Naistenpäivä

Anonyymi

Miksi naisilla on oma päivä vaikka naiset ei ole mukavia kilteille miehille. Ja varmaan naiset antaa pillua jännämiehille tänään.

59

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naisista ei ole mitään iloa rumille miehille.

• Naisia ei kiinnosta ei ees rumat pitkät miehet, se on jo nähty, olen jo masentunut yksinäinen mies

• Anonyymi

Ota tuo kuva pois!!!!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Ota tuo kuva pois!!!!!!

En todellakaan ota. Paskanaama.

• Yksin päivästä toiseen kuukaudesta toiseen eikä naisia kiinnosta.

• Olis kiva päästä edes naisenkaa kahvilaa juttelee, mut ei naiset halua tavata, oon aina yksin

• Ei noita naisia oikein ymmärrä, siksi tässä yksin ollaankin.

• allu35

Naiset ei koskaan ota itse yhteyttä ei ainaskaa minuun, en ymmärrä ja tuskin koskaan tulen ymmärtään piste.. olen masentunut

• Ei tarvi tollasta paskaa jauhaa, en ole menos hoitoo, ja kirjotan aina, piste.

• Ei vain ymmärrä naisia mikä niitä vaivaa, piste.

• Anonyymi

Tämä on vihonviimmenen paikka naisen löytämiseen.

• Parempi ku ei kirjota mitää, nyt riitti.

• mitä järkee kirjotella tänne ku ei ketää vastaa.. saatana.

• VITTU SAATANA KUKAA VASTAA IHMISET ON SEKASIN

• Anonyymi

Oksennuspäivä koska allu pilaasi tämänkin päivän.

• Pillua ei saa ku maksamalla siihen se mennyt

• Nuorempana sai seksiä.

• Ei pääse edes nukkumaan naisen viereen ku ei kelpaa.

• Jos sais nyt perus tavis 30 v naista vaikka vlopuksi kylää. Vois rauhottua.

• Anonyymi

Ota joku 50 vuotias ..

• Anonyymi kirjoitti:

Ota joku 50 vuotias ..

Ei kiinnosta. Oon 36

• Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

Ei kiinnosta. Oon 36

Niin sen ikäisillä vaan olis aikaa pitää hauskaa. Lapset saatu jo maailmalle. Eikä kaikille niin tarkkaa millainen oot.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin sen ikäisillä vaan olis aikaa pitää hauskaa. Lapset saatu jo maailmalle. Eikä kaikille niin tarkkaa millainen oot.

Ei kiinnosta etkö tajua.

• Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

Ei kiinnosta etkö tajua.

Tajuan kyllä. Sun ikäiset naiset hoitaa lapsiaan ja on miestensä kanssa. Harva on vapailla markkinoilla. Erotkin tulee useimmilla yli nelikymppisenä. Ne jotka on vapaana haluaa potentiaalisen isäkandinaatin jota sinä et kirjoitustesi perusteella ole. Tyydy siis olemaan yksin ja älä valita, kun kyse on siitä ettei sinulle kelpaa se mitä voisit saada.

• Anonyymi kirjoitti:

Tajuan kyllä. Sun ikäiset naiset hoitaa lapsiaan ja on miestensä kanssa. Harva on vapailla markkinoilla. Erotkin tulee useimmilla yli nelikymppisenä. Ne jotka on vapaana haluaa potentiaalisen isäkandinaatin jota sinä et kirjoitustesi perusteella ole. Tyydy siis olemaan yksin ja älä valita, kun kyse on siitä ettei sinulle kelpaa se mitä voisit saada.

Niin vittu oonkin. Mulla on sentää työpaikka ja ruma en ole...

• allu35 kirjoitti:

Niin vittu oonkin. Mulla on sentää työpaikka ja ruma en ole...

Ei voo mitää. Ei oo naista mut oon menny parempaa suuntaa.. en halua mitää lapsia.. tommosta paskaa en kuuntele.

• allu35 kirjoitti:

Ei voo mitää. Ei oo naista mut oon menny parempaa suuntaa.. en halua mitää lapsia.. tommosta paskaa en kuuntele.

Ollaan sitte vittu aina yksin
        Mussahan nii vitusti vikaa.. painukaa vittuun kaikki.

• Anonyymi kirjoitti:

Sä et tajua mitää. Mun ex jätti mut. En olis muuten vittu sinkku.

• allu35 kirjoitti:

Emmä tollasta paskaa kuuntele.. kiitos ja hei. Elän ikisinkkuna.

• allu35 kirjoitti:

Emmä tollasta paskaa kuuntele.. kiitos ja hei. Elän ikisinkkuna.

Joo toivoton tapaus. Joopa joo. Oot liia vanha 36 v mitä vittua.ihmiset vanhenee

• allu35 kirjoitti:

Joo toivoton tapaus. Joopa joo. Oot liia vanha 36 v mitä vittua.ihmiset vanhenee

Todella paskaa.. tuu sanoo päin naamaa?

• Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

Niin sä et halua, mutta monet sun ikäiset naiset haluaa.

• Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

Voi on saman kohtalon kokenut lukuisat miehet eikä ne täällä valita. Ne on yksin tai ottaa sen minkä saa.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin sä et halua, mutta monet sun ikäiset naiset haluaa.

Niin varmasti haluaa,, mutta ihan sama, oon muutenki aina vittu yksin

• Anonyymi kirjoitti:

Voi on saman kohtalon kokenut lukuisat miehet eikä ne täällä valita. Ne on yksin tai ottaa sen minkä saa.

Minä en rupee olee yksin, muuten pimahdan täysin jos oon koko elämäni yksin tai käyn huorissa

• Anonyymi kirjoitti:

Mä oonkin erilainen kun muut miehet ja valitan

• Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

Se sun exhän oli normaaliälyinen nainen. Hän lähti, kun ei jaksanut itseään tyhmempää miestä. Sun oman tasoinen jaksaisi, mutta sellainen ei sulle kelpaa, vaan hypergamisesti vaadit itseäsi parempaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Se sun exhän oli normaaliälyinen nainen. Hän lähti, kun ei jaksanut itseään tyhmempää miestä. Sun oman tasoinen jaksaisi, mutta sellainen ei sulle kelpaa, vaan hypergamisesti vaadit itseäsi parempaa.

Ei ollut siitä kiinni. Ei vaa natsannu..olin sillom työtön ja hän halusi et mulla ois vakityö

• Anonyymi kirjoitti:

Hän oli itse vaikea nainen.. me ei sovittu vain yhteen.

• Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

Hän oli itse vaikea nainen.. me ei sovittu vain yhteen.

"Hän oli itse vaikea nainen.. me ei sovittu vain yhteen."

Jos hän päätti jättää sinut niin ei sen vuoksi tarvi olla vaikea. Itse edempänä mainitsit että hän jätti sinut koska huomasi että olet vajaa. Se on ihan pätevä syy ja vika oli sinussa. Alkoi pelätä kuten muutkin naiset.

Minä oikeasti ihmettelen sitä miten muka olet ikinä ketään saanut lähtemään mukaasi? Oletko maksanut heille ja olet siksi velkaantunut?

• Anonyymi

Huorat on kyltymättömiä, vaativat jatkuvaa lahjomista. Niillä on kovaa valuuttaa itsellään ja silmissä rahanhimoinen kiilto.

• Anonyymi

On tuollainenkin hieman typerää sinänsä noniin kun pitää väitellä asioista nuorten naistenkin kanssa asioista, joilla ei oikeasti ole mitään merkistystä sinänsä jne...

noh niinpä niin...

• Anonyymi

Kun ihnoan huumausaineita, niin ja pelkään, niin hammaslääkärit sitten tuo asiakas on nukutettava kokonaan operaatioiden ajaksi...

• Anonyymi

Tuollainen on aika hauskqa sinänsä kun jotkut sairaanhoitajat sanoivat että sinut nukutetaan nyt tulee leikkaus, eli että: joo laske alaspäin numeroita, ja sitten tipahdin, enkä tiennyt mitään oikeasti heräsin sitte ja sairaanhoitaja-tytöt herättämässä jotenkin, olin kokonaan nukutuksessa noin vuorokauden LD

• kai mä oon jo mielisairas hullu,,

• Ihan sama oon tälläinen jos ei kelpaa.. ei mullekkaa kelpaa kuka vain nainen

• Anonyymi

Oli hassu juttu, jouduin sairaalaan ja sitten nukuttiva kun oli joku leikkausoperatia, sitten heräsin, niin joku sairahoitaja-tyttönen taputteli jostain heräämöstä että: olet ollut nukutuksessa leikkauksen ajan eli nyt heräilet...

• Anonyymi

Käykö sulla kateeks? Itseäs voit muuttaa ja omaa asennettas maailmaan et toista.

• Anonyymi

Naiset ei halua mitää vali vali miestä. Minä en ole komea , en ole rikas, en ole pitkä mutta minulla on tyttöystävä ollut vuosia. Minulla ollut 2 tyttöystävävää ollut viimeisen 20 vuoden aikana ja puol vupotta sinkkuna olen ollut viimeisen 20 vuoden aikana. Nii että lopeta se vali vali virsi ei kukaan viitsi kuunnella sinua. Kadulla näkee jos jonkinlaisia miehiä naisten kanssa eikä ne ole mitään komeita mutta eivät varmaan valita mistään.

• Anonyymi

No höh..

Ei anna.

Kun leski jo 8n niin suapi kyllä yrittee....

• Anonyymi

Kerrassaan hieman huvittavat, naamavoiteet joita laitetaan kasvoihin, jotain niin nivean juttuja, kosteuttavavat miestenkin kasvoja sitten... vähän hassua mutta noniiin..

• Anonyymi

Miehille on sentään tarjolla "steake and blowjob" päivä. Tietty meitä nykyisiä sinkkuja se ei kauheasti lohduta. Mutta olihan se kiva aviossa kun vaimo muisti muinoin aina.

• En tiedä miksi en kelpaa kellekkään enään

• Anonyymi

Kyllähän sä joillekin kelpaisit, mutta kun ne joille sinä kelpaisit, eivät kelpaa sulle.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän sä joillekin kelpaisit, mutta kun ne joille sinä kelpaisit, eivät kelpaa sulle.

Kyllä kelpaisi. Pyöreä lihava tavis masentunut nainen.

• Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

Kyllä kelpaisi. Pyöreä lihava tavis masentunut nainen.

Mutta kun sinä et ole tavis vaan kehitys- ja käytöshäiriöinen. Pitää ymmärtää se ettei voi saada parempaa kuin mitä itse on.

• Anonyymi
    • Anonyymi

huvittavan hauska peli kyllä tuo governor of poker 2, pelikoneessakin on pikkversio tuostaq pääsee seikkailemaankin :D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5544
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      53
      1615
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      17
      1080
    4. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      68
      972
    5. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      967
    6. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      894
    7. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      888
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      56
      872
    9. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      838
    10. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      107
      822
    Aihe