TAAS menin tekemään amatöörin virheen enkä huomannut, että tutun ja turvallisen näköinen geishalevy olikin suolalla pilattu versio. Kuka hiton tampio keksi alkaa lisäämään suklaaseen suolaa??? Jos haluan syödä suolattua suklaata, niin ripottelen suolaa sirottimella päälle! Lisäksi tulee kylmät väreet kun kovat suolapaakut räksähtelee hampaiden välissä enkä ole huomannut mitään positiivista vaikutusta makuun - makea ja suolainen ovat kaksi eri asiaa, joten pidetään ne erillään. Suolan lisääminen on tosin nykyään yritysten ahneuden maksimoinnin aikakaudella hyvin ymmärrettävä asia, koska suola on käytännössä ilmaista ja jokainen suolalla korvattu kallis raaka-ainesuklaagramma tietää isompia osinkoja suklaatehtaan ylensyöneille omistajille!
VIHAAN suolattua suklaata!!!
Anonyymi
1
67
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan sama juttu on sokeri. Sitä lykätään kaikkeen kun se on niin halpaa. Lisäksi suuri osa suomalaisistakin on sitä mieltä että makea on "hyvää".
Oikea suklaa on tummaa johon on lisätty vain vähän muuta tavaraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238