Minulla näkyy itselleni ruudussa sähköpostiosoitteeni ja salasanani, mutta klikkaamalla sisään ei vaan pääse. Tuo sitten esille ruudun ja tekstin , sähköpostiosoite tai puhelinnumero. Vaikka ne minulle näkyvät, niin laitoin sähköpostiosoitteen, joka siis sama mikä mulle jo näkyy salasanan kanssa, mutta ei päästä, vaan tulee jatka. Kun klikkaan jatka, niin ilmottaa vaihda salasana ja koodi on sähköpostissa. Mitä siis teen?
Miksi en pääse Facebookkiin?
10
200
Vastaukset
- Anonyymi
jatkan vielä,..olen aina tähän asti päässyt ilman mitään koodeja. Ja puh. numeroani en ole antanut facebookille, muistaakseni. salasanani on vahva yli 60 merkkiä.
Mitä jos katsoisit sen koodin sähköpostista ja vaihtaisit salasanan?
- Anonyymi
Et osaa käyttää..
- Anonyymi
No siksihän minä kysynkin täältä, koska en tiedä. En osaa hyvin käyttää nettiä, koska tulee jotain tällasta, joka pitää sit kysyä niiltä, joilla on tietoa ja osaavat.
- Anonyymi
Mistä tämä tällainen ongelma johtuu ettei pääse ilman koodia, vaikka aiemmin on aina päässyt? T aloittaja
- Anonyymi
Tyhjennä ensin selaimestasi facebookkia koskevat evästeet, sammuta sitten vielä selain ja käynnistä se uudelleen. Jokohan poikittain oleva bitti on poissa.
- Anonyymi
Nehän voi vaatia vaihtamaan salaasanaa vaikka vuotojen takia. Kopioit saan sähköpostista sen salasanan, ei kai siinä mitään vaikea pitäisi olla, myöhemmin voi vaihtaa uuteen. Eri asia onko se aito vai huijaussähköposti, nythän on sähköpostit ja muut tiedot vuodettu nettiin.
- Anonyymi
No se koodi on vaan lisävarmistus ettei sitä salasanaa voisi vaihtaa muut kuin sinä itse. Hirmuinen ongelma.
- Anonyymi
Sun naamakirjasi on varastettu, hahaa!
- Anonyymi
Tosi paljon tapahtuu julkkiksillekin tai juuri niille joilla paljon seuraajia, enemmän instassa, mutta sekin on facebookin pilaama nykyään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354573- 553155
- 302853
- 562758
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151579
- 171564
- 161494
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….71484