Sillä mikään muutos ei sinusta tee kaunista
Naiselle
Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet,
5
<50
Vastaukset
On mitä on. Niinhän se on.
Tylyä..
- Anonyymi
Juup aika kuivat heitti..lol
Ensin reidet ja nyt tämä. Tämä päivä ei ole ollut joillekkin ihan se paras päivä.
Ihan oikein, kärsiköön. Jo tuo muutoksen mainitseminen kertoo, että aloittajalla on oma lehmä ojassa nyt, sinne ihan itse ajettu. Joku nainen ei nyt hänen ylhäisyyttään ole viitsinyt miellyttää toivotulla tavalla.
Ei tainnut tulla kynnysmattoa naudan nahasta nyt tällä kertaa. Mutta Ikeastahan niitä taljoja voi käydä katsomassa, kun valitaan ensikodin sisustusta tuoreen ja nuoren tyttöystävän kanssa..pääsee halvemmallakin, kun jonkun oikeasti tyylitajuisen kanssa jos lähtee sisustusostoksille😊
Muovimukit ja paperinen kattolamppu. Anaaliseksiä kerran kuussa, kunnes on yllätysraskauden vuoro. Sitten on sekin karusellitiketti käytetty.
- Anonyymi
Kiitti. Niinpä, ei mikään auta tähän ulkonäköön. Ei laihduttaminenkaan kaunista mun rumaa kuorta, ei uus hiustyyli tai vaatetyylin muuttaminenkaan. Turha se on yrittää muuttaa mitään, toivoton työsarka😆😆
Jos en jolle kulle kelpaa sellaisena kuin olen, niin so what. Kyllä mä voin antaa elämäni kaikkineen, niin kipuineen kuin muine ongelmineen lainaan, niin katotaan kauanko pää kestää. Tuskin edes viikkoa, kun mun pää on kestänyt jo 13-14 vuotta tätä helvettiä...hajoamatta. Sit vasta voi toisen elämästä antaa asiantuntijalausuntoja, kun on itse elänyt samaa elämää ja tietää mistä puhuu.
Kaikista fiksuinta olisi pitää turpa tukossa ja mölyt mahassa. Se antaa vain typerän kuvan laukojasta, kun möläyttelee mitä sattuu tietämättä miksi joku on sellainen kuin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433583- 362214
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321865- 171609
- 231548
- 151545
- 241407
- 141277
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781255Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881212