kesään mennessä?
Ketkä lopettaa palstailun
66
<50
Vastaukset
🙋♂️ hep.
- Anonyymi
Hah 😂😂😂
- Anonyymi
Eikö sun kannattaisi alkaa elää nyt eikä vasta ensi kesänä?
-flowersreally- Anonyymi kirjoitti:
Eikö sun kannattaisi alkaa elää nyt eikä vasta ensi kesänä?
-flowersreally-Ei missään nimessä.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Ei missään nimessä.
No siinä tapauksessa.
-flowersreally- Anonyymi kirjoitti:
No siinä tapauksessa.
-flowersreally-Heh. Talvi on koomassa elämistä ja herään koomasta kesään mennessä. :)
- Anonyymi
Aika näyttää mitä tapahtuu
- Anonyymi
Jos alkaa kyllästyttämään tyttöjen kanssa höpöttely, aiheuttaen liiallista yöunissakin tapahtuvaa nauramista, voisi olla aihetta lopetella palstailua, terveydellisistä syistä, nauru kun tappaa.
- Anonyymi
Tuskin lopetan..kaipauksen kohteet (naiset) vaihtuu niin usein.
- Anonyymi
Ei kukaan lopeta koska ei heillä ole naistakaan.
- Anonyymi
Jazulin mies chattaa mulle sieltä ”tornista”. ;) ei voida kumpikaan lopettaa ;)
JanK kirjoitti:
Mistä tornista? 😆
Ei siinä ole tornia. Vain kaksi eri hyttiä. 😂Kato tarkkaan, et ehkä näe toiste. 😄
https://youtu.be/RkUv4gesPkgJanK kirjoitti:
Kato tarkkaan, et ehkä näe toiste. 😄
https://youtu.be/RkUv4gesPkgMun kulta, se ossoo. ❤️👍
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Mun kulta, se ossoo. ❤️👍
Ala kolata.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Mun kulta, se ossoo. ❤️👍
Mitäs sanot, jos saat ystävänpäiväkortin
Multa - Anonyymi
JanK kirjoitti:
Mistä tornista? 😆
Ei siinä ole tornia. Vain kaksi eri hyttiä. 😂Hytissä chattia :)
JanK kirjoitti:
Kato tarkkaan, et ehkä näe toiste. 😄
https://youtu.be/RkUv4gesPkgJotenkin tutun kuulosta murretta. 😁
Tosi tarina ja saatan olla tän jo kertonu, mutta kerron silti.
Olen syntynyt hämeessä ja asuin täällä lukion loppuun asti. Ouluun muutin kesällä 2004 ja sieltä pois 2010. Tämä taustana.
Vuosi pari ennen paluumuuttoani olin taas kerran käymässä porukoilla, ja kävin moikkaamassa täällä ollessa ystävääni, jonka olen tuntenut puolta vuotta vaille koko elämäni.
Siinä juteltiin kaiken näköistä kunnes puhelimeni soi. Soittaja oli silloinen mieheni, ja jonkin aikaa juteltuamme lopetettiin puhelu.
Kaverini katto mua vähä ihmeissään, et mistä nyt tuulee, ja kysyessäni hänen ihmettelevää katsotaan hän kertoi puhuneeni eri nuotilla kundi kaverini kanssa kuin hänen kanssa.
Siis ensin täysin Hämeen murretta, ja vastatessani puheluun, muuttui puheeni kuin napista painettuna Oulun murteeksi, ja puhelun loputtua takaisin Hämeen murteeseen.
En puhunut molempia sekaisin, sanoja sieltä toisia täältä, vaan kumpaakin erikseen. Vähä niinku ensin puhuisi pelkästään suomee, ja sitten vaihtais hetkessä pelkkään englantiin.
Ite en huomannu puheessani mitään muutosta.Lauruska kirjoitti:
Jotenkin tutun kuulosta murretta. 😁
Olen syntynyt hämeessä ja asuin täällä lukion loppuun asti. Ouluun muutin kesällä 2004 ja sieltä pois 2010. Tämä taustana.
Vuosi pari ennen paluumuuttoani olin taas kerran käymässä porukoilla, ja kävin moikkaamassa täällä ollessa ystävääni, jonka olen tuntenut puolta vuotta vaille koko elämäni.
Siinä juteltiin kaiken näköistä kunnes puhelimeni soi. Soittaja oli silloinen mieheni, ja jonkin aikaa juteltuamme lopetettiin puhelu.
Kaverini katto mua vähä ihmeissään, et mistä nyt tuulee, ja kysyessäni hänen ihmettelevää katsotaan hän kertoi puhuneeni eri nuotilla kundi kaverini kanssa kuin hänen kanssa.
Siis ensin täysin Hämeen murretta, ja vastatessani puheluun, muuttui puheeni kuin napista painettuna Oulun murteeksi, ja puhelun loputtua takaisin Hämeen murteeseen.
En puhunut molempia sekaisin, sanoja sieltä toisia täältä, vaan kumpaakin erikseen. Vähä niinku ensin puhuisi pelkästään suomee, ja sitten vaihtais hetkessä pelkkään englantiin.
Ite en huomannu puheessani mitään muutosta.Heh, murteet tarttuu. Mulle on käynyt sama. Tarttuu helposti missä vaan murteet puheeseen. 😅
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Heh, murteet tarttuu. Mulle on käynyt sama. Tarttuu helposti missä vaan murteet puheeseen. 😅
Niin kun alat matkimaan toisia. Kaikkihan pitää perässä tehdä samalla lailla.
Anonyymi kirjoitti:
Niin kun alat matkimaan toisia. Kaikkihan pitää perässä tehdä samalla lailla.
Vaikka niin.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Vaikka niin.
Keksi joskus ne hauskuudet itse.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Aina.
No et. Otat ne mitä toinen sanoo ja se ei ole hyvä piirre. Keksi vitsisi itse.
Anonyymi kirjoitti:
No et. Otat ne mitä toinen sanoo ja se ei ole hyvä piirre. Keksi vitsisi itse.
Enpäs.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Enpäs.
Kylläpäs. Sinussa ei ole ikinä ollut mitään originaalia.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Paitsi kaikki.
Paitsi ei mikään. Kaikki on matkittua. Etkä enää itsekään tiedä mikä olet.
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi ei mikään. Kaikki on matkittua. Etkä enää itsekään tiedä mikä olet.
Eiku paitsi että olen omaitseni alusta loppuun. Vihdoin.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Eiku paitsi että olen omaitseni alusta loppuun. Vihdoin.
Paitsi että et ole.
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi että et ole.
Sähän et mua tunne irl ja henkilökohtaisesti, joten mihin perustat väittämäsi?
- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Jotenkin tutun kuulosta murretta. 😁
Ite en huomannu puheessani mitään muutosta.Klassikko: "syökkönää leijonaa" Ja monet muut: https://www.youtube.com/watch?v=8f9fTQg1VKg Tosin nykynuoriso ei muista. Tuskin kukaan muistaa sitä erästä tuplamainostakaan: https://www.youtube.com/watch?v=0UXyllAxCt8
>Simiti< Anonyymi kirjoitti:
Klassikko: "syökkönää leijonaa" Ja monet muut: https://www.youtube.com/watch?v=8f9fTQg1VKg Tosin nykynuoriso ei muista. Tuskin kukaan muistaa sitä erästä tuplamainostakaan: https://www.youtube.com/watch?v=0UXyllAxCt8
>Simiti<Mä itse asiassa muistan ton patukkamainoksen ja sen maitomainoksen. Taisin olla ala-asteella kun nuo kaks mainosta tuli telkkarista.
Ennustan aika monen lopettavan. Niin moni on jo lopettanut. Me jäljellä olevat vain seuraamme palstan kuolinkorinaa.
JanK kirjoitti:
No tämä. 👍
Minä olen tainut lopettaa kirjoittelun yhdellä toisella palstalla kuin "Sinkut". Ehkä lopetan tällä palstalla myös kirjoittelun kesään mennessä. Mutta mielestäni "Sinkut" palsta selvii hengissä, vaikka muuta lopettaa. Myönnetään, että palsta ei ole enää samanlainen silloin, kun joku lopettaa, mutta uskon palstan selviävän hengissä! :)
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Minä olen tainut lopettaa kirjoittelun yhdellä toisella palstalla kuin "Sinkut". Ehkä lopetan tällä palstalla myös kirjoittelun kesään mennessä. Mutta mielestäni "Sinkut" palsta selvii hengissä, vaikka muuta lopettaa. Myönnetään, että palsta ei ole enää samanlainen silloin, kun joku lopettaa, mutta uskon palstan selviävän hengissä! :)
Sinkut palsta alkaa muistuttamaan yhä enemmän keskimääräistä suoli24 osiota. Eli kaikki ovat anonyymejä ja vakkareita ei juuri ole. Siinä mielessä palsta on kuolemassa.
Jep. Kesällä pitää olla ihanmuuta puuhaa. Must. 😛
korjaan: "Mutta mielestäni "Sinkut" palsta selviää hengissä, vaikka muutaMA lopettaa."
JanK kirjoitti:
Seuraavassa kuukaudessa muutan elintapoja. Nyt olen luopunut kahvista. Tästä päivästä lähtien vain maanantai saa olla sokeripäivä tai sitten sen poisjättäessä joku muu päivä viikossa. Lisäksi ala ensiviikosta eli ensikuusta lähtien liikkumaan enemmän. Arvioini on se, että lisääntynyt liikunta jättää vähemmän aikaa palstailulle, joten kesää mennessä lopetan tämän nickin ja kenties tulen sitten syksyllä jollain muulla takaisin. Syy on se, että täällä on vähemmän kivoja kirjoittajia aktiivisilla nimimerkeillä kuin viime vuonna: Disse ja moni muu on häipynyt palstalta! :(
JanK kirjoitti:
Kiitos monesta vuodesta kirjoitteluseurana. Hyvästit, sillä minä poistan tämän nickin. Se oli uskonnollinen, sillä kirjoitin paljon "luterilaisuus" -palstalla. Ehkä emme enää törmää. Näkemiin! :)
- Anonyymi
Montako sataa vuotta tämä palsta on ollut olemassa? Nyt lopetusuhka päällä kun pari palstalaista niin ajattelee? Tämä pyörii vielä vuosia te ette siihen vaikuta.
Kiitos monesta vuodesta kirjoitteluseurana. Hyvästit, sillä minä poistan tämän nickin. Se oli uskonnollinen, sillä kirjoitin paljon "luterilaisuus" -palstalla. Ehkä emme enää törmää. Näkemiin! :)
Okei. Sä päätit kirmata jo kesälaitumille? No kiitos sinullekin ja hyvää jatkoa myös. Voi hyvin. 😊
- Anonyymi
Ei haittaa. Olenhan ketulle ja monelle muullekkin kertonut, että kuolonkorinat on käyty, nähty sekä riittämättömiksi todistettu.
>Simiti<
- Anonyymi
Ehei. Me tehdään yhden seksybägin kanssa vähän betoniraudoitusta kesään mennessä :p
- Anonyymi
Älä älä mene aloittamaan mitään yhteistä kiinteistöprojektia jonkun heitukan kanssa.
Ero ja ositus siitä vaan tulee. Kohta on mökki myynnissä.
- Anonyymi
En minä ainakaan.
- Anonyymi
Tosi paljon oon vähentänyt kirjoittelua tänne. Toisinaan luen vielä, mutta täällä tulee paha ja huono olo enimmäkseen niin oon aatellut, että pian tämä jäänee kokonaan. Tämä oli sellainen "korvikeyhteys muka häneen" vaikka tiedostin koko ajan hukkuvani eetteriin....
Reaalielämä on muualla. Kivut, säryt, ihmissuhteet elän muualla kuin palstalla.
Joskus varmaan mietin, että mistä syystä käytin niin paljon aikaa tähän... Ehkä hän oli ja on tärkeä ja aito ihminen johon löytyi yhteys josta en olisi raaskinut luopua. Ja silti; mitä muuta tämä elämä on kuin luopumista, loppuun asti. - Anonyymi
Riippuu.
- Anonyymi
Meillä on "vain" elämä.
Lahja
Ja se vielä jatkuukin
Sit joskus
Kesään 2030 mennessä vois lopettaa
- Anonyymi
Katsotaan miten korona, rokotukset etenee. Vähän epätodennäköistä, että kesällä palataan normielämään. Ja ellei palata normielämään, täällä sitä palstoilla pyöritään.
- Anonyymi
Ihmeellistä kun minun normielämä ei ole muuttunut millään lailla koronan vuoksi paitsi kasvomaski kaupassa käydessä. Kaikki menee samaa hyvää rataa kuin ennenkin ja maski on ollut päässä muutenkin vuosia maalauksia tehdessä joten ei mitään eroa.
Valivalivalit hakee synkkyyttä aina kun mahdollista, korona on hyvä tekosyy ettei edes ulos liikkumaan voisi mennä, pakko pysyä kotona.
- Anonyymi
Palstailun lopettaminen on helppoa. Itsekin olen kyseisen jutskan tehnyt yhtä useasti, kuin olen lopettanut tupakanpolton.
>Simiti< - Anonyymi
Persuja harmittaa, siis Harmista persuttaa, kun joutuu pelkäämään ihmisiä. Siellähän voi olla joku tuntematon, joka ei uhoilua hyväksykkään kuten edelliset.
Mielestäni mennään hyvään suuntaan. Olisi kiva taas verestää vanhoja muistoja, sekä piestä ihmisiä oikein kunnolla.
>Simiti< - Anonyymi
Kannattaa aina lopettaa ennen aloittamista, kun muuten ei voi aloittaa.
- Anonyymi
Kun teet itsemurhan, niin siitä elämäsi alkaa.
- Anonyymi
Olisit aloittanut "Kenkä lopettaa keskustelun".
- Anonyymi
Kuolema opettaa ja lopettaa.
- Anonyymi
Kuolemasi parantaa yhtyeiskuntaa.
Mitähän noita aika julmia hahmoja sarjoissa noniin joku Janet Kidder, Tricia Helfer, Lucy Lawless, kaikkia ilkkeitä tyttöhahmoja, vaikka mitä, mutta aika jännittäviä sinänsä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1765167- 1004959
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?944444Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182723Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412718- 442247
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322164Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2281913- 911848
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121821