testannut koranatestit, ettei osassa niissä näytteenottotikuissa ole jo korona valmiina.?
THL ei ole viranomainen!!!
Onko viranomainen
11
60
Vastaukset
- Anonyymi
Ei niissä varmaan ole koska ne pyyhitään paperilla ennen kuin työnnetään seuraavan asiakkaan nenään.
- Anonyymi
"FPÖ-puolueen kansanedustaja Michael Schedlitz nousi varsin "psykoottisesti pleksein koronasuojatun" parlamentin puhujakorokkeelle ja suoritti valtion tukeman COVID-pikatestin - lasilliseen kolajuomaa. Testitulos antoi positiivisen tartunnan."
-lehdestä-Väärin suoritettuna mikä hyvänsä kemiallinen analyysi on tulostensa puolesta arvoton.
Colajuomat (pH n. 2,5) on 10 000 - 100 000 kertaa niin happamia kuin ihmisen nenän sisältö.- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Väärin suoritettuna mikä hyvänsä kemiallinen analyysi on tulostensa puolesta arvoton.
Colajuomat (pH n. 2,5) on 10 000 - 100 000 kertaa niin happamia kuin ihmisen nenän sisältö."Väärin suoritettuna mikä hyvänsä kemiallinen analyysi on tulostensa puolesta arvoton."
Sepä se - ja NYT kerrotte sen miten testattava saa tietää sen oleellisen; Oliko testi suoritettu oikein vai väärin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Väärin suoritettuna mikä hyvänsä kemiallinen analyysi on tulostensa puolesta arvoton."
Sepä se - ja NYT kerrotte sen miten testattava saa tietää sen oleellisen; Oliko testi suoritettu oikein vai väärin?Lue yo. viestiäni siteeraamastasi kohdasta eteenpäin ja päättele itse jos kykenet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Väärin suoritettuna mikä hyvänsä kemiallinen analyysi on tulostensa puolesta arvoton."
Sepä se - ja NYT kerrotte sen miten testattava saa tietää sen oleellisen; Oliko testi suoritettu oikein vai väärin?Ohjeellinen happamuus nenästä otetun näytteen säilytysliemelle koronatestauksessa (muutama ml) on ph n. 7.
Kuten ylempänä sanottu Cola on 10 000 - 100 000 kertaa niin hapanta kuin tuo suositeltu säilytysliemi. Tässä jo siis voidaan mennä pieleen.
Minkälaista hygieniaa parlamentaarikko sitten lie noudattanut koetta tehdessään, ja miten muuten testin toteuttanut niin sitähän ei voi tietää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue yo. viestiäni siteeraamastasi kohdasta eteenpäin ja päättele itse jos kykenet.
Systeemisuunnittelijan ja ohjelmoijan (yli 40 vuotta kokemusta) ominaisuudessa, päättelen teidän olevan jotain siellä ylimielisyyden puolella?
- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Väärin suoritettuna mikä hyvänsä kemiallinen analyysi on tulostensa puolesta arvoton.
Colajuomat (pH n. 2,5) on 10 000 - 100 000 kertaa niin happamia kuin ihmisen nenän sisältö.Tässä erään viruksia välttelevä hengityssuojan rakenne:
Monikerrosrakenne (nk.SMS-rakenne)
1. Sisäkerros kosteutta hylkivää synteettistä polymeerikuitua ..
2. Staattisella sähköllä varautunut kuitukerros ..
3. Ulkokerros vettä imemätöntä polypropeenikuidusta valmistettua kangasta.
Mikähän siinä mahtaa mättää? Ymmärtääkö kekek2? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Systeemisuunnittelijan ja ohjelmoijan (yli 40 vuotta kokemusta) ominaisuudessa, päättelen teidän olevan jotain siellä ylimielisyyden puolella?
Sinähän se siinä ylimielisenä alat esitellä ammattitaitoasi, mikä ei kyllä tee sinusta kemistiä, mikrobiologia, eikä virologiakaan, saati sitten lääkäriä tai terveydenhoitajaa, vain muutaman ammatin tässä mainitakseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se siinä ylimielisenä alat esitellä ammattitaitoasi, mikä ei kyllä tee sinusta kemistiä, mikrobiologia, eikä virologiakaan, saati sitten lääkäriä tai terveydenhoitajaa, vain muutaman ammatin tässä mainitakseni.
"Lue yo. viestiäni siteeraamastasi kohdasta eteenpäin ja päättele itse jos kykenet."
Minä vastasin tuohon - mitä te mahdatte siinä nähdä - vielä erotan -" päättele itse jos kykenet."
Minä olen vain systeemisuunnittelija - ja osaan lukea ja OLEN lukjenut ongelmaa jos toistakin laidasta laitaa eli pitkin ja poikin.
Minulle on yksi ja sama on palikka virus tai tai mikä tahansa muu objekti - minä osaan pyöritellä saatua dataa ja löytää sieltä kaikenlaista - jopa rikoksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Lue yo. viestiäni siteeraamastasi kohdasta eteenpäin ja päättele itse jos kykenet."
Minä vastasin tuohon - mitä te mahdatte siinä nähdä - vielä erotan -" päättele itse jos kykenet."
Minä olen vain systeemisuunnittelija - ja osaan lukea ja OLEN lukjenut ongelmaa jos toistakin laidasta laitaa eli pitkin ja poikin.
Minulle on yksi ja sama on palikka virus tai tai mikä tahansa muu objekti - minä osaan pyöritellä saatua dataa ja löytää sieltä kaikenlaista - jopa rikoksia.Siinä on sinulle vastausta: mikä hyvänsä kemiallinen analyysi antaa merkityksettömiä tuloksia väärin suoritettuna.
Oikein suoritettuna parlamentaarikon käyttämä testi ei anna tavanomaisesta Coca Colasta positiivista tulosta.
https://factcheck.afp.com/video-shares-misleading-claim-austrian-politician-coca-cola-tested-positive-covid-19
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391