Lahdessa? Keskustan kaupoista ilmeisesti ei enää. Monta vuotta Kultarypsimargariinia syönyt.
Mistä saa Kultarypsi margariinia
7
2799
Vastaukset
- Anonyymi
Ei löydy Orimattilastakaan eikä Vantaalta. onko valmistus lopetettu?
- Anonyymi
Flora Kulta muistuttaa Kultarypsiä. Kokeile.
- Anonyymi
Kultarypsi margariinin valmistus on lopetettu, koska EU kielsi kuolleitten supikoirien keräämisen teiden varsilta raaka-aineeksi.
- Anonyymi
Ei aivan noin ! vaan terveys haitan vuoksi.
- Anonyymi
Unilever lopetettiiin, kun S-ketju pääs manipuloiaan "yhteistyössä" sillosen Upload mikä lie bisneksiä elintarvikekartellinen pääpukarina, tuon valmistajan haulla ei löydy enää siis muuta kun saitti missä S-ketju mainostaa yhteistyöyrityksiä ja kultarypsi korvattiin rainbow paketilla. Kultarypsiä (Brittiläinen) ei enää tunneta ainakaan kultarypsi merkillä), sillä voi maailmalla olla markkina-aluekohtaisia omia painettuja nimiä. S-ryhmä tappaa tuotteita valikoimista, joista hinta ja siis katteet jää pieniksi, kasvu ennen kaikkea .. Frora 60% on ominaisuuksilta vastaava, tuplasti kalliimpi mutta surkean makuinen....
- Anonyymi
Siis sittemmin Upfield Finland Oy. Joka osti Unileverin margariinin tuotannon ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis sittemmin Upfield Finland Oy. Joka osti Unileverin margariinin tuotannon ...
Kultarypsi-margariini: Ruotsissa (valmistuttaja kansainvälisen jätin tytäryhtiö Unilever Finland) 2012 asti .... Mitään suomalaista siinä ole ollut vuosikymmeniin, jos koskaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898226
- 916352
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586233Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344841- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572922- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512786- 492750