Kuka palstalainen

Anonyymi

On parasta mitä sinulle on tapahtunut?

-flowersreally-

105

612

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kypsä nainen wuppis.

      T. allu

    • Anonyymi

      Kumpulainen. :)

      -Jazuli

    • Oiskohan lasteni isä, ilman hänt ei olis lapsiakaan. Joten käy järkeen.

      • Anonyymi

        Entä Kumpu-Topi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä Kumpu-Topi?

        En tunne, kun ulkonäöltä.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        En tunne, kun ulkonäöltä.

        Ruma atm?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ruma atm?

        Topi vai? Ei se mun mielestä ruma ole, itseasiassa varsin komea mies olento. Mutta ne on kaikki sen perheen penskat geeniperimältään hyvännäköisiä enempikin, kun rumia. Mitä nyt rumalla sitten meinaakin?

        En kyllä sanoisi atm:sikään.


      • J-a-n:"Oiskohan lasteni isä, ilman hänt ei olis lapsiakaan. Joten käy järkeen."

        Mitä sinulle ja niille lapsille kuuluu sekä lastesi isälle?

        Sinä palasit palstalle. SheHe poistit, mutta palasit Jan'ina?

        Mitä kuuluu? Minä kyllästyin palstaan, kun sinä lähdit pois. Vaihdoin sen englanninkielisen FAITH.HOPE.LOVE nimimerkin suomenkieliseen. En meinannut kirjoitella paljoakaan täällä sinkut-palstalla, mutta ehkä sinun paluusi myötä viihdyn täällä enemmän.

        Tänään tulin taas Joensuusta "Lappeenrantaan" Faijan luokse. Sillä on huomenna lääkärissä käynti ajokortin takaisin hankinnan merkeissä. Toivottavasti onnistuu.


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        J-a-n:"Oiskohan lasteni isä, ilman hänt ei olis lapsiakaan. Joten käy järkeen."

        Mitä sinulle ja niille lapsille kuuluu sekä lastesi isälle?

        Sinä palasit palstalle. SheHe poistit, mutta palasit Jan'ina?

        Mitä kuuluu? Minä kyllästyin palstaan, kun sinä lähdit pois. Vaihdoin sen englanninkielisen FAITH.HOPE.LOVE nimimerkin suomenkieliseen. En meinannut kirjoitella paljoakaan täällä sinkut-palstalla, mutta ehkä sinun paluusi myötä viihdyn täällä enemmän.

        Tänään tulin taas Joensuusta "Lappeenrantaan" Faijan luokse. Sillä on huomenna lääkärissä käynti ajokortin takaisin hankinnan merkeissä. Toivottavasti onnistuu.

        Flunssaa podettu perheessä. Eipä uutta. :)

        Joo, tykkään käyttää tätä omaksi kutsumanimekseni identifioitunutta nimeä nimimerkkinäkin.

        Jaa-a kastsotaan nyt kauanko täällä notkun, alkaa pian pihallakin viihtyä lumien sulettua. Muksujen kanssa on tehty suunnitelia miten kesää vietetään yhdessä. Pyöräilyä, uimista niiden taitojen vahvistamista. Toivotaan vaan, että sää suosii meidän suunnitelmia. :)

        Ja mäkin käyn kokeilemassa jotain uutta ominpäin. Vähän sitä omaa aikaa puhunut itselleni, jolloin saan mennä yksinäni tai kaverin kanssa. etten ole aina kodissa tai perheessä kiinni niin tiukasti. Tekee varmasti mulle hyvää olla välillä ihan vaan itellenikin olemassa. :)

        Hyvää viikonlppua.


      • J-a-n kirjoitti:

        Flunssaa podettu perheessä. Eipä uutta. :)

        Joo, tykkään käyttää tätä omaksi kutsumanimekseni identifioitunutta nimeä nimimerkkinäkin.

        Jaa-a kastsotaan nyt kauanko täällä notkun, alkaa pian pihallakin viihtyä lumien sulettua. Muksujen kanssa on tehty suunnitelia miten kesää vietetään yhdessä. Pyöräilyä, uimista niiden taitojen vahvistamista. Toivotaan vaan, että sää suosii meidän suunnitelmia. :)

        Ja mäkin käyn kokeilemassa jotain uutta ominpäin. Vähän sitä omaa aikaa puhunut itselleni, jolloin saan mennä yksinäni tai kaverin kanssa. etten ole aina kodissa tai perheessä kiinni niin tiukasti. Tekee varmasti mulle hyvää olla välillä ihan vaan itellenikin olemassa. :)

        Hyvää viikonlppua.

        J-a-n: "Jaa-a kastsotaan nyt kauanko täällä notkun, alkaa pian pihallakin viihtyä lumien sulettua. Muksujen kanssa on tehty suunnitelia miten kesää vietetään yhdessä. Pyöräilyä, uimista niiden taitojen vahvistamista. Toivotaan vaan, että sää suosii meidän suunnitelmia. :)"

        Kivoja suunnitelmia Teillä. Itse meinaan viettää kesä melko paljon "Lappeenrannassa" leikaten esimerkiksi ruohoa. Kavereitakin on tulossa sinne käymään näillä näkyvin.

        Samoiten hyvät viikonloput sinne! :)


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Flunssaa podettu perheessä. Eipä uutta. :)

        Joo, tykkään käyttää tätä omaksi kutsumanimekseni identifioitunutta nimeä nimimerkkinäkin.

        Jaa-a kastsotaan nyt kauanko täällä notkun, alkaa pian pihallakin viihtyä lumien sulettua. Muksujen kanssa on tehty suunnitelia miten kesää vietetään yhdessä. Pyöräilyä, uimista niiden taitojen vahvistamista. Toivotaan vaan, että sää suosii meidän suunnitelmia. :)

        Ja mäkin käyn kokeilemassa jotain uutta ominpäin. Vähän sitä omaa aikaa puhunut itselleni, jolloin saan mennä yksinäni tai kaverin kanssa. etten ole aina kodissa tai perheessä kiinni niin tiukasti. Tekee varmasti mulle hyvää olla välillä ihan vaan itellenikin olemassa. :)

        Hyvää viikonlppua.

        "Ja mäkin käyn kokeilemassa jotain uutta ominpäin. Vähän sitä omaa aikaa puhunut itselleni, jolloin saan mennä yksinäni tai kaverin kanssa. "

        Aiot mennä metsästämään. Naismetsälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ja mäkin käyn kokeilemassa jotain uutta ominpäin. Vähän sitä omaa aikaa puhunut itselleni, jolloin saan mennä yksinäni tai kaverin kanssa. "

        Aiot mennä metsästämään. Naismetsälle.

        Älä nyt noin keljuja epäile. Ajattelin kysyä yhtä naispuolista kaveria mukaan suppailemaan. Jos hän sinkku- ja työkiireiltään ehtii.

        Voitais vaikka käydä välillä yhdessä ulkona muutenkin, syömässäkin vaikka ja mikäli nyt koronan pelossa mitään tapahtumia järjestetään meilläpäin. Vähän vaihtelua elämään.


    • Hihiih, en kerro. Arvatkaa <3 🤭

      • Anonyymi

        Jaa’a peris, olisko kyseessä DarkFear?


      • Anonyymi

        Varmasti Liljalaakson Timppa joka on periksen mielikuvitusystävistä kaikkein miehekkäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti Liljalaakson Timppa joka on periksen mielikuvitusystävistä kaikkein miehekkäin

        Näin varmaan on. Tuskin ainakaan laajasalon eno-hahmo ”bicky”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa’a peris, olisko kyseessä DarkFear?

        Tuskin kukaan on jäänyt kaipaamaan sitä Lahden "turripiireissä" viihtyvää kuulapäätä


    • Anonyymi

      Kyllähän se on tietty tämä puun sorvarientisöijä ja venäläisen puuman kattelija. Me ollaan niin kimpassa joka päivä että.

      • Anonyymi

        Laitan tähän myös pusipusit.


    • Anonyymi

      Rapolan kunkku teris of c00z 🤣

    • Anonyymi

      Teemu Mörkö. Petteri Löppönen. Heidi Haudankaivaja.

    • Anonyymi

      Maailma on kaunis ja hyvää elää sille :D

    • Anonyymi

      Allu

    • Jaa.. vaikea valita kaikista niin hyvistä vaihtoehdoista, mutta nykyisessä tilanteessani on yksi ylitse muiden...

      • Anonyymi

        Allu?

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Allu?

        xLiner

        Luonnollisesti.. Alluhan on uroo ylitse muiden..
        Ei ole Allun voittanutta.
        Kaikki palstanaiset - eli naisoletetut, pitävät oikeasti Allua tavoiteltavana poikamiehenä, joten miksipä en minäkin..
        Hmm.. mitenkäs se meni.. pitkä, ei oo ruma ja käy töissä.
        Eikä haittaa että kokoeroa meillä on puoli
        metriä...
        Onpahan mitä rakastaa..
        Parasta Allussa on se monitahoinen ulosanti johon olemme kaikki päässeet tutustumaan palstalla.
        Syväluotaava keskustelija humoristisella pilkkeellä silmäkulmassa.
        Ja unohtamatta hänen viiltävän terävää älyään
        - suoranaista nokkeluutta.
        Joo, Alluhan se..
        .. mistäs arvasitkin?


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Luonnollisesti.. Alluhan on uroo ylitse muiden..
        Ei ole Allun voittanutta.
        Kaikki palstanaiset - eli naisoletetut, pitävät oikeasti Allua tavoiteltavana poikamiehenä, joten miksipä en minäkin..
        Hmm.. mitenkäs se meni.. pitkä, ei oo ruma ja käy töissä.
        Eikä haittaa että kokoeroa meillä on puoli
        metriä...
        Onpahan mitä rakastaa..
        Parasta Allussa on se monitahoinen ulosanti johon olemme kaikki päässeet tutustumaan palstalla.
        Syväluotaava keskustelija humoristisella pilkkeellä silmäkulmassa.
        Ja unohtamatta hänen viiltävän terävää älyään
        - suoranaista nokkeluutta.
        Joo, Alluhan se..
        .. mistäs arvasitkin?

        Sinä ja allu olette match made in heaven ❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ja allu olette match made in heaven ❤️

        No no.. joku voi tulla tuommoisesta mustasukkaiseksi..

        Mutta kiitos kohteliaisuudesta.. kovin on ystävällistä, mutta minulla on jo rakastaja ja Allu ei mahdu kuvioon tällä hetkellä.

        Ikävää, mutta passaan tämän herkän yhtälön.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Luonnollisesti.. Alluhan on uroo ylitse muiden..
        Ei ole Allun voittanutta.
        Kaikki palstanaiset - eli naisoletetut, pitävät oikeasti Allua tavoiteltavana poikamiehenä, joten miksipä en minäkin..
        Hmm.. mitenkäs se meni.. pitkä, ei oo ruma ja käy töissä.
        Eikä haittaa että kokoeroa meillä on puoli
        metriä...
        Onpahan mitä rakastaa..
        Parasta Allussa on se monitahoinen ulosanti johon olemme kaikki päässeet tutustumaan palstalla.
        Syväluotaava keskustelija humoristisella pilkkeellä silmäkulmassa.
        Ja unohtamatta hänen viiltävän terävää älyään
        - suoranaista nokkeluutta.
        Joo, Alluhan se..
        .. mistäs arvasitkin?

