Juttu on siis, että olen tällähetkellö karkkilakossa, joten en periaatteen takia halua syödä karkkia.
Sain kuitenkin äsken lahjaksi karkkipussin, joten etsin nyt sille jotain käytötarkoitusta. Tiedättekö esim. jotain leivonnaisia minkä sisälle/taikinaan vois tunkee karkkeja? tai jotain muita käyttötarkotuksia?:)
mitä karkeilla voi tehdä?
8
153
Vastaukset
- Anonyymi
Tee koristeita niistä.
- Anonyymi
No ei kuulosta karkkilakolta jos ne pitää niellä keinolla millä hyvänsä, vaikkapa taikinaan sekoitettuna.
Mitä jos luopuisit näistä huumeista kokonaan, etkä vain huijais itseäs jollain typerillä lakoilla ja muilla jonninjoutavilla villityksillä. Kuten näet itsekin, ei ne toimi.
Lahjoita ne naapurille.- Anonyymi
olen sen takia lakossa, koska en muuten osaa olla ostamatta karkkia. joten ihan periaatteen takia en halua syödä niitä karkkeja sellaisinaan
- Anonyymi
Lahjoita jollekkin vaikka yksinäiselle nuorelle
päivän piristeeksi, jollekkin jolla huono päivä. - Anonyymi
Eikö sitä voisi antaa jollekin toiselle?
Tai sitten otat "karkkilakkoon" poikkeussääntöjä kuten että lahjakarkit on sallittu. :) Siten tuo lakko ei ehkä tunnu liian rajoittavalta ja jaksat jatkaa pitempään. Kun yleisimmät tavat saada karkkeja (esim. itse ostaminen) on poissa, niin se rajoittaa jo sopivasti.- Anonyymi
kiitos tästä!
- Anonyymi
Entä hienoilla?
- Anonyymi
Hieno on karkean vastakohta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851838- 821680
- 501349
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471275Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481182- 1181157
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23952- 39935
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59932Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket23903