Voisimmeko tehdä herrasmiessopimuksen ettemme toistaisi samoja kirjoituksia, joka keskustelussa esim. 1800 luvulla tapahtuneita moninainti juttuja. Itse asiassa minulla ei ole mitään vastaan ko. kirjoituksia vaan se mitä minulla on vastaan on, että keskustelu venyy jo parissa päivässä erittäin pitkäksi. Ja silloin menee aikaa, kun kelaa keskusteluja. Minulla on ollut jo pitkään linjana, että lopetan keskusteluun osallistumisen, kun se saavuttaa tietyn mitan. Minä olen jo siihen asti ehtinyt sanani sanoja ja eräälle änkyrälle ei riitä mikään ei suuri todisteiden määrä ei kirjoitusten suuri määrä ei mikään, vaikka hän ei voi itse todistaa omia väittämiään kuinkaan,
Myös Suomi24 voisi myös kehittää keskusteluja. Voisi olla, että voisi asetuksiin laittaa luettavaksi vain esim. eilisen ja tämän päivänä ilmestyneet kirjoitukset. Näin ei tarvitse koko keskustelua kelata läpi. Tai vain jonkun nimimerkin kirjoitukset näin tulee näkyviini näin tulee myös rekisteröitymis pakko. Joko sanoo, nyt että oikean puoleista palkkia voi vetää vaikka alas saakka. TOTTA. Mutta ylhäälläkin voi olla tänään tulleita kirjoituksia.
Sääntöjä keskusteluun
50
130
Vastaukset
Sovitaan samalla, ettei raamatun lauseita toistella!
Arto777 kirjoitti:
Uskonnollisessa keskustelussa ei voida sopia tuota.
Valheellinen raamattu on käsitelty, ihmisen luomaksi havaittu ja jopa erittäin huonoksi fiktioksi tuomittu jo ajat sitten.
Jos smithin todellisuudessa tapahtuneesta moninainnista ei saa keskustella, on syytä unohtaa raamatun sadut.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Valheellinen raamattu on käsitelty, ihmisen luomaksi havaittu ja jopa erittäin huonoksi fiktioksi tuomittu jo ajat sitten.
Jos smithin todellisuudessa tapahtuneesta moninainnista ei saa keskustella, on syytä unohtaa raamatun sadut.Raamattu todistaa itse itsensä.
Sinä todistat huuhaata, jota maailma levittelee! Anonyymi kirjoitti:
Raamattu todistaa itse itsensä.
Sinä todistat huuhaata, jota maailma levittelee!Miten Raamattu todistaa itse itsensä?
- Anonyymi
Höpsislöpsis kirjoitti:
Miten Raamattu todistaa itse itsensä?
Sillä tavalla, että tiede on samoilla linjoilla.
Joita ei muuten voi todistaa kuin tieteen avulla paikkansapitäväksi!
Mistä karjapaimenet tiesi tämän kertoa tieteellisen tarkasti!
He saivat tiedon Jumalalta! Anonyymi kirjoitti:
He saivat tiedon Jumalalta!JRR Tolkien kirjoitti Hobbitin, joten Hobbit todistaa Keski-maan olevan olemassa, lohikäärme Smaugista puhumattakaan.
Taikamaailmassa elävän elämän täytyy todellakin olla tyhjää täynnä.Anonyymi kirjoitti:
He saivat tiedon Jumalalta!Tiede ei todellakaan ole samoilla linjoilla Raamatun kanssa!
Sitä paitsi kirjoitit Raamatun todistavan itse itsensä. Sehän on kehäpäätelmä. Sitten muutikin asian, että tiede muka olisi samoilla linjoilla!he-ma kirjoitti:
Jos smithin todellisuudessa tapahtuneesta moninainnista ei saa keskustella, on syytä unohtaa raamatun sadut."Jos smithin todellisuudessa tapahtuneesta moninainnista ei saa keskustella, on syytä unohtaa raamatun sadut."
Raamatussa ei kerrota noista asioista ne ovat mormonien juttuja ja mormonien kirja on satua.Höpsislöpsis kirjoitti:
Miten Raamattu todistaa itse itsensä?
