Moikka!
Minulla on aivan kamala olo, tein nuorena tyhmyyksiä ja yksi niistä oli varastelu.
Vein kohtalaisen summan vanhemmiltani, tietenkin he sen huomasivat ja yrittivät saada meistä (minä veljet) jonkun tunnustamaan. Minähän se olin mutta en mitenkään uskaltanut sitä tunnustaa.
Vanhempani ovat todella jyrkkiä ja siksi teki mitä tahansa sai aina vihaa niskaansa vaikka olisi täysin viaton. Valehtelusta tuli minulle voimakas pakokeino ja siksi en ole uskaltanut aina puhua totta.
Nyt kuitenkin minulla on kamala syyllisyys ja häpeä varastamistani rahoista ja se painaa mieltäni päivittäin. Minun on vaikea edes mennä käymään vanhemmillani, koska siellä syyllisyys vain kasvaa. Tekisi mieli kertoa totuus, mutta olen pimittänyt sitä sisälläni niin kauan, että kertominen tuhoaisi enemmän kuin korjaisi.
Mitä pitäisi tehdä? :(
Olen valehtelija
Anonyymi
3
122
Vastaukset
- Anonyymi
Maksat velkasi mitä varastit.
- Anonyymi
Nimenomaan. Maksusuunnitelma jos ei ole heti varaa. Tunnustamisen ohessa tämä pitää tehdä.
- Anonyymi
Ootko ihan varma ettei vanhemmat ole keksineet että sinä veit rahat?
Miksi veit rahat?
Jäikö he pulaan varkautesi takia?
Pyydä anteeksi ja kysy maksatko ne takaisin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.703841Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j923234Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1062514Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.161700Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m741495- 991373
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä571341Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.1241208- 551093
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561060