Ihan platonisesti vain, ystäväpohjalta. Siinä voisi jutella mukavia ja lämmittää toisiaan. Jos vähän huulet kohtaisivat niin haittaisiko tuokaan...

      • Nyt tarvitaankin lämmitystä kun on vähän enemmän pakkasta, siitähän voi syntyä jopa säästöä


    • Anonyymi

      Molemmat

      • Anonyymi

        Miltähän se tuntuisi/maistuisi samaan aikaan? 🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltähän se tuntuisi/maistuisi samaan aikaan? 🧐

        Vaatisi kahteen asiaan keskittymistä yhtaikaa, haasteellista. Voisi tulla ylimääräistä köhimistä. - cu-


    • Anonyymi

      Pano,huomenna on vakipanon luo meno. "Kahville" heh. Just söin niin ruokahalu on pienempi. N44

      • Mukavat kahvitreffit tiedossa


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Mukavat kahvitreffit tiedossa

        En ole menossa sinne ja vastaukseni on ruoka halu oli kyseessä ei missään nimessä se toinen tulis hänen kanssaan edes mieleenkään.


    • Anonyymi

      Eipä oo kumpikaan. Unihalu vois tulla aivan kohta.

      Kukakohan kävis mun puolesta suihkussa, ei jaksais...🥱

      • En minä ainakaan, kun saunassa jo kävin


    • Anonyymi

      Ja palstan naiivit naiset piti pujista kilttinä poikana, wuppis päätähtenä kaverina..uskokaa jo, palstaelämä ei ole samaa kuin irl.

      • Anonyymi

        Onko kiltti sama kuin seksihaluton? Ei kai kukaan Pujista ole sellaisena pitänyt... Vaikka sen leivos- ja herkkualoitukset onkin ollu enemmän tapeetilla 😄

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kiltti sama kuin seksihaluton? Ei kai kukaan Pujista ole sellaisena pitänyt... Vaikka sen leivos- ja herkkualoitukset onkin ollu enemmän tapeetilla 😄

        xLiner

        Etkö itse kauhistellu kun säädytön nainen liehitteli kilttiä pujista joka laittelee vain lällyjä palstalle. Väitit jopa naista mieheksi pujiksen kaverina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö itse kauhistellu kun säädytön nainen liehitteli kilttiä pujista joka laittelee vain lällyjä palstalle. Väitit jopa naista mieheksi pujiksen kaverina.

        "Väitit jopa naista mieheksi pujiksen kaverina."

        En väittänyt, vaan pidän ihan mahdollisena sitäkin vaihtoehtoa. Ei musta Pirppis ole säädytön, jos on nainen ja harrastaa vapaata seksielämää.

        Pujiksesta oltiin huolissamme, Wuun kanssa. Voldemort puolestaan keitteli omaa tuttua myrkkysoppaansa.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Väitit jopa naista mieheksi pujiksen kaverina."

        En väittänyt, vaan pidän ihan mahdollisena sitäkin vaihtoehtoa. Ei musta Pirppis ole säädytön, jos on nainen ja harrastaa vapaata seksielämää.

        Pujiksesta oltiin huolissamme, Wuun kanssa. Voldemort puolestaan keitteli omaa tuttua myrkkysoppaansa.

        xLiner

        "Voldemort" :-D

        Se, joka jääköön nimeämättä.

        Joo, mä näin sen kommenttisi Wuun ketjussa, en nosta enää esille. Mutta hän tietää että mun kautta se on mahdollista, tarvittaessa. Se tuli mieleen koska jäsen x sitä kysyi.

        Kuten jo sulle tai Wupille aiemmin sanoin, uskon Pirppiksen aitouteen. Ja Pujis on fiksu kaveri. Se mun teidän kahden kunniaksi sanottava, että siinä on eräs osoitus kollektiivisesta toiminnasta, Pirppiskin sen varmaan ymmärtää.

        Se joka jääköön nimeämättä keittelee näköjään soppaansa Pirppikselle tässäkin ketjussa. Alhaista. Mutta mitäpä muuta mustasukkaiselta palstaprinsessalta voi odottaakaan.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        "Voldemort" :-D

        Se, joka jääköön nimeämättä.

        Joo, mä näin sen kommenttisi Wuun ketjussa, en nosta enää esille. Mutta hän tietää että mun kautta se on mahdollista, tarvittaessa. Se tuli mieleen koska jäsen x sitä kysyi.

        Kuten jo sulle tai Wupille aiemmin sanoin, uskon Pirppiksen aitouteen. Ja Pujis on fiksu kaveri. Se mun teidän kahden kunniaksi sanottava, että siinä on eräs osoitus kollektiivisesta toiminnasta, Pirppiskin sen varmaan ymmärtää.

        Se joka jääköön nimeämättä keittelee näköjään soppaansa Pirppikselle tässäkin ketjussa. Alhaista. Mutta mitäpä muuta mustasukkaiselta palstaprinsessalta voi odottaakaan.

        Jooh. *Painava piste ja huokaus*

        Menee aika paksuksi.. jonkun todellisuudentaju on nyt pahasti hukassa.

        En tosiaankaan epäile yhtään Pujiksen puolensa pitävyyttä. Taatusti handlaa hommat kuin hommat. Ja Pirppis tulee tutummaksi jos jatkaa palstailua, toivottavasti ei ota näistä nokkiinsa.

        Ihan_sivusta kiusattiin palstalta eilen.. Mitähän vielä??

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jooh. *Painava piste ja huokaus*

        Menee aika paksuksi.. jonkun todellisuudentaju on nyt pahasti hukassa.

        En tosiaankaan epäile yhtään Pujiksen puolensa pitävyyttä. Taatusti handlaa hommat kuin hommat. Ja Pirppis tulee tutummaksi jos jatkaa palstailua, toivottavasti ei ota näistä nokkiinsa.

        Ihan_sivusta kiusattiin palstalta eilen.. Mitähän vielä??

        xLiner

        Ihan sivusta? Aivan tolkutonta. En ole näitä ehtinyt juuri lueskella enkä ole nähnyt, mutta selkeesti jollain on aika kiihtyvä vauhti päällä. Mietin millon posahtaa. Tai miten.... Hyvä esimerkki tuo vastatullut älytön aloitus.

        Hajota ja hallitse. Ylivertaiset kuvitelmat itsestä (jatkuva kiristäminen). Yksi tähti lavalla.


    • Anonyymi

      Pano. Just pääsin syömästä. Huomenna sitten pannaan, kun tänään syötiin. Saa nähdä muistaako huomenna syödä kun tänään ei muistanut panna.

    • Anonyymi

      Vittu tässä kerkee mitään sekoileen, kun kohta on eineskin valmista. Kovikset jää skimbaileen rinteeseen taas ilman pillua.

    • Anonyymi

      Palstan sinkut ovat vielä sinkkuja koska kenellekään ei ollut panohaluja.
      Parisuhteessa olevat syövät itsensä pullakoiksi, seksi unohtunut kymmeniä vuosia sitten syömisen huumassa.

    • Juomailu.

    • Miten ois dokailu? Soittelu?


      Sun vaihtoehdot on aika olematomiat.
      Vähänku tappara tai hifh. Väliäkö silla ku kumpikaan ei kiinnosta

    • Läheisyys on se eka juttu. Kyl ne muutkin sit tulee jos on tullakseen.v

    • Ruijaa mulla on kaapissa, ei muuta. Pitää tyytyä siihen mitä on.

    • Anonyymi

      Kostu ei muu kun suu ja tekohampaat vesilasissa.

      • Anonyymi

        Hyvin menee niin kauan kun suu kostuu.


    • Anonyymi

      Monipuolinen kysely.

      On omat reseptorit, tämä purjosipulin laittaminen näihin keittoihin tämänhetkinen lemmikkini on kermainen katkarapukeitto, saa olla joo kilomäärin pakasterapuja tai tonneittain kuningasrapujen jalkoja keitossa, kun nimi on sitten nimenomaan rapukeitto.

    • Anonyymi

      Missä pirpanan vastaus?

      • Vastasin kyselyyn privaatisti. Mutta kyllä se on selviö että panohalut on huimat.

        Varsinkin kun... no Pujis on Pujis.. ja tässä meneillään kaiken moista..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Vastasin kyselyyn privaatisti. Mutta kyllä se on selviö että panohalut on huimat.

        Varsinkin kun... no Pujis on Pujis.. ja tässä meneillään kaiken moista..

        Mäkin vastasin Harmikselle privaatisti. Tässä on meneillään kaikenmoista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin vastasin Harmikselle privaatisti. Tässä on meneillään kaikenmoista.

        No hyvät sulle. Olet siis harmiksesta kiinnostunut..

        Mä nyt olen mennyt pikkaisen ihastumaan kilttiin ja kunnolliseen pujikseen.. ja selvinnyt että ihan aito kunnon mies se on.. ; )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin vastasin Harmikselle privaatisti. Tässä on meneillään kaikenmoista.

        Huh huh... no Harmis on Harmis...huh huh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh... no Harmis on Harmis...huh huh.

        Pian fillarilla maastoon.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No hyvät sulle. Olet siis harmiksesta kiinnostunut..

        Mä nyt olen mennyt pikkaisen ihastumaan kilttiin ja kunnolliseen pujikseen.. ja selvinnyt että ihan aito kunnon mies se on.. ; )

        Me kuunnellaan vaan yhdessä Abbaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin vastasin Harmikselle privaatisti. Tässä on meneillään kaikenmoista.

        Siihen uuteen postiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Me kuunnellaan vaan yhdessä Abbaa.

        Nice.. pitää olla yhteisiä mielenkiinnon kohteita.

        Mielestäni harmis on mielenkiintoinen tapaus.
        Yksioikoisesti monitahoinen.. kyllä tykkään.. vaikka olemmekin eri planeetoilta ja lisäksi melkein kaikessa eri mieltä.

        Hän on persoona ja palstalla tarvitaan persoonallisia ihmisiä jotka ei pelkää sanoa mielipiteitään.

        Mutta tämäkin vain mielipide..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Nice.. pitää olla yhteisiä mielenkiinnon kohteita.

        Mielestäni harmis on mielenkiintoinen tapaus.
        Yksioikoisesti monitahoinen.. kyllä tykkään.. vaikka olemmekin eri planeetoilta ja lisäksi melkein kaikessa eri mieltä.

        Hän on persoona ja palstalla tarvitaan persoonallisia ihmisiä jotka ei pelkää sanoa mielipiteitään.

        Mutta tämäkin vain mielipide..

        Sä kirjoittelet aika monelle palstamiehelle täällä. Mm. mun mieheni näytti kuinka kirjoittelit sille, mitäs se on Pirpana? Eikö pujis riitäkään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä kirjoittelet aika monelle palstamiehelle täällä. Mm. mun mieheni näytti kuinka kirjoittelit sille, mitäs se on Pirpana? Eikö pujis riitäkään?

        Jaa, tietääkseni tämä on keskustelupalsta.. tarviiko keskustelemiseen lupa?

        Ja jos palstalle kirjoittelee miehiä, niin syyhän ei ole minussa.

        Tämä on sinkku osio ja tietääkseni olen sinkku.

        Pujis riittää, mutta ei ole käytettävissäni tällä hetkellä. Hän kun on sellainen toiminnan mies..

        Ja mitä sinä minua syyttelet jos miehesi kirjoittelee sinkut palstalla.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jaa, tietääkseni tämä on keskustelupalsta.. tarviiko keskustelemiseen lupa?

        Ja jos palstalle kirjoittelee miehiä, niin syyhän ei ole minussa.

        Tämä on sinkku osio ja tietääkseni olen sinkku.

        Pujis riittää, mutta ei ole käytettävissäni tällä hetkellä. Hän kun on sellainen toiminnan mies..

        Ja mitä sinä minua syyttelet jos miehesi kirjoittelee sinkut palstalla.

        Laitapas reippaana ”tyttönä” kaikki privayhteytesi näkyviin?


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jaa, tietääkseni tämä on keskustelupalsta.. tarviiko keskustelemiseen lupa?

        Ja jos palstalle kirjoittelee miehiä, niin syyhän ei ole minussa.

        Tämä on sinkku osio ja tietääkseni olen sinkku.

        Pujis riittää, mutta ei ole käytettävissäni tällä hetkellä. Hän kun on sellainen toiminnan mies..

        Ja mitä sinä minua syyttelet jos miehesi kirjoittelee sinkut palstalla.

        Mitä sä lavertelet sitten julkisesti pujiksesta? Mikä tarve siihen on? Sait kerättyä tarpeeksi tietoa?


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jaa, tietääkseni tämä on keskustelupalsta.. tarviiko keskustelemiseen lupa?

        Ja jos palstalle kirjoittelee miehiä, niin syyhän ei ole minussa.

        Tämä on sinkku osio ja tietääkseni olen sinkku.

        Pujis riittää, mutta ei ole käytettävissäni tällä hetkellä. Hän kun on sellainen toiminnan mies..

        Ja mitä sinä minua syyttelet jos miehesi kirjoittelee sinkut palstalla.

        Mieheni pitää sinusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitapas reippaana ”tyttönä” kaikki privayhteytesi näkyviin?

        Jotain rajaa.. privat on privoja syystä.
        Niillä ei levitellä.

        Olen tyhmä, mutta en noin tyhmä.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jotain rajaa.. privat on privoja syystä.
        Niillä ei levitellä.

        Olen tyhmä, mutta en noin tyhmä.

        Mieheni haluaa tavata sinut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä lavertelet sitten julkisesti pujiksesta? Mikä tarve siihen on? Sait kerättyä tarpeeksi tietoa?

        Laverrellut sen verran että on hyvä ja haluttava mies. Ja että olen mennyt ihastumaan häneen.

        Todella arkaluontoista tietoa olenkin "laverrellut".


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jotain rajaa.. privat on privoja syystä.
        Niillä ei levitellä.

        Olen tyhmä, mutta en noin tyhmä.

        Justhan sä talven olet levitellyt privayhteyttäsi pujikseen?? Nytkö sitten kissa kielen vei lopuista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mieheni pitää sinusta.

        No kivat mulle. Joku random pitää minusta..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Laverrellut sen verran että on hyvä ja haluttava mies. Ja että olen mennyt ihastumaan häneen.

        Todella arkaluontoista tietoa olenkin "laverrellut".

        Mainostit kirjoittelua ja privayjteyttä alituiseen. Kerro toki miten muutkin olivat ihania? Kaikkia pitää kehua yhtälailla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mieheni haluaa tavata sinut.

        Höpö ja höpö. Tosissaan olet varmaankin jollain tavalla höyrähtänyt.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No kivat mulle. Joku random pitää minusta..

        Kuulepas Kollimaattori, mieheni haluaa tavata sut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Justhan sä talven olet levitellyt privayhteyttäsi pujikseen?? Nytkö sitten kissa kielen vei lopuista?

        Hö-höm.
        Pujiksen privayhteys on julkista tietoa palstalla.

        Se että otin härkää sarvista ja otin yhteyttä häneen - on yksi fiksuimpia tekojani viime vuonna.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Höpö ja höpö. Tosissaan olet varmaankin jollain tavalla höyrähtänyt.

        Todellakin kun näin viestisi. Mut mies voi tulla sua kyllä tapaamaan.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Vastasin kyselyyn privaatisti. Mutta kyllä se on selviö että panohalut on huimat.

        Varsinkin kun... no Pujis on Pujis.. ja tässä meneillään kaiken moista..

        Vastaus tuli juu. Yllättävän vaikea kysymys ollut, ainoastaan pari selkeää vastausta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulepas Kollimaattori, mieheni haluaa tavata sut.

        Hah.. viikon paras!


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jotain rajaa.. privat on privoja syystä.
        Niillä ei levitellä.

        Olen tyhmä, mutta en noin tyhmä.

        Vastaa miksi toit julki privayhteydet pujikseen jos ”niillä ei levitellä”? Eikö se olekaan kahdenkeskistä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin kun näin viestisi. Mut mies voi tulla sua kyllä tapaamaan.

        Ei kiitos. Olen varannut mansikkani jo pujikselle..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hö-höm.
        Pujiksen privayhteys on julkista tietoa palstalla.

        Se että otin härkää sarvista ja otin yhteyttä häneen - on yksi fiksuimpia tekojani viime vuonna.

        Kerropas ne muut ”härät ja sarvet” samalla?


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hö-höm.
        Pujiksen privayhteys on julkista tietoa palstalla.

        Se että otin härkää sarvista ja otin yhteyttä häneen - on yksi fiksuimpia tekojani viime vuonna.

        Miksi toit ja repostelit sen julki etkä muita? Höhöm...


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hah.. viikon paras!

        Tieto on valtaa ja ne ovat parhaita.


      • pujotteIija kirjoitti:

        Vastaus tuli juu. Yllättävän vaikea kysymys ollut, ainoastaan pari selkeää vastausta

        Täällä taas härkitään.. onko päivän puuhastelut suoritettu? Mulla pääsi jo tulemaan ikävä sinua..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ei kiitos. Olen varannut mansikkani jo pujikselle..

        Lopeta sitten muille miehille privailu. Ja muista kertoa pujikselle, että olet mies.


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Vastaus tuli juu. Yllättävän vaikea kysymys ollut, ainoastaan pari selkeää vastausta

        Kysypäs tältä ”naiselta” miten paljon hänellä on ”kirjeystäviä” ja pientä tiedonkeruuta. Me täällä mieheni kanssa luimme yhdessä pirpanan viestittelyä miehelleni. Miksei nimimerkki kerro nyt niistä sanallakaan? Mansikkaa, todellakin mansikkaa tarjoaa.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Täällä taas härkitään.. onko päivän puuhastelut suoritettu? Mulla pääsi jo tulemaan ikävä sinua..

        Pieniä puuhasteluja on ollut, luulen että riittää jo


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hah.. viikon paras!

        Istun niin korkealla, täältä näkyy kovin kauas ja sellaista mitä ei arvaisikaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Istun niin korkealla, täältä näkyy kovin kauas ja sellaista mitä ei arvaisikaan.

        Taivaanranta ja siellä siintävät pilvet. Varmaan maisemat kohdillaan. Mutta muista - mitä korkeammalla olet, sen lujempaa mätkähdät.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Taivaanranta ja siellä siintävät pilvet. Varmaan maisemat kohdillaan. Mutta muista - mitä korkeammalla olet, sen lujempaa mätkähdät.

        Sä jäät vielä kiinni. Katso sanat tarkkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä jäät vielä kiinni. Katso sanat tarkkaan.

        Joo, jään kiinni siitä että olen oma hölmö itseni. Stalkkaa ihan rauhassa - et ole ihan terve.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Joo, jään kiinni siitä että olen oma hölmö itseni. Stalkkaa ihan rauhassa - et ole ihan terve.

        Et sinäkään. Etpä saanut annettua yhtään vastausta mihinkään kysymykseen. Jos on puhtaat jauhot pussissa, olisi ollut noihin toimiin vastaus.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Joo, jään kiinni siitä että olen oma hölmö itseni. Stalkkaa ihan rauhassa - et ole ihan terve.

        Ei mun tarvii stalkata jos vaikka ihan kävellään kolmisin puistossa käsikkäin, minä, mieheni ja sinä. Siitähän sinä pidät. Minustakin se olisi hauskaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sinäkään. Etpä saanut annettua yhtään vastausta mihinkään kysymykseen. Jos on puhtaat jauhot pussissa, olisi ollut noihin toimiin vastaus.

        Jauhoni ovat oma asiani. Leivon niistä hyviä voisilmäpullia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun tarvii stalkata jos vaikka ihan kävellään kolmisin puistossa käsikkäin, minä, mieheni ja sinä. Siitähän sinä pidät. Minustakin se olisi hauskaa.

        Juu, ja seuraavaksi väität että olet pujiksen nainen, sillä suunnitelmissani on ollut vain pujiksen kanssa kävely käsikkäin puistossa.

        Viaton palstaheitto joka jäänyt stalkkerin haaviin.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jauhoni ovat oma asiani. Leivon niistä hyviä voisilmäpullia.

        Siinähän huijaat, mut tiedätkö mitä, olet jo jäänyt housut kintuissa kiinni. Et saa vastattua niin et vaan saa. Urkit useamman miehen tietoja sähköpostitse. Rikoksesta päätyy vankilaan jos olet niin pitkälle mennyt. Ei auta Tor-verkko eikä mikään.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jauhoni ovat oma asiani. Leivon niistä hyviä voisilmäpullia.

        Mies, joka on pannut nuken kuvat näkyviin. Onko jatkoripset? Räps räps.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies, joka on pannut nuken kuvat näkyviin. Onko jatkoripset? Räps räps.

        Tuo tytön kuva on otettu eräästä taiteilijan tekemästä joulukortista.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu, ja seuraavaksi väität että olet pujiksen nainen, sillä suunnitelmissani on ollut vain pujiksen kanssa kävely käsikkäin puistossa.

        Viaton palstaheitto joka jäänyt stalkkerin haaviin.

        Juu en väitä. Koska minulla on mieheni. Mutta sen sijaan voisit kaikille kertoa, mitä varten sinä useammalle miehelle kirjoittelet? Privana vielä. Kerro toki.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu, ja seuraavaksi väität että olet pujiksen nainen, sillä suunnitelmissani on ollut vain pujiksen kanssa kävely käsikkäin puistossa.

        Viaton palstaheitto joka jäänyt stalkkerin haaviin.

        Käytät kovin luontevasti tuota stalkkeri-sanaa? Taidat ymmärtää hyvin sen sisällön.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän huijaat, mut tiedätkö mitä, olet jo jäänyt housut kintuissa kiinni. Et saa vastattua niin et vaan saa. Urkit useamman miehen tietoja sähköpostitse. Rikoksesta päätyy vankilaan jos olet niin pitkälle mennyt. Ei auta Tor-verkko eikä mikään.

        Höpsistä..sulla mielikuvitus laukkaa taas. Muistikos ottaa kaikki vitamiinit aamulla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käytät kovin luontevasti tuota stalkkeri-sanaa? Taidat ymmärtää hyvin sen sisällön.

        Nyt en ymmärrä, väitätkö että stalkkaan jotakin nyymiä..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Höpsistä..sulla mielikuvitus laukkaa taas. Muistikos ottaa kaikki vitamiinit aamulla?

        Silti et vastaa: Mutta sen sijaan voisit kaikille kertoa, mitä varten sinä useammalle miehelle kirjoittelet? Privana vielä. Kerro toki.

        Kysytty aika monta kertaa. Ei sitä millään ”höpsistä” kuitata. Miksi mies teet tätä? Mies, joka urkkii muita miehiä?


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Nyt en ymmärrä, väitätkö että stalkkaan jotakin nyymiä..

        Miksi kirjoittelette useammalle miehelle täältä palstalta? Kerro.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo tytön kuva on otettu eräästä taiteilijan tekemästä joulukortista.

        Kyl siinä Pirpana on, olen nähnyt tuon kuvan kokonaisena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silti et vastaa: Mutta sen sijaan voisit kaikille kertoa, mitä varten sinä useammalle miehelle kirjoittelet? Privana vielä. Kerro toki.

        Kysytty aika monta kertaa. Ei sitä millään ”höpsistä” kuitata. Miksi mies teet tätä? Mies, joka urkkii muita miehiä?

        Kylläpä sinua nyt kiinnostaa kenelle kirjoitan ja kenelle en.. ihme fiksaatio..

        Ei kuulu sinulle suoraan sanottuna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo tytön kuva on otettu eräästä taiteilijan tekemästä joulukortista.

        Kuva on minun ja pujiksen välinen insidejuttu.

        Tuolla kuvalla on isommat raamit ja se poistuu käytöstä pian.


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Kyl siinä Pirpana on, olen nähnyt tuon kuvan kokonaisena

        Yllättäen pirpana vastasi ihan muuta. Haloo! Herää nyt jo hyvä mies! Tuo kuva löytyy ihan muusta yhteydestä netistä!


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kylläpä sinua nyt kiinnostaa kenelle kirjoitan ja kenelle en.. ihme fiksaatio..

        Ei kuulu sinulle suoraan sanottuna.

        Sattuu tässä tapauksessa kuulumaan. Kovasti kuuluukin.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kuva on minun ja pujiksen välinen insidejuttu.

        Tuolla kuvalla on isommat raamit ja se poistuu käytöstä pian.

        Miksi niin pian joulukortin poistat? Älä ihmeessä poista! Me katselemme sitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi niin pian joulukortin poistat? Älä ihmeessä poista! Me katselemme sitä!

        Voi hyvää päivää, mistä tämä kuva löytyy!! Alkuperäinen! :O


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kuva on minun ja pujiksen välinen insidejuttu.

        Tuolla kuvalla on isommat raamit ja se poistuu käytöstä pian.

        Nyt jos kuva poistuu niin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt jos kuva poistuu niin!

        Poistui ja syystä. Se oli kuva minusta ja pujis sai saman kuvan sähköpostiinsa aikanaan. Kokonaisversionaan.

        Teidän pällipäiden takia jouduin yhdistämään kuvalla nikkini palstalla sähköpostiini. Se olikin liian tunnistettava kuva minusta. Kaikkea sitä tekeekin hemmetin pällipäiden syyttelyn takia.

        Mutta enää en joudu itseäni todistelemaan pujikselle ja hyvä niin. Se vaihe on ohi.

        Joten asia sillä loppuunkäsitelty.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Poistui ja syystä. Se oli kuva minusta ja pujis sai saman kuvan sähköpostiinsa aikanaan. Kokonaisversionaan.

        Teidän pällipäiden takia jouduin yhdistämään kuvalla nikkini palstalla sähköpostiini. Se olikin liian tunnistettava kuva minusta. Kaikkea sitä tekeekin hemmetin pällipäiden syyttelyn takia.

        Mutta enää en joudu itseäni todistelemaan pujikselle ja hyvä niin. Se vaihe on ohi.

        Joten asia sillä loppuunkäsitelty.

        Ei ole. Kuvantekijä sanoo siihen sanansa.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Poistui ja syystä. Se oli kuva minusta ja pujis sai saman kuvan sähköpostiinsa aikanaan. Kokonaisversionaan.

        Teidän pällipäiden takia jouduin yhdistämään kuvalla nikkini palstalla sähköpostiini. Se olikin liian tunnistettava kuva minusta. Kaikkea sitä tekeekin hemmetin pällipäiden syyttelyn takia.

        Mutta enää en joudu itseäni todistelemaan pujikselle ja hyvä niin. Se vaihe on ohi.

        Joten asia sillä loppuunkäsitelty.

        Tarinasi muuttui insidejutusta. Olet oksettava. Kunhan kuvan tekijä työn katsoo niin se todellakin yhdistetään siihen kuka kuvaa on käyttänyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarinasi muuttui insidejutusta. Olet oksettava. Kunhan kuvan tekijä työn katsoo niin se todellakin yhdistetään siihen kuka kuvaa on käyttänyt!

        Kuvalla on tekijänoikeus. Pian nähdään saiko sitä käyttää. Kaikkia maalauksia ja piirroksia ei mm. saa ykstyiskäyttöön ottaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarinasi muuttui insidejutusta. Olet oksettava. Kunhan kuvan tekijä työn katsoo niin se todellakin yhdistetään siihen kuka kuvaa on käyttänyt!

        Kuva oli osa kuvakollaasia jossa useita .. hmm. . eroottisia kuvia. Siitä se inside tuli. Alkuperäiset kuvat löytyvät vain minulta ja pujikselta.

        Joten työnnä se mielipiteesi sinne missä aurinko ei paista ja muista että sinäkin olet tärkeä.. et tosin minulle.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kuva oli osa kuvakollaasia jossa useita .. hmm. . eroottisia kuvia. Siitä se inside tuli. Alkuperäiset kuvat löytyvät vain minulta ja pujikselta.

        Joten työnnä se mielipiteesi sinne missä aurinko ei paista ja muista että sinäkin olet tärkeä.. et tosin minulle.

        Mutta kuva ei ole sinusta. Tekijän oikeus puuttuu siihen. Kenen luvalla olet kuvan omaan käyttöösi ottanut? Ottanut toisen kuvan? Kun fiksu ihminen pistää kuvan nettihakuun niin luulen, että himot hyytyy, voi tsiisus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kuva ei ole sinusta. Tekijän oikeus puuttuu siihen. Kenen luvalla olet kuvan omaan käyttöösi ottanut? Ottanut toisen kuvan? Kun fiksu ihminen pistää kuvan nettihakuun niin luulen, että himot hyytyy, voi tsiisus.

        Anna olla jo..hävisit tämän taistelun.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Anna olla jo..hävisit tämän taistelun.

        Taistelun. Ai se oli itse Pertti. No terkkuja vaan, mut kuvan näytän sen omistajalle. Solong!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysypäs tältä ”naiselta” miten paljon hänellä on ”kirjeystäviä” ja pientä tiedonkeruuta. Me täällä mieheni kanssa luimme yhdessä pirpanan viestittelyä miehelleni. Miksei nimimerkki kerro nyt niistä sanallakaan? Mansikkaa, todellakin mansikkaa tarjoaa.

        Mitä lorua tuokin tuossa päästelee, keksittyä juttua.


    • Anonyymi

      Kiitos edestakaisin sahaavien sää- ja lämpötilavaihteluiden ei tee kumpaakaan mieli. Ei paneta eikä maistu ruoka, vaikka jälkimmäistä oli pakko vetää naamaan.

    • Anonyymi

      Työ- ja liikuntahalu kovempi kuin nuo, joten työtä ja liikuntaa.

    • Anonyymi

      Outo kysymys.

      Kun haluja on, niin annan olla. Järki, tahto ja tilaisuus päättää milloin ryhdytään molempiin. Seksiä on tullut harrastettua suoraan sanottuna liikaa. Joten toteutuksessa pitää himmailla. Muutakin on ehdittävä elämässä kuin sekstailemaan.

      Ruokahalu ei tarkoita nälkää. Olen noudattanut vuosikausia vähäkalorista (1300) ruokavaliota. Siinä ei ruokahalu määrää yhtään mitä syödään vaan laskutoimitukset.

    • Anonyymi

      Kun tosiaan yrittää jotenkin vastailla joihinkin tyttöjen kysymyksiin, niin ovat aika monimutkaisia.

      • Anonyymi

        Eikö.


    • Kuules Pujis, juuri nyt voittaa kakun himo. :-D

      • Täytekakun?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Täytekakun?

        Jeps :) Aito ja raikas mansikkakermakakku.

        Aivan sietämättömän hyvää.


      • elisakettu kirjoitti:

        Jeps :) Aito ja raikas mansikkakermakakku.

        Aivan sietämättömän hyvää.

        Juuri olen lähdössä syömään, valitettavasti ei ole täyskäriä


      • pujotteIija kirjoitti:

        Juuri olen lähdössä syömään, valitettavasti ei ole täyskäriä

        Osanottoni. Ei seksiä eikä täyskäriä, mutta onneksi on edes ruokaa ;)


      • Anonyymi

        Sitten tulet sinä kun ”ystäväsi” pirppis jäi paskatempusta
        kiinni.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Osanottoni. Ei seksiä eikä täyskäriä, mutta onneksi on edes ruokaa ;)

        Molemmat lihottaa naisia.


    • Pujis, Ei tämmöisiä kysellä, eikä varsinkaan vastailla.
      Mutta sanotaan niin, että jostain syystä pysyn aina vaan hoikkana.

      • Anonyymi

        Olipa pikkunäppärää, uh ah puh! Suolessa kierre hahahahah


    • Anonyymi

      Panohalut on melkein aina kovemmat. Mun mies ei vaan aina jaksa mutta eilen kyllä kaksi kertaa sain ja olisin halunnut kolmannen kerran mutta mies tarvii lataus aikaa että seisoo taas. Tänään onneksi sain ja toivon saavani vielä uudelleen.

      • Anonyymi

        Panohaluinen nainen kun olisikin niin ruokahalu jäisi kirkkaasti toiseksi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe