Levi Marketissa huono asiakaskokemus

Anonyymi

Levi Marketissa oli tänään todella kiukkuista ja epäkohteliasta henkilökuntaa. En kokenut itseäni tervetulleeksi kauppaan vaikka olin varustautunut ohjeiden mukaisesti kasvomaskilla. Onneksi Levilläkin on vaihtoehtoja ja siirryinkin S-markettiin. Erinomaisella palvelulla on helppo erottautua kilpailijoista.

23

1007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et silti esittänyt haisevaa vastalausetta, kaltoinkohtelusta?
      Mielikuvitusta käyttämällä voi auttaa itseään tämänlinkaltaisissa asioissa.

      • Anonyymi

        Aivan oikein, autoin itseäni poistumalla naapuri kauppaan.


      • Anonyymi

        Olis pitäny soittaa toiset pieruketjulaiset paikalle.


    • Anonyymi

      varmaan turisti

      • Anonyymi

        Todennäköisesti ja niitähän Leville halutaankin. Ilman turisteja täällä ei olisi sitäkään mitä täällä nyt on. Olkaa ystävällisiä kaikille, myös turisteille. Minä en ole turisti, jos kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti ja niitähän Leville halutaankin. Ilman turisteja täällä ei olisi sitäkään mitä täällä nyt on. Olkaa ystävällisiä kaikille, myös turisteille. Minä en ole turisti, jos kiinnostaa.

        Ketään ei kiinnosta tälläkään kertaan sinun kokemukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei kiinnosta tälläkään kertaan sinun kokemukset.

        Koronaa muutama vuosi niin ei tarvii kauppoja laisinkaan.


    • Anonyymi

      Etelän nirppanokat taas itkevät.ei ihme jos teihin etelän koronakuskeihin aletaan kyllästymään.teidän ansiostanne koronatartunnat nousevat Lapissa.kiittääkö pitäisi.

      • Anonyymi

        Tämä on tyypillistä keskustelupalstoilla, tälläkään kommentilla ei ole mitään tekemistä alkuperäisen viestin kanssa. Huono asiakaskokemukseni ei liity mitenkään etelä-suomalaisiin tai koronaan. En usko ollenkaan, että kiukkuinen ilmapiiri olisi ollut minun syytäni, asiakkaan, joka tuli hakemaan päivittäistarvikkeita. Mainitsin kasvomaskin siksi, että pidän sitä erittäin tärkeänä asiana terveyden kannalta. En myöskään ole etelä-suomesta vaan vielä pikkuisen pohjoisempaa saapunut talvilomalainen. Kirjoittajan täytyy ymmärtää, että koronasta syyllistäminen ei johda mihinkään, sillä jokainen joka on sairastunut on myös itse altistanut itsensä tartunnalle. Sama pätee kaikkiin tartuntatauteihin. Harva klamydian saanut syyllistää kumppania, kyllä se on oma vika, kun ei suojautunut. Klamydiakin voi olla oireeton.


      • Anonyymi

        Täytyyhän siellä välillä käydä katsomassa mihin se muoden maksama valtionosuus (köyhäinapu) 23500000-, vuodessa on mennyt, eli näkyykö uutta inftaa tai ylipäätänsä mitää kehitystä siellä korpikylässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyyhän siellä välillä käydä katsomassa mihin se muoden maksama valtionosuus (köyhäinapu) 23500000-, vuodessa on mennyt, eli näkyykö uutta inftaa tai ylipäätänsä mitää kehitystä siellä korpikylässä.

        Pysy vaan siellä etelän koronapesässä.sinua ei kukaan täällä kaipaile


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on tyypillistä keskustelupalstoilla, tälläkään kommentilla ei ole mitään tekemistä alkuperäisen viestin kanssa. Huono asiakaskokemukseni ei liity mitenkään etelä-suomalaisiin tai koronaan. En usko ollenkaan, että kiukkuinen ilmapiiri olisi ollut minun syytäni, asiakkaan, joka tuli hakemaan päivittäistarvikkeita. Mainitsin kasvomaskin siksi, että pidän sitä erittäin tärkeänä asiana terveyden kannalta. En myöskään ole etelä-suomesta vaan vielä pikkuisen pohjoisempaa saapunut talvilomalainen. Kirjoittajan täytyy ymmärtää, että koronasta syyllistäminen ei johda mihinkään, sillä jokainen joka on sairastunut on myös itse altistanut itsensä tartunnalle. Sama pätee kaikkiin tartuntatauteihin. Harva klamydian saanut syyllistää kumppania, kyllä se on oma vika, kun ei suojautunut. Klamydiakin voi olla oireeton.

        Levin koronatartunnoista ainakin ylipuolet etelän lomalaisten tuliaisia.ehkä tämä heijastuu ihmisten asenteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Levin koronatartunnoista ainakin ylipuolet etelän lomalaisten tuliaisia.ehkä tämä heijastuu ihmisten asenteisiin.

        Onneksi korona ei vaikuta kaikkien ihmisten asenteisiin, valtaosa asiakaskokemuksistani ovat olleet ystävällisiä ja yhteinen puheenaihe on kaikilla tiedossa, korona. Haluan uskoa, että Levi Marketissa kokemani huono asiakaskokemus oli poikkeus Levin palveluissa. S-marketissa minut toivotettiin tervetulleeksi pirteän huomenen kera. Kaikista ei ole asiakastyöhön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi korona ei vaikuta kaikkien ihmisten asenteisiin, valtaosa asiakaskokemuksistani ovat olleet ystävällisiä ja yhteinen puheenaihe on kaikilla tiedossa, korona. Haluan uskoa, että Levi Marketissa kokemani huono asiakaskokemus oli poikkeus Levin palveluissa. S-marketissa minut toivotettiin tervetulleeksi pirteän huomenen kera. Kaikista ei ole asiakastyöhön.

        Olisi ollut parempi ettei etelän välinpitämättömät ihmiset olisi tänä talvena tulleet Lappiin.niitä ei kukaan tavallinen ihminen haikaile tänne.koronatartunnat vaan lisääntyvät Lapissakin.olisivat pysyneet etelässä ja levittäneet tautiaan siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi ollut parempi ettei etelän välinpitämättömät ihmiset olisi tänä talvena tulleet Lappiin.niitä ei kukaan tavallinen ihminen haikaile tänne.koronatartunnat vaan lisääntyvät Lapissakin.olisivat pysyneet etelässä ja levittäneet tautiaan siellä.

        Kyllä on lapsellinen ajatusmaailma. Jostain se on sinne etelä-suomeenkin tullut ja siellä ei osoiteta sormella mitään tiettyä ilmansuuntaan. Jos jokainen noudattaa annettuja ohjeita, niin tartunnat vähenisivät varmasti. Jos Levin matkailu ei aidosti kaipaa asiakkaita, siellä olisi hissit kiinni ja ladut ajamatta. Kohta tavallinen ihminen on tyytyväinen, kun tunturi hiljenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on lapsellinen ajatusmaailma. Jostain se on sinne etelä-suomeenkin tullut ja siellä ei osoiteta sormella mitään tiettyä ilmansuuntaan. Jos jokainen noudattaa annettuja ohjeita, niin tartunnat vähenisivät varmasti. Jos Levin matkailu ei aidosti kaipaa asiakkaita, siellä olisi hissit kiinni ja ladut ajamatta. Kohta tavallinen ihminen on tyytyväinen, kun tunturi hiljenee.

        Niinpä niin.kun pääkaupunkiseudulla on paljon näitä välinpitämättömiä ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin.kun pääkaupunkiseudulla on paljon näitä välinpitämättömiä ihmisiä.

        Kiitos mielipiteestä, pidetään tämä keskustelu käynnissä. Levi-Market saa ilmaista mainosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos mielipiteestä, pidetään tämä keskustelu käynnissä. Levi-Market saa ilmaista mainosta!

        Hyvä kello kauas kuuluu,huono kello kauemmas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Levin koronatartunnoista ainakin ylipuolet etelän lomalaisten tuliaisia.ehkä tämä heijastuu ihmisten asenteisiin.

        Ketä kiinnosta mitä mieltä joku kyläläinen on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on tyypillistä keskustelupalstoilla, tälläkään kommentilla ei ole mitään tekemistä alkuperäisen viestin kanssa. Huono asiakaskokemukseni ei liity mitenkään etelä-suomalaisiin tai koronaan. En usko ollenkaan, että kiukkuinen ilmapiiri olisi ollut minun syytäni, asiakkaan, joka tuli hakemaan päivittäistarvikkeita. Mainitsin kasvomaskin siksi, että pidän sitä erittäin tärkeänä asiana terveyden kannalta. En myöskään ole etelä-suomesta vaan vielä pikkuisen pohjoisempaa saapunut talvilomalainen. Kirjoittajan täytyy ymmärtää, että koronasta syyllistäminen ei johda mihinkään, sillä jokainen joka on sairastunut on myös itse altistanut itsensä tartunnalle. Sama pätee kaikkiin tartuntatauteihin. Harva klamydian saanut syyllistää kumppania, kyllä se on oma vika, kun ei suojautunut. Klamydiakin voi olla oireeton.

        Leville talvilomalle.. voi järjen köyhyyttä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miten se ilmeni, eikö tervehditty, eikö vastattu kysymyksiin, katsottiikko pahalla silmällä, eikö noteerattu mitenkään???
      Olivatko kaikki yhtä epäkohteliaita? Oliko muita asiakkaita? Mistä kumpusi tunne että olet epätervetullut?
      En tiedä oletko mies , nainen mutta sen tiedän että joillakin miespuolisilla turisteilla on tapana vongata jopa kassalla olevaa naispuolista henkilöä.
      Suoraa ehdotteluakin on ollut.
      Ties mitä on tapahtunut henkilökunnalle ja se näkyy käyttäytymisessa sillä ihmisiä kaikki ollaan eikä mitään robotteja ja toisaalta niin metsä vastaa kun huudetaan.
      Joskus itsestänikin tuntuu Kittilän ässä marketissa että olen liikaa mutta ostan ostokseni ja menen pois.
      Kassalla joku kassaneiti ärjäsi minulle ettei saa panna ostoksia hihnalle ennenkuin edellinen asiakas on poistunut, sanoin vaan että älä liikuta hihnaa ja sillä siisti.

      • Anonyymi

        Turistihan se taas on ollut asialla


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      123
      1885
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      194
      1500
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1198
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      45
      1192
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      92
      1071
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      995
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      910
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      856
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      817
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      771
    Aihe