Miksi en pääse Facebookkiin?

Anonyymi

Minulla näkyy itselleni ruudussa sähköpostiosoitteeni ja salasanani, mutta klikkaamalla sisään ei vaan pääse. Tuo sitten esille ruudun ja tekstin , sähköpostiosoite tai puhelinnumero. Vaikka ne minulle näkyvät, niin laitoin sähköpostiosoitteen, joka siis sama mikä mulle jo näkyy salasanan kanssa, mutta ei päästä, vaan tulee jatka. Kun klikkaan jatka, niin ilmottaa vaihda salasana ja koodi on sähköpostissa. Mitä siis teen?

10

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

jatkan vielä,..olen aina tähän asti päässyt ilman mitään koodeja. Ja puh. numeroani en ole antanut facebookille, muistaakseni. salasanani on vahva yli 60 merkkiä.

• Mitä jos katsoisit sen koodin sähköpostista ja vaihtaisit salasanan?

• Anonyymi

Et osaa käyttää..

• Anonyymi

No siksihän minä kysynkin täältä, koska en tiedä. En osaa hyvin käyttää nettiä, koska tulee jotain tällasta, joka pitää sit kysyä niiltä, joilla on tietoa ja osaavat.

• Anonyymi

Mistä tämä tällainen ongelma johtuu ettei pääse ilman koodia, vaikka aiemmin on aina päässyt? T aloittaja

• Anonyymi

Tyhjennä ensin selaimestasi facebookkia koskevat evästeet, sammuta sitten vielä selain ja käynnistä se uudelleen. Jokohan poikittain oleva bitti on poissa.

• Anonyymi

Nehän voi vaatia vaihtamaan salaasanaa vaikka vuotojen takia. Kopioit saan sähköpostista sen salasanan, ei kai siinä mitään vaikea pitäisi olla, myöhemmin voi vaihtaa uuteen. Eri asia onko se aito vai huijaussähköposti, nythän on sähköpostit ja muut tiedot vuodettu nettiin.

• Anonyymi

No se koodi on vaan lisävarmistus ettei sitä salasanaa voisi vaihtaa muut kuin sinä itse. Hirmuinen ongelma.

• Anonyymi

Sun naamakirjasi on varastettu, hahaa!

• Anonyymi

Tosi paljon tapahtuu julkkiksillekin tai juuri niille joilla paljon seuraajia, enemmän instassa, mutta sekin on facebookin pilaama nykyään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4573
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3155
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2853
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      56
      2758
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2370
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2165
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      15
      1579
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1564
    9. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1494
    10. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      1484
    Aihe