Onko sinua häiritty?
https://moreenimedia.uta.fi/2020/11/05/stella-hyvakan-analyysi-verkkohairinta-ei-katoa-vaikenemalla-tai-vahattelylla-teoista-on-jouduttava-vastuuseen/
Verkkohäirintä pitää saada kuriin
17
<50
Vastaukset
Minua saa häiritä, se on jopa suotavaa.
- Anonyymi
Entäs jos miehet seksuaalisesti häritsevät sinua?
Eiköhän jokaista täälläkin naiseksi ilmoittautunutta olla häiritty, vongattu ja kiusattu. Naisetkin kiusaavat, pääasiassa toisia naisia.
Ilmoittautukoon se nainen, jota ei ole. Olisi kiva tulla osoitetuksi väärässä olevaksi.- Anonyymi
Täällä ollaan anonyymeja.
- Anonyymi
Ei ole tärkeä asia joku verkkohäirintä. Ei seksuaalista häirintää saada kuriin joten ei verkkohäirintää saada kuriin. Ei pakolaisia saada kuriin vaan ne raiskaa naisia koko ajan enemmän.
- Anonyymi
Minua on häiritty verkoilla. Verkkosukat aiheuttivat jonkinasteisen tunneailahtelun.
Minulle tulee verkkosukista mieleen kinkkurullat.
Eli nälkä. Sekö verkkosukkien tarkoitus olikin?Kollimaattori kirjoitti:
Minulle tulee verkkosukista mieleen kinkkurullat.
Eli nälkä. Sekö verkkosukkien tarkoitus olikin?Entäs verkkoaluspaita.. tyyliin Uuno..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Entäs verkkoaluspaita.. tyyliin Uuno..
Naisella verkkosukat ja miehellä verkkoaluspaita ovat seksikkäimmät ja mukavimmat asusteet jotka pitävät parisuhteen kunnossa ja olon mukavana :)
-harmiseikirj- Wwuwuw kirjoitti:
Entäs verkkoaluspaita.. tyyliin Uuno..
Ei tule nälkä.
Eikä jano, vakka Uunolla aina onkin.
- Anonyymi
Ns häirintä on yleensä vain naisen asenneongelma. Olkaapa siis vähemmän vihamielisiä himokkaita kk-miehiä kohtaan.
- Anonyymi
Pepsodent on huono hammastahna ja pussaamisvimmakin jo villitsee.
- Anonyymi
Miksi sitä pitää häiriintyä kaikesta?
- Anonyymi
Miksi pitää kiusaantua kaikesta? Kysyy koulukiusaaja.
Kumma miten palstalaiset suosivat kiusaamista, vaikka sitten muulla ovat mukamas niin sitä vastaan, tai ainakin silloin jos kohdistuu poikiin.
- Anonyymi
Palstalla on paljon häirintää. Pitäisi palsta saada kuriin eli palstan ihmisten pitää lopettaa häirintä heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1561520Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli541225Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva181990Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi50958Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus76944Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36875- 57815
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy205798Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali153779Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze109759