Torjun lihomista liikunnalla 5 kiloa kuukaudessa.

Anonyymi

Laskin että torjun lihomista kuukaudessa noin 5 kiloa,se tekee 10:nessä kuukaudessa jo 50 kiloa ja vuodessa 60 kiloa.

Rasvakilo on 7000 kaloria
Laskelma
Pyöräily 4 tuntia päivässä 24 km tunnissa kuluttaa 1200 kal (n 300 kal tunnissa)eli viikossa kulutetut kalorit 8400
ELI n1,2 kiloa rasvaa viikossa
4:jässä viikossa n 5 kg

Lisäsin pyöräilylenkin pituutta 2:desta tunnista 3:meen tuntiin.Pyörälenkin lisäksi hyötypyöräilen n 1 tuntia päivässä,eli nyt noin 4 tuntia päivässä

Pyöräilyä olen harrastanut nyt noin 50 vuotta.Välillä vähemmän ja välillä enemmän.
Voin suositella sitä muillekkin.En ole koskaan saanut siitä mitään liikuntavammoja ja mitään muitakaan vammoja.Vain yhdesti olen talvella kaatunut,sekin johtui vai siitä että takana ei ollut nastarengasta.

Syön hyvin.Nyt laihdutusaikanakin menee noin 3000 kaloria päivässä ja silloin kun en laihduta 3300
Ennen söin karkkiakin melkein joka päivä n 200g ,nyt laihdutusaikana vain 50-100g suklaata n 30g
Oli pakko vähentää kaikkien muidenkin roskaruokien syöntiä koska kalorit meni monestikkin 4000-5000 kaloriin päivässä,ja lihoin sen takia AINA takaisin entiseen painooni.Kaloreita tuli jugurtista,voileivistä,pitsasta yms.

Syödyt kalorit pitää aina tarkasti laskea koska ylimääräinen syöty 250 kaloria päivässä lihottaa 1 kg kuukaudessa
250x 30=7500 kal eli kilo läskiä

89

985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä olen syönyt suklaata jo sata vuotta 65 grammaa vuorokaudessa. Painan 52 kiloa.

    • Anonyymi

      Liikuntaa ON pakko harrastaa,muuten lihoo JOS syö hyvin.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tuossa on "pieni" väärinkäsitys:

        HYVIN syöminen ei tarkoita sitä että täytyisi syödä PALJON,
        vaan sitä että syödään VÄHÄN mutta HYVÄÄ!

        Jos haluaa syödä PALJON, täytyy syödä VÄHÄN ENERGIAA sisältäviä ruokia, pääasiassa kasviksia, jotka voi maustaa hyvänmakuisiksi.


    • Anonyymi

      Syön aina PALJON,en syö koskaan vähän,enkä harrasta KOSKAAN keskityleiridiettejä.

      • Anonyymi

        ALKUPERÄINEN ALOITTAJA
        Nyt pistän päälle tehoreenin pyöräily 3,5-4,5 tuntia kauppapyöräily kävely kaupungilla 2 tuntia.Illalla rullaluisteluhiihto 5,5 kilon vetopainolla ja jaloissa 2 kg nilkkapainot
        Vetopainon tein rautalevystä,johon laitoin alle 20 mm kulutuskumilevyn pulteilla kiinni.VASTAA TÄYSIN HIIHTOA TALVELLA

        Kalorit nyt vain 2000 kaloria päivässä,koska lopetin yösyömisen.Yhdessä päivässä nestepaino laski 2 kiloa,ja unet oli erittäin hyvät ja sikeät kun tein hiihtolenkin 21.00-23.00 välisenä aikana.

        Painoni laskisi kaloreilla 3000 hitaasti,mutta kaloreilla 2000 se laskee erittäin nopeasti

        Syön normaalia ruokalautasmallista ruokaa EN SYÖ fitnesruokaa koska siinä ei saa syödä yhtään herkkuja.Fitnesruoka ON tarkoitettu vain lihasten kasvattamiseen.En halua isoja lihaksia,ne on ruman näköiset.Minulle riittää tavalliset pienet lihakset.

        Syön siis täytekakkua ja karkkia ja muitakin herkkuja laihdutuksen aikana,se ei vaikuta mitenkään laihdutustulokseen.Runsaasta hiilihydraattimäärästä n 300g päivä ON vain etua liikuntasuorituksissa.Suositus tuolle liikuntamäärälle ON 800g päivässä,mutta pärjään hyvin pienemmällä määrällä

        Pituuteni on 176 cm .pihtimittauslukema ylävatsasta nyt 10 mm ja alavatsasta 7 mm,vyötärönympärysmitta 79 cm paino 63 kiloa
        Uusi tavoitepaino nyt 58 kiloa

        Laihdutus 70 kilosta 41 kiloon ruokavalion avulla
        https://www.youtube.com/watch?v=aSZrxOIOc10&t=254s


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ALKUPERÄINEN ALOITTAJA
        Nyt pistän päälle tehoreenin pyöräily 3,5-4,5 tuntia kauppapyöräily kävely kaupungilla 2 tuntia.Illalla rullaluisteluhiihto 5,5 kilon vetopainolla ja jaloissa 2 kg nilkkapainot
        Vetopainon tein rautalevystä,johon laitoin alle 20 mm kulutuskumilevyn pulteilla kiinni.VASTAA TÄYSIN HIIHTOA TALVELLA

        Kalorit nyt vain 2000 kaloria päivässä,koska lopetin yösyömisen.Yhdessä päivässä nestepaino laski 2 kiloa,ja unet oli erittäin hyvät ja sikeät kun tein hiihtolenkin 21.00-23.00 välisenä aikana.

        Painoni laskisi kaloreilla 3000 hitaasti,mutta kaloreilla 2000 se laskee erittäin nopeasti

        Syön normaalia ruokalautasmallista ruokaa EN SYÖ fitnesruokaa koska siinä ei saa syödä yhtään herkkuja.Fitnesruoka ON tarkoitettu vain lihasten kasvattamiseen.En halua isoja lihaksia,ne on ruman näköiset.Minulle riittää tavalliset pienet lihakset.

        Syön siis täytekakkua ja karkkia ja muitakin herkkuja laihdutuksen aikana,se ei vaikuta mitenkään laihdutustulokseen.Runsaasta hiilihydraattimäärästä n 300g päivä ON vain etua liikuntasuorituksissa.Suositus tuolle liikuntamäärälle ON 800g päivässä,mutta pärjään hyvin pienemmällä määrällä

        Pituuteni on 176 cm .pihtimittauslukema ylävatsasta nyt 10 mm ja alavatsasta 7 mm,vyötärönympärysmitta 79 cm paino 63 kiloa
        Uusi tavoitepaino nyt 58 kiloa

        Laihdutus 70 kilosta 41 kiloon ruokavalion avulla
        https://www.youtube.com/watch?v=aSZrxOIOc10&t=254s

        ALKUPERÄINEN ALOITTAJA
        58 kiloinen pitkänmatkan pyöräilijä tai hiihtäjä saa syödä JOKA PÄIVÄ 5000 kaloria
        JA liikuntaa harrastamaton 350 kiloinen VAIN 3000 kaloria

        Eli laiha liikuntaa harrastava SAA syödä ruokaa puolet enemmän kuin lihava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ALKUPERÄINEN ALOITTAJA
        Nyt pistän päälle tehoreenin pyöräily 3,5-4,5 tuntia kauppapyöräily kävely kaupungilla 2 tuntia.Illalla rullaluisteluhiihto 5,5 kilon vetopainolla ja jaloissa 2 kg nilkkapainot
        Vetopainon tein rautalevystä,johon laitoin alle 20 mm kulutuskumilevyn pulteilla kiinni.VASTAA TÄYSIN HIIHTOA TALVELLA

        Kalorit nyt vain 2000 kaloria päivässä,koska lopetin yösyömisen.Yhdessä päivässä nestepaino laski 2 kiloa,ja unet oli erittäin hyvät ja sikeät kun tein hiihtolenkin 21.00-23.00 välisenä aikana.

        Painoni laskisi kaloreilla 3000 hitaasti,mutta kaloreilla 2000 se laskee erittäin nopeasti

        Syön normaalia ruokalautasmallista ruokaa EN SYÖ fitnesruokaa koska siinä ei saa syödä yhtään herkkuja.Fitnesruoka ON tarkoitettu vain lihasten kasvattamiseen.En halua isoja lihaksia,ne on ruman näköiset.Minulle riittää tavalliset pienet lihakset.

        Syön siis täytekakkua ja karkkia ja muitakin herkkuja laihdutuksen aikana,se ei vaikuta mitenkään laihdutustulokseen.Runsaasta hiilihydraattimäärästä n 300g päivä ON vain etua liikuntasuorituksissa.Suositus tuolle liikuntamäärälle ON 800g päivässä,mutta pärjään hyvin pienemmällä määrällä

        Pituuteni on 176 cm .pihtimittauslukema ylävatsasta nyt 10 mm ja alavatsasta 7 mm,vyötärönympärysmitta 79 cm paino 63 kiloa
        Uusi tavoitepaino nyt 58 kiloa

        Laihdutus 70 kilosta 41 kiloon ruokavalion avulla
        https://www.youtube.com/watch?v=aSZrxOIOc10&t=254s

        Käykö pihtimittaus putkipihdeillä? Vaihdoin juuri sadevesipumppuun uudet tiivisteet, 6 mm alhaalla ja 9 mm ylhäällä. Sai vääntää tosi kovaa. Niissä on 6 kaloria kussakin. Kohta sataa ja ukkostaa taas niin pirusti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ALKUPERÄINEN ALOITTAJA
        Nyt pistän päälle tehoreenin pyöräily 3,5-4,5 tuntia kauppapyöräily kävely kaupungilla 2 tuntia.Illalla rullaluisteluhiihto 5,5 kilon vetopainolla ja jaloissa 2 kg nilkkapainot
        Vetopainon tein rautalevystä,johon laitoin alle 20 mm kulutuskumilevyn pulteilla kiinni.VASTAA TÄYSIN HIIHTOA TALVELLA

        Kalorit nyt vain 2000 kaloria päivässä,koska lopetin yösyömisen.Yhdessä päivässä nestepaino laski 2 kiloa,ja unet oli erittäin hyvät ja sikeät kun tein hiihtolenkin 21.00-23.00 välisenä aikana.

        Painoni laskisi kaloreilla 3000 hitaasti,mutta kaloreilla 2000 se laskee erittäin nopeasti

        Syön normaalia ruokalautasmallista ruokaa EN SYÖ fitnesruokaa koska siinä ei saa syödä yhtään herkkuja.Fitnesruoka ON tarkoitettu vain lihasten kasvattamiseen.En halua isoja lihaksia,ne on ruman näköiset.Minulle riittää tavalliset pienet lihakset.

        Syön siis täytekakkua ja karkkia ja muitakin herkkuja laihdutuksen aikana,se ei vaikuta mitenkään laihdutustulokseen.Runsaasta hiilihydraattimäärästä n 300g päivä ON vain etua liikuntasuorituksissa.Suositus tuolle liikuntamäärälle ON 800g päivässä,mutta pärjään hyvin pienemmällä määrällä

        Pituuteni on 176 cm .pihtimittauslukema ylävatsasta nyt 10 mm ja alavatsasta 7 mm,vyötärönympärysmitta 79 cm paino 63 kiloa
        Uusi tavoitepaino nyt 58 kiloa

        Laihdutus 70 kilosta 41 kiloon ruokavalion avulla
        https://www.youtube.com/watch?v=aSZrxOIOc10&t=254s

        ALKUPERÄINEN ALOITTAJA
        Aloitus pitää tehdä niin että ensimmäisenä päivänä 5000 kaloria sitten n 7 päivää 2000 kal,jonka jälkeen samaa painoa ylläpitävää laihdutusta tai pienempää laihtumista muutaman viikon ajan kalorit n 3000
        Sitten sama uudestaan jos jaksaa.Vähäkalorisen viikon aikana laihtuu OIKEAA läskiä noin 2 kiloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ALKUPERÄINEN ALOITTAJA
        Aloitus pitää tehdä niin että ensimmäisenä päivänä 5000 kaloria sitten n 7 päivää 2000 kal,jonka jälkeen samaa painoa ylläpitävää laihdutusta tai pienempää laihtumista muutaman viikon ajan kalorit n 3000
        Sitten sama uudestaan jos jaksaa.Vähäkalorisen viikon aikana laihtuu OIKEAA läskiä noin 2 kiloa.

