Miesten taso on laskenut

Anonyymi

Olihan se taso jo melko alhaalla ennenkin mutta nyt vielä alempana. Miehet vaan kittaa kaljaa ja pelaa pleikkaria kun muuta tekemistä eivät keksi. Ei sellaisen kanssa voi mitään seurustelua suunnitella. Kotityöt on miehelle vieras asia. No sinkkuna onkin hyvä olla.

37

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hysshh, jank mies pelaa pleikkaria.

• Anonyymi

En juo kaljaa en pelaa. Olen tavis mies. Ei kelpaa naisille.

• Anonyymi

Naiset ei kaipaa miehiä..viihtyvät sinkkuina.

• Anonyymi

Naisten taso ei ole noussut. Samoja pullukkanaamoja näkyi tindereissä ja muilla palstoilla vuosia sitten joten eivät ole miestä löytäneet koska pitävät liaan korkeaa kriteeriä.

• Anonyymi

Naisille ei kelpaa tavis mies.

• Anonyymi

Ne on kuule ihan teidän miesten takia niitä pullukoita, kun joutuvat niitä pillereitä syömään.

• Anonyymi

K&k-miehet vaihtaa renkaat kaksi kertaa vuoteen pullapalkalla! 😁☝️

• Aina ollaan arvostelemassa pleikkaria. Tajuatko miten paljon parempi se on kuin 1950-luvun PONG? tai edes 70-luvun Pacman? Jos naiset olisi samassa ajassa tehneet samanlaisen kehitysharppauksen, niin miehethän olisi ihan onnesta soikeana.

• Anonyymi

Kuinka miehet siitä nyt kovin onnellisia olisivat, että naiset olisivat harpanneet huomattavasti heidän edelleen? Eihän kukaan nainen huoli rajusti oman tasonsa alle jäävää miestä, ja miehet ovat taantuneet siitä mitä olivat 50-luvulla. Naisten kehitysharppaus olisi tarkoittanut sitä, että miehet runkkaavat yksin peräkammareissaan, kaikki muutkin kuin hc-ätmit.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuinka miehet siitä nyt kovin onnellisia olisivat, että naiset olisivat harpanneet huomattavasti heidän edelleen? Eihän kukaan nainen huoli rajusti oman tasonsa alle jäävää miestä, ja miehet ovat taantuneet siitä mitä olivat 50-luvulla. Naisten kehitysharppaus olisi tarkoittanut sitä, että miehet runkkaavat yksin peräkammareissaan, kaikki muutkin kuin hc-ätmit.

Käytännössähän mitään kehitysharppausta naisissa ei ole tapahtunut. Vai onko esittää, jotain konkreettista?

Ihmisten elinkaaret ja elintavat vain ovat muuttuneet. Naiset elää viidentoista vuoden teini-iän ja sen päätteeksi kuvittelevat olevansa lähes täydellisiä. Ja ehkä ovatkin, mielialalääkkeillä boostattuun itselliseen elämään. Jos muuhun ei sittenkään kyvyt riitä.

Pleikkarissa kehitys ei ole sellaista, että siitä tulisi vuosi vuodelta hankalampi.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Käytännössähän mitään kehitysharppausta naisissa ei ole tapahtunut. Vai onko esittää, jotain konkreettista?

Ihmisten elinkaaret ja elintavat vain ovat muuttuneet. Naiset elää viidentoista vuoden teini-iän ja sen päätteeksi kuvittelevat olevansa lähes täydellisiä. Ja ehkä ovatkin, mielialalääkkeillä boostattuun itselliseen elämään. Jos muuhun ei sittenkään kyvyt riitä.

Pleikkarissa kehitys ei ole sellaista, että siitä tulisi vuosi vuodelta hankalampi.

Kukaan ei ole väittänyt, että naisilla on joku kehitysharppaus tapahtunut.

Sinä väiti miesten olevan onnesta soikeana, jos sellaista tapahtuisi. Minä taas epäilin, ettei heillä olisi onneen mitään edellytyksiä, kun joutuisivat vain yksin peräkamarissaan runkkaamaan.

Taantuneiden miesten edelle harpanneet naiset eivät huolisi näistä riesakseen mistään hinnasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei ole väittänyt, että naisilla on joku kehitysharppaus tapahtunut.

Sinä väiti miesten olevan onnesta soikeana, jos sellaista tapahtuisi. Minä taas epäilin, ettei heillä olisi onneen mitään edellytyksiä, kun joutuisivat vain yksin peräkamarissaan runkkaamaan.

Taantuneiden miesten edelle harpanneet naiset eivät huolisi näistä riesakseen mistään hinnasta.

Mutta kaikki muut vaihtoehtoiset ajanviettotavat ovat kokeneet harppauksen. Noh, kalja on aika samanlaista mutta pleikkari on parempi kuin pong. Naiset vaan on samanlaisia pongeja, mutta isokokoisempia.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Älkää käyttäkö noita sääty-yhteiskunnan aikaisia sanoja.

• Anonyymi

Itse olen vetäytynyt markkinoilta jo reilut 20 vuotta sitten ihan suosiolla, näin pääsee niin helpolla ja halvalla terveisin mies 46v Pirkanmaa.

• Anonyymi

Parempi unohtaa naiset ku ei niille kelpaa ku komee varakas pitkä mies.

• Minä ainakin vedän tupakkaa, juon kiljua sekä vähättelen naisia. Siivoan kerran vuodessa ja vien roskat samalla. Aikoinaan minulla oli autokin, mutta en viitsinyt tankata. Nyt se ruostuu tuolla entisten puolisoiden tavoin.

Mikä minussa on muka vikana?

• Onneksi anonyymit Satakuntalaiset persut eivät ymmärrä ironiaa.

• Mutta yhä edelleen mutismi on yhtä yleistä miehille, kuin ennenkin. Tuppisuuna eläminen parisuhteessa jaksaa hämmästyttää minua yhä edelleen.

Kuitenkin todistan päivittäin tällaista mutismia kyllästymiseen asti.

• Anonyymi

Mitäpä sitä muutakaan tekisi, kun naisille ei nykyään kelpaa kuin ne "kiiltokuvamiehet"

• Anonyymi

Sehän se kun ei kelpaa edes pitkä mies.

• Anonyymi

Minun taktiikka on yrittää aina kauniita naisia. Tinderissä tykkää niistä kauniimmista naisista ja vaikka baarissa valitsen aina kauneimman naisen ja menen sille juttelee. Facessakin on sinkkuryhmiä niin juttelen ainoastaan kauniille naisille. Kyselen niiltä kaikkea ja kyllä useimmat haluaa jutella ja kymmeniä kertaa olen saanut kauniin naisen sänkyyn asti. Pitää olla luottamusta itseensä ja ei naiset ole niin pinnallisia kun kuvittelette. Teillä ei vaan ole rohkeutta lähestyä naisia.

• Anonyymi

Naisten taso on alhaimmillaan kuin koskaan ennen(mt ongelmat, minäminäminäsome, feminismi).
      Ei kiinnosta tason nosto kun on joutotavaraa jäljellä.

T. Viinamiehen henkäisy

• Anonyymi

Jos ei juo viinaa baareissa niin nainen pitää miestä huonotasoisena eikä halua tutustua.

• Anonyymi

En halua juoda edelleen.

• Anonyymi

Joo, ei mitään ongelmaa kotitöistä selviämisessä. Päinvastoin Jotku naiset aivan kauheita sikoja. Ryysykasoja, irtohiuksia, epämääräisiä paperitolloja....

• Anonyymi

Irtohiuksiin löytyy ratkaisu kun ajaa kaljuksi. Meikän ratkaisu. Eikä kovin usein näe muilla naisilla samaa tyyliä.

• Anonyymi

Vastaavasti minä en kaipaa naista, ei vaan enää halua joutua pettymään.

• Anonyymi

Olisi kiva saada nainen..

• Anonyymi

Kun ei voi saada tasoistaan naista niin on ihan turha edes yrittää. Jos nostan selvästi tasoani niin voin ehkä löytää naisen joka on yhtä surkea kuin minä ennen tasonnostoa. Tosi motivoivaa...

• Anonyymi

Niin no turha yrittää jos ei lihavakaa perus nättiä saa.

t. allu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no turha yrittää jos ei lihavakaa perus nättiä saa.

t. allu

Antaa olla saatana, pysytään yksin.. ovat nii nirsoja ja vaativia,, ei jaksa.. pitäs olla semmonen ja semmonen ja komee ja kaikkee..

• Anonyymi

Tasoni on noussut. Olen laihtunut 7 kiloa. Jos laihdun vielä 3 kg niin saan kauniita naisia.

• Anonyymi

Ei ole. Tasokkaita miehiä ei vaan enää kiinnosta.

• Sivusta totean että mulle sopis paremmin kuin hyvin pleikkarin pelaaja, kun pelaan sitä itsekin, vaikka tosin kaljasta en niinkään välitä. ;)

• Anonyymi

Tykkään ampua. Yes i like thaääät
      Jes 13:17 Katso, minä herätän heitä vastaan meedialaiset, jotka eivät hopeasta huoli eivätkä kullasta välitä. Heidän jousensa kaatavat nuoret miehet; he eivät armahda kohdun hedelmää eivätkä lapsia sääli.
      Ja Baabelin, valtakuntain kaunistuksen, kaldealaisten ylpeyden ja loiston, käy niinkuin Sodoman ja Gomorran, jotka Jumala hävitti.

• Anonyymi

Pelaan pleikkaria. Kaikkii sotapelei ja olen omistanut yli sata pelii. Pelit on mukavaa puuhaa.

• Anonyymi

Pitäs varmaa laihduttaa että kelpaa naisille..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4193
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2905
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      47
      2827
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2583
    5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2555
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      321
      2521
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2119
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1855
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1517
    Aihe