Käykö teistä kukaan aktiivisesti salaliittoteoria palstalla kommentoimassa omaa näkemystä eri aloituksiin?
Filosofian värähtelyjä
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vastaan sen verran ettet jää nollille, en käy salaliittospekulanttien
sivuilla, teoreetikot on aivan liian hienolta kalskahtava nimike, saattaisi
olla että salaliittohourailijat osuu joskus paremmin kohdalleen.
Aivoajan täydellistä tuhlaamista, jopa tältä palstalta VOI löytyä ehkä
parempaa, mutta yleensä ei, täällä julistajat ovat valloittaneet tilan
ajattelijoiden sijaan. - Anonyymi
Pidän evoluutioteoriaa oikeana, mutta uskon, että esim. ihmisen luomiseen on vaikuttanut - ei älykkäät suunnittelijat- mutta melko älykkäät suunnittelijat. Jumala se ei ollut mutta ehkä liskoihmiset tai anunnakit. Ja ehkä alkusolu istutettiin maahan tarkoituksella. Mutta se sysää elämänsynnyn vain jonnekin muualle. Voihan se tosin olla ,että itse Logos, joka on ikuinen, loi valmiin alkusolun, josta evoluutio lähti eteenpäin.
No tämä oli tällaista huuhaata ja saatan muuttaa mielipiteitäni.- Anonyymi
No huuhaatahan tuo on. Ei siitä oikein muuta voi todeta.
- Anonyymi
No, ei ole tullut mieleenkään käydä, vaikkakin tiedän sellaisen palstan keskustelupalstojen listalta löytyvän.
"Opinnäytteitä" olette tänne tiedepalstoille tuoneet, niissäkin jo liikaa.
Jos suomi24 olisi olemassa lasten tiedepalsta, niissä kävisin ja saattaisin jopa kirjoittaa kommentinkin. Lapsi keskustelee koska haluaa tietää ja ymmärtää.
Salkkari puolestaan ei halua tietää eikä ymmärtää vaan elää salkkariryhmänsä päähänpinttymässä ja jankkaa päivästä toiseen omaa hourettaan. - Anonyymi
Olen käynyt lukemassa siellä juttuja mutta harvemmin kommentoinut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959