Mistä naiset löydätte miehenne

Anonyymi

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on varmaan tinder jännämies.

• Älä yleistä. Jos sen teet, niin sitten voi yleistää myös et kaikki maailman miehet on naisia hakkaavia kusipäitä.

• Anonyymi

Lähes kaikki naiset sentään PYSTYY juoksemaan tilanteesta pois

• Anonyymi

Miehen pää on täynnä seksiä ja väkivaltaa.

• Anonyymi

Kylläpäs on taas mustavalkoista ajattelua. Itse ajattelen ihmistä, en sukupuolta. Miehissä ja naisissa on kusipäitä, mutta myös vastaavasti hienoja tyyppejä, riippumatta siitä, mitä haarojen välissä on.

• Anonyymi

Itseasiassa hitleristä puhuminen on vain aiheen toiseen vaihtamista.

• Anonyymi

Mies ja nainen kohtaavat silloin kun juodaan viinaa yökerhossa tai bileissä.

Nainen löytää miehen yökerhosta. Yökerhossa nainen näkee miten viinamies on mukana porukoissa ja nainen hurmaantuu viinamiehen bailaustaidoista.

t. viinamies

• Anonyymi

Ihkuimmat löytyvät raastuvassa tuomittujen joukosta . Aina joitain ihania erikoisuuksia . Ne tuovat sykettä sieluun ja jännitystä arvaamattomuuden muodossa .

• Anonyymi

Jos mä oikein ymmärsin, mies pahoinpiteli naista usean kerran. tyrkkäsi alas rappusia, kuristi kurkusta niin ett toinen menetti tajuntansa. Oli hakannut naisen päätä seinään ja istunut raskaana olevan naisen vatsan päällä. Oikeus tuomitsi 4 kk ehdollisen rangaistuksen; miehen kannalta ei siis yhtään mitään. Elämä jatkui kuten ennenkin.

Yhdessä riitatapuksessa nainen on lyönyt puukon pöytään ja uhannut miestä.
      Oikeus päätti antaa sakot laittomasta uhkauksesta! ??? Siis mitä?

Suusanallinen uhkaus oli pahempi erhe; kuin jatkuva pahoinpitely? Naisen puolelta oli ainoastaan pelkkä uhkaus ja puukon lyöminen keittiön pöytään, ilmeisesti ilmoittaakseen ettei anna pahoinpidellä itseään seurauksitta.
      Siitä uhkauksesta joutui maksamaan valtiolle 120€ sakkoa.

Jos oikein käsitin; pariskunta asuu/elää edelleen yhdessä.
      On siinä vielä lakimiehillä selvittämistä; toinen väkivaltainen sadisti ja toinen seinähullu masokisti. Nainen olisi luultavasti jo vainaa, ellei asunnossa viimeisen pahoinpitelyn aikana olisi ollut ihmistä, joka uskalsi mennä väliin, rauhoittamaan tilannetta. Silloinkin puukko oli ollut miehen kädessä.

Onpa hyvä etten tehnyt ilmoitusta poliisille enkä nostanut syytettä mua riepottaneesta miehestä! Herra kun olisi ehdottomasti halunnut viettää intiimiyön kanssani... mä en. Riitahan siitä syntyi ja molemmin puolinen pahoinpitely, tosin mies taisi kärsiä pahemmat tappiot. Minä polkaisin tanssikenkäni korolla hänen jalkapöytänsä päälle voimalla. Multa irtosi hiuksia päästäni tukkoina ja vähäsen päänahkaa irti kallosta. Teki kipeää pitkän aikaa, mutt on parantunut jo nykyään. Mies sen sijaan nilkuttaa kuulemma edelleen ja oli aikoinaan pitkällä sairauslomalla.

En kadu sitä että puolustauduin, eikä sen äijän pysäyttämiseen mitkään puheet olisi auttaneet; sanoi antavansa mulle opetuksen ja riepotti kuin räsynukkea!
      Kai oikeus olisi mulle antanut oikein vankeusrangaistuksen; miehelle aiheutuneista harmeista, pettymyksen tuottamisesta jne.
      Ihmettelen vaan mikä hitto nykyään oikeusoppineita riivaa, mitä ihmeellisempiä tuomioita tullut viime vuosien aikana.

Naisia kidutetaan, myydään, alistetaan ja huijataan ja ihan oikeesti muutamia on murhattu... mutta tuomioita ei tule! Yks nainen hävisi, syyllinen kertoi tappaneensa naisen, mutt ruumista ei ole löytynyt... joten murha tuomiotakaan ei tullut.
      Pyörätuoli potilas "teki itsemurhan", sillä aikaa kun harkittiin nostetaanko miestä vastaan syyte; pahoinpitelyistä ja tappouhkauksista. No ei nostettu, kun uhri päätti lopettaa itsensä puukottamalla... epäilen että, ja hyvin monta muutakin epäilee.

Onhan näitä juttuja tullut viimeaikoina esille jos jonkinlaisia, missä tuomiot ei ole sinnepäinkään mitä tavallisten ihmisten oikeustaju sanoo.
      Aikuinen mies raiskaa lapsen, mutt lapsi oikeesti oli syyllinen tapahtuneeseen, koska ei sanallisesti edes kieltäytynyt aktista, ei huutanut kovaäänisesti apua, jne.
      Ymmärtääköhän tuomarit ett tuollaisen kokemuksen edessä ihminen saattaa lamautua kokonaan, ja yrittävät ainoastaan kestää tulevan nöyryytyksen.

Kaikki naiset eivät ole edes opetelleet puolustamaan itseään, eivätkä yhtä itsepäisen häijyjä puolustautuessaan, kuten minä. Mulla on oikeus elää elämääni, oman mieleni mukaan, enkä mä suostu alistumaan vaikka henkimenisi jommaltakummalta, kampoihin pistän viimeiseen asti.
      Tässäkin on pointtina se, etten itse aloita pahoinpitelyä, puolustaudun kyllä.

Eiköhän mun mielipiteeni tullut selväksi, kaalilaatikko on uunissa vielä ½-tuntia ja nyt mulla on sopivasti aikaa leikkiä, sen ajan, Mimmin kanssa.
      Työpäivä töissä kesti vain 4½ h, illalla teen kirjallisia töitä... työvuorolistan suunnittelua... parikin versiota luultavasti numero 1 ja jollei se saa hyväksyntää on heittää heti toinen kehiin.

Yhteen tai kahteen soraääneen se ei kaadu, tehkööt kirjallisia ehdotuksiaan paremmista vaihtoehdoista.
      Siinä oppii ne muutkin näkemään miten pulmallista se joskus on.
      trollikka

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4193
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2905
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      47
      2827
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2583
    5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2555
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      321
      2521
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2119
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1855
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1517
    Aihe