Ravintoloihin olisi tervetullut pieni muutos. Jokainen tarjoilija pitäisi saada kantaa mukanaan pippurisumutetta tai etälamautinta. Ehkä te "asiakkaat" ymmärrätte mitä ajan takaa tällä minun viestilläni?
Ravintoloihin suojausta.
Anonyymi
3
171
Vastaukset
- Anonyymi
Mites katana? Kerrannaisvaikutus varmasti tehokkaampi.
- Anonyymi
Tarjoile hyvää ruokaa mukavan asiallisesti pöytään niin tuskin joudut kohtaamaan huonoa käytöstä, mutta tuo pöytään lähinnä syömäkelvotonta apetta niin mitä odotat.
Huono tarjoilu lähtee jo keittiön tiskiltä ja joka paskaa kehtaa pöytään saakka kantaa saa myös kuulla siitä.
Huonoa ei kannata kantaa saliin saakka. - Anonyymi
Kaksintaistelupistoolit tulisi ottaa takaisin käyttöön ja tarjoilija sekä asiakas voisivat antaa toisilleen palautetta kujalla ravintolan takana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981663- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4341064- 169995
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83710
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661