Tässä hyvä vinkki, hanan alla!
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/nainen-paljasti-aviomiehensa-tavan-syoda-pizzaa-tyrmattiin-taysin-alkaa-lisaantyko-hanen-sukunsa-ei-saa-jatkua/8035460
Olen jäähdyttänyt keitetyn makkaran ja jotain muuta tuolla tavalla, miksei pizzankin, eihän juusto ime vettä, pohjaa ei tarvitse edes kastella, juustohan siinä polttaa.
Miten jäähdytätte pizzan?
18
512
Vastaukset
- Anonyymi
En jäähdytä vaan syön pizzani lämpimänä eli vasta uunista otettuna. Jos jää tähteitä niin jäähtyvät itsestään huoneenlämmössä.
- Anonyymi
Pitsan tähteet voi käyttää uuden pitsan täytteinä. Alun perinhän pitsa tehtiin tähteistä kokonaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitsan tähteet voi käyttää uuden pitsan täytteinä. Alun perinhän pitsa tehtiin tähteistä kokonaan.
Joo, ja karvaranteiden pitserioissa käytetään kaikki lautasille jääneet jämät- noh, kierrätystähän sekin.
- Anonyymi
Et sitten kovin kuumana uunia pidä jos pizza vain lämmin, 250-300C uunista se tulee kuumana ja juusto kestää kauan jäähtyä. Kotona helppo viedä hetkeksi talvella vaikka parvekkeelle, mutta pizzeriassa ei jaksaisi odottaa ja siellä juustoakin enemmän. Kesällä voi jäähdyttää tuulettimella ellei halua vettä käyttää. Kuumat ruuat ovat ehkä tärkein syy kurkkusyövän syntymiseen, mies on fiksu kun ei halua polttaa suutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitsan tähteet voi käyttää uuden pitsan täytteinä. Alun perinhän pitsa tehtiin tähteistä kokonaan.
Säilyyhän ne jääkaapissa, lämmittää sitten mikrossa. Teen samalla vaivalla kerralla usemman tai paremminkin tuunaan kaupan pizzoja.
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten kovin kuumana uunia pidä jos pizza vain lämmin, 250-300C uunista se tulee kuumana ja juusto kestää kauan jäähtyä. Kotona helppo viedä hetkeksi talvella vaikka parvekkeelle, mutta pizzeriassa ei jaksaisi odottaa ja siellä juustoakin enemmän. Kesällä voi jäähdyttää tuulettimella ellei halua vettä käyttää. Kuumat ruuat ovat ehkä tärkein syy kurkkusyövän syntymiseen, mies on fiksu kun ei halua polttaa suutaan.
Kyllä minulla kotitekoisessa pizzassa enemmän juustoa kuin pizzerian pizzassa. Muitakin aineksia enemmän.
- Anonyymi
xJx kirjoitti:
Kyllä minulla kotitekoisessa pizzassa enemmän juustoa kuin pizzerian pizzassa. Muitakin aineksia enemmän.
Joissakin pizzerioissa on valtavasti rasvaista juustoa. Itse lisään valmispizzaan muita täytteitä ja sinihomejuustoa ja kevytjuustoa, silti juustomäärä pienempi. Vähemmälläkin suonet tukkeentuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joissakin pizzerioissa on valtavasti rasvaista juustoa. Itse lisään valmispizzaan muita täytteitä ja sinihomejuustoa ja kevytjuustoa, silti juustomäärä pienempi. Vähemmälläkin suonet tukkeentuu.
Joo, juustoa ei tarvitse kuin vähän näön ja maun vuoksi. Tärkeintä pitsassa on kunnon pohja ja reilusti hyvää tomaattisoosia. Päällisiä voi laittaa jonkun verran, muttei niiläkään pidä peitellä koko lättyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joissakin pizzerioissa on valtavasti rasvaista juustoa. Itse lisään valmispizzaan muita täytteitä ja sinihomejuustoa ja kevytjuustoa, silti juustomäärä pienempi. Vähemmälläkin suonet tukkeentuu.
Missä sellainen pizzeria on? Paras Helsingissä on Via Tripunali Sofiankadulla. Toinen heidän paikoistaan on vielä katsastamatta. Eines tai muita ruokakaupan pizoja en osta vaan teen itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sellainen pizzeria on? Paras Helsingissä on Via Tripunali Sofiankadulla. Toinen heidän paikoistaan on vielä katsastamatta. Eines tai muita ruokakaupan pizoja en osta vaan teen itse.
Lähes joka kaupungissa. Joissakin pizzoissahan on täytteenä vain juustoa, 3 juuston pizza tms ja yleensäkin muita täytteitä säästeliäästi, mutta juustoa paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähes joka kaupungissa. Joissakin pizzoissahan on täytteenä vain juustoa, 3 juuston pizza tms ja yleensäkin muita täytteitä säästeliäästi, mutta juustoa paljon.
Ei pizzaaa täytetä millään. Se on avonainen lätty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pizzaaa täytetä millään. Se on avonainen lätty.
Tilaapa ensi kerralla kuorrutteilla :D
- Anonyymi
Jäähdyttämisestä en tiedä, mutta pitsa kannattaa lämmittää höyrykeittimellä. Silloin kovat reunatkin pehmenevät eivätkä riko suuta.
- Anonyymi
Kovat reunat ei hyvät, mutta sopivan rapeat paras, lötköt myös huonot. Välillä joutuu kuivaamaan peltiä talouspaperilla jos tomaateista tms valuu paljon nestettä.
- Anonyymi
Jäähdyttelijät huom! Muistakaa ettei pitsaa saa säilyttää pitsalaatikossa, josta irtoaa pitsaan myrkkyjä.
- Anonyymi
Eipä pahvissa taida pahemmin myrkkyjä olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä pahvissa taida pahemmin myrkkyjä olla.
Kierrätysmateriaalista tehty pitsalaatikko saattaa sisältää mineraaliöljyjäämiä, ftalaatteja ja muita ympäristöstä peräisin olevia haitallisia aineita. Kun pizza on kuuma, se kuumentaa myös laatikon, ja jos siinä on haitallisia aineita, ne lähtevät liukenemaan voimakkaasti. Pizzan rasva vetää niitä itseensä.
Laatikko käy pizzan kuljetukseen, mutta tuntia pidempään sitä ei saa pitää siinä. Jääkaappiin pizza pitäisi laittaa jossain muussa astiassa.
- Anonyymi
Jäähdytän ihan vain huoneenlämmössä noin 5-10 minsaa ja ylijäänyt pakkaseen pakastuspussissa myöhempää nautintoa varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483