Esim. sillä, että olemme olemassa.
Anonyymi kirjoitti:
He saivat tiedon Jumalalta!Tiede ei todista evoluutiosta vaan kumoaa evoluution.
Kohta tulet saamaan lisää kirjoituksia, että vapise jo valmiiksi.Arto777 kirjoitti:
Ettei sinulla vaan olisi pukamia aivoissa?
Tuotat nimittäin niin paksuja paskapökäleitä, että ilman vammoja ei tuollaisia pysty ulostamaan.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He saivat tiedon Jumalalta!Mitä karjapaimenet kertoivat tieteellisen tarkasti?
- Anonyymi
Arto777 kirjoitti:
Kysymys kuului miten Raamattu todistaa itse itsensä?
Arto777 kirjoitti:
Ei se todista Raamattua millään lailla että olemme olemassa. Päinvastoin kylläkin. Se että Raamattu on olemassa todistaa, että me olemme olemassa. Meikäläisethän sen ovat kirjoittaneet.
Arto777 kirjoitti:
Tiede ei todista evoluutiosta vaan kumoaa evoluution.
Kohta tulet saamaan lisää kirjoituksia, että vapise jo valmiiksi.Min en vapise sinun huuhaakopiointiesi vuoksi. Mene kreationismipalstalle sekoilemaan niiden kanssa!
Tiede ei missään nimessä kumoa evoluutiota.
Sovitaan, että tämä ei ole kreationismipalsta ja että täällä ei kyseenalaisteta oikeaa tiedettä.
Sen sijaan moninainti kuuluu olenNAISENA osana mormonismiin ja se oli yleistä eikä kiellettyä myös VT:n aikaan, joten se aihe kuuluu ilman muuta keskusteluun, vaikka onkin Arton mielestä kiusallinen asia.Luominen on osa uskontoa. Evoluutio ei ole oikea tiede, kun ei yhtään tapahtumaa voida tieteellisesti osoittaa todeksi. Evoluutiot keskustelut ilman todisteita kuuluu muualle. Esim. huuhaa keskusteluun.
Minä kirjoitin, mutta höpölixi ei osaa lukea. "Itse asiassa minulla ei ole mitään vastaan ko. kirjoituksia vaan se mitä minulla on vastaan on, että keskustelu venyy jo parissa päivässä erittäin pitkäksi."
Onko sinun tarkoitus saada jo parissa päivässä keskustelut kilometrien mittaisiksi noilla 1800 luvun jutuilla, mitkä on jo moneen kertaan selvitetty ja keskusteltu? Ja jaksat väittää ja tuoda joka keskusteluun esim. D-vitamiini jutut. Sinä voit kelata vanhat keskustelut ja käydä läpi ja lukea kuinka monta selvää todistetta ja tiede ja lääketiede henkilöiden todistetta minä laitoin siitä että auringosta saadaan D-vitamiinia. Sinulta ei yhtään todistetta väitteiden kumoamiseen. Vastaa rehellisesti KYLLÄ tai EI katsoitko minun antamani linkin prisma ohjelmaan, missä moni tiedemies todisti, että mistä saamme kutakin vitamiina? Mutta ilman yhtään todistetta sinä jaksat väitellä milloin mistäkin asiasta. Onko sinun vain tarkoitus sabotoida tätä mormoni keskustelua? Kun ilman todistettavaa tietoa vain lisäät keskustelujen mittaa.
Mitä mieltä olet jos Suomi24 ottaisi käyttöön millä saataisiin vain tietyllä aikajanalla olevat kirjoitukset esiin??Arto777 kirjoitti:
Luominen on osa uskontoa. Evoluutio ei ole oikea tiede, kun ei yhtään tapahtumaa voida tieteellisesti osoittaa todeksi. Evoluutiot keskustelut ilman todisteita kuuluu muualle. Esim. huuhaa keskusteluun.
Minä kirjoitin, mutta höpölixi ei osaa lukea. "Itse asiassa minulla ei ole mitään vastaan ko. kirjoituksia vaan se mitä minulla on vastaan on, että keskustelu venyy jo parissa päivässä erittäin pitkäksi."
Onko sinun tarkoitus saada jo parissa päivässä keskustelut kilometrien mittaisiksi noilla 1800 luvun jutuilla, mitkä on jo moneen kertaan selvitetty ja keskusteltu? Ja jaksat väittää ja tuoda joka keskusteluun esim. D-vitamiini jutut. Sinä voit kelata vanhat keskustelut ja käydä läpi ja lukea kuinka monta selvää todistetta ja tiede ja lääketiede henkilöiden todistetta minä laitoin siitä että auringosta saadaan D-vitamiinia. Sinulta ei yhtään todistetta väitteiden kumoamiseen. Vastaa rehellisesti KYLLÄ tai EI katsoitko minun antamani linkin prisma ohjelmaan, missä moni tiedemies todisti, että mistä saamme kutakin vitamiina? Mutta ilman yhtään todistetta sinä jaksat väitellä milloin mistäkin asiasta. Onko sinun vain tarkoitus sabotoida tätä mormoni keskustelua? Kun ilman todistettavaa tietoa vain lisäät keskustelujen mittaa.
Mitä mieltä olet jos Suomi24 ottaisi käyttöön millä saataisiin vain tietyllä aikajanalla olevat kirjoitukset esiin??Tämä on MORMONISMIPALSTA. Mene nolaamaan itsesi jollekin toiselle palstalle, esim. kreationismi.
Täällä voidaan keskustella mormonien suhtautumisesta kreatonismiin. Vanhastaan mormonit ovat olleet sen lannalla, mutta monet ovat joutuneet muuttamaan käsitystään. Tämän palstan Olli tietää evoluution olevan tosiasia.
Et ole laittanut YHTÄKÄÄN todistetta, että auringonvalo sisaältäsi D-vitamiinimolekyylejä.
Olli TOISTUVASTI valehtelee, että Smithin oppi on alkuseurakunnan opin mukainen. SIksi huomautan aina, että alkuseurakunnassa ei ollut mm. pikkutyttöjen moninaintia. Luulisi sinun olevan samassa veneessa känssani, mutta toisaalta ymmärrän, että se asia on sinulle kiusallinen, koska moninainti oli yleistä VT:n aikaan eikä sitä UT:ssakaan kielletä.
Sinulla on halu sabotoida tätä mormonimsipalstaa kreationismikopsauksillasi.Arto777 kirjoitti:
Luominen on osa uskontoa. Evoluutio ei ole oikea tiede, kun ei yhtään tapahtumaa voida tieteellisesti osoittaa todeksi. Evoluutiot keskustelut ilman todisteita kuuluu muualle. Esim. huuhaa keskusteluun.
Mitä mieltä olet jos Suomi24 ottaisi käyttöön millä saataisiin vain tietyllä aikajanalla olevat kirjoitukset esiin??Tajuatko Arto edes sitä, jos sanotaan, että porkkanasta saa A-vitamiinia. Kuitenkaan porkkana ei sisällä A-vitamiinia. Sen sijaan se sisältää beetakaroteenia, joka muuttuu ihmisen elimistössä A-vitamiiniksi.
Samalla tavalla D-vitamiinin esiaste muuttuu aurngon UVB-säteilyn avulla ihmisen elimistössä D-vitamiiniksi.
Mikä noinkin yksinkertaisessa asiassa on niin vaikeaa?Höpsislöpsis kirjoitti:
Tämä on MORMONISMIPALSTA. Mene nolaamaan itsesi jollekin toiselle palstalle, esim. kreationismi.
Täällä voidaan keskustella mormonien suhtautumisesta kreatonismiin. Vanhastaan mormonit ovat olleet sen lannalla, mutta monet ovat joutuneet muuttamaan käsitystään. Tämän palstan Olli tietää evoluution olevan tosiasia.
Et ole laittanut YHTÄKÄÄN todistetta, että auringonvalo sisaältäsi D-vitamiinimolekyylejä.
Olli TOISTUVASTI valehtelee, että Smithin oppi on alkuseurakunnan opin mukainen. SIksi huomautan aina, että alkuseurakunnassa ei ollut mm. pikkutyttöjen moninaintia. Luulisi sinun olevan samassa veneessa känssani, mutta toisaalta ymmärrän, että se asia on sinulle kiusallinen, koska moninainti oli yleistä VT:n aikaan eikä sitä UT:ssakaan kielletä.
Sinulla on halu sabotoida tätä mormonimsipalstaa kreationismikopsauksillasi." Mene nolaamaan itsesi jollekin toiselle palstalle, esim. kreationismi."
Mitä on nolaaminen?
"Et ole laittanut YHTÄKÄÄN todistetta, että auringonvalo sisaältäsi D-vitamiinimolekyylejä."
Satoja todisteita laitoin sinulle vaan sinulta ei ole tullut tähän päivään asti yhtään todistetta ettemme saisi auringosta D- vitamiinia.
Käy lukemassa vanhat kirjoitukset, jos osaat lukea.Höpsislöpsis kirjoitti:
Tajuatko Arto edes sitä, jos sanotaan, että porkkanasta saa A-vitamiinia. Kuitenkaan porkkana ei sisällä A-vitamiinia. Sen sijaan se sisältää beetakaroteenia, joka muuttuu ihmisen elimistössä A-vitamiiniksi.
Samalla tavalla D-vitamiinin esiaste muuttuu aurngon UVB-säteilyn avulla ihmisen elimistössä D-vitamiiniksi.
Mikä noinkin yksinkertaisessa asiassa on niin vaikeaa?Sinä olet pihalla kuin lumiukko.
Seuraavaksi sanot ettei C- vitamiinia saada esim. hedelmistä. Ja sitten ettemme saa vitamiini purkin tableteista.Arto777 kirjoitti:
" Mene nolaamaan itsesi jollekin toiselle palstalle, esim. kreationismi."
Mitä on nolaaminen?
"Et ole laittanut YHTÄKÄÄN todistetta, että auringonvalo sisaältäsi D-vitamiinimolekyylejä."
Satoja todisteita laitoin sinulle vaan sinulta ei ole tullut tähän päivään asti yhtään todistetta ettemme saisi auringosta D- vitamiinia.
Käy lukemassa vanhat kirjoitukset, jos osaat lukea.> Mitä on nolaaminen?
Se on sitä mitä jatkuvasti teet istellesi höpinöilläsi.
Montako molekyyliä D-vitamiinia tulee, jos päästämme auringonvaloa litran purkkiin kymmenen sekunnin ajan? Ovatko ne kaupan D-vitamiinit auringonvalosta kerättyjä?
Haluatko todella nolata itsesi noin peristeellisesti hölmöilyilläsi?Arto777 kirjoitti:
Sinä olet pihalla kuin lumiukko.
Seuraavaksi sanot ettei C- vitamiinia saada esim. hedelmistä. Ja sitten ettemme saa vitamiini purkin tableteista.Et siis osannut ottaa kantaa A-vitamiiniin. Hyvä, että C-vitamiini on sinulla hallussa. Tai enhän minä ole varma siitäkään.
- Anonyymi
Sovitaan ettei mormonismipalstalle tulee hörhölahkolaiset höpöttämään omia uskomuksiaan vaan pitäytyy mormonismissa, johon kuuluu mm. moniavioisuus ja kirkon historia 1800-luvulla.
Luthersäätiön naisvastaiset käsitykset pappeudesta sekä tieteenvastaisuus mm. evoluution kohdalla ei ole mormonismipalstalle kuuluva aihe.- Anonyymi
Raamattu ei suosittele naispappeutta, siihen on uskottava ja helppo uskoa, kun tietää millaiset on nykyiset akat!
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu ei suosittele naispappeutta, siihen on uskottava ja helppo uskoa, kun tietää millaiset on nykyiset akat!
Naispappeuden puutteesta ja voimme keskustella MORMONISMIIN liittyen kuten muustakin MORMONIEN sovinismista, ei yleisellä tasolla tällä palstalla.
- Anonyymi
Höpsislöpsis kirjoitti:
Naispappeuden puutteesta ja voimme keskustella MORMONISMIIN liittyen kuten muustakin MORMONIEN sovinismista, ei yleisellä tasolla tällä palstalla.
Naispappeus toi homot ja lesbot kirkkoon!!!!!!!!!!
Anonyymi kirjoitti:
Mormonikirkkoonko? Etkö vieläkään tajua, että tämän palstan aihe on MORMONISMI?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mormonikirkossa ei valitettavasti vielä ole naispappeutta. Vanhoilliset apostolit ja profeetat ovat oman aikansa kasvatuksen ja ideoitten vankeja. Heidät on myös kasvatettu uskomaan että pappeus on miesten rooli ja äitiys naisten. Nuorempi sukupolvi osaa jo kyseenalaistaa tällaista lokerointia. Joku päivä naispappeus on tosi asia myös mormonikirkossa, mutta kyllä siihen vielä kuluu vuosia.
Homoja ja lesboja on mormonikirkossa. Valitettavasti heitä syrjitään kuten muissakin lahkoissa. Tähän olisi syytä tulla parannus. Varmaan tuleekin mutta vasta vuosien kuluttua, kun nykyiset vanhat johtajat ovat poistuneet. - Anonyymi
Höpsislöpsis kirjoitti:
Mormonikirkkoonko? Etkö vieläkään tajua, että tämän palstan aihe on MORMONISMI?
Tulee pv, kun mormonitkin valitsevat papikseen naisen....hitaasti ja varmasti.
Mormonithan on lahkouskovaisia, siellä on kaikki raamatunvastaisuudet mahdollisia Anonyymi kirjoitti:
Tulee pv, kun mormonitkin valitsevat papikseen naisen....hitaasti ja varmasti.
Mormonithan on lahkouskovaisia, siellä on kaikki raamatunvastaisuudet mahdollisiaVarmasti jossain vaiheessa tuleekin naisille pappeus. Onhan se annettu jo "Kainin suvullekin".
Anonyymi kirjoitti:
Mormonikirkossa ei valitettavasti vielä ole naispappeutta. Vanhoilliset apostolit ja profeetat ovat oman aikansa kasvatuksen ja ideoitten vankeja. Heidät on myös kasvatettu uskomaan että pappeus on miesten rooli ja äitiys naisten. Nuorempi sukupolvi osaa jo kyseenalaistaa tällaista lokerointia. Joku päivä naispappeus on tosi asia myös mormonikirkossa, mutta kyllä siihen vielä kuluu vuosia.
Homoja ja lesboja on mormonikirkossa. Valitettavasti heitä syrjitään kuten muissakin lahkoissa. Tähän olisi syytä tulla parannus. Varmaan tuleekin mutta vasta vuosien kuluttua, kun nykyiset vanhat johtajat ovat poistuneet.Ainoa hyvä puoli mormoneilla ettei ole naispappeutta tämän kruunun jalokiven säilyttäköön mormonit.
Arto777 kirjoitti:
Ei meidän seurakuntaan!
Te olettekin takapajula, jossa hmisoikeudet ja tasa-arvo on unohdettu.
Arto777 kirjoitti:
Ainoa hyvä puoli mormoneilla ettei ole naispappeutta tämän kruunun jalokiven säilyttäköön mormonit.
Harmittaako sinua, että mormonit antoivat tummaihoisille pappeuden 1978?
- Anonyymi
Saako keskustella sinun raamattusi profeettojen moninaintijutuista?
Höpö tosiaan kirjoittaa samoja moninaintejaan uudestaan ja uudestaan vaikka apologia on hänelle kerrottu. Hän ei vastaa siihen apologiaan enää sitten, vaan väittää saman moninainnin heti taas keskustelun jälkeen uudestaan ikäänkuin siihen ei olisi ollenkaan vastattu.
Ja kun kertoo kirkon opin, väittää sitä valehteluksi ja että itse tietää opin paremmin, se on moninainti jne.
Siksi on hyvä että hän kirjoittaa taas omalla nimimerkillään niin tietää vastat vain kerran. Ja jos hän ei vastaa apologiaan vaan jatkaa moninainnista jne. niin tietää olla vastaamatta mitään. Sehän on silloin turhaa. Ei hän keskustele, vaan levittää omaa valheuutistaan, propagandaansa totuutena kuin Trump.Mikä apologia on kerrottu? Sinä valehtelet aina, että teilä on sama oppi kuin alkuseurakunnalla. Sinä valehtelet aina, että alkumormonien moninainti oli laillista.
Valheesi eivät todista yhtään mitään yhtään mistään. Siksi aina oikaisen valheesi.
Ei minun kirjoitteuni ihan turhaa ole, koska yhdestä ainaisesta valheestasi olet jo luopunut. Enää et valehtele, että Josephilla ei ollut seksiä muiden kuin Emman kanssa.
MITÄ valhetta minä olen kertonut?Mitä mieltä Olli on, kun tämä höpölixi venyttää joka keskustelun parissa päivässä kilometrien mittaisiksi ? Jatkuvilla toistoilla ja asiaankuulumattomilla jutuilla.
- Anonyymi
Arto777 kirjoitti:
Mitä mieltä Olli on, kun tämä höpölixi venyttää joka keskustelun parissa päivässä kilometrien mittaisiksi ? Jatkuvilla toistoilla ja asiaankuulumattomilla jutuilla.
Sinä itse höpötät evoluution vastaisia juttujasi.
- Anonyymi
Minuakin kiinnostaisi kuulla mitä muka olet vastannut moniavioisuuteen liittyvää joka kumoaisi kritiikin. Kirjoitat hassuja kuten koska Smithin seuraajat ja Smith itse antoi itselleen anteeksi niin se muka kuittaisi kaikki ala-ikäisiin tyttöihin sekä jo naimisissa oleviin naisiin liittyvät ongelmat Smithin naimapuuhissa.
Miksi kirkolla on apologiaa? Eikö teillä ole elävät profeetat jotka voisivat julistaa Herran tahdon? Tarvitsette apologiaa koska profeettanne horisevat mitä sattuvat ja niinpä heidän noloja oppejaan pitää selitellä ja kierrellä ja kaarrella.
Kirkon oppihan oli Youngin aikana että vain moniavioiset miehet pääsevät korotukseen. Myös muut profeetat ja apostolit kuin Young opettivat tuota oppia. Nyt se täytyy kieltää ja selitellä että profeetat puhuivat omiaan. Teillä ei ole mitään elävää modernia ilmoitusta tai sitten Elohim ei osaa päättää mitä mieltä. Arto777 kirjoitti:
Mitä mieltä Olli on, kun tämä höpölixi venyttää joka keskustelun parissa päivässä kilometrien mittaisiksi ? Jatkuvilla toistoilla ja asiaankuulumattomilla jutuilla.
Sinähän laitat mijoonakopiointejasi evoluutiohörhöilyistäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minuakin kiinnostaisi kuulla mitä muka olet vastannut moniavioisuuteen liittyvää joka kumoaisi kritiikin. Kirjoitat hassuja kuten koska Smithin seuraajat ja Smith itse antoi itselleen anteeksi niin se muka kuittaisi kaikki ala-ikäisiin tyttöihin sekä jo naimisissa oleviin naisiin liittyvät ongelmat Smithin naimapuuhissa.
Miksi kirkolla on apologiaa? Eikö teillä ole elävät profeetat jotka voisivat julistaa Herran tahdon? Tarvitsette apologiaa koska profeettanne horisevat mitä sattuvat ja niinpä heidän noloja oppejaan pitää selitellä ja kierrellä ja kaarrella.
Kirkon oppihan oli Youngin aikana että vain moniavioiset miehet pääsevät korotukseen. Myös muut profeetat ja apostolit kuin Young opettivat tuota oppia. Nyt se täytyy kieltää ja selitellä että profeetat puhuivat omiaan. Teillä ei ole mitään elävää modernia ilmoitusta tai sitten Elohim ei osaa päättää mitä mieltä...on.
Onko mustien pappeus- ja temppelikielto virhe? Vastaa tähän. Oliko kyseessä kirous Jumalalta vaiko Smithin, Youngin ja heidän seuraajiensa virhe? Tämä höpölix laittaa joka keskusteluun samat kirjoitukset copy/paste menetelmällä ja saa näin kirjoitukset jo parissa päivässä pitkiksi kuin nälkävuosi. Ehdi siinä sitten etsimään todellisia opillisia kirjoituksia täältä. Joko höpölix on joku 14 vuotias kiukutteleva teinityttö tai mielenhäiriytynyt yksilö tai kiusanhenki Itselläni ei ole höpölixiä mitään vastaan, mutta että kaikkiin keskusteluihin pitää laittaa samat jutut ja tehdä keskustelun seuraamisesta vaikean ja aikaa vievän. Vanhoja jo keskusteltuja aiheita aina höpölixi laittaa. Montako kertaa pitää esim. D- vitamiinista laittaa kirjoitus keskusteluun missä ei edes keskustella D- vitamiinista? Kun ei edes pysty kertomaan kuinka saamme D- vitamiinia ilman aurinkoa.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä itse höpötät evoluution vastaisia juttujasi.
"Sinä itse höpötät evoluution vastaisia juttujasi."
Vain silloin, kun asiasta keskustellaan. Ja tästä asiasta on eri oppi meillä mitä on mormoneilla.Höpsislöpsis kirjoitti:
Sinähän laitat mijoonakopiointejasi evoluutiohörhöilyistäsi.
En laita ja jos laitan ne ovat uusia toisin mitä sinulla on toisintoja tai monintoja.
- Anonyymi
Arto777 kirjoitti:
Tämä höpölix laittaa joka keskusteluun samat kirjoitukset copy/paste menetelmällä ja saa näin kirjoitukset jo parissa päivässä pitkiksi kuin nälkävuosi. Ehdi siinä sitten etsimään todellisia opillisia kirjoituksia täältä. Joko höpölix on joku 14 vuotias kiukutteleva teinityttö tai mielenhäiriytynyt yksilö tai kiusanhenki Itselläni ei ole höpölixiä mitään vastaan, mutta että kaikkiin keskusteluihin pitää laittaa samat jutut ja tehdä keskustelun seuraamisesta vaikean ja aikaa vievän. Vanhoja jo keskusteltuja aiheita aina höpölixi laittaa. Montako kertaa pitää esim. D- vitamiinista laittaa kirjoitus keskusteluun missä ei edes keskustella D- vitamiinista? Kun ei edes pysty kertomaan kuinka saamme D- vitamiinia ilman aurinkoa.
En laita yhtään copy/paste-juttuja. Sen sijaan sinä kopiot jatkuvasti evluutiohörhöilyjä epämääräisistä lähteistä.
TAASKIN toit ITSE tuon D-vitamiinin tähänkin viestiisi, vaikka jokainen täysijärkinen tietää, että auringonvalo on valoa eikä se sisällä mitään D-vitamiinimolekyylejä, jotka muka olisivat syntyneet auringossa, jonka pintakin on 6000 astetta kuuma!
Sinä olet tuonut noita Niagara-, D-vitamiini ym. hölmöilyjäsi tänne. Semmoisissa sinua on hyvä vedättää ja kaikki huomaavat hölmöytesi mikä ei voi olla vaikuttamatta siihen, että miten he suhtautuvat sinuun kaikissa muissakin jutuissasi. Anonyymi kirjoitti:
En laita yhtään copy/paste-juttuja. Sen sijaan sinä kopiot jatkuvasti evluutiohörhöilyjä epämääräisistä lähteistä.
TAASKIN toit ITSE tuon D-vitamiinin tähänkin viestiisi, vaikka jokainen täysijärkinen tietää, että auringonvalo on valoa eikä se sisällä mitään D-vitamiinimolekyylejä, jotka muka olisivat syntyneet auringossa, jonka pintakin on 6000 astetta kuuma!
Sinä olet tuonut noita Niagara-, D-vitamiini ym. hölmöilyjäsi tänne. Semmoisissa sinua on hyvä vedättää ja kaikki huomaavat hölmöytesi mikä ei voi olla vaikuttamatta siihen, että miten he suhtautuvat sinuun kaikissa muissakin jutuissasi.Kas vain. Kirjautuminen ei mennytkään läpi. Tuo oli siis minun kirjoitukseni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065587Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453703Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4542589Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611620- 871366
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321293- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511196