Haluaisin kovasti oppia tätä kiehtovaa kelttiläistä kieltä, iiriä. Osaako kukaan täällä foorumilla kävijöistä kyseistä kieltä? Tai tietääkö kukaan missä järjestettäisiin kursseja kielen perusteiden oppimiselle?
Suomenkielisiä sivujakaan en wikipedian lisäksi ole löytänyt, eli kaipaisin linkkejä.
Kiitos jo etukäteen!
-Henkka
Iirin kieli
galen på gaelic
3
637
Vastaukset
Sivustossa
http://iirikurssi.blogspot.com/
on Panu Höglundin suomeksi kirjoittama iirin kielen nettikurssi. Ei näytä ihan helpolta mutta sopinee sellaiselle, joka jo osaa muutamia kieliä. Höglund on aika värikäs persoona mutta varmasti tuntee iirin hyvin.- se sama
Kiitos tuhannesti!
- Tunnistamaton
>Höglund on aika värikäs persoona
Ja noin luonnehtii persoona, joka on itse harmaan ja värittömän välimailta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758