Miehellä olla nais ystäviä ja naisella mies ystäviä joiden kanssa käy vaikka kaljalla?
Saako parisuhteessa
72
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ei, mutta kai se partneri otetaan myös mukaan. Vai ollaanko jossain seksisuhteessa vaan jossa ei siedetä sitä kumppania ja väkisin täytyy tehdä mustasukkaiseksi?
- Anonyymi
Ei oteta kumppania mukaan.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oteta kumppania mukaan.
- SheenaMiksi ei? Ainiin! Taisinkin jo vastata itselleni...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei? Ainiin! Taisinkin jo vastata itselleni...
Ehei, et vastannut, nuo ihan typeriä syitä 🙈.
Kumppania ei oteta mukaan, koska kumppanin kanssa on ihan omat jutut ja kaverin kanssa ihan omat.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehei, et vastannut, nuo ihan typeriä syitä 🙈.
Kumppania ei oteta mukaan, koska kumppanin kanssa on ihan omat jutut ja kaverin kanssa ihan omat.
- SheenaAika pinnallista. Mutta mitäpä sitä nykypäivänä ihmisiltä voi muuta odottaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika pinnallista. Mutta mitäpä sitä nykypäivänä ihmisiltä voi muuta odottaa...
Päinvastoin. Pinnallisempaa olisi kumppanin kanssa niin mies-kuin naispuolisten ystävien mukana. Kahden kesken juttu luistaa eikä tarvitse miettiä kumppanin viihtymistä.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päinvastoin. Pinnallisempaa olisi kumppanin kanssa niin mies-kuin naispuolisten ystävien mukana. Kahden kesken juttu luistaa eikä tarvitse miettiä kumppanin viihtymistä.
- SheenaOn se kumma jos ei viihdy kumppanin seurassa. Mitä sellaisella edes tekee???
- Anonyymi
Tuletko itse niin herkästi mustasukkaiseksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuletko itse niin herkästi mustasukkaiseksi?
Mikä järki olla sellaisen ihmisen kanssa, joka on sitten niin huono että pilaa kaiken?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä järki olla sellaisen ihmisen kanssa, joka on sitten niin huono että pilaa kaiken?
Niin, totta. Mutta mikä siitä huonon tekee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, totta. Mutta mikä siitä huonon tekee?
Jos ei voi kumppanin ja kavereiden kanssa olla yhtä aikaa, niin onko se kumppani sitten edes kumppanuuden arvoinen? Vai onko selitys "Ei jaksa sitä samaa naamaa koko ajan", jolloin on koko suhde on jotain muuta kuin rakkautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei voi kumppanin ja kavereiden kanssa olla yhtä aikaa, niin onko se kumppani sitten edes kumppanuuden arvoinen? Vai onko selitys "Ei jaksa sitä samaa naamaa koko ajan", jolloin on koko suhde on jotain muuta kuin rakkautta.
Kumppanilta ei kai voi vaatia, että se pitäisi myös kumppaninsa kavereista varauksetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumppanilta ei kai voi vaatia, että se pitäisi myös kumppaninsa kavereista varauksetta?
Mikä lie siinä sitten että ei tule kavereiden kanssa toimeen. Huono puoliso tai huonot kaverit, eihän se koskaan nyt voi oma vika olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumppani on kumppanuuden arvoinen myös siksi, kun ymmärtää mitä haluan eikä ala etsiä jotain negatiivisia "samaa naamaa" -syitä.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumppani on kumppanuuden arvoinen myös siksi, kun ymmärtää mitä haluan eikä ala etsiä jotain negatiivisia "samaa naamaa" -syitä.
- SheenaIhan sama. Ei teistä ole kuin kiertelemään ja kaartelemaan. Sellaista pohjasakkaa ettei hyvää tule tekemälläkään. Jatkakaa keskenänne keskusteluanne, joka ei edes keskusteluksi kelpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EIkä aina läheskään ole kyse vain pitämisestä, vaan viihtymisestä. Kumppanin kaverit voivat olla ihan ok ja kivojakin, mutta ihan eri intressit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä lie siinä sitten että ei tule kavereiden kanssa toimeen. Huono puoliso tai huonot kaverit, eihän se koskaan nyt voi oma vika olla.
Kyse ei toimeentulemisesta vaan täysin erilaisista ihmisistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EIkä aina läheskään ole kyse vain pitämisestä, vaan viihtymisestä. Kumppanin kaverit voivat olla ihan ok ja kivojakin, mutta ihan eri intressit.
Nimenomaan. Erilaiset ihmiset ja mielenkiinnon kohteet parisuhteen ulkopuolella pitävät parisuhteenkin kunnossa.
- Anonyymi
En mä ota kumppania muidenkaan kavereiden luo mennessäni.
Ei kaikki viihdy kaikkien kanssa.
- Anonyymi
Saa tietysti.
- Sheena Saa olla, mutta juopottelusta en diggaa.
Ja joo, mulla on juopottelusta lapsuusajalta ja parisuhtesta traumoja. En tykkää känniläisiä katsella nurkissani.
- Anonyymi
Juopottelu 👎
- Anonyymi
Sitä täytyy miettiä sitten kun on parisuhteessa. Minulla ei ole vastakkaisen sukupuolen edustajaa ystävänä, enkä sellaista haluakaan. Ajattelen niin että parisuhteessa ollaan myös ystäviä toistemme kanssa.
Mies haluaa aina seksiä naisen kanssa. Piste. Siksi on aika vaikea homma, jos naisella on miespuolinen kaveri. Toki nainen voi olla mitä uskollisin, mutta tämän kaveri tulee aina yrittämään saamaan seksiä naiselta.
- Anonyymi
Minulla ei sitä ongelmaa tule olemaan, koska en halua vastakkaisen sukupuolen edustajaa kaveriksi. En ole koskaan halunnut. Muutenkin ystäviä vähän, koska en koe tarvitsevani heitä.
- Anonyymi
Se on totta, yleensä miehellä on se mielessä, siksi ei ole ylimääräisiä naisystäviä. Houkutus voisi olla joissain tilanteissa liian suuri.
Sama kuin jättäisi täytekakun pöydälle ja sanottaisiin älä syö sitä. Älähän ny.. kyllä kavereita pystyy olemaan vastakkaisen sukupuolen kanssa. Mies ny haluaa seksiä kaikelta mikä liikkuu ei pidä paikkaansa. Jotkut naiset vaan sopivat kaveriksi miehelle. Tosin riippuu miehestä ja kai siitä naisestakin..
Mulla monta miespuolista ystävää.. ja hyvin pärjätään ihan ilman seksiä, joten puhu vain itsesi puolesta.Pikku-pirpana kirjoitti:
Älähän ny.. kyllä kavereita pystyy olemaan vastakkaisen sukupuolen kanssa. Mies ny haluaa seksiä kaikelta mikä liikkuu ei pidä paikkaansa. Jotkut naiset vaan sopivat kaveriksi miehelle. Tosin riippuu miehestä ja kai siitä naisestakin..
Mulla monta miespuolista ystävää.. ja hyvin pärjätään ihan ilman seksiä, joten puhu vain itsesi puolesta.Tässä naisten ja miesten ajatuksia aiheesta:
https://www.youtube.com/watch?v=T_lh5fR4DMAPalstakamu kirjoitti:
Tässä naisten ja miesten ajatuksia aiheesta:
https://www.youtube.com/watch?v=T_lh5fR4DMAMutta hei noi kaikki oli nuoria .. minä olen jo kypsässä iässä oleva kurppa ja minulla miespuolisia ystäviä 27, 30, 47,54 ja 64 vuotiaista. Ja todellakin ollaan vaan ystäviä.
Et voi väittää että kaikki miehet ajattelevat naisystävästä sillain.. yksilökohtaisia eroja on.
Kyllä mies ja nainen voivat olla ystäviä keskenään.. ja vain ystäviä. Järkähtämättömästi haluan uskoa niin.- Anonyymi
Älä höpötä. Poikasten juttuja.
Tunnen monta naista joiden kanssa en halua seksiä.
T. Mies 46 v. Höpsistä, ei halua. Et sinäkään mitä vaan kurppaa halua panna. Kysy vaikka mulkultas, jos et mua usko.
J-a-n kirjoitti:
Höpsistä, ei halua. Et sinäkään mitä vaan kurppaa halua panna. Kysy vaikka mulkultas, jos et mua usko.
Moni itseäni vanhempi nainen on varsin seksikäs. Töissäkin on ainakin pari 50-vuotiasta naista jota voisin panna. Panisin myös useimpia naispuolisia kavereitani, jos he tekisivät aloitteen. Toki elämässä on muutakin kuin vain seksi ja siksi ne tunteet jäävät taka-alalle, mutta siellä ne silti taustalla ovat.
Palstakamu kirjoitti:
Moni itseäni vanhempi nainen on varsin seksikäs. Töissäkin on ainakin pari 50-vuotiasta naista jota voisin panna. Panisin myös useimpia naispuolisia kavereitani, jos he tekisivät aloitteen. Toki elämässä on muutakin kuin vain seksi ja siksi ne tunteet jäävät taka-alalle, mutta siellä ne silti taustalla ovat.
Vaikka, mutta myönnä pois, et sinä kaikkia naisia halua vaikka olisvat kuinka mukavia. :)
J-a-n kirjoitti:
Vaikka, mutta myönnä pois, et sinä kaikkia naisia halua vaikka olisvat kuinka mukavia. :)
En haluakkaan, mutta riski on kuitenkin olemassa että jos haluaisinkin.
Palstakamu kirjoitti:
En haluakkaan, mutta riski on kuitenkin olemassa että jos haluaisinkin.
Enpä usko.
J-a-n kirjoitti:
Ja he ei välttis halua sua, joten problem solved.
Sellainen ei ole mahdollista 8)
Palstakamu kirjoitti:
Sellainen ei ole mahdollista 8)
On on. Lesbo vaikka, mitä se sun munilla tekis? Laittas jouluna ovikoristeeksi? Jingle bells. :)
J-a-n kirjoitti:
On on. Lesbo vaikka, mitä se sun munilla tekis? Laittas jouluna ovikoristeeksi? Jingle bells. :)
Lesboja minä voisin vaikka vain katsella touhuissa.
Palstakamu kirjoitti:
Lesboja minä voisin vaikka vain katsella touhuissa.
Sen kyllä uskon mutisematta. :D
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Ja he ei välttis halua sua, joten problem solved.
Onko ne sitten ystäviä eli miksi sellaisten ei kavereiden kanssa hengailee tai kuluttaa aikaansa niin tulee vain paha mieli kun voi olla oikeidenkin kavereiden ja ystävien kanssa niin semmoisten ystävien kanssa kyllä viihtyy jotka haluaa kivaa
Anonyymi kirjoitti:
Onko ne sitten ystäviä eli miksi sellaisten ei kavereiden kanssa hengailee tai kuluttaa aikaansa niin tulee vain paha mieli kun voi olla oikeidenkin kavereiden ja ystävien kanssa niin semmoisten ystävien kanssa kyllä viihtyy jotka haluaa kivaa
Mee Välis nukkuu.
- Anonyymi
EIkä halua. Ja mitä haittaa jos haluaakin, mutta ei anna sen häiritä?
Anonyymi kirjoitti:
EIkä halua. Ja mitä haittaa jos haluaakin, mutta ei anna sen häiritä?
Sepä se häiritseekin, jos nainen ei anna sen häiritä.
- Anonyymi
Jaa minä en miehenä halua naispuolisilta kavereilta seksiä. Vaikka heittäisivät letun levälleen kahden kesken niin ei siltikään. Kaverit on kavereita, seksikaverit on erikseen.
- Anonyymi
Miehet mustasukkaisia varsinkin kännissä ne ei kestä jos nainen juttelee vaikka mies kaverille.
- Anonyymi
Joo, saa.
- Anonyymi
Kaverin kanssa voi paneskella, ystävän kanssa ei.
AsianVierestä- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Mikä estää? Reikähän se on siallakin.
Vapaat ovat vapaita valitsemaan, ne joilla on kahleita voivat tulla kyynisiksi kommentaattoreiksi. Tärkeintä on, kunnioita vastapuolta mitä elämässä teetkin. Ei muita sääntöjä.
AsianVierestä - Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Jaa, sinulla on ilmeisesti kavereina sikoja?
Valitse kaverisi paremmin:)
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Vapaat ovat vapaita valitsemaan, ne joilla on kahleita voivat tulla kyynisiksi kommentaattoreiksi. Tärkeintä on, kunnioita vastapuolta mitä elämässä teetkin. Ei muita sääntöjä.
AsianVierestäÄä, älä yritä kääntää sitä noin. Kahleista pääsee aina halutessaan eroon ja pettääkin voi. Jos moraali antaa myöden. Kyynisyys ei liity mun mietteisiin mitenkään.
Vaan tosiasiaahan tuo kaikki on mitä kirjoitan. Jos hiukan viittii miettiä.Anonyymi kirjoitti:
Jaa, sinulla on ilmeisesti kavereina sikoja?
Valitse kaverisi paremmin:)
AsianVierestäEi, mutta zoofililla voi olla. Kannattaa tuntea ne kaveritkin hyvin. ";)
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Ää, älä yritä kääntää sitä noin. Kahleista pääsee aina halutessaan eroon ja pettääkin voi. Jos moraali antaa myöden. Kyynisyys ei liity mun mietteisiin mitenkään.
Vaan tosiasiaahan tuo kaikki on mitä kirjoitan. Jos hiukan viittii miettiä.Mietinkin vapaita, en niitä joilla on henkinen yhteys riippumatta siitä onko kysymyksessä tunne nimeltä rakkaus vai ei. On olemassa pyhä ajattelu ettei olemassa olevaa riko olkoon suhde miten paska tahansa, kyllä ihmiset kaiken kestävät.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Mietinkin vapaita, en niitä joilla on henkinen yhteys riippumatta siitä onko kysymyksessä tunne nimeltä rakkaus vai ei. On olemassa pyhä ajattelu ettei olemassa olevaa riko olkoon suhde miten paska tahansa, kyllä ihmiset kaiken kestävät.
AsianVierestäSelvä.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Paha lohkasu! Reikä se on siallakin! ex- miesytäväni halusi peppu seksiä,kieltäydyin.!Totesi reikä kuin rekä,mitä väliä.Vastasin hankin laudan poraan siihen sulle 2 reikää.Niin todella sulla reikä kuin reikä.Minua ei tarvita,tuossa on ovi ja häivy.Varmaan ymmärätte miksi EX
Anonyymi kirjoitti:
Paha lohkasu! Reikä se on siallakin! ex- miesytäväni halusi peppu seksiä,kieltäydyin.!Totesi reikä kuin rekä,mitä väliä.Vastasin hankin laudan poraan siihen sulle 2 reikää.Niin todella sulla reikä kuin reikä.Minua ei tarvita,tuossa on ovi ja häivy.Varmaan ymmärätte miksi EX
Heh, oikein. :D
- Anonyymi
Joa valitsee kumppanin huolella joka ei ole mustasukkainen niin nainen voi kyllä kaveerata miehen kanssa. Monet sitä ei kestä että naisnen voi nauraa mies kaverin jutuille.
- Anonyymi
Ei olisi mahdollista että mieheni lähtisi istumaan iltaa naisen kanssa.
- Anonyymi
Mun mies saisi kyllä olla kaveria ja hengailla miten haluaa ystäviensä kanssa. En voi kuvitellakkaan, että alkaisin määräilemään jonkun ystävistä, paitsi jos ystävä olisi joku todella vakava ongelmatapaus, esim huumeidenkäyttäjä tai rikollinen, niin sitä en oikein halua elämääni vaikuttajaksi mitenkään.
Itsetunto💪💪💪
Paras ystäväni on mies ja kyllä loukkaantuisi, jos häntä epäiltäisi. Ja on erityisen tarkka kuka nainen kiinnostaa.
Tykkäisin myös yhteisistä illoista ja bileistä kummankin molemmansukupuolisten ystävien kanssa.
Ne, jotka pettää, pettää aina jokatapauksessa ja ne jotka on uskollisia on. Mitkään säännöt ja talutushihnat ei saa pysymään uskollisena. Melkein päinvastoin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mies saisi kyllä olla kaveria ja hengailla miten haluaa ystäviensä kanssa. En voi kuvitellakkaan, että alkaisin määräilemään jonkun ystävistä, paitsi jos ystävä olisi joku todella vakava ongelmatapaus, esim huumeidenkäyttäjä tai rikollinen, niin sitä en oikein halua elämääni vaikuttajaksi mitenkään.
Itsetunto💪💪💪
Paras ystäväni on mies ja kyllä loukkaantuisi, jos häntä epäiltäisi. Ja on erityisen tarkka kuka nainen kiinnostaa.
Tykkäisin myös yhteisistä illoista ja bileistä kummankin molemmansukupuolisten ystävien kanssa.
Ne, jotka pettää, pettää aina jokatapauksessa ja ne jotka on uskollisia on. Mitkään säännöt ja talutushihnat ei saa pysymään uskollisena. Melkein päinvastoin.Äänestän tätä ☝
- Anonyymi
Terveessä parisuhteessa ei ole mustasukaisuutta! Vanhat ystävät saa pitää,jota ovat oleet ennen parisuhdetta sukupuolesta viis! hälytys kellojen pitää soda jos sihen väliin tulee UUSI naisystävä vain miehelle tai miesytävävain ystävänä Naiselle!
Onneksi kukaan ei epäile, jos hommaan uuden saman sukupuolisen ystävän. ;}
Kavereita ne vaan on... Äh puh. Vitsi.- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Onneksi kukaan ei epäile, jos hommaan uuden saman sukupuolisen ystävän. ;}
Kavereita ne vaan on... Äh puh. Vitsi.Monista heteromiehistä on vallan hyvä, jos puolisolla on toisen sukupuolen ystävä. Mutta ovat mustiksia naispuolisista ystävistä. Mistä johtuu?
Anonyymi kirjoitti:
Monista heteromiehistä on vallan hyvä, jos puolisolla on toisen sukupuolen ystävä. Mutta ovat mustiksia naispuolisista ystävistä. Mistä johtuu?
En tiedä.
- Anonyymi
Toki, se on suositeltavaakin.
- Anonyymi
Vapaamuurarittiruis on todellakin suosettavaa eli siis korruptio.
- Anonyymi
Ei liity alotukseen mutta jos kiinnostelee lueskella mahdollisesti aloittelevan huoran ajatuksia niin niitä pääsee seuraamaan osoitteesta
sokeriseuralainen.blogspot.com
:) :) - Anonyymi
Totta kai saa olla. Aivan sama mitä sukupuolta ystävät ovat. Ihan vapaasti rampatkoon bissellä kavereiden kanssa.
Tottakai. Suosittelen.
Ainakin miehenä saa nsisilta ihan yoisenlaista näkökulmaa asioihin ja he osaavat kuunnella. Muutamalla miespuoleisella kaverilla menee jutut vähän ohi. Mutta hekin ovat tärkeitä tietty.- Anonyymi
Saa olla ja saa panna kaveri naista ja minä panin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3013855BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62485Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2742375- 692180
- 761814
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3961549MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/321341Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2001208Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku211156"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341152