Mitkä on A luokan makkaroita ja mitä B luokan makkaroita ?
Makkarat A JA B luokka
8
159
Vastaukset
- Anonyymi
A luokka Yleensä yli 2e maksava makkarapaketti ?
B luokka Yleensä alle 2e maksava makkarapaketti ? - Anonyymi
A-luokan makkarat sisältää parempia aineita kuten perunatärkkelystä, B-luokan teurasjätettä ja paljon ihraa.
- Anonyymi
Mulla ei varaa ostaa kun aina halvita s-kaupasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei varaa ostaa kun aina halvita s-kaupasta
poprilli makkara
siinä on broileria ja lihaa 11%
ei lihota ! - Anonyymi
"parempia aineita kuten perunatärkkelystä, B-luokan teurasjätettä ja paljon ihraa."
Mitähän nuo B-luokan makkarat sisältävätkään, kun A-luokassa on tuollaisia aineksia,
ehkäpä C-luokan teurasjätettä.
Itse ostan vain kokolihatuotteita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"parempia aineita kuten perunatärkkelystä, B-luokan teurasjätettä ja paljon ihraa."
Mitähän nuo B-luokan makkarat sisältävätkään, kun A-luokassa on tuollaisia aineksia,
ehkäpä C-luokan teurasjätettä.
Itse ostan vain kokolihatuotteita.Minä aiankin syön mieluummin perunatärkkelystä tms kuin ihraa, minkä laskevat lihaksi. kaikenlaisia muitakin sattumia, rustoja, luunsiruja jne. Leivän päällä kinkkua, onhan niissäkin välillä rasvaklönttejä ja rustoja, mutta harvemmin, joissakin vaihtelee laatu paljonkin. Välillä vaan himottaa nakit, lenkit ja grillimakkaratkin.
- Anonyymi
mikä on teurasjäte?
Kysyy henkilö joka on ikänsä ollut kyseisellä alalla?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikä on teurasjäte?
Kysyy henkilö joka on ikänsä ollut kyseisellä alalla??Tarkoittaa varmaankim sellaista mikä ei kelpaa rakkien makkaroihin, ihra, kamara, sidekudokset... Rakkien makkarat mainostavat olevan lähes 100% lihaa ja rasvattomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746