Mitkä on A luokan makkaroita ja mitä B luokan makkaroita ?
Makkarat A JA B luokka
8
82
Vastaukset
- Anonyymi
A luokka Yleensä yli 2e maksava makkarapaketti ?
B luokka Yleensä alle 2e maksava makkarapaketti ? - Anonyymi
A-luokan makkarat sisältää parempia aineita kuten perunatärkkelystä, B-luokan teurasjätettä ja paljon ihraa.
- Anonyymi
Mulla ei varaa ostaa kun aina halvita s-kaupasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei varaa ostaa kun aina halvita s-kaupasta
poprilli makkara
siinä on broileria ja lihaa 11%
ei lihota ! - Anonyymi
"parempia aineita kuten perunatärkkelystä, B-luokan teurasjätettä ja paljon ihraa."
Mitähän nuo B-luokan makkarat sisältävätkään, kun A-luokassa on tuollaisia aineksia,
ehkäpä C-luokan teurasjätettä.
Itse ostan vain kokolihatuotteita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"parempia aineita kuten perunatärkkelystä, B-luokan teurasjätettä ja paljon ihraa."
Mitähän nuo B-luokan makkarat sisältävätkään, kun A-luokassa on tuollaisia aineksia,
ehkäpä C-luokan teurasjätettä.
Itse ostan vain kokolihatuotteita.Minä aiankin syön mieluummin perunatärkkelystä tms kuin ihraa, minkä laskevat lihaksi. kaikenlaisia muitakin sattumia, rustoja, luunsiruja jne. Leivän päällä kinkkua, onhan niissäkin välillä rasvaklönttejä ja rustoja, mutta harvemmin, joissakin vaihtelee laatu paljonkin. Välillä vaan himottaa nakit, lenkit ja grillimakkaratkin.
- Anonyymi
mikä on teurasjäte?
Kysyy henkilö joka on ikänsä ollut kyseisellä alalla?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikä on teurasjäte?
Kysyy henkilö joka on ikänsä ollut kyseisellä alalla??Tarkoittaa varmaankim sellaista mikä ei kelpaa rakkien makkaroihin, ihra, kamara, sidekudokset... Rakkien makkarat mainostavat olevan lähes 100% lihaa ja rasvattomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778