        Katos vaan, mulla on täällä taas tuuraaja. Tällaista se sitten on, kun nimimerkit on vähissä..😏

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katos vaan, mulla on täällä taas tuuraaja. Tällaista se sitten on, kun nimimerkit on vähissä..😏

        xLiner

        Valitettavaa, mutta allekirjoittaneita ei juuri voi erottaa onko feikki vai real..
        Allekirjoitus on vain asteen verran parempi kuin täysano... tosin isosti parempi.


    • Anonyymi

      Kyllä se sinä olet, rakkaani... :)

      • Anonyymi

        Vastaat itsellesi, kuten peris :)


    • Anonyymi

      Richard D. Andersson.

      • Anonyymi

        Pystyyn kuivunut persusetä 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pystyyn kuivunut persusetä 😂

        Se Ihminen on älykäs ja näkyy hänestä.
        Se parasta ihmisessä.

        Asenteesi ei ole hyvää käytöstä.
        Kohdistat kiukkusi yhteen ihmiseen.
        Se onkin melkein ainut joka on nähnyt minun kasvoni kokonaan täällä.🥰
        Kuvan näyttämisen takia joutui uhraamaan myös muillekin muutamalle näyttämään samalla kasvonsa kokonaan ja kerrallaan ja minusta on kiva ettei nähnyt pahat ihmiset.

        En ole mailiksen veroinen mutta tuiki tavallinen normaali. Ei mitään extemporee. Näkyyhän kuvani nytkin mutta tämä oli ilman pimeyttä ja kasvot edestä melkein passi kuva.

        Ihminen joka on ystäväni ja päässyt näin lähelle minua on saanut näyttämään kasvoni hänelle myös omani turvallisuus ja luottamus on harvinaista.

        Enkä tiedä hänestä mitään mutta hän minusta kaiken.


      • valtakunta kirjoitti:

        Se Ihminen on älykäs ja näkyy hänestä.
        Se parasta ihmisessä.

        Asenteesi ei ole hyvää käytöstä.
        Kohdistat kiukkusi yhteen ihmiseen.
        Se onkin melkein ainut joka on nähnyt minun kasvoni kokonaan täällä.🥰
        Kuvan näyttämisen takia joutui uhraamaan myös muillekin muutamalle näyttämään samalla kasvonsa kokonaan ja kerrallaan ja minusta on kiva ettei nähnyt pahat ihmiset.

        En ole mailiksen veroinen mutta tuiki tavallinen normaali. Ei mitään extemporee. Näkyyhän kuvani nytkin mutta tämä oli ilman pimeyttä ja kasvot edestä melkein passi kuva.

        Ihminen joka on ystäväni ja päässyt näin lähelle minua on saanut näyttämään kasvoni hänelle myös omani turvallisuus ja luottamus on harvinaista.

        Enkä tiedä hänestä mitään mutta hän minusta kaiken.

        Siis kasvonsa on kasvoni kokonaan.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Siis kasvonsa on kasvoni kokonaan.

        Missäpäin tämä harmaaritari vaikuttaa? Eli asuu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin tämä harmaaritari vaikuttaa? Eli asuu

        En tiedä mutta tarkempaa sijaintia en anna vaikka epäilisin kuin sanoin, en tiedä mitään koska en etsi toisia
        mutta kunnioitattaen yksityisyyttäänsä ja epäiltymiseni perusteella en arvaile.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin tämä harmaaritari vaikuttaa? Eli asuu

        Leningradissa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Se Ihminen on älykäs ja näkyy hänestä.
        Se parasta ihmisessä.

        Asenteesi ei ole hyvää käytöstä.
        Kohdistat kiukkusi yhteen ihmiseen.
        Se onkin melkein ainut joka on nähnyt minun kasvoni kokonaan täällä.🥰
        Kuvan näyttämisen takia joutui uhraamaan myös muillekin muutamalle näyttämään samalla kasvonsa kokonaan ja kerrallaan ja minusta on kiva ettei nähnyt pahat ihmiset.

        En ole mailiksen veroinen mutta tuiki tavallinen normaali. Ei mitään extemporee. Näkyyhän kuvani nytkin mutta tämä oli ilman pimeyttä ja kasvot edestä melkein passi kuva.

        Ihminen joka on ystäväni ja päässyt näin lähelle minua on saanut näyttämään kasvoni hänelle myös omani turvallisuus ja luottamus on harvinaista.

        Enkä tiedä hänestä mitään mutta hän minusta kaiken.

        Minä näin kuvasi ja olen paha ihminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä näin kuvasi ja olen paha ihminen.

        Jahas, miten tämä pahuus näkyy?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä näin kuvasi ja olen paha ihminen.

        Mielenkiintoisin kysymys on ”miksi olet paha ihminen? ”


      • Anonyymi

        Olipa yllätys.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olipa yllätys.

        🎂 putkahtiko kakustasi joku muu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä näin kuvasi ja olen paha ihminen.

        Mutta loppupäättelynä,
        onneksi olet hyvä ihminen minua kohtaan🥰


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Mutta loppupäättelynä,
        onneksi olet hyvä ihminen minua kohtaan🥰

        Olen paha siksi kun menen kenen tahansa naisen kanssa sänkyyn aina kun mahdollista, oli vapaa tai varattu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen paha siksi kun menen kenen tahansa naisen kanssa sänkyyn aina kun mahdollista, oli vapaa tai varattu.

        Jos suhde on vapaa se ei ole sitten paha juttu paitsi, jos rikot ihmisten rajoja se voi ollakin.

        Jos meet kenen tahansa naisen kanssa, eikö ole sitten mitää rajaa sinun sänkyjumpan seuralaisella?
        Kyllä varmaati löydät höytestettävänkin pysyvämmän mallin, miksi tarvi seuralaista vaihtaa?


    • Anonyymi

      Ei kukaan. Palsta on vain ajatusten purkupaikka ja ajanviettopaikka.

      • Anonyymi

        Siksi vaan kysyin,kun palstalle tulin,tämä ns.ritari jätti nikkinsä ja anona haahuilee... outoa. Etteikö olisi etelän kaupungista. En henk.koht tiedä kuka heistä,mutta tietystä porukasta..toooodella epäiiilyttäväää😏🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksi vaan kysyin,kun palstalle tulin,tämä ns.ritari jätti nikkinsä ja anona haahuilee... outoa. Etteikö olisi etelän kaupungista. En henk.koht tiedä kuka heistä,mutta tietystä porukasta..toooodella epäiiilyttäväää😏🙂

        Oikeastaan epäilen , että pakoilee minua🙄
        Koska en oikein vastannut enää kenelleekkään muulle
        kun etsin vain hänet ja lähdin häntä puolustaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksi vaan kysyin,kun palstalle tulin,tämä ns.ritari jätti nikkinsä ja anona haahuilee... outoa. Etteikö olisi etelän kaupungista. En henk.koht tiedä kuka heistä,mutta tietystä porukasta..toooodella epäiiilyttäväää😏🙂

        Sit oli vain kimpussa koko ajan kiusaamassa minua anona kaikkea asioita vääntämässä tahallaan väärin ymmärtämisen valoon elämääni.
        En ihmettele harmaaritarista pitää muutkin.

        Joten epäilen suuresti ovat sekaisin ”Harmaaritarista”
        Kyllä se fiksuuus pistää ihmiset sekaisin. 🥰


      • valtakunta kirjoitti:

        Sit oli vain kimpussa koko ajan kiusaamassa minua anona kaikkea asioita vääntämässä tahallaan väärin ymmärtämisen valoon elämääni.
        En ihmettele harmaaritarista pitää muutkin.

        Joten epäilen suuresti ovat sekaisin ”Harmaaritarista”
        Kyllä se fiksuuus pistää ihmiset sekaisin. 🥰

        Siis anoja kiusaamassa minua. Siis kirjaimellisesti 4-5 henkilöä , nimimerkejäkin oli mukana


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksi vaan kysyin,kun palstalle tulin,tämä ns.ritari jätti nikkinsä ja anona haahuilee... outoa. Etteikö olisi etelän kaupungista. En henk.koht tiedä kuka heistä,mutta tietystä porukasta..toooodella epäiiilyttäväää😏🙂

        Harmaaritari myös puolusti ja oli taas oikeassa elämästäni kuin ne muut myös kirjaimellisesti mieskin näki niiden käyttävän tätä minua kielellisyyden vaikeutta hyväkseen.



        Hassua kyllä sitten tänne alkoi sensuuri niin valtavana että poistaa minunkin viestejä mutta sen vuoksi kun ei kuulu palstalle. Varmasti syy on siinä.
        Myös vaihdoin palstaa vähän.
        Ystäviä on monia.

        Mitta harmaaritarin kanssa ne on lopulta samankaltaisia ja valottavia.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Harmaaritari myös puolusti ja oli taas oikeassa elämästäni kuin ne muut myös kirjaimellisesti mieskin näki niiden käyttävän tätä minua kielellisyyden vaikeutta hyväkseen.



        Hassua kyllä sitten tänne alkoi sensuuri niin valtavana että poistaa minunkin viestejä mutta sen vuoksi kun ei kuulu palstalle. Varmasti syy on siinä.
        Myös vaihdoin palstaa vähän.
        Ystäviä on monia.

        Mitta harmaaritarin kanssa ne on lopulta samankaltaisia ja valottavia.

        Aijaaaa😃no kai hänet sitten paremmin tunnet. Ajattelin ettei kehtaa enää mielipiteitään nikillä kertoa kun aika tunnistettavasti palstalle tulin. Ettei vaan provojaan häpeäisi😄 voin olla totaalisesti väärässä.sen tiedän etten tunne enempää kun ehkä moikat ja halit kun piireissä nähty.mutta eks jotain vihjas että palstalla joku porukasta joku provoaa. Jos olis hän niin olisi kiva irl kysästä😁


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Harmaaritari myös puolusti ja oli taas oikeassa elämästäni kuin ne muut myös kirjaimellisesti mieskin näki niiden käyttävän tätä minua kielellisyyden vaikeutta hyväkseen.



        Hassua kyllä sitten tänne alkoi sensuuri niin valtavana että poistaa minunkin viestejä mutta sen vuoksi kun ei kuulu palstalle. Varmasti syy on siinä.
        Myös vaihdoin palstaa vähän.
        Ystäviä on monia.

        Mitta harmaaritarin kanssa ne on lopulta samankaltaisia ja valottavia.

        Maailmaan mahtuu monenlaisia, siitä tarjonnasta palstalla lienee vain 10 %.
        Erillaisuus on rikkaus, en halua nähdä sellaista elämää jossa jokaisella tulisi olla samat mielipiteet, kouluvaatteet tai idealismi.

        AsianVierestä


      • valtakunta kirjoitti:

        Harmaaritari myös puolusti ja oli taas oikeassa elämästäni kuin ne muut myös kirjaimellisesti mieskin näki niiden käyttävän tätä minua kielellisyyden vaikeutta hyväkseen.



        Hassua kyllä sitten tänne alkoi sensuuri niin valtavana että poistaa minunkin viestejä mutta sen vuoksi kun ei kuulu palstalle. Varmasti syy on siinä.
        Myös vaihdoin palstaa vähän.
        Ystäviä on monia.

        Mitta harmaaritarin kanssa ne on lopulta samankaltaisia ja valottavia.

        Siis ajatukset samankaltaisia ja valottavia vaikka hänellä oli enempi pahimpaan päivään varautuvia.🥰

        Noh älkää huoliko tuosta kirjallisuudesta kohta meen lukioon taas jatkaa kun mies on sen verta valottanut tätä että on sen verta minuakin huonompia kirjallisesti myös opettajia koulussa,ettei ihmettele että voisin pärjätäkkin.

        Pitää vaan pitää itseä niskasta kiinni ja jatkaa opiskelua, eikä jäädä paikoille tallomaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maailmaan mahtuu monenlaisia, siitä tarjonnasta palstalla lienee vain 10 %.
        Erillaisuus on rikkaus, en halua nähdä sellaista elämää jossa jokaisella tulisi olla samat mielipiteet, kouluvaatteet tai idealismi.

        AsianVierestä

        Suomessa laki on sama kaikille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aijaaaa😃no kai hänet sitten paremmin tunnet. Ajattelin ettei kehtaa enää mielipiteitään nikillä kertoa kun aika tunnistettavasti palstalle tulin. Ettei vaan provojaan häpeäisi😄 voin olla totaalisesti väärässä.sen tiedän etten tunne enempää kun ehkä moikat ja halit kun piireissä nähty.mutta eks jotain vihjas että palstalla joku porukasta joku provoaa. Jos olis hän niin olisi kiva irl kysästä😁

        En tiedä kuka olet?


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Suomessa laki on sama kaikille.

        Lain mukaanko elät?
        Itse en ajattele lakia eläessä, ehkä kuollessa:)
        Normaalin ihmisen moraali kestää lain mukaiset tarkastelut.
        Laki ja mielipiteet, en näe asiassa suoraa ongelmaa.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maailmaan mahtuu monenlaisia, siitä tarjonnasta palstalla lienee vain 10 %.
        Erillaisuus on rikkaus, en halua nähdä sellaista elämää jossa jokaisella tulisi olla samat mielipiteet, kouluvaatteet tai idealismi.

        AsianVierestä

        Eipähän sitä erilaisuutta oikein hyväksytä mutta minkä mahtaa edes nykyään ei saa olla hetero, tai äiti peräti lapsilleen, ei saa hoitaa omia lapsia kotona. Eikä köyhänä edes lapsia saisi tehdä. Sekin pitäisi laukata töihin kun lapsi vuoden ikäinen ei tule kuuloonkaan jos ei ole töihin menossa annetaan ymmärtää oot huono ihminen.

        onneksi pystyy suorittaa eriaikaa miehen opintojen ohella opiskelu, että voidaan hoitaa lapset kotona mieskin on nyt alkanut panostamassa minun opiskelun alkuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lain mukaanko elät?
        Itse en ajattele lakia eläessä, ehkä kuollessa:)
        Normaalin ihmisen moraali kestää lain mukaiset tarkastelut.
        Laki ja mielipiteet, en näe asiassa suoraa ongelmaa.

        AsianVierestä

        Lain mukaan eihän laissa ole alkoholi kieletty eikä tupakoiminen mutta en siltikää tee niitä mutta henkisenväkivallan käyttäjät rikkovat lakia.
        Minkä sille mahtaa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Lain mukaan eihän laissa ole alkoholi kieletty eikä tupakoiminen mutta en siltikää tee niitä mutta henkisenväkivallan käyttäjät rikkovat lakia.
        Minkä sille mahtaa.

        Hmm...moraali ja laki, kaksi täysin eri asiaa. Elämme moraalimme mukaan, harva tunnistaa lakipykälät, en edes minä.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...moraali ja laki, kaksi täysin eri asiaa. Elämme moraalimme mukaan, harva tunnistaa lakipykälät, en edes minä.

        AsianVierestä

        Sen vuoksi laki on suojaamassa ihmisiä, joka rikkoo lakia. Onhan sitten monia jotka käyttää väärin hyödyksi lakia.
        https://www.hs.fi/mielipide/art-2000006230302.html


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Sen vuoksi laki on suojaamassa ihmisiä, joka rikkoo lakia. Onhan sitten monia jotka käyttää väärin hyödyksi lakia.
        https://www.hs.fi/mielipide/art-2000006230302.html

        En itse reagoi lakeja millään tavalla, onhan minulla elämäni ohjenuorana ne omat moraaliset lait eikä Suomen laki ole se jota seuraan. Joskus eli usein olen jopa sivistyneempi mitä lakipykälät edellyttäisivät ja se johtuu vain siitä etteivät lait korvaa moraalia.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        En itse reagoi lakeja millään tavalla, onhan minulla elämäni ohjenuorana ne omat moraaliset lait eikä Suomen laki ole se jota seuraan. Joskus eli usein olen jopa sivistyneempi mitä lakipykälät edellyttäisivät ja se johtuu vain siitä etteivät lait korvaa moraalia.

        AsianVierestä

        Minusta se älykkyys on se juurikin se syy miksi tykkään älykkäistä ihmisistä koska ymmärtävät enemmän ilman että pitää lyödä käteen laki pykäliä jättävät rauhaa ja osaavat jo käyttäytyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En itse reagoi lakeja millään tavalla, onhan minulla elämäni ohjenuorana ne omat moraaliset lait eikä Suomen laki ole se jota seuraan. Joskus eli usein olen jopa sivistyneempi mitä lakipykälät edellyttäisivät ja se johtuu vain siitä etteivät lait korvaa moraalia.

        AsianVierestä

        Tjaaa. Ei lait korvaa moraalia.. mitä sinun moraalisi sallii? Käyttää maksua vastaan naisia. Maksaa seksistä. Jos rahaa on ja auttaa tahdot niin maksa ihan ilman mitään . Tekopyhä olet.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        En tiedä kuka olet?

        Hän on Neuvosen Marjatta etelästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän on Neuvosen Marjatta etelästä.

        Jahas, ei sano yhtään mitään.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Oikeastaan epäilen , että pakoilee minua🙄
        Koska en oikein vastannut enää kenelleekkään muulle
        kun etsin vain hänet ja lähdin häntä puolustaan.

        Hep & kiitoksia kehuista :) en suinkaan sinua ole pakoillut, siinä vaan kävi niin että joku puska alkoi ilmoittelemaan ylläpitoon kaikista minun kommenteista, tuskin mitään ehti sanoa niin alkoi tulemaan parin viikon banneja, keskustele siinä sitten :( näin reilukerhon ansiosta tuli sitten etääntyminen näihin palstatouhuihin eikä ole nyt tullut hirveästi käytyä edes katsomassa tai kokeilemassa tuleeko viestit läpi.

        Hienoa jos/kun alat jatkamaan opiskeluja, eihän siinä voi kuin onnea toivottaa ja sitä että älä kuitenkaan liian tiukasti ota, sillleen rennosti ja hyvällä mielellä omaan tahtiin :) Sulla kun sen verran pesuetta niin välttämättä ei ehdi lukemaan aina. Tiedän kun yksi tuttu kävi iltalukion, sanoi silloin että tahti oli kova ja joka päivä oli kai joutunut tekemään niitä juttuja, moni oli keskeyttänyt ja noin niin muista sitten olla armollinen itselle jos tulee joskus hylsyä tenteistä, et oo kuitenkaan sitten ainoa jolle tulee.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hep & kiitoksia kehuista :) en suinkaan sinua ole pakoillut, siinä vaan kävi niin että joku puska alkoi ilmoittelemaan ylläpitoon kaikista minun kommenteista, tuskin mitään ehti sanoa niin alkoi tulemaan parin viikon banneja, keskustele siinä sitten :( näin reilukerhon ansiosta tuli sitten etääntyminen näihin palstatouhuihin eikä ole nyt tullut hirveästi käytyä edes katsomassa tai kokeilemassa tuleeko viestit läpi.

        Hienoa jos/kun alat jatkamaan opiskeluja, eihän siinä voi kuin onnea toivottaa ja sitä että älä kuitenkaan liian tiukasti ota, sillleen rennosti ja hyvällä mielellä omaan tahtiin :) Sulla kun sen verran pesuetta niin välttämättä ei ehdi lukemaan aina. Tiedän kun yksi tuttu kävi iltalukion, sanoi silloin että tahti oli kova ja joka päivä oli kai joutunut tekemään niitä juttuja, moni oli keskeyttänyt ja noin niin muista sitten olla armollinen itselle jos tulee joskus hylsyä tenteistä, et oo kuitenkaan sitten ainoa jolle tulee.

        -harmiseikirj-

        No isän puolen suvusta kaikki muut paitsi isä ei ole lukiota käynyt kuulemma äitini mukaan se oli sitten joku odote hänen lapsiaan kohde. Sen verta kovin siitä on todennäköisesti keskusteltu sukulaisten kesken.

        Mietin vain kaikessa hiljaisuudessa käydä katsoa, miten siinä käy ja olisi kiva yllättää.

        Opiskeluni tapani alkaa olla selvillä kunhan saan siitä säännöllistä.


    • Anonyymi

      Mylmyr on.

      - PRM -

      • Anonyymi

        Niin on. Mut nyt jo naimisissa.
        t. M


    • Tietysti ainoa palstalainen kenet olen tavannut, eli Pirpana

      • Mahtava juttu, onko teillä tulevaisuus tiedossa?


      • valtakunta kirjoitti:

        Mahtava juttu, onko teillä tulevaisuus tiedossa?

        Ei mitään pidemmän tähtäyksen suunnitelmaa


      • Hienoa, että julkistit.. minä en ole palstalla vielä julkistanutkaan. Ajattelin jos et tykkää.. joten kyllä, sinä itse olet parasta antia palstalta..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hienoa, että julkistit.. minä en ole palstalla vielä julkistanutkaan. Ajattelin jos et tykkää.. joten kyllä, sinä itse olet parasta antia palstalta..

        Kyllähän totuuden voi kertoa hyvillä mielin


      • pujotteIija kirjoitti:

        Kyllähän totuuden voi kertoa hyvillä mielin

        Siinä olet oikeassa. Olen toki paljastanut että minulla on rakastaja. Kaikkihan sen on arvannut että sinä olet kyseessä, mutta nyt se on sitten virallista. Joten..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Siinä olet oikeassa. Olen toki paljastanut että minulla on rakastaja. Kaikkihan sen on arvannut että sinä olet kyseessä, mutta nyt se on sitten virallista. Joten..

        ...Joten nyt aletaan kuhertelemaan täällä :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        ...Joten nyt aletaan kuhertelemaan täällä :D

        No ei helvatassa aleta... mitä nyt pikkuisen.. eiköhän me kuherrella privana edelleen.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No ei helvatassa aleta... mitä nyt pikkuisen.. eiköhän me kuherrella privana edelleen.

        Ei aletakaan, lopetan kuhertelun nyt tähän


      • pujotteIija kirjoitti:

        Ei aletakaan, lopetan kuhertelun nyt tähän

        Hyvä.. jämpti asenne. Niin sitä pitää.


      • pujotteIija kirjoitti:

        ...Joten nyt aletaan kuhertelemaan täällä :D

        Ollaan sitä nyt sitten niin kiihkeinä🥰


      • pujotteIija kirjoitti:

        ...Joten nyt aletaan kuhertelemaan täällä :D

        Aina näitä onnellisia, olisi kiva nähdä livenä.


      • pujotteIija kirjoitti:

        ...Joten nyt aletaan kuhertelemaan täällä :D

        Heh, tykkään sun huumorista. 😆👍


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Aina näitä onnellisia, olisi kiva nähdä livenä.

        Entä Nivea/DirectX3D -mies?


    • Anonyymi

      Allu on vieny kyllä sydämmen ihan kokonaan, ja säälipisteet vielä päälle.

    • Anonyymi

      Kaikki palstalaiset. Jokainen on hyvä ja seksiäkin on tullut harrastettua. Rakastan kaikkia.

      >Simiti<

      • Anonyymi

        Noin äkkiä se mies pehmenee, kun vähän saa pimppaa.
        Kyllä on ikävä sitä entistä timoa.


    • Wwuwuw

      No mie ite tietysti.

    • Itse kysymykseen on todella vaikea vastata mitenkään vedenpitävästi, sillä täällä on ihan mukavaakin porukkaa joiden kanssa olen keskustellut vain täällä, sitten on irl-tuttuja useita, ja tietenkin liuta noita trolleja sun muita heikkoitsetuntoisia ätmejä joiden agenda on jankata mun taannoisesta haimatulehduksesta tai kyseenalaistaa joidenkin palstalaisten henkilöllisyys tai jopa olemassaolo ja samalla myös mun mielenterveyteni.

      Se olisi jo omakehua sanoa, että olisin parasta mitä kenellekään palstalaiselle on tapahtunut, mutta oikeasti toivon että silloin kun olen kirjoittanut vakavistakin asioista ihan asialliseen sävyyn, että se vähän herättelisi joitain tyyppejä. Kun joidenkin elämässä on kaikki pielessä kun tulee räntää, pitäisi pyörän rengas ilmata ja pahuksen Salekin kun on nostanut Megaforcen hintaa jne. 🙄 Tarkoitan siis sitä, kun olen esimerkiksi puhunut päihdeongelmista, siitä että taloudellisesti ns. tippuu korkealta, äitini pitkähköksi venyneestä sairastelusta ja sittemmin poismenosta, omaishoitajuudesta, omasta sairastelusta, kertonut jotain mielenkiintoisia tarinoita tosielämästä kuten siitä täysin sokeasta vakioasiakkaasta, eräästä kolmisen vuotta sitten kuolleesta eläkeikäisestä asiakkaasta josta voisi sanoa että hän oli ihan ystäväni, ja fiilis välittyi kyllä myös toisinpäin vaikka hän ei tosiaankaan mikään maailman kaunopuheisin mies ollut.

      Sanotaan siis näin, että toivottavasti ne ketkä ovat jaksaneet lukea kirjoituksiani eivätkä ole teilannut kaikkea heti pelkäksi satuiluksi, niin kirjoitukseni olisivat olleet jotenkin avartavia tms.

      • Anonyymi

        Äänestän tätä ☝

        Olen myös pahoillani, ettei jotkut kirjoituksiasi kyseenalaistaneet ymmärrä elämästä mitään. Tai sitten ovat vain luonnostaan ilkeitä ja kiusaavat.

        Oikeasti on niin, että jokaisen elämässä sattuu ja tapahtuu. Voi olla omaa tai läheisten sairastumisia, pahoja rahaongelmia, riippuvuuksia ym. Jotkut kadottavat itsensä niihin, jotkut löytävät itsensä niistä entistä ehompana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äänestän tätä ☝

        Olen myös pahoillani, ettei jotkut kirjoituksiasi kyseenalaistaneet ymmärrä elämästä mitään. Tai sitten ovat vain luonnostaan ilkeitä ja kiusaavat.

        Oikeasti on niin, että jokaisen elämässä sattuu ja tapahtuu. Voi olla omaa tai läheisten sairastumisia, pahoja rahaongelmia, riippuvuuksia ym. Jotkut kadottavat itsensä niihin, jotkut löytävät itsensä niistä entistä ehompana.

        Juu enkä mä noiden vastoinkäymisten perusteella yritä ikäänkuin nostaa itseäni minnekään jalustalle, että kenellä on mennyt huonoiten, mut kuten sanoinkin niin toivoisin että juttuni toisi vähän toisenlaista näkökulmaa asioihin kuin somen sokerikuorrutettu maailma tai tän palstan yhden rivin ihmeet jotka suoltavat ties mitä naisvihaa ja osaavat kyllä nälviä lahkoon pesäeroa tekeviä miehiäkin.

        Ja kyllä mä tiedän, että juttuni ja persoonani varmasti jakaa mielipiteitä palstalla, mutta fiksummat ehkä osaavat hahmottaa että siinä on paljonkin syitä taustalla miksi mä olen noh, tällainen 😄


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Juu enkä mä noiden vastoinkäymisten perusteella yritä ikäänkuin nostaa itseäni minnekään jalustalle, että kenellä on mennyt huonoiten, mut kuten sanoinkin niin toivoisin että juttuni toisi vähän toisenlaista näkökulmaa asioihin kuin somen sokerikuorrutettu maailma tai tän palstan yhden rivin ihmeet jotka suoltavat ties mitä naisvihaa ja osaavat kyllä nälviä lahkoon pesäeroa tekeviä miehiäkin.

        Ja kyllä mä tiedän, että juttuni ja persoonani varmasti jakaa mielipiteitä palstalla, mutta fiksummat ehkä osaavat hahmottaa että siinä on paljonkin syitä taustalla miksi mä olen noh, tällainen 😄

        Jos malttaisit luopua typeristä mielikuvitusystävistä tai edes lopettaisit inttämisen, että ne ovat todellisia ihmisiä, saisit paremman vastaanoton palstalla. Venäjä-mielisen huuhaan vähentäminen olisi myös hyvä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos malttaisit luopua typeristä mielikuvitusystävistä tai edes lopettaisit inttämisen, että ne ovat todellisia ihmisiä, saisit paremman vastaanoton palstalla. Venäjä-mielisen huuhaan vähentäminen olisi myös hyvä.

        Ei sitä mulla ole mitään mielikuvitusystäviä palstalla eikä pääkopassa että mistähän moisen mahdoit keksiä? 🙄 Nämä mielikuvitushahmo-oletetut ovat ihan tavallisia turkulaisia joita nyt satun tuntemaan myös palstan ulkopuolella 😊😊😊

        Enkä mä mitään Venäjä-mielistä huuhaata tänne ole kirjoittanut, kunhan toisinaan todennut että Isä Putin on mielestäni hyvä johtaja Venäjälle. Isänmaallinen, autoritäärinen, huolehtii esim. Donetskin itsenäisen kansantasavallan venäläisväestöstä tai lähtökohtaisesti ajaa näiden etua jne. Ja hyvä että viranomaiset passittivat sen sairastelleen oppositiopolitiikon vankilaan. Lait on tehty noudatettaviksi, myös Venäjällä.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Ei sitä mulla ole mitään mielikuvitusystäviä palstalla eikä pääkopassa että mistähän moisen mahdoit keksiä? 🙄 Nämä mielikuvitushahmo-oletetut ovat ihan tavallisia turkulaisia joita nyt satun tuntemaan myös palstan ulkopuolella 😊😊😊

        Enkä mä mitään Venäjä-mielistä huuhaata tänne ole kirjoittanut, kunhan toisinaan todennut että Isä Putin on mielestäni hyvä johtaja Venäjälle. Isänmaallinen, autoritäärinen, huolehtii esim. Donetskin itsenäisen kansantasavallan venäläisväestöstä tai lähtökohtaisesti ajaa näiden etua jne. Ja hyvä että viranomaiset passittivat sen sairastelleen oppositiopolitiikon vankilaan. Lait on tehty noudatettaviksi, myös Venäjällä.

        Tarvisit pakkohoitolähetteen, mene TYKS:n päivystykseen pyytänään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarvisit pakkohoitolähetteen, mene TYKS:n päivystykseen pyytänään.

        Ihan ajattelin mennä nukkumaan joskus tunnin päästä, kun heräsin aamulla seiskalta niin alkaa jo pikkuhiljaa väsyttää. Nukkuminen on tärkeää, muuten voi mielenterveys alkaa horjumaan ja ihminen voi nähdä jopa jotain mielikuvitusystäviä tai pikku-ukkoja 😱 Onneksi itselle ei ole enää käynyt noin sitten RDR2:n julkaisuviikonlopun, eli lokakuun 2018 jälkeen.


      • Ikävä tuottaa pettymys, mutta olen viime aikoina voinut sen verran hyvin etten ole pahemmin panikoinut minkään pyssymiesten tai muidenkaan takia 🤷‍♂️ Sille taas en voi mitään, että joku trolli monta vuotta sitten esitti Näädän Makea yrittäen mustamaalata Darkkista, vaikka muistaakseni he molemmat ovat sittemmin palstalla vahvistaneet että osapuilleen muistavat toisensa siltä ajalta kun D asui vielä Turussa. Ymmärtääkseni kohtasivat joskus esim. Vakken ostarilla tai Hansassa kun Make oli työvuorossa, mutta ei niillä mun tietääkseni mitään jahtia tai kärhämää ollut koskaan 😮


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Ikävä tuottaa pettymys, mutta olen viime aikoina voinut sen verran hyvin etten ole pahemmin panikoinut minkään pyssymiesten tai muidenkaan takia 🤷‍♂️ Sille taas en voi mitään, että joku trolli monta vuotta sitten esitti Näädän Makea yrittäen mustamaalata Darkkista, vaikka muistaakseni he molemmat ovat sittemmin palstalla vahvistaneet että osapuilleen muistavat toisensa siltä ajalta kun D asui vielä Turussa. Ymmärtääkseni kohtasivat joskus esim. Vakken ostarilla tai Hansassa kun Make oli työvuorossa, mutta ei niillä mun tietääkseni mitään jahtia tai kärhämää ollut koskaan 😮

        Ikävä että mielenterveyspotilailta puuttuu sairauden tunto ja harhat senkun vain pahenevat.

        Markku Näätä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä että mielenterveyspotilailta puuttuu sairauden tunto ja harhat senkun vain pahenevat.

        Markku Näätä

        Sanoo mies joka itse kuvittelee olevansa Markku Näätä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo mies joka itse kuvittelee olevansa Markku Näätä.

        Jep, ei ihan terveen touhua esittää suomalaista eläköitynyttä vartijaa, joka kirjoittaa itsekin tänne palstalle 🙄 Taitaa koronayksinäisyys pehmentää ihmisten päitä, tai ehkä erilaiset apukoulut yms. ovat etäopetuksen piirissä, mene ja tiedä.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Jep, ei ihan terveen touhua esittää suomalaista eläköitynyttä vartijaa, joka kirjoittaa itsekin tänne palstalle 🙄 Taitaa koronayksinäisyys pehmentää ihmisten päitä, tai ehkä erilaiset apukoulut yms. ovat etäopetuksen piirissä, mene ja tiedä.

        Kuinka tervettä on kuvitella luomansa kuvitteellisen vartijahahmon olevan todellinen? :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä että mielenterveyspotilailta puuttuu sairauden tunto ja harhat senkun vain pahenevat.

        Markku Näätä

        Esim. juuri tällaista tarkoitin tuossa ylempänä, eli joillain kirjoittajilla on ihmeellinen tapa poimia yksittäisiä pistemäisiä juttuja mun kirjoituksista, yhdistellä niitä sopivasti mielensä mukaan halutun lopputuleman saamiseksi ja lukea juttujani muutenkin kuin piru raamattua.

        Et kuitenkaan osannut vastata alkuperäiseen tai toiseen vastaukseeni mitään järkevää. Kun mennään palstaätmien oman mukavuusalueen ulkopuolelle, eli puhutaan elämän normaaleista ylä- ja alamäistä, eikä turkulaisista kaljuista, tatuoiduista ja nahka-asuihin pukeutuvista prätkäjätkistä, niin ihmeen vähän ensin mainittuun aihepiiriin porukalla on mitään ammennettavaa, mutta jälkimmäisenä mainittuun aihepiiriin suorastaan yllättävänkin paljon, ainakin siihen nähden jos lähdetään liikkeelle olettamuksesta että ruudun toisessa päässä on niin ikään nuori straight-mies 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo mies joka itse kuvittelee olevansa Markku Näätä.

        Ei kait se mikään periksen yksinoikeus ole esiintyä milloin minkäkin mielikuvitushahmon nimellä?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe