Kenelle palstalaiselle

Anonyymi

Haluaisit lähettää rakkauspostia?

-flowersreally-

88

787

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kenellä kemiat kohtaa...

      • 👌 ja ehkä vähän järkikin?


    • Anonyymi

      Jazulille.

      T. Kumpulainen

    • Anonyymi

      Lillis2020

      Jiii

      • Anonyymi

        Ei friendzonelta mitään kannata lähetellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei friendzonelta mitään kannata lähetellä.

        Oletteko eronneet?


    • Anonyymi

      Palstan naesille vuan! 😝👌



      Interlocutrice 💪😬👍👉👌

      🤣🤣🤣😂

      • Helevettilääne! Nii onnii. 😜


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Helevettilääne! Nii onnii. 😜

        Kuka on seuraava??
        🤧😊😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on seuraava??
        🤧😊😇

        Saahan nähdä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on seuraava??
        🤧😊😇

        Norppa83!!!!!!


    • Anonyymi

      Tyhmä kuin Teemu tai nälkäinen Kuin Roope, Robert.

    • Anonyymi

      Roope Ruokanen eli Robert. Teemu Tumppaaja.

    • Anonyymi

      Oletko poliisi🙂

    • Anonyymi

      Keskustelu suomi/24fi.

    • Anonyymi

      Rakaus naisia

      • Ep plastala ol nasaija!


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Ep plastala ol nasaija!

        Hik...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hik...

        Toi on perinne... sisäpiirijuttu. 😁

        Joku joskus kirjoitti useasti ettei palstalla ole naisia joka kohtaan, mutta joskus tuli kirjoitusvirheitä, niin joka kerta johonkin sopivaan kohtaan möngerrettävä nyt sit vastaavaa. Mä ja Lineri ainakin on mätetty tuota. 😁


    • Anonyymi

      Lähetä joo sellaisia kukkia kuin joku Belladonna, myrkyllisiä juttuja oikein.

    • Anonyymi

      Hälle jolla Midaan kosketus on 😘🤣😘🤣😘

    • Anonyymi

      Eerikki Pässi.

    • Anonyymi

      Et kuitenkaan ole automaat6tinen alkoholisti kuin auton omistaja.

    • Nyt ei tuu ketään mielee.

    • Anonyymi

      Eomujwn myyjä keisarissa: no kuka hullu ostaa troimimattoman rannekellonkin heh.

    • Anonyymi

      Montelle...Mari🤗

      • Anonyymi

        Huomataan! V ttuilet vain kilteille ihmisille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomataan! V ttuilet vain kilteille ihmisille!

        Suutuin ja lähdin ulos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomataan! V ttuilet vain kilteille ihmisille!

        Vähemmistöjen dissaajat ei ole kilttejä. Ne on apinoita.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Vähemmistöjen dissaajat ei ole kilttejä. Ne on apinoita.

        Aloita ihan omasta käytöksestäsi. Sivistynyt ihminen ei nimittele ketään.

        En keskustele enää ikinä kanssasi. Mene nk. ystäviesi seuraan jos niitä on yhtäkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloita ihan omasta käytöksestäsi. Sivistynyt ihminen ei nimittele ketään.

        En keskustele enää ikinä kanssasi. Mene nk. ystäviesi seuraan jos niitä on yhtäkään.

        Apinat on apinoita, ei se muuksi muutu murjottamalla.


      • Vieläkin unelmoit Lilliksestä?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Vieläkin unelmoit Lilliksestä?

        En unelmoi. On vaan ikävä, se ei vissiin lopu koskaan vai loppuuko?


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        En unelmoi. On vaan ikävä, se ei vissiin lopu koskaan vai loppuuko?

        Ehkä et ikävöi juuri Lillistä, vaan hän edustaa sinulle ajatusta parisuhteesta naisen kanssa. Tai mistäpä minä tiedän kuinka läheisiä te olitte. Tapasitteko edes koskaan?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ehkä et ikävöi juuri Lillistä, vaan hän edustaa sinulle ajatusta parisuhteesta naisen kanssa. Tai mistäpä minä tiedän kuinka läheisiä te olitte. Tapasitteko edes koskaan?

        Kyllä mä ikävöin nimenomaan Lillistä, ihmistä joka toi hetkeks auringon mun ykstoikkoiseen maailmaani. Hänessä on jotain maagista. Mutta ehkä siinä on tuota toistakin mikä ärsyttää vähän lisää vielä.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Kyllä mä ikävöin nimenomaan Lillistä, ihmistä joka toi hetkeks auringon mun ykstoikkoiseen maailmaani. Hänessä on jotain maagista. Mutta ehkä siinä on tuota toistakin mikä ärsyttää vähän lisää vielä.

        Olo on välillä kuin riivatulla.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Kyllä mä ikävöin nimenomaan Lillistä, ihmistä joka toi hetkeks auringon mun ykstoikkoiseen maailmaani. Hänessä on jotain maagista. Mutta ehkä siinä on tuota toistakin mikä ärsyttää vähän lisää vielä.

        Mutta olitteko te oikeasti niin läheisiä, vai oliko hän vain joku henkilö palstalta? Entä jos ihastuitkin vain unelmaan siitä millainen ihanne-elämäsi olisi? Toisiko hän siis todellisuudessa valon elämääsi? Vai voisiko se valo löytyä sinusta itsestäsi? Kukaan ei voi olla toisen valo.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Vieläkin unelmoit Lilliksestä?

        Me tapasimme sen sijaan Lillin kanssa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Me tapasimme sen sijaan Lillin kanssa

        Käännä nyt veistä haavassa, se onnistuu kaikilta hänet tavanneilta?


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Käännä nyt veistä haavassa, se onnistuu kaikilta hänet tavanneilta?

        Elä usko trolleja. Tuskin Lillis tapasi kaikkien palstan ätmien kanssa :D


      • Palstakamu kirjoitti:

        Mutta olitteko te oikeasti niin läheisiä, vai oliko hän vain joku henkilö palstalta? Entä jos ihastuitkin vain unelmaan siitä millainen ihanne-elämäsi olisi? Toisiko hän siis todellisuudessa valon elämääsi? Vai voisiko se valo löytyä sinusta itsestäsi? Kukaan ei voi olla toisen valo.

        En mä kerro sen enempää. Yksityisasioita. Sanon vaan, että mulla on ikävä. En saa häntä mun päästä millään pois, koitin lyödä otsan seinäänkin mutta se vaan sattui. Tajuaa kuka tajuaa, ei tajua kuka ei tajua.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Käännä nyt veistä haavassa, se onnistuu kaikilta hänet tavanneilta?

        Lilli palstakamu ja sinä olette sama satuhahmo


      • Palstakamu kirjoitti:

        Elä usko trolleja. Tuskin Lillis tapasi kaikkien palstan ätmien kanssa :D

        Joitakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lilli palstakamu ja sinä olette sama satuhahmo

        Suksippa vaikka vittuun siitä tai suonsilmään.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Suksippa vaikka vittuun siitä tai suonsilmään.

        Kirjoitetaan yhdellä p:llä ”suksipa”.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Joitakin.

        On tavannut.


      • Soita vaan ja sano terkkuja. 💙


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitetaan yhdellä p:llä ”suksipa”.

        Meillä sanotaan kahdella, että suksippa.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Meillä sanotaan kahdella, että suksippa.

        Eli väärin :D


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        En mä kerro sen enempää. Yksityisasioita. Sanon vaan, että mulla on ikävä. En saa häntä mun päästä millään pois, koitin lyödä otsan seinäänkin mutta se vaan sattui. Tajuaa kuka tajuaa, ei tajua kuka ei tajua.

        En tajua. Mutta ei tarvitsekaan. Tunnen silti myötätuntoa. Olet pahassa tilanteessa elämäsi suhteen. Ja elämä olisikin helppoa jos joutuisi tekemään päätöksiä vain omasta puolesta, mutta kun sinulla on lapset, mikä mutkistaa tilannetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lilli palstakamu ja sinä olette sama satuhahmo

        Entä jos oltaisiinkin?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        En tajua. Mutta ei tarvitsekaan. Tunnen silti myötätuntoa. Olet pahassa tilanteessa elämäsi suhteen. Ja elämä olisikin helppoa jos joutuisi tekemään päätöksiä vain omasta puolesta, mutta kun sinulla on lapset, mikä mutkistaa tilannetta.

        Lillis on hetero ymmärrä nyt sinäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lillis on hetero ymmärrä nyt sinäkin.

        En puhunut Lilliksestä.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        En puhunut Lilliksestä.

        MCM on rakastunut ja umpikujassa..


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        En tajua. Mutta ei tarvitsekaan. Tunnen silti myötätuntoa. Olet pahassa tilanteessa elämäsi suhteen. Ja elämä olisikin helppoa jos joutuisi tekemään päätöksiä vain omasta puolesta, mutta kun sinulla on lapset, mikä mutkistaa tilannetta.

        Enpä oikeestaan pahassa, hankalassa tilanteessa kyllä. Sikäli, että kaipaan kauheasti ihmistä joka ymmärtää minua, on jotenkin saman henkinen enkä tarkoita nyt mitään seksuaalisuutta tai genderiä, vaan ymmärtää jotenkin vaivattomasti ja on vieraanakin jo jotenkin saman sieluinen. Sen sellaisen yhteyden aistii. Hyvän kemian ja hyväntahtoisuuden toista kohtaan.

        Semmoinen henkinen ja elämää miettimään joutunut, eikä ihan naarmuitta selvinnyt, kypsä ja avarakatseinen ihminen ja sellainen se Lillis on. Ja siksi hän mua varmaan niin koskettikin. Pitäisi vaan minun osata jättää se typerä ihastuminen pois, kyetä näkemään ihan vaan platonisesti hänet. Se on niin vaikeeta just. Niin ehkä korostan ehkä voisi ajatella, että jos pystyis olemaan ystävä edes jotenkin.

        Tai mä haluaisin hänenlaisen ihan uniikin ihmisen ystäväksi. Itsekäs minä.

        Mulla on vaan olo, että tapasin ihmisenä helmen ja hirvee hätä, että mä kadotin sen ja ihan vaan omaa tyhmää typeryyttäni, kun en osaa olla lääpähtämättä. Sitä se ärtymys on, ei sitä että mun olis pakko saada mitään seurustelusuhdetta häneen tai naiseen, mun olis vaan jotenkin osattava pakottaa itseni ruotuun ja toivoa parasta. Et mä viel joskus kohtaan helmen..

        Tällaisena musta on vaan harmia kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä oikeestaan pahassa, hankalassa tilanteessa kyllä. Sikäli, että kaipaan kauheasti ihmistä joka ymmärtää minua, on jotenkin saman henkinen enkä tarkoita nyt mitään seksuaalisuutta tai genderiä, vaan ymmärtää jotenkin vaivattomasti ja on vieraanakin jo jotenkin saman sieluinen. Sen sellaisen yhteyden aistii. Hyvän kemian ja hyväntahtoisuuden toista kohtaan.

        Semmoinen henkinen ja elämää miettimään joutunut, eikä ihan naarmuitta selvinnyt, kypsä ja avarakatseinen ihminen ja sellainen se Lillis on. Ja siksi hän mua varmaan niin koskettikin. Pitäisi vaan minun osata jättää se typerä ihastuminen pois, kyetä näkemään ihan vaan platonisesti hänet. Se on niin vaikeeta just. Niin ehkä korostan ehkä voisi ajatella, että jos pystyis olemaan ystävä edes jotenkin.

        Tai mä haluaisin hänenlaisen ihan uniikin ihmisen ystäväksi. Itsekäs minä.

        Mulla on vaan olo, että tapasin ihmisenä helmen ja hirvee hätä, että mä kadotin sen ja ihan vaan omaa tyhmää typeryyttäni, kun en osaa olla lääpähtämättä. Sitä se ärtymys on, ei sitä että mun olis pakko saada mitään seurustelusuhdetta häneen tai naiseen, mun olis vaan jotenkin osattava pakottaa itseni ruotuun ja toivoa parasta. Et mä viel joskus kohtaan helmen..

        Tällaisena musta on vaan harmia kaikille.

        Ihan vaan siks tämä julkisesti, ettei tarvitse spekuloida tai juoruilla mitään mutuja.

        Vaikka muuten tämäkin julkilausuminen onkin typerää. Eikä kuulu tänne mitenkään.

        Mä nyt looetan palstailut omalta osaltani tänään tähän. Ehkä joskus taas, mutta nyt on sen verran herkkä nahka etten pysty asiallisesti olemaan, joten poistun.

        Hyvää syksyä. :)

        Jan🧞‍♂️


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        En unelmoi. On vaan ikävä, se ei vissiin lopu koskaan vai loppuuko?

        On oma Palsta hahmo! Heh.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On oma Palsta hahmo! Heh.......

        Jiimen seurusteli palsta hahmon kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vaan siks tämä julkisesti, ettei tarvitse spekuloida tai juoruilla mitään mutuja.

        Vaikka muuten tämäkin julkilausuminen onkin typerää. Eikä kuulu tänne mitenkään.

        Mä nyt looetan palstailut omalta osaltani tänään tähän. Ehkä joskus taas, mutta nyt on sen verran herkkä nahka etten pysty asiallisesti olemaan, joten poistun.

        Hyvää syksyä. :)

        Jan🧞‍♂️

        Mmm. Tossa on paljon sulateltavaa. En osaa mitään järkevää tähän lyhyesti heittämään. Sitä kun tuppaa herkästi enemmän rikkomaan kuin tekemään hyvää, jos lähtee tässä mutuilemaan. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että olet elämässäsi jonkinlaisessa kriisissä. Jokainen kohtaa näitä elämänsä aikana ja se on ihan normi huttua. Ei ole kuitenkaan hyvä jäädä pohtimaan asioita yksin oman päänsä sisällä. Silloin asiat vain kiertävät kehää. Ja näin palstan perusteella asioista ei synny oikein syvällistä keskustelua, kun saa vain pintaraapaisun toisesta ihmisestä. Melkein suosittelisin tilanteessasi keskustelemaan jonkun ammattilaisen kanssa, joka on erikoistunut tämän tyyppisiin juttuihin. En yhtään tiedä kuka tällainen ammattilainen olisi, mutta saisitko vinkkiä asiasta yhteyksiesi kautta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vaan siks tämä julkisesti, ettei tarvitse spekuloida tai juoruilla mitään mutuja.

        Vaikka muuten tämäkin julkilausuminen onkin typerää. Eikä kuulu tänne mitenkään.

        Mä nyt looetan palstailut omalta osaltani tänään tähän. Ehkä joskus taas, mutta nyt on sen verran herkkä nahka etten pysty asiallisesti olemaan, joten poistun.

        Hyvää syksyä. :)

        Jan🧞‍♂️

        PS. En tiedä näetkö viestiäni enää tai onko fiiliksiä siihen vastata, joten toivottelen tässä jo hyviä jatkoja :). Ehkä nähdään vielä täällä tai sitten ei. Sillä ei loppuen lopuksi ole edes väliä; Kaikki lopettavat palstailun aikanaan. Haluan kuitenkin uskoa ja ajatella, että löydät vielä etsimäsi ja olet onnellinen tuolla jossakin.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Mmm. Tossa on paljon sulateltavaa. En osaa mitään järkevää tähän lyhyesti heittämään. Sitä kun tuppaa herkästi enemmän rikkomaan kuin tekemään hyvää, jos lähtee tässä mutuilemaan. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että olet elämässäsi jonkinlaisessa kriisissä. Jokainen kohtaa näitä elämänsä aikana ja se on ihan normi huttua. Ei ole kuitenkaan hyvä jäädä pohtimaan asioita yksin oman päänsä sisällä. Silloin asiat vain kiertävät kehää. Ja näin palstan perusteella asioista ei synny oikein syvällistä keskustelua, kun saa vain pintaraapaisun toisesta ihmisestä. Melkein suosittelisin tilanteessasi keskustelemaan jonkun ammattilaisen kanssa, joka on erikoistunut tämän tyyppisiin juttuihin. En yhtään tiedä kuka tällainen ammattilainen olisi, mutta saisitko vinkkiä asiasta yhteyksiesi kautta?

        Ehkä tästä tulee MCM:lle opettavainen kokemus, tajuaa itsekin että vilpillisyydellä ei saavuta loppupelissä mitään hyvää. Jos olisi ollut lillikselle alusta asti rehellinen eikä esiintynyt aluksi miehenä flirttaillessaan ei sieltä varmaan sitä vastakaikua olisi tullut, ei olisi lilliksen tarvinnut jättää palstaa eikä olisi oma pää mennyt sekaisin ihastuksesta.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tästä tulee MCM:lle opettavainen kokemus, tajuaa itsekin että vilpillisyydellä ei saavuta loppupelissä mitään hyvää. Jos olisi ollut lillikselle alusta asti rehellinen eikä esiintynyt aluksi miehenä flirttaillessaan ei sieltä varmaan sitä vastakaikua olisi tullut, ei olisi lilliksen tarvinnut jättää palstaa eikä olisi oma pää mennyt sekaisin ihastuksesta.

        -harmiseikirj-

        Ei olla kukaan täydellisiä ihmisiä. Sinäkin vaikutat vähän lapselliselta tapaukselta. Otetaan itse kukin malka ensin omasta silmästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tästä tulee MCM:lle opettavainen kokemus, tajuaa itsekin että vilpillisyydellä ei saavuta loppupelissä mitään hyvää. Jos olisi ollut lillikselle alusta asti rehellinen eikä esiintynyt aluksi miehenä flirttaillessaan ei sieltä varmaan sitä vastakaikua olisi tullut, ei olisi lilliksen tarvinnut jättää palstaa eikä olisi oma pää mennyt sekaisin ihastuksesta.

        -harmiseikirj-

        Koulukiusaaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tästä tulee MCM:lle opettavainen kokemus, tajuaa itsekin että vilpillisyydellä ei saavuta loppupelissä mitään hyvää. Jos olisi ollut lillikselle alusta asti rehellinen eikä esiintynyt aluksi miehenä flirttaillessaan ei sieltä varmaan sitä vastakaikua olisi tullut, ei olisi lilliksen tarvinnut jättää palstaa eikä olisi oma pää mennyt sekaisin ihastuksesta.

        -harmiseikirj-

        Ovat voineet olla yhteyksissä palstan ulkopuolellakin aivan niin kuin Misspönttöuuni oli sinun kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koulukiusaaja

        Mietipä kuka tuossakin tapauksessa on se kiusaaja? ainahan sitä voi uhriutua ja tulla sitten hetken päästä takaisin. Eihän siinä kai mitään, se on kaikille sallittua mutta jos itse aiheuttaa itselleen hankaluuksia ei se muiden vika ole. Yleensähän ne on uhrit jotka joutuu valheellisen profiilin jutuista kärsimään, ja mistäs me tiedetään miten raskas juttu se lillikselle on ollut kun totuus sitten paljastui? Sittenhän asia taas muuttuu jos lilliskin huijasi mutta ei vaikuttanut semmoiselta. Jos alkaa leikkimään toisten tunteilla niin kai siinä voi tulla sitten vastapalloonkin:

        https://www.finanssiala.fi/uutiset/rakkaushuijarin-imarteluihin-jaa-koukkuun-vaikka-tietaa-ne-valheeksi/

        "”Parissa kuukaudessa jäin huijarin lemmenviesteihin koukkuun – vaikka tiesin, että ne eivät pidä paikkaansa! Ihmisellä on tarve olla rakastettu. Toisen huomio imartelee. Minusta tuli kuin Pavlovin koira, ja aloin odottaa säännöllisesti tulevia viestejä”, Kandelin kertoo."



        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietipä kuka tuossakin tapauksessa on se kiusaaja? ainahan sitä voi uhriutua ja tulla sitten hetken päästä takaisin. Eihän siinä kai mitään, se on kaikille sallittua mutta jos itse aiheuttaa itselleen hankaluuksia ei se muiden vika ole. Yleensähän ne on uhrit jotka joutuu valheellisen profiilin jutuista kärsimään, ja mistäs me tiedetään miten raskas juttu se lillikselle on ollut kun totuus sitten paljastui? Sittenhän asia taas muuttuu jos lilliskin huijasi mutta ei vaikuttanut semmoiselta. Jos alkaa leikkimään toisten tunteilla niin kai siinä voi tulla sitten vastapalloonkin:

        https://www.finanssiala.fi/uutiset/rakkaushuijarin-imarteluihin-jaa-koukkuun-vaikka-tietaa-ne-valheeksi/

        "”Parissa kuukaudessa jäin huijarin lemmenviesteihin koukkuun – vaikka tiesin, että ne eivät pidä paikkaansa! Ihmisellä on tarve olla rakastettu. Toisen huomio imartelee. Minusta tuli kuin Pavlovin koira, ja aloin odottaa säännöllisesti tulevia viestejä”, Kandelin kertoo."



        -harmiseikirj-

        Älä säädä harmaa.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Mmm. Tossa on paljon sulateltavaa. En osaa mitään järkevää tähän lyhyesti heittämään. Sitä kun tuppaa herkästi enemmän rikkomaan kuin tekemään hyvää, jos lähtee tässä mutuilemaan. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että olet elämässäsi jonkinlaisessa kriisissä. Jokainen kohtaa näitä elämänsä aikana ja se on ihan normi huttua. Ei ole kuitenkaan hyvä jäädä pohtimaan asioita yksin oman päänsä sisällä. Silloin asiat vain kiertävät kehää. Ja näin palstan perusteella asioista ei synny oikein syvällistä keskustelua, kun saa vain pintaraapaisun toisesta ihmisestä. Melkein suosittelisin tilanteessasi keskustelemaan jonkun ammattilaisen kanssa, joka on erikoistunut tämän tyyppisiin juttuihin. En yhtään tiedä kuka tällainen ammattilainen olisi, mutta saisitko vinkkiä asiasta yhteyksiesi kautta?

        Kyllä mä sen itse pistän päässäni kuntoon, kuten kaikki muutkin, vaikeammatkin asiat olen pistänyt. Kykenen siihen kyllä. Ottaa vaan aikansa vääntelehtiä.

        En nyt jatkossa rekisteröi enää nimimerkkiä, jos ja kun käyn palstalla jotain kirjoittamassa, teen sen anonyymina. Aika moni asia henkilöityy liikaa, kun on nimimerkki. Ja sitä myös provosoidaan. :)

        Näin olen vähemmän houkuttava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietipä kuka tuossakin tapauksessa on se kiusaaja? ainahan sitä voi uhriutua ja tulla sitten hetken päästä takaisin. Eihän siinä kai mitään, se on kaikille sallittua mutta jos itse aiheuttaa itselleen hankaluuksia ei se muiden vika ole. Yleensähän ne on uhrit jotka joutuu valheellisen profiilin jutuista kärsimään, ja mistäs me tiedetään miten raskas juttu se lillikselle on ollut kun totuus sitten paljastui? Sittenhän asia taas muuttuu jos lilliskin huijasi mutta ei vaikuttanut semmoiselta. Jos alkaa leikkimään toisten tunteilla niin kai siinä voi tulla sitten vastapalloonkin:

        https://www.finanssiala.fi/uutiset/rakkaushuijarin-imarteluihin-jaa-koukkuun-vaikka-tietaa-ne-valheeksi/

        "”Parissa kuukaudessa jäin huijarin lemmenviesteihin koukkuun – vaikka tiesin, että ne eivät pidä paikkaansa! Ihmisellä on tarve olla rakastettu. Toisen huomio imartelee. Minusta tuli kuin Pavlovin koira, ja aloin odottaa säännöllisesti tulevia viestejä”, Kandelin kertoo."



        -harmiseikirj-

        Sun ei kannata spekuloida tällä asialla, kun et tiedä pintaa enempää. Etkä tule tietämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tästä tulee MCM:lle opettavainen kokemus, tajuaa itsekin että vilpillisyydellä ei saavuta loppupelissä mitään hyvää. Jos olisi ollut lillikselle alusta asti rehellinen eikä esiintynyt aluksi miehenä flirttaillessaan ei sieltä varmaan sitä vastakaikua olisi tullut, ei olisi lilliksen tarvinnut jättää palstaa eikä olisi oma pää mennyt sekaisin ihastuksesta.

        -harmiseikirj-

        Se ei ole sun murheesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietipä kuka tuossakin tapauksessa on se kiusaaja? ainahan sitä voi uhriutua ja tulla sitten hetken päästä takaisin. Eihän siinä kai mitään, se on kaikille sallittua mutta jos itse aiheuttaa itselleen hankaluuksia ei se muiden vika ole. Yleensähän ne on uhrit jotka joutuu valheellisen profiilin jutuista kärsimään, ja mistäs me tiedetään miten raskas juttu se lillikselle on ollut kun totuus sitten paljastui? Sittenhän asia taas muuttuu jos lilliskin huijasi mutta ei vaikuttanut semmoiselta. Jos alkaa leikkimään toisten tunteilla niin kai siinä voi tulla sitten vastapalloonkin:

        https://www.finanssiala.fi/uutiset/rakkaushuijarin-imarteluihin-jaa-koukkuun-vaikka-tietaa-ne-valheeksi/

        "”Parissa kuukaudessa jäin huijarin lemmenviesteihin koukkuun – vaikka tiesin, että ne eivät pidä paikkaansa! Ihmisellä on tarve olla rakastettu. Toisen huomio imartelee. Minusta tuli kuin Pavlovin koira, ja aloin odottaa säännöllisesti tulevia viestejä”, Kandelin kertoo."



        -harmiseikirj-

        Mitenhän kävi misspönttöuunille? Miten raskaasti otti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenhän kävi misspönttöuunille? Miten raskaasti otti?

        MIstä minä tiedän? Jos haluaa uskoa enemmän huijareiden juttuihin kuin rehellisiin ihmisiin se on oma valinta ja onhan se varmaan raskasta sitten viimeistään kun tajuaa huijarin onnistuneen vedätyksessään.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIstä minä tiedän? Jos haluaa uskoa enemmän huijareiden juttuihin kuin rehellisiin ihmisiin se on oma valinta ja onhan se varmaan raskasta sitten viimeistään kun tajuaa huijarin onnistuneen vedätyksessään.

        -harmiseikirj-

        Kaikissa muissa aina vika..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä sen itse pistän päässäni kuntoon, kuten kaikki muutkin, vaikeammatkin asiat olen pistänyt. Kykenen siihen kyllä. Ottaa vaan aikansa vääntelehtiä.

        En nyt jatkossa rekisteröi enää nimimerkkiä, jos ja kun käyn palstalla jotain kirjoittamassa, teen sen anonyymina. Aika moni asia henkilöityy liikaa, kun on nimimerkki. Ja sitä myös provosoidaan. :)

        Näin olen vähemmän houkuttava.

        Minä tykkään kun saan paskaa niskaan. Siksi olen aina kirjoittanut nimimerkillä :D


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Minä tykkään kun saan paskaa niskaan. Siksi olen aina kirjoittanut nimimerkillä :D

        Mä en ole masokisti enkä sadisti. :)

        Mielipuolien jahtaama kyllä. Onneksi en ole ihan tuntematon ja oman naamanikin täällä näyttänyt, saan vietyä aiheettomista syytöksistä yms. asiaa eteenpäin. Ja deletoiminen ei auta, asia etenee silti.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hän olisi satunnainen anonyymi.

    • Anonyymi

      Jos haluaisin lähettää kukkapaketin -flowersreally- hahmolle, se luultavasti sisältäisi valkoisia ruusuja, tuoreita.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Seppo on ihana.

      Usko Toivonen

    • Anonyymi

      Miksi viinamiehellä ei ole ikinä seksikumppaneita kun niin paljon kai baareissa pyörii?

      Onko Viinamies homo?

    • Anonyymi

      Raskauspostia?

    • valtakunta

      🥰🥰🥰
      Rakastan melkein teitä kaikkia
      Ootte mun isoa perhettä.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe