Naisten perustelut tasokkaimman miehen saamiseen

Anonyymi

Oletteko muut huomanneet naisten perusteluja nettideittiprofiileissa tyyliin:
"olen itse pieni joten tykkään pitkistä ja harteikkaista miehistä joilla on vahvat kädet"
"olen itse todella ujo joten tykkään itsevarmoista ekstroverteista"
tai sitten jos naisella on pienipalkkainen työ niin:
"haluan tukea miestä urallaan"

Näitä tietenkin perustellaan "makuja on monia"-sanonnalla mutta mietitään hetki että haluaako pitkä nainen lyhyemmän kapeaharteisen lihaksittoman miehen?
Haluaako ekstrovertti itsevarma nainen introvertin ja epävarman miehen?
Haluaako akateemisesti koulutettu uranainen matalasti koulutetun miehen?

Lopulta voi päätyä siihen, että makuja ei ole monia vaan perustelut vaan vaihtelevat millä perustellaan tasokkaimman miehen etsiminen.

7

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Johan on omituisia ujoja introverttejä noilla saiteilla. Itse en vastaavana todellakaan jaksaisi mitään "itsevarmaa estroverttia". Sellanen mies olis suorastaan painajainen. Väitän, että tuollainen nainen ei ole ujoa introverttiä nähnytkään.

• Eiköhän se ole kummallakin sukupuolella samat kotkotukset, mutta sillä erolla että naiset istuvat pankin päällä.

• Anonyymi

Huomatte lopulta että kaikki naiset haluaa komean pitkän top 10 miehen. Sama se onko nainen tavis köyhä ja ulosotossa paljon velkaa niin nainen haluaa tietenkin varakkaan miehen koska köyhempi mies ei voi auttaa naista. Sama se onko mies velaton tai normi töis niin ei se kelpaa naisille.

• Anonyymi

Ekstroverttius ei tee miehestä millään tavalla tasokkaampaa. Hyvin miehekäs ja maskuliininen, komea mies voi olla introvertti. Arvostan introverttiyttä paljon enemmän, älykkäät ja taiteelliset ihmiset ovat usein introverttejä, ekstrovertit väsyttäviä tyhjänjaujajia.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Ekstrovertit on usein rasittavia tyhjänpuhujia.

• Anonyymi

Ekstrovertit on jees ja introvertit on jees. Kokonaisuus ratkaisee.

• Anonyymi

Eli sofia on stefanin kanssa koska se on vahvakätinen ekstrovertti. Asia kunnossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8138
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3922
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1400
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      34
      1241
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      32
      1122
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1020
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      797
    Aihe