        En syö KOSKAAN normaalia ruokalautasmallista ruokaa VASN SOKERIA ja fitlessruokaa koska se lihota. Sokerilla tarkoitus KASVATTAA testikkelit jättusuurisi ettei ne haittaa pyöräilyä vaan ne voi heittää tarakalla eikä tarvi istua päällä jolloin verenkierto imuneste tyrehtyy. En halua liika isoja ,ne on ruman ruttuiset ja vaimoni Tertun näköiset, Minulle riittää että ne mahtuu tarakalle Lidlin hedelmätoffeen (iso pussi on 3 gilokrammaa) viereen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ALKUPERÄINEN ALOITTAJA
        Aloitus pitää tehdä niin että ensimmäisenä päivänä 5000 kaloria sitten n 7 päivää 2000 kal,jonka jälkeen samaa painoa ylläpitävää laihdutusta tai pienempää laihtumista muutaman viikon ajan kalorit n 3000
        Sitten sama uudestaan jos jaksaa.Vähäkalorisen viikon aikana laihtuu OIKEAA läskiä noin 2 kiloa.

        ALKUPERÄINEN ALOITTAJA

        Sanoisin nyt että alin kalorimäärä mitä kannattaa käyttää on 2500 siinä saa syödä illalla ja yölläkin.
        Se miten paljon laihtuu riippuu täysin liikuntamääristä.

        Tässä on laihdutettu 5 dessä päivässä muka 4 kiloa.Todellisuudessa rasvaa ei ole poistunut kehosta yhtään kiloa,vaan kaikki on nestettä.Todellisuudessa tuohon menee monta kuukauttakin.
        (vatsan rasvakerroksen paksuus EI OLE yhtään ohentunut)
        https://www.youtube.com/watch?v=4qYU0uvU1Mw


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ALKUPERÄINEN ALOITTAJA
        Nyt pistän päälle tehoreenin pyöräily 3,5-4,5 tuntia kauppapyöräily kävely kaupungilla 2 tuntia.Illalla rullaluisteluhiihto 5,5 kilon vetopainolla ja jaloissa 2 kg nilkkapainot
        Vetopainon tein rautalevystä,johon laitoin alle 20 mm kulutuskumilevyn pulteilla kiinni.VASTAA TÄYSIN HIIHTOA TALVELLA

        Kalorit nyt vain 2000 kaloria päivässä,koska lopetin yösyömisen.Yhdessä päivässä nestepaino laski 2 kiloa,ja unet oli erittäin hyvät ja sikeät kun tein hiihtolenkin 21.00-23.00 välisenä aikana.

        Painoni laskisi kaloreilla 3000 hitaasti,mutta kaloreilla 2000 se laskee erittäin nopeasti

        Syön normaalia ruokalautasmallista ruokaa EN SYÖ fitnesruokaa koska siinä ei saa syödä yhtään herkkuja.Fitnesruoka ON tarkoitettu vain lihasten kasvattamiseen.En halua isoja lihaksia,ne on ruman näköiset.Minulle riittää tavalliset pienet lihakset.

        Syön siis täytekakkua ja karkkia ja muitakin herkkuja laihdutuksen aikana,se ei vaikuta mitenkään laihdutustulokseen.Runsaasta hiilihydraattimäärästä n 300g päivä ON vain etua liikuntasuorituksissa.Suositus tuolle liikuntamäärälle ON 800g päivässä,mutta pärjään hyvin pienemmällä määrällä

        Pituuteni on 176 cm .pihtimittauslukema ylävatsasta nyt 10 mm ja alavatsasta 7 mm,vyötärönympärysmitta 79 cm paino 63 kiloa
        Uusi tavoitepaino nyt 58 kiloa

        Laihdutus 70 kilosta 41 kiloon ruokavalion avulla
        https://www.youtube.com/watch?v=aSZrxOIOc10&t=254s

        Yli kaksi vuotta luettu lähes päivittäisiä jorinoitasi, vaikka sinulla ei ole edes ylipainoa.

        Pituutesi on 176 cm ja painosi 63 kg. Painoindeksisisi on siis vain 20,3.


    • Anonyymi

      Minäkin saan kaloreita vain juustosta ja leivästä. Noin 4678 kaloriaa. Mansikkakakusta 3 KGja jäätelöstä,5 LITRAA tänään ei tullut yhtään sillä ne ei lihota koska ne on HYVÄÄ.

      • Anonyymi

        Sinun pitäisi oikeasti hieroa sitä k-pistettäsi, niin ahdistus helpottaisi. Tai delegoida se tulevaisuudessa .poikaystävällesi jahka ensin laihdutat 30 kiloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitäisi oikeasti hieroa sitä k-pistettäsi, niin ahdistus helpottaisi. Tai delegoida se tulevaisuudessa .poikaystävällesi jahka ensin laihdutat 30 kiloa.

        Löysin tänään 14:sta kiloa lidlinhefdelmäkarkkeja kellarista. Ja tekohampaat. Oletteko nähneet miestäni joka lähti pyörälenkille viime perjantaina kakku tarakalla. Mummonsa naistenpyörä, hameverkolla. Terv Terttu.


    • Anonyymi

      Itse torjun lihavuutta HYVÄLLÄ ruualla.Hyvä ruoka ei voi lihoittaa.

      Hyvää ruokaa on jäätelö,karkki,suklaa,juusto,leipä sekä varsinkin juustoleipä.Ne eivät voi täten lihoittaa.

      • Anonyymi

        Minä laitan karkit leivän päälle ja vielä JUUSTOA. Kun mukana on KARKKIA niin juustokaan EI LIHOTA. Joskus laitan juuston mansikkakakun päälle ja se on niin HYVÄÄ ettei se lihota. Päälle kahvit ilman kermaa,sitten pyörälenkki ilman housuja että alakerta saa ilmaa ja eturauhanen vertyy jotta voin ottaa pihtimitan.


    • Anonyymi

      Tuo on ihan oikea systeemi. Ei ole mitää työtä, vähän raskaampaa, joka tuottaisi jotakin, sitä voisi tehdä. Nuo toiset, kun harrastaa liikuntaa, siinä nenee ihan hukkaan energiaa ja aikakin.
      Vielä tuohon, että oletko mies vai nainen. Naiset, kun tuppaa olemaan nykyää vähän niinkuin onnettoman lihaviakin. Miehet taas ovat rotevia muutenkin, niikuin sanotaan, ei mitää höppälihaa.

      • Anonyymi

        Joo kuten Ville Valo tai Tuure Boelius.


      • Anonyymi

        "Vielä tuohon, että oletko mies vai nainen. Naiset, kun tuppaa olemaan nykyää vähän niinkuin onnettoman lihaviakin."

        Ylipainon sukupuolijakauman näkee täältä:

        https://thl.fi/web/elintavat-ja-ravitsemus/lihavuus/lihavuuden-yleisyys

        Sen mukaan pojat ja miehet on edellä ylipainosta mitä nuoremmasta on kyse. Tilanne tasaantuu iän myötä mutta naiset on ylipainoisempia kuin miehet vasta vanhuusikäisenä, en tiedä miten tuo on laskettu, mutta aika harva nykyään taitaa olla niin hoikka että BMI on alle 25. Pieni ylipaino vanhana on ihan hyvä asia kun lihakset katoaa ja ruokahalu myös.

        T kn


    • Anonyymi

      Eikö 41 kg 176 senttiselle ole liian pieni paino.Toihan merkkaa anoreksiaa jos haluat painaa 40 kiloa. 41 kiloa merkkaa jo merkittävää alipainoa ton pituselle.

      • Anonyymi

        Ei se ole anoreetikko,anoreetikolla on tikkulaihat jalat niin että luut paistaa.Henkilö on vain äärimmäisen laiha terveellä tavalla.Tuollaisia naisia on paljon.


    • Anonyymi

      OLEN ALKUPERÄINEN KIRJOITTAJA.
      Pihtimittaamalla isojen varpaiden väliin voