Onneksi ei juuri tehty galluppi luvannut kovin paljon Vihreille. Tämä oli erittäin myönteinen asia. Vihreitä kun nyt juuri äänestävät sellaiset nuoret, jotka eivät ymmärrä esim politiikasta yhtään mitään. He vain äänestävät, vihreitä. Tämä lienne vihreän liikkeen tarkoituskin, kerätä tällätavoin ääniä, nuoria, jotka viisveisaavat edes liikkeen ajatuksesta, kunhan äänestäjä on vain nuori. Sivussa saatetaan mainita jokin ympäristöhömpötys.
Mutta se tulee epäonnistumaan. Kannan siitä osaltani vastuun ja tulen tekemään sen eteen voimakasta työtä täällä Lapissa.
Tämäkin, pitäisi saada nyt totaalisesti loppumaan. Vihreitä äänestämällä, emme saa koskaan mitään aikaiseksi. Niiden äänimäärä ei tule koskaan riittämään enemmistöön, missään päätöksessä. Nyt onkin valitettavaa, että nuoret ovat lähteneet, osa heistä, tähän kelkkaan. Äänestetään, vaikkei tiedetä, mitä äänestetään. Osalla ei edes hajua, mutta pitää vain äänestää vihreitä. Tämäkin ketju tulee pysäyttää. Ja se pysäytetään.
Suomi olisi hukassa, jos kaikki päätettäisiin vihreiden toimesta. Onneksi tuo homo ulkoministeri, ei ole enää kärjessä, eikä edes Suomen Presidenttikilvan kärjessäkään, on syrjäytetty.
Lappi tarvitsee työtä ja tehtaita. Niitä onkin meille tulossa, kaksin kappalein. Kemiin ja Kemijärvenkin, on toteutumassa. Valittaa saatte, mutta valituksista huolimatta, rakentaminen saa alkaa. Samoin tulee käymään myös Sierilä- asiassa. Vesivoimaa tarvitaan, eikä siinä jonkun älykön lehdissä kirjoittelu, tule painamaan kirjaimia enempää. Se tulee Vihreät jokatapauksessa! Se tulee!
Nämät on jo päätetty ministeriöissä. Saatte valittaa, mutta käy samoin, kuin tehdashankkeissa, rakennustyöt aloitetaan siitä huolimatta.
Te Vihreät oletta oikeita työllistymisen ja yhteiskunnan kehityksen jarruja.
Ei teitä oikein usko enään kukaan!
Nuorten penikkojen Vihreä- myönteisyys vaaleissa
Anonyymi
1
57
Vastaukset
- Anonyymi
heh, aika 'raamatullista' tekstiä.. Veit osin sanat suustani, näinhän tuo menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772