Pääministeri loikkasi presidentin edelle tiedottamisessaan. Kansalaisena ihmettelen!
Onko jotenkin lähtenyt "keulimaan"? Aika keltanokka on vielä hommissa. Pitäisi ymmärtää, että perustuslaki koskee häntäkin.
Ihmeellistä Suomen tiedottamista
11
152
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi siirtyi presidenttivaltaisesta hallinnosta pääministerin johtamaan läntiseen malliin jo viime vuosituhannen puolella. Euroopan Unionissa Suomea edustaa pääministeri joka on tässä Navalnyiasiassakin toiminut hyvässä yhteistyössä muiden EU-valtiojohtajien kanssa. Näin on marjat eikä se siitä muuksi mutisemalla muutu.
- Anonyymi
Joo, mutta EU sai lausuntonsa ojennukseen vasta eilen. Marin onTrumpin tapainen minä ensin - twiittaaja. Ärsyttää, eikä hyvällä tavalla.
- Anonyymi
Niin kannattanee huomioida, mitä perustuslaki sanoo asiasta - eli yhdessä - presidentin kanssa.
Kansalaisena olen sitä mieltä, että presidentti valittiin suoralla kansanäänestyksellä ja tämä pääministeri kansanedustajana, joka sitten nostettiin valtaan. Arvostan presidentin kokemusta ja näkemystä - Marinilla aika isot luulot itsestään vain.
- Anonyymi
Kuten Niinistö sanoi "eiköhän tämä riitä tälläkertaa"nimittäin sensaation hakuista uutisointia. Suomessa presidentti ei ole enää mikään yksinvaltias sanelija. kuten venäjällä
- Anonyymi
Kaipuu takaisin yksinvaltaan on monilla kova vielä Suomessakin. Se aika on mennyt eikä se palaa koskaan, hyvä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipuu takaisin yksinvaltaan on monilla kova vielä Suomessakin. Se aika on mennyt eikä se palaa koskaan, hyvä niin.
Pressa on kuitenkin valittu kansan äänillä! Edustaa maatamme ulospäin. Toimi ainakin ennen myös "leimasimena" . Pääministeri ja ulkoministerikin vain "nimitettyjä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pressa on kuitenkin valittu kansan äänillä! Edustaa maatamme ulospäin. Toimi ainakin ennen myös "leimasimena" . Pääministeri ja ulkoministerikin vain "nimitettyjä".
Hölönpölöt.
- Anonyymi
"Auttamisvelvollisuus on säädetty perustuslaissa asti. Säännös yleisestä toimintavelvollisuudesta velvoittaa jokaista toimimaan, jos huomaa tai muutoin saa tietää onnettomuuden tapahtuneen tai uhkaavan."
Tuossa esimerkki siitä perustuslaista. Aivan turha vedota muiden toimiin perustuslain millään osa-alueella, jos itse ei perustuslakia noudata. - Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=aFnSfQwIM5k&ab_channel=IlkkaVakkuri
Usa:n presitentti paidenista ja sen perheesta nyt totuutta todella roppakaupalla.
JONKA SUOMEN YLE JA MEDIA ON TÄYSIN SALANNUT.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1203734Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5753221- 981949
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa221434Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821394- 1031193
- 461151
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901119