Kaupassa käynti pitäisi olla rauhallinen.

Anonyymi

Oli oikein mielenkiintoinen reissu kaupassa perheeni kanssa. Käytimme luonnollisesti maskeja kuten on suositeltu. Minulla alkoi nenässä kutisemaan ja aivastin sitten siihen. Muutama ihminen siinä repesi liitoksistaan melkein välittömästi. Minua alettiin uhkailemaan väkivallalla, minun lapseni ja vaimoni edessä. Arvatkaa alkoiko lasta pelottamaan?? Huonosti sai poika nukuttua, mutta lopulta hän nukahti kuitenkin. Ennen sitä kyseli miten ihmiset ovat noin pelottavia ja julmia.

Eikö teidän pitäisi vähän ajatella? Kaikki aivastelu ja niiskuttelu ei tarkoita koronaa. Jos alatte uhkailla väkivallalla niin tehkää se ilman, että sekoitatte siihen mukaan lapsia. Joku saattaisi vastata siihen uhkailuun, mutta fiksuna en lähtenyt siihen enkä anna lapselleni sellaista esimerkkiä.

80

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onpas paksua juttua

      • Anonyymi

        Mikäs tässä on paksua!!? Lasta pelotti. Luuletko, että oli jotenkin hauskaa?


      • Anonyymi

        Kerro vielä niistä ostoskärryistä hieman lisää .
        Monesko kauppa-aiheinen avaus tämä nyt onkaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro vielä niistä ostoskärryistä hieman lisää .
        Monesko kauppa-aiheinen avaus tämä nyt onkaan ?

        Mistä ostoskärryistä? Mistä minä tiedän monesko kauppa aiheinen tämä on? Pitäisikö tässä alkaa selaamaan läpi ja laskeskella teidän keskusteluja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro vielä niistä ostoskärryistä hieman lisää .
        Monesko kauppa-aiheinen avaus tämä nyt onkaan ?

        Kappas joku muukin on päässy aggressiivisen myyjän jäljille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kappas joku muukin on päässy aggressiivisen myyjän jäljille.

        En ole myyjä. Ajan rekkaa työkseni. Onko se jotain myyjän ammattia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole myyjä. Ajan rekkaa työkseni. Onko se jotain myyjän ammattia?

        Juu postin rekkaa tietenkin.


    • Anonyymi

      Provokaatio koko juttu. Eihän nyt mennä perheen kanssa kauppaan, yksi perheenjäsen hakee nopeasti vain välttämättömimmät elintarvikkeet. Meillä näin.

      Jos juttu olisi totta niin aivan oikein, että lapsi saa kärsiä. Pitikö se raahata sinne kauppaan? Sitä saa mitä tilaa!!!!!

      • Anonyymi

        Miksi lähtisin provosoimaan? Jos ihmisiä aletaan uhkailla aivastelua takia niin on kyllä pahasti asiat. Ja perheen kanssa saa mennä kauppaan jos haluaa.

        Sinun onnesi on kun kirjoitit anonyymina nettiin, koska siihen se myöskin jää.


      • Anonyymi

        "aivan oikein, että lapsi saa kärsiä"

        Uuuuuuuu, kovana kirjoittaa netissä eikä uskalla sanoa päin naamaa. Mitä tuollaiselta vajakki luuserilta voisi edes odottaa? Ei yhtään mitään. Pelle.


      • Anonyymi

        Lupaava ja asiallinen alku tuossa kommentissa, mutta loppu oli törkeää!
        Tietenkään kenenkään lapsen ei tule kärsiä, varsinkaan aikuisten vihapuheesta.
        Ihmiset ovat tosi kärttyisiä kaupassa, olen siellä töissä, ja näen sitä ihan liikaa.
        Maskien käyttö on nykyään välttämätöntä, tulee olemaan vielä kauan. Siihen kuitenkin tottuu.
        Kaupassakäynti pitää tosiaan suorittaa ripeästi ja harvoin, ostoslistan kanssa. Niin ei tule turhia kohtaamisia ja päästäisiin taas normaalielämään sekä joskus eteläänkin.
        Pysytään terveinä ja järjissämme!


    • Anonyymi

      Vajakki liikkeellä

      • Anonyymi

        Niin oli. Vain vajakki työntyy karjoineen kauppaan, kun ei ole pakko vetää koko kartrasta mukana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oli. Vain vajakki työntyy karjoineen kauppaan, kun ei ole pakko vetää koko kartrasta mukana!

        Vaimo ja yksi lapsi. Miten se on teiltä pois?


    • Anonyymi

      Kuka hullu nyt menee perheen kanssa kauppaan? Johan yksi ihminen pystyy safkat ostamaan! Eikä siellä kaupassa tarvi jatkuvasti laukata, käyn kerran viikossa ja tuon kassit ostoskärryllä autolle, pakkaan, vien kärryn pois ja desinfioin käteni, minulla aina desiä mukana. Kumma juttu, että kaikesta ohjeistuksesta piittäämatta rynnitään kaupoissa niin kuin ennen pandemiaa. Päästään viruksesta, jos KAIKKI toimii vastuullisesti!

      Eihän aloitus ole totta? Eihän?

      • Anonyymi

        On aloitus totta. Minua alettiin uhkailemaan väkivallalla perheeni edessä. Tottakai tämä kääntyi minun syyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On aloitus totta. Minua alettiin uhkailemaan väkivallalla perheeni edessä. Tottakai tämä kääntyi minun syyksi.

        Samoin kun kaupassa työskennellessäsi aggressiivisten asiakkaiden uhkailut kääntyvät aina sinun syyksesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin kun kaupassa työskennellessäsi aggressiivisten asiakkaiden uhkailut kääntyvät aina sinun syyksesi?

        En työskentele kaupassa. Ajan työkseni rekkaa. En ymmärrä nyt kyllä yhtään mistä puhut.


    • Anonyymi

      Ja lehmät lentää.. Edelleen täällä halutaan luoda jonkinlaista negatiivista, vääristelevää kuvaa maskeihin liittyen..
      Ollaan toivottavasti loppusuoralla, älkää liioitelko ja hysterisoituko..

      • Anonyymi

        Aloittajan mukaan:
        Päiväunille vaipuva taapero kysyy ennen nukahtamistaan
        , että "kuinka ihmiset ovat noin pelottavia ja julmia "?

        Ei tarvinne selittää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan mukaan:
        Päiväunille vaipuva taapero kysyy ennen nukahtamistaan
        , että "kuinka ihmiset ovat noin pelottavia ja julmia "?

        Ei tarvinne selittää!

        Niin, mitä hänelle nyt sitten sanoa? Ihmiset ovat noin julmia aivastelun takia. Arvaa uskaltaako lapsi aivastaa jos pelkää saavansa pahaa kohtelua.


    • Anonyymi

      Kauppaan pitää mennä korona aikana yksin, eikä koko katraan kanssa. Ei ole tarkoitus siellä aikaansa kuluttaa ja haaveilla. Yksin ja ostokset nopeasti tehdä ja ulos sekä maski ja turvaväliä noudattaen. Rajoituksia noudattaen!

      • Anonyymi

        Vaimo ja yksi lapsi. Se ei ole teiltä pois. Vai onko tämä sitä perinteistä hysteriaa taas.


    • Anonyymi

      Eikö ihmiset todellakaan käsitä, että nyt eletään poikkausoloja. Aloittaja uhoaa, että menee kauppaan sakkinsa kanssa jos tahtoo. Voi hyvänen aika mitä ajattelemattomuutta. Sitte vielä kerjää empatiaa ja uhriutuu.

      Edelleen komppaan jotain yllä kommentoinutta, että sitä saa mitä tilaa.

      Onneksi on provo, eihän nyt kauppaan mennä perhekunnittain aivastelemaan!!!
      Sitä nopeammin päästään normaaliin kun ihmiset uskovat suosituksia. Tämä on ihan varmasti jokaisen tahtotila.

      • Anonyymi

        Olipas iso lössi! Vaimo ja yksi lapsi. Minä aivastin. Onko se oikein, että aletaan silloin uhkailemaan väkivallalla? Mikä on hyöty jos pitää yksi ihminen hakata sen takia? Vaasassa oltiin hakattu yksi ihminen maskittomuuden takia sairaalaan! Että sellasta. Sekin oli varmaan ihan oma syy?


    • Anonyymi

      Minä ainakin tilaan kotiin kerralla useamman viikon ruo'at. Tahallani asun vielä 3:ssa kerroksessa, talossa jossa ei ole hissiä. Kiljut teen itse ja savukkeita voi äkkiseltään hakea lähikaupasta, ihan yksin.

    • Anonyymi

      Sekoitatte siihen lapsia kirjoitti aloittaja. Eikö käy pienessä mielessäkään, että lapsi ei olisi joutunut mukaan episodiin jos lapsi olisi kotona tai odottaisi toisen vanhemman kanssa autossa tai ulkoilisi siinä kaupan lähistöllä toisen vanhemman kanssa. Et kait niin avuton ole, perheellinen ihminen, että et suoriudu kauppareissusta ihan itse, ilman katrasta.

      Älä syyllistä vaan tunne vastuusi. Etkö tosissaankaan tiedä, että nyt eletään poikkeusoloja?

      • Anonyymi

        Miten se perheen kanssa kaupassa käyminen on teiltä pois mitenkään? Eikö perhettä saa edes kaupassa käyttää? Pitäisikö heidät teljetä kotia joidenkin vajaiden hysteerikoiden takia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se perheen kanssa kaupassa käyminen on teiltä pois mitenkään? Eikö perhettä saa edes kaupassa käyttää? Pitäisikö heidät teljetä kotia joidenkin vajaiden hysteerikoiden takia?

        Aloitus on pelkkä PROVO .
        Kannataako siihen vastailla mitenkään ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se perheen kanssa kaupassa käyminen on teiltä pois mitenkään? Eikö perhettä saa edes kaupassa käyttää? Pitäisikö heidät teljetä kotia joidenkin vajaiden hysteerikoiden takia?

        Etkö tosiaankaan tiedä, että nyt eletään poikkeusoloja???????????

        Lisää provokaatiota. Kuka on sanonut, että pitää teljetä? Liiottelua. Lopeta jo, vitsiksi menee .....
        Eihän se keltään ole pois, mutta järki on annettu päähän käytettäväksi, niin jos sitä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on pelkkä PROVO .
        Kannataako siihen vastailla mitenkään ?

        Missä minä provoilen? Minua uhkailtiin väkivallalla perheeni edessä. Missä kohtaa nauran?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö tosiaankaan tiedä, että nyt eletään poikkeusoloja???????????

        Lisää provokaatiota. Kuka on sanonut, että pitää teljetä? Liiottelua. Lopeta jo, vitsiksi menee .....
        Eihän se keltään ole pois, mutta järki on annettu päähän käytettäväksi, niin jos sitä on.

        Tehän tässä provoilette, ja ihan jatkuvalla syötöllä. Minä kirjoitin mitä koimme kaupassa ja saan siitä haukut!

        Minä aivastin ja toinen uhkaili hakata. Kumpi oli se pahempi osapuoli?


    • Anonyymi

      Vai sellaiset unet tällä kertaa. Kävittekö piknikillä myöhemmin?

      • Anonyymi

        Missä ihmeen piknikillä?


    • Anonyymi

      Liittymällä kelan lastensuojeluohjelmaan taloudellinen kiristys ei lopu täysin, mutta kaupassakäynti tulee QRkoodilliseksi. Eugeniasuhmuraatio on kataisenhallituksen suurin saavutus edelleen, eikä mikään muutu paremmaksi.

    • Anonyymi

      Aloittaja kuvaile uhkaajia ja mitähe sanoivat. Olitko lähellä aviomiestäsi ja lastasi kun uhkasivat? Kamalaa jos tälläistä tapahtuu!

      • Anonyymi

        Kaksi miestä, noin 45-50 vuotiaita. Käskivät painua kauemmas tai pieksevät minut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi miestä, noin 45-50 vuotiaita. Käskivät painua kauemmas tai pieksevät minut.

        Puolustiko aviomiehesi sua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi miestä, noin 45-50 vuotiaita. Käskivät painua kauemmas tai pieksevät minut.

        No kyllä o nyt on vitsikästä!


    • Anonyymi

      Nyt tajusin miksi saan pelkkiä provosoivia vastauksia. Minua luullaan samaksi joka täällä on huudellut kuntosaleista ja kaupoista.

      Voin vakuuttaa, että minä en ole se sama ihminen. Voin vakuuttaa, että tällä aloituksella ei ollut mikään tarkoitus provota teitä. Minun tapaus ei ole ensimmäinen laatuaan. Espoossa yksi ihminen oli huitonut puukolla maskitonta ihmistä. Vaasassa oltiin lyöty kaupassa turpaan ihmistä joka ei käyttänyt maskia. Näitähän riittää.

      Toki ymmärrän teidän pointin, että yksin pitäisi käydä kaupassa. Käymme perheen kanssa joskus kaupassa, mutta ei se ole jokapäiväistä. Aloituksen pointti oli, että miksi pitää uhkailla väkivallalla? Korona aika on kyllä saanut ihmisiä sekaisin ja se on kyllä todella harmillista.

    • Anonyymi

      Naapurin vihreillä on samanlaisia kypäriä kuin täällä.

    • Anonyymi

      No se on sitä marinilaista tautia, peloitellaan ihmisiä ja yritetään alistaa ja nöyryttää. Halosen aikaan oli jo samaa suomalaiset ajettiin nurkkaan ja leipäjonoihin, että pakolaiset saisivat vapaasti olla kapoissa syödä siellä ja varastaa.

    • Anonyymi

      Pitääpä huomenna olla yhteydessä poliisi tuttaviin. Tämä menee jo kunnianloukkauksen puolelle.

      • Anonyymi

        Nimettömän aloitus kunnianloukkausta????? Vielä enemmän naurattaa.

        Miten sinun kunniaa on loukattu, kun eihä se kohdistu nimeltä mainittuun ihmiseen? Kunnianloukkaus vasta kun kohdennetaan tunnistettavaan nimeltä mainittuun yksilöön. Lopeta jo, menee komiikan puolelle. Meillä kaikilla on poliisituttuja. Mahtaa poliisia huvittaa.

        Aloitit anonyyminä, ei taida kukaan tunnistaa, kommentit vain tapahtuneeseen joka oikeasti sattui vain mielikuvituksessasi tai unessasi. Kohdista se syytös ja rikosilmoitus niihin uhkaajiin, Eikö juurikin se ole oikea osoite poliisiasiaan? Jaa, mutta ja iso mutta, et voi tehdä rikosilmoitusta, kun uhkailijoita ei oikeasti ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimettömän aloitus kunnianloukkausta????? Vielä enemmän naurattaa.

        Miten sinun kunniaa on loukattu, kun eihä se kohdistu nimeltä mainittuun ihmiseen? Kunnianloukkaus vasta kun kohdennetaan tunnistettavaan nimeltä mainittuun yksilöön. Lopeta jo, menee komiikan puolelle. Meillä kaikilla on poliisituttuja. Mahtaa poliisia huvittaa.

        Aloitit anonyyminä, ei taida kukaan tunnistaa, kommentit vain tapahtuneeseen joka oikeasti sattui vain mielikuvituksessasi tai unessasi. Kohdista se syytös ja rikosilmoitus niihin uhkaajiin, Eikö juurikin se ole oikea osoite poliisiasiaan? Jaa, mutta ja iso mutta, et voi tehdä rikosilmoitusta, kun uhkailijoita ei oikeasti ole!

        Ihme provosoija. Nautitko lynkata ihmisiä ihan työksesi? Mieti miltä sosekeitot maistuvat. Bataatti chili on aika maukas.


    • Anonyymi

      Täysin keksitty juttu. Kuviteltu. Ei ole uhkailtu. Hakee vain sairaalloista huomiota. En kommentoi enempää.

      • Anonyymi

        Voit kommentoida kuulusteluissa lisää.


    • Anonyymi

      On se tollainen tosi ikävää, ellen sanoisi suorastaan vakavaa. Yleistä se on nykyään, johtuen ihmisten kärsimättömyydestä ja hairaantuneisuudesta, niitä kun vituttaa kaikki tavalliset pienetkin turhanpäiväiset asiat. Ei ne suvaitse sitten pierastakan turauttaa, kun tulevat siitäkin jo sanomaan ja nokkaansa kipristelevät. Semmoista se on nykyää, en tiedä miksikä se sitten menee, tarvinneeko poliittista muutosta sitten, tarvitsee perussuomalaisten suuntaan ja sinnepäin se nyt meneekin.

      • Anonyymi

        Ainut asiallinen vastaus. Kiitos siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainut asiallinen vastaus. Kiitos siitä.

        Asiallinen vastaus omaan kysymykseesi. Erikoinen tapa mainostaa persuja.


    • Anonyymi

      Siis mitä sinä haet täältä otsikollasi? Miksi pitää tänne tuoda tuollaisia otsikoita? Tarttetko sinä apua mahdollisesti johonkin asiaan vai mitä..??

      Etkö sinä pysty tätä ratkaisemaan siellä kotona yksinäsi tai sen 'perheesi' kanssa.??

      Aika typerää aikuiselta ihmiseltä olla näin huomiota hakemassa..

      • Anonyymi

        En hae huomiota. Miksi pitää uhkailla väkivallalla jos aivastaa kaupassa? Kerro miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hae huomiota. Miksi pitää uhkailla väkivallalla jos aivastaa kaupassa? Kerro miksi.

        "Miksi asiakkaalla on oikeus uhkailla? Kerro miksi."

        Hmmm jotain tuttua tuossa on...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miksi asiakkaalla on oikeus uhkailla? Kerro miksi."

        Hmmm jotain tuttua tuossa on...

        Tuttua? Minähän laitoin.

        "Miksi pitää uhkailla väkivallalla jos aivastaa?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hae huomiota. Miksi pitää uhkailla väkivallalla jos aivastaa kaupassa? Kerro miksi.

        Aivastaa kaupassa.. Haloo?? Tällaista sitten kirjoitat tänne?? Mitä sinä haet??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivastaa kaupassa.. Haloo?? Tällaista sitten kirjoitat tänne?? Mitä sinä haet??

        Aivastus tuli väkisin, ei ollut mikään tahallinen. Minua uhkailtiin väkivallalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivastus tuli väkisin, ei ollut mikään tahallinen. Minua uhkailtiin väkivallalla.

        No ilmoita poliisille! Kait otit kännykällä kuvia, kun muutenkin sitä vahtaatte kokoajan.. Ei täällä ole viranomaisia, kelle valittaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ilmoita poliisille! Kait otit kännykällä kuvia, kun muutenkin sitä vahtaatte kokoajan.. Ei täällä ole viranomaisia, kelle valittaa!!

        Niin teenkin poliisille ilmoituksen ja uhkailijat eivät ole ne ainoat. Muutama kommentoija pääsee mukaan porukkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin teenkin poliisille ilmoituksen ja uhkailijat eivät ole ne ainoat. Muutama kommentoija pääsee mukaan porukkaan.

        Otitko niitä kuvia? Sehän onnistuu hetkessä, kun puhelin ulottuvilla, puhelin naamalla kävellään melkein toisten päälle.. Noh, 'kommentoidahan' saa ihan vapaasti, eli ei noiden väittämäsi 'muutaman' kohdalla johda mihinkään.


    • Anonyymi

      Valetta koko tarina

      • Anonyymi

        Bataattichilisosekeitto on maukasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bataattichilisosekeitto on maukasta.

        Älä vaihda aihetta senkin kelmi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vaihda aihetta senkin kelmi!

        Sinä tulit provosoimaan sen takia kun minua uhkailtiin.


    • Anonyymi

      AP puolustiko aviomiehesi sinua uhkaajia vastaan? Ei kai ne koskenu sun tyttäreen?

    • Anonyymi

      Hehe..nyt tuolta aivastajalta, ylläpito poisti jo otsikonkin, jonka juuri tänne tehtaili..
      Oli lähestynyt jo asianajajaakin😂😂 Mikä lie höperö..

      • Anonyymi

        Olen lähestynyt lakimiestä ihan syystäkin.


    • Anonyymi

      Minun aloittama asiallinen otsikko oli.
      "Kaupassa käynti pitäisi olla rauhallinen."

      Vastaukset ovat,
      -Provosoivia
      -Uhkaavia
      -Perheen mollaamista

      Asiallisen aloituksen sisältä oli, miksi pitää uhkailla väkivallalla, mikä siinä on hyöty?

      Ja vastaukset ovat edelleen provosoivia.

      • Anonyymi

        Rauhoitu hyvä mies,

        käy haukkaamassa ulkona happea ja käytä koira samalla. Kirjoita positiivisemmista aiheista👍


    • Anonyymi

      Kerro vaan rohkeasti mikä kauppa jos tarina on tosi.

      • Anonyymi

        Minimani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minimani

        Ai, en ole siellä vastaavaa kohdannut antaisin suoraan kauppaan palautetta. Ja hyvä että nimet tuuaan esille.


    • Anonyymi

      AP olet rohkea nainen kun kerroit tapahtuneesta!

    • Anonyymi

      Kuin monessa muussakin otsikossa ja täälläkin.. tapahtuu samaa, aloittaja kommentoi vaihdellen, omaan otsikkoonsa.

      • Anonyymi

        Kommentoin vastaamalla ilman syytä provosoiviin kommentteihin.


    • Anonyymi

      Katseluja noin puolet enemmän kun kommentteja. Eli epä kovin moni täällä ole käynyt...

      • Anonyymi

        Yksi normaali aloitus ja kymmenkunta vammaista provosointia.


    • Anonyymi

      Aika typerä aloitus..

      • Anonyymi

        Niin että uhkailuja pitää sietää vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että uhkailuja pitää sietää vai?

        Juu oikeita uhkailuja ei pidä sietää. Mikähän idea näissä sun aloituksissa on? Koitatko jotenki selvittää miten ihmiset suhtautuu asioihin? Vai naurestelet yksikseen että taas joku meni halpaan. Nooh kai tuostakin provoilusta voi saada hupia, huumorin lajeja on monta...


    • Anonyymi

      Manu ei ummarta tama hopotus uhkailu jutu. Pitta keksi joku haaska homori jutu eika hopota turha.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe