jos olisitte palstalaisen puolisoita??!
🤣🤣🤣🤣
Lol omg
Kelatkaa heii
32
230
Vastaukset
- Anonyymi
Niin jos kirjoittaisi kaikki suurimmat salaisuutensa aina toisille jonnekin keskusteluihin ja jättäisi aviopuolisollekin ne kertomatta.
- Anonyymi
Hän tietää kyllä suurimman osan asioista, valitettavasti. Silti jaksaa..
Ois kyl aika kreisii. :D
No siis hei mä oon 🙋♀️
Hihi, ollut periaatteessa kahdenkin 🤭😍- Anonyymi
Mieheni ei varmaan ymmärrä että kirjoittelen ja vainoan täällä itseäni lohduttaakseni.
- Anonyymi
Minun mies todennäköisesti pitää näitä akkojen , teinien ja miesten jotka eivät saa koskaan piparia sellaisten juttuna.
- Anonyymi
Mieluummin niin kuin että puoliso pelaisi päivät ja yöt.
Ei mahtuisi samalle palstalle. Akka saisi etsiä toisen mestan.
- Anonyymi
Ei palstan laiskat lapaset kelpaa puolisoksi kenellekkään
Jätetään se puoli muille mulle riittää ihana mies. Silittelee vieläkin masua vaikka vauva on tullut
- Anonyymi
Onnea 🧡
- Anonyymi
Valtakunta, niin tulipa taas pommiteltua Uutena Vuotena... Full HD oli komea, ja täysin turhaakin.
Anonyymi kirjoitti:
Valtakunta, niin tulipa taas pommiteltua Uutena Vuotena... Full HD oli komea, ja täysin turhaakin.
On komea, minustakin.
- Anonyymi
Vähän jotenkin sarkastistakin kun tuon viiruksen tiedoksiannot aina kaikkialla ensimmäisenä.
- Anonyymi
Siinä tapauksessa jomman kumman olisi hyvä häipyä palstalta.
- Anonyymi
Palstalaisen puolisoa pahempaa on ainoastaan olla palstalainen itse.
-flowersreally- - Anonyymi
Olisin ihan mieluusti yksinkertainen.blondin eräjorma.
- Anonyymi
Tuntuu täysin mahdottomalta ajatukselta.
- Anonyymi
Toinen vaihtoehtohan on demarin puoliskona olo.
- Anonyymi
Ei kannata sotkea politiikkaa tähän.
- Anonyymi
Persupellet ovat hävettävän yksinkertaista sakkia. Sitten mölisevät joka ikisellä palstalla haukkumassa muita. Luulevat saavansa siten lisää kannattajia. Säälittävää.
- Anonyymi
Itseä kyllä huvitti kun joisssain tableteissa on kuun kuva ehdottaa siis untenmaille.
- Anonyymi
full hd on tuon tyyppinen ilotulite https://www.rakettitukku.fi/tuotteet/padat/Full-HD
- Anonyymi
Projektiivinen identifikaatio, jossa oman itsen osa tai sisäinen objekti sijoitetaan tiedostamattomasti puolisoon. Parisuhde vaatii tämän jakamisen lisäksi kuitenkin myös kykyä "silleen jättämiseen". Jotkut asiat kyettävä kantamaan omassa mielessään. Niitä voi olla hyvä purkaa ulkopuoliselle.
Tuhkasaari/introspekt - Anonyymi
No kyllähän ne puoliskonsa jutut tunnistais.
- Anonyymi
Olisi se kyllä yhtä helkkaria. Palstalaiset on niin hankalia, varsinkin naisoletetetut, ihmisiä että eihän siitä mitään tulisi. Niistä ne jotka ei ole ihan niin hankalia luonteeltaan taitaa ollakin varattuja niin eihän niistäkään olisi puolisoksi.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Minua huvittavat jotkut tyttöjen kertomat jutut esim. hammastahnoistaskin, Colgate oli, ei Golden Fate... Gate eri Hate, nyt on Sensodyne :D
- Anonyymi
Tämä tyyppi on pimeistä pimein, järkeä ei yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skitsofrenia ja dementia, kerran selvänä hetkenä täällä kertoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla palstan fiksuin tyyppi.
Palsta sopii parhaiten itsensä viihdyttämiseen niveaa silmään ja philips von braun -jutuilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172