Moikka!
Minulla on aivan kamala olo, tein nuorena tyhmyyksiä ja yksi niistä oli varastelu.
Vein kohtalaisen summan vanhemmiltani, tietenkin he sen huomasivat ja yrittivät saada meistä (minä veljet) jonkun tunnustamaan. Minähän se olin mutta en mitenkään uskaltanut sitä tunnustaa.
Vanhempani ovat todella jyrkkiä ja siksi teki mitä tahansa sai aina vihaa niskaansa vaikka olisi täysin viaton. Valehtelusta tuli minulle voimakas pakokeino ja siksi en ole uskaltanut aina puhua totta.
Nyt kuitenkin minulla on kamala syyllisyys ja häpeä varastamistani rahoista ja se painaa mieltäni päivittäin. Minun on vaikea edes mennä käymään vanhemmillani, koska siellä syyllisyys vain kasvaa. Tekisi mieli kertoa totuus, mutta olen pimittänyt sitä sisälläni niin kauan, että kertominen tuhoaisi enemmän kuin korjaisi.
Mitä pitäisi tehdä? :(
Olen valehtelija
Anonyymi
3
169
Vastaukset
- Anonyymi
Maksat velkasi mitä varastit.
- Anonyymi
Nimenomaan. Maksusuunnitelma jos ei ole heti varaa. Tunnustamisen ohessa tämä pitää tehdä.
- Anonyymi
Ootko ihan varma ettei vanhemmat ole keksineet että sinä veit rahat?
Miksi veit rahat?
Jäikö he pulaan varkautesi takia?
Pyydä anteeksi ja kysy maksatko ne takaisin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte1352602Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli1002115Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.401765Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi401589Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n601476Palomestari sytytti tulipalon Kankaanpäässä
Kankaanpää ei yllätä koskaan. Oukarinkadulla syttyi rivitalossa tulipalo toukokuussa 2024. Nyt sen sytyttäjää syytetään271179Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan581140Kuka on Farmi Suomi Riiko?
Farmi Suomi -realityssä Riiko Sakkinen on saanut paljon tv-aikaa. Riikon ajatuksia ja toisten nokittelua sekä lopulta pe111130Vastuuhenkilöt
Ketkä ovat Lapuan Kotiasunnot-yhtiön tili- ja vastuuhenkilöt? Nimet kehiin, julkista tietoa.621080Pelataanko sivistyslautakunnan päätöksissä reilua ja avointa peliä?
Huomasin, että sivistyslautakunta on tehnyt viikko sitten isoja miljoona päätöksiä lastemme koulukuljetuksissa ja kaup30756