Eli löytyykö aina viinaa ja mitä viinoja ja viinejä löytyy
Onko kotonasi ns baarikaappia
44
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole. En juo juuri lainkaan, eli moinen olisi täysin turha. Kaapista löytyy 2 alkoholijuomaa sisältävää pulloa. Toisessa punaviiniä ja toisessa jotain omenalikööriä. Molemmat olen saanut lahjaksi joskus kauan sitten ja kumpainenkin on sellaista tavaraa, jota en ikinä itse joisi.
- Anonyymi
Joitakin koristeeksi ostettuja pulloja on.
Mutta ne on avaamattomia. En juuri käytä alkoholia, mulle riittää alkoholittomat juomat. Vesi on hyvää - Anonyymi
On viinikaappi jossa 22 pulloo viiniä. Itse en viiniä juo ja ne onkin vieraille tarjoitettuja viinejä.
- Anonyymi
Anteeksi vaan mutta jos ei juo niin onko sellaisella lainkaan viinaa kotona tai mitään alkoholia ja ystävät tietää sen luona ei juoda alkoholeja vaan muita juomia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi vaan mutta jos ei juo niin onko sellaisella lainkaan viinaa kotona tai mitään alkoholia ja ystävät tietää sen luona ei juoda alkoholeja vaan muita juomia
Luetun ymmärtäminen näyttää tuottavan taas Välikselle vaikeuksia...
Ei minkäänlaista baarikaappia. 4 olutta näkyy olevan jääkaapissa, puolison kaljoja. Yksi likööri on on kulkenut matkassa about 6 vuotta, minkä puoliso sai virolaisilta raksaukoilta juhannusjuomaksi. Ne on kovia lahjottelemaan juomia nimittäin. :D
- Anonyymi
No eikö semmoiset heitetä roskiin kun ei käytetä niin ei raittiin kotoa alkoholeja löydy mutta silti tosi tuttu alkon myyjille jopa tavatessa moikkaavat mut silti ei käytä alkoo
Anonyymi kirjoitti:
No eikö semmoiset heitetä roskiin kun ei käytetä niin ei raittiin kotoa alkoholeja löydy mutta silti tosi tuttu alkon myyjille jopa tavatessa moikkaavat mut silti ei käytä alkoo
En mä niitä käytäkkään ja liköörinhän voi juottaa joskus, vaikka anopille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla useinkin tapana heittää pyolison kaljat roskiin? Luulis sen olevan aika rasite parisuhteelle, jos heittelee luvatta pois toisen tavaroita.
- Anonyymi
Aika harvoin tulee käytyä kyllä viinakaupassa, yleensä joskus voi olla higland bird viskiä, silver dry giniä, vaihtelelevia viinejä, erilaisia, mutta en säilytä.
- Anonyymi
Hyvän Ginin kanssa joo sitruuna- tai limettijutut olivat aika hyviä, drinkkejä sinänsä jos tekee.
Jahas. Eilen lipiteltiin jäätelöä ynnä muuta ja tänään viinaksia.
Vodkaa on aina, merkillä ja maullakaan ei niin väliä. Siitä voi hulauttaa sekoituksiin, joissa maku tulee kuitenkin jostain muualta.
Jokin skottiviski on, en muista nimeä. Pullossa linnun kuva. Calvados on loppu, mutta konjakkia löytyy (usein brandyä, mutta tällä kertaa sattumalta konjamiinia). Vaniljalikööriä. Ja sitten ehkä vähän tummaa rommia, josta voi myös taikoa lämmittäviä juomia talvella.
Pari viinipulloakin on, en muista merkkejä. Muistisääntönä tiedän, että kannattaa panostaa sellaisiin, joissa on kierrekorkki, koska siihen ei tule korkkivikaa.- Anonyymi
Sekoiteviski Famous Grouse -ehkäpä... ? Skottilaista hywää blended.
- Anonyymi
Rommia nokkaan niin raukeus saa.
Anonyymi kirjoitti:
Sekoiteviski Famous Grouse -ehkäpä... ? Skottilaista hywää blended.
Juuh. Teerilimua. :D
- Anonyymi
Ei oo mut kaapista löytyy aina jotain väkevämpöö , ,,,,,pahanpäivän varalle.
Muori ruennu juomoon kyllä ihan kunnolla kun mitäpä tässä nyt ennee mitteen tavoittelemoon. - Anonyymi
Suurin osa viinoista tai viineistä on pahan makuisia. En edes tykkää viinasta kuten vodka. Salmiakkikossua juon ainoastaan mutta sitäkin aika harvoin. Juon olutta tai karpalo lonkeroa jos juon mutta kotonani ei ole alkoholia tällä hetkellä enkä yleensä säilytä kotona alkoholia.
- Anonyymi
Ei ole mitään, ehkä just yön yli voisi säilyä avaamattomana😂🙋
Drinksut eivät kuulu urheilullisen naisen sisustukseen, on erittäin huono viinapää.
Sitten oari kertaa kuussa vähän maistelen syoraan käyttöön kaupan hyllyltä ja tulen ihan hyviin nousuihin jo kolmesta ykkösoluesta.
Jos viinaa olisi tarjolla, niin vetäisin kunnes on loppunut. - Anonyymi
Olen asunut tässä yli 30v. Koskaan ei ole ollut hetkeä, etteikö jotain alkoholia talosta löydy.
Löytyy koska kuluu vähän.
Viskiä, rommia, konjakkia, minttulikööriä, baileys kermalikööriä ainakin nyt.
Rommi menee yleensä lihan kastikkeeseen. Rommia, soijaa, tähtianista, kanelia, demiä, sokeria, umamia, tompyre, kolaa. chiliä pippuria suolaa
minttulikööri menee moussekakkuihin
baileysia laitoin suklaakakkuun jouluna. - Anonyymi
Ihmeen raitista porukkaa.
- Anonyymi
Asun yksiössä. Ei ole viinakaappia eikä viinaa kotona tällä hetkellä, yks skumppa pullo on ollut jääkaapissa kohta 5vuotta jonka otin laivan sviitistä mukaani kun oltiin laivalla kaverin kanssa. En sitten ole sitä juonut, tuskin on juomakelpostakaan enää.
- Anonyymi
On, en tiedä kenen se on, mut sieltä mä aina vedän 🤣
- Anonyymi
Niveaa vaan baarikaappiin!
- Anonyymi
Niveaa sensodyyyniä siellä on!
Ei ole viinakaappia. Kuten yhdessä ketjussa eilen kerroin, kaapista löytyy yksi strohi-pullo ehjällä sinetillä, ja se on ollut avaamattomana mulla jo 7 vuotta. Noin puolikas on 2 cl:n kossupullosta kulunut tussitaulun puhdistamiseen, ja loput on pysyny myös sen 7 vuotta koskemattomana. Yhden ainoan olen Alkossa poikennut tähän asuntoon muuttaessani, ja se oli myös sen 7 vuotta sitten, kun kävin etsimässä sieltä 2cl:n kossu- tai vodkapulloa tussitaulun pyyhkimiseen, eikä ollut. Viinaa en ole juonut sitten helmikuun 2009, eikä ainakaan toistaiseksi ole tehnyt mieli.
Mikäli alkoholia tekee mieli, ostan ruokakaupasta breezerin tai sidukkapullon, mutta lokakuun lopulla ostamani breezeri on edelleen jääkaapissa korkkaamattomana...ei ole tehnyt viime aikoina alkoholia mieli. Ennen viime kevättä join alkoholia ehkä yhen siideritölkin kerran kahdessa vuodessa.- Anonyymi
Kenellä on tussutaulu kotona??
Anonyymi kirjoitti:
Kenellä on tussutaulu kotona??
T. U. S. S. I. T. A. U. L. U. Vaariltani jäi sellainen taulu, mihin pystyi kirjoittamaan ylös muistiinpanoja, pyyhkimään ne pois, ja kirjoittamaan uudelleen. Vastaavanlaisia on ollu jo lähes parikytä vuotta kouluissa osittain liitutaulujen tilalla. Jos kirjoitus oli ollut esim. viikkoja tai kuukausia kerrallaan taulussa, ei se kunnolla lähtenyt rätillä tai vastaavalla pois pinnalta. Kun ei ollut vesiliukoisesta tussista kyse, ei sitä saanut vedellä pyyhittyä, mutta 40 prossasella viinalla lähti.
Tussutaulua tuskin kenelläkään on.- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
T. U. S. S. I. T. A. U. L. U. Vaariltani jäi sellainen taulu, mihin pystyi kirjoittamaan ylös muistiinpanoja, pyyhkimään ne pois, ja kirjoittamaan uudelleen. Vastaavanlaisia on ollu jo lähes parikytä vuotta kouluissa osittain liitutaulujen tilalla. Jos kirjoitus oli ollut esim. viikkoja tai kuukausia kerrallaan taulussa, ei se kunnolla lähtenyt rätillä tai vastaavalla pois pinnalta. Kun ei ollut vesiliukoisesta tussista kyse, ei sitä saanut vedellä pyyhittyä, mutta 40 prossasella viinalla lähti.
Tussutaulua tuskin kenelläkään on.Sitä vaan välillä tulee tosissaan mietittyä, että kenellä on sellainen helv.. tussutaulu, ja vielä kotona!
- Anonyymi
Löytyy erilaisia alkoholi tuotteita,vaikka en itse käytäkkään.
- Anonyymi
Ei ole viinakaappia, mutta viinikaappi löytyy. Aina semityhjä.
- Anonyymi
Mulla on tällä hetkellä jääkaapissa 1 kpl 0,33 dl Karpalolonkero ja 0,5 dl punaviinitölkki. Siinä mun "viinat".
- Anonyymi
Siis 0,33 L ja 0,5 L 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis 0,33 L ja 0,5 L 😁
tilavuusmitat kohilleen. ei vissiin shit tullu paljon kouluja käytyä? noh, ei kai siinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tilavuusmitat kohilleen. ei vissiin shit tullu paljon kouluja käytyä? noh, ei kai siinä.
No olen tehnyt mm. kirjanpitäjän hommia. Siinä ei kyllä tarvi tilavuusmittoja mut yksiköt olis hyvä olla oikein.
Ja itsehän siis itseäni tuossa jo ehdinkin korjaamaan ku ei heti aivot toiminu oikein.
Joku Corona merkkinen viinapullo kaapin perukoilla. Liekköhän jo makunsa menettänyt, kun avattuna seisonut niin pitkään.
- Anonyymi
Corona-olutta varmaan kun tietääkseni ei ole olemassa Corona merkkistä viinaa.
Kilttimies89 Anonyymi kirjoitti:
Corona-olutta varmaan kun tietääkseni ei ole olemassa Corona merkkistä viinaa.
Kilttimies89Corona merkkinen brandy.
- Anonyymi
Ei ole baarikaappia, ikinä ollutkaan.
- Anonyymi
Baarikaappia ei ole. Keittiössä on viiniteline, jossa 0.33 l punaviinipullo, alkoton punaviini ja joululahjaksi saatu 0.25 l kuohari.
- Anonyymi
Niveas naamalla ja sensodyne-hammastahnaa juoman mausteeksi.
- Anonyymi
Ei ole baarikaappia, eikä alkoholia mitään laatua pisaraakaan.
- Anonyymi
Ostan joskus kierrekorkillisen viinipullon, lasillinen rentouttaa.
- Anonyymi
On ollut pääasiassa jotain viskiä ja viinejä sekä puna että valkoviinejä. Jotain likööriä ja viinaakin boliin ja sitten ihan lonkeroa ja enimmäkseen olutta. Harvemmin enää tulee kaljaa väkevämpiä juotua ja miettinyt tässä että pitäiskö lopettaa kokonaan. Ei kannata juoda alkoholia kun siihen kuolee kuten mun isälle kävi.
KilttiMies89
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1955783Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
- 931979
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291355- 751299
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää121250Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165