Mitkä on A luokan makkaroita ja mitä B luokan makkaroita ?
Makkarat A JA B luokka
8
109
Vastaukset
- Anonyymi
A luokka Yleensä yli 2e maksava makkarapaketti ?
B luokka Yleensä alle 2e maksava makkarapaketti ? - Anonyymi
A-luokan makkarat sisältää parempia aineita kuten perunatärkkelystä, B-luokan teurasjätettä ja paljon ihraa.
- Anonyymi
Mulla ei varaa ostaa kun aina halvita s-kaupasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei varaa ostaa kun aina halvita s-kaupasta
poprilli makkara
siinä on broileria ja lihaa 11%
ei lihota ! - Anonyymi
"parempia aineita kuten perunatärkkelystä, B-luokan teurasjätettä ja paljon ihraa."
Mitähän nuo B-luokan makkarat sisältävätkään, kun A-luokassa on tuollaisia aineksia,
ehkäpä C-luokan teurasjätettä.
Itse ostan vain kokolihatuotteita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"parempia aineita kuten perunatärkkelystä, B-luokan teurasjätettä ja paljon ihraa."
Mitähän nuo B-luokan makkarat sisältävätkään, kun A-luokassa on tuollaisia aineksia,
ehkäpä C-luokan teurasjätettä.
Itse ostan vain kokolihatuotteita.Minä aiankin syön mieluummin perunatärkkelystä tms kuin ihraa, minkä laskevat lihaksi. kaikenlaisia muitakin sattumia, rustoja, luunsiruja jne. Leivän päällä kinkkua, onhan niissäkin välillä rasvaklönttejä ja rustoja, mutta harvemmin, joissakin vaihtelee laatu paljonkin. Välillä vaan himottaa nakit, lenkit ja grillimakkaratkin.
- Anonyymi
mikä on teurasjäte?
Kysyy henkilö joka on ikänsä ollut kyseisellä alalla?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikä on teurasjäte?
Kysyy henkilö joka on ikänsä ollut kyseisellä alalla??Tarkoittaa varmaankim sellaista mikä ei kelpaa rakkien makkaroihin, ihra, kamara, sidekudokset... Rakkien makkarat mainostavat olevan lähes 100% lihaa ja rasvattomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258