Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko viranomainen

Anonyymi

testannut koranatestit, ettei osassa niissä näytteenottotikuissa ole jo korona valmiina.?

THL ei ole viranomainen!!!

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei niissä varmaan ole koska ne pyyhitään paperilla ennen kuin työnnetään seuraavan asiakkaan nenään.

    • Anonyymi

      "FPÖ-puolueen kansanedustaja Michael Schedlitz nousi varsin "psykoottisesti pleksein koronasuojatun" parlamentin puhujakorokkeelle ja suoritti valtion tukeman COVID-pikatestin - lasilliseen kolajuomaa. Testitulos antoi positiivisen tartunnan."

      -lehdestä-

      • Väärin suoritettuna mikä hyvänsä kemiallinen analyysi on tulostensa puolesta arvoton.

        Colajuomat (pH n. 2,5) on 10 000 - 100 000 kertaa niin happamia kuin ihmisen nenän sisältö.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Väärin suoritettuna mikä hyvänsä kemiallinen analyysi on tulostensa puolesta arvoton.

        Colajuomat (pH n. 2,5) on 10 000 - 100 000 kertaa niin happamia kuin ihmisen nenän sisältö.

        "Väärin suoritettuna mikä hyvänsä kemiallinen analyysi on tulostensa puolesta arvoton."

        Sepä se - ja NYT kerrotte sen miten testattava saa tietää sen oleellisen; Oliko testi suoritettu oikein vai väärin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Väärin suoritettuna mikä hyvänsä kemiallinen analyysi on tulostensa puolesta arvoton."

        Sepä se - ja NYT kerrotte sen miten testattava saa tietää sen oleellisen; Oliko testi suoritettu oikein vai väärin?

        Lue yo. viestiäni siteeraamastasi kohdasta eteenpäin ja päättele itse jos kykenet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Väärin suoritettuna mikä hyvänsä kemiallinen analyysi on tulostensa puolesta arvoton."

        Sepä se - ja NYT kerrotte sen miten testattava saa tietää sen oleellisen; Oliko testi suoritettu oikein vai väärin?

        Ohjeellinen happamuus nenästä otetun näytteen säilytysliemelle koronatestauksessa (muutama ml) on ph n. 7.

        Kuten ylempänä sanottu Cola on 10 000 - 100 000 kertaa niin hapanta kuin tuo suositeltu säilytysliemi. Tässä jo siis voidaan mennä pieleen.

        Minkälaista hygieniaa parlamentaarikko sitten lie noudattanut koetta tehdessään, ja miten muuten testin toteuttanut niin sitähän ei voi tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue yo. viestiäni siteeraamastasi kohdasta eteenpäin ja päättele itse jos kykenet.

        Systeemisuunnittelijan ja ohjelmoijan (yli 40 vuotta kokemusta) ominaisuudessa, päättelen teidän olevan jotain siellä ylimielisyyden puolella?


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Väärin suoritettuna mikä hyvänsä kemiallinen analyysi on tulostensa puolesta arvoton.

        Colajuomat (pH n. 2,5) on 10 000 - 100 000 kertaa niin happamia kuin ihmisen nenän sisältö.

        Tässä erään viruksia välttelevä hengityssuojan rakenne:

        Monikerrosrakenne (nk.SMS-rakenne)

        1. Sisäkerros kosteutta hylkivää synteettistä polymeerikuitua ..
        2. Staattisella sähköllä varautunut kuitukerros ..
        3. Ulkokerros vettä imemätöntä polypropeenikuidusta valmistettua kangasta.

        Mikähän siinä mahtaa mättää? Ymmärtääkö kekek2?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Systeemisuunnittelijan ja ohjelmoijan (yli 40 vuotta kokemusta) ominaisuudessa, päättelen teidän olevan jotain siellä ylimielisyyden puolella?

        Sinähän se siinä ylimielisenä alat esitellä ammattitaitoasi, mikä ei kyllä tee sinusta kemistiä, mikrobiologia, eikä virologiakaan, saati sitten lääkäriä tai terveydenhoitajaa, vain muutaman ammatin tässä mainitakseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se siinä ylimielisenä alat esitellä ammattitaitoasi, mikä ei kyllä tee sinusta kemistiä, mikrobiologia, eikä virologiakaan, saati sitten lääkäriä tai terveydenhoitajaa, vain muutaman ammatin tässä mainitakseni.

        "Lue yo. viestiäni siteeraamastasi kohdasta eteenpäin ja päättele itse jos kykenet."

        Minä vastasin tuohon - mitä te mahdatte siinä nähdä - vielä erotan -" päättele itse jos kykenet."


        Minä olen vain systeemisuunnittelija - ja osaan lukea ja OLEN lukjenut ongelmaa jos toistakin laidasta laitaa eli pitkin ja poikin.

        Minulle on yksi ja sama on palikka virus tai tai mikä tahansa muu objekti - minä osaan pyöritellä saatua dataa ja löytää sieltä kaikenlaista - jopa rikoksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lue yo. viestiäni siteeraamastasi kohdasta eteenpäin ja päättele itse jos kykenet."

        Minä vastasin tuohon - mitä te mahdatte siinä nähdä - vielä erotan -" päättele itse jos kykenet."


        Minä olen vain systeemisuunnittelija - ja osaan lukea ja OLEN lukjenut ongelmaa jos toistakin laidasta laitaa eli pitkin ja poikin.

        Minulle on yksi ja sama on palikka virus tai tai mikä tahansa muu objekti - minä osaan pyöritellä saatua dataa ja löytää sieltä kaikenlaista - jopa rikoksia.

        Siinä on sinulle vastausta: mikä hyvänsä kemiallinen analyysi antaa merkityksettömiä tuloksia väärin suoritettuna.

        Oikein suoritettuna parlamentaarikon käyttämä testi ei anna tavanomaisesta Coca Colasta positiivista tulosta.

        https://factcheck.afp.com/video-shares-misleading-claim-austrian-politician-coca-cola-tested-positive-covid-19


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      88
      1305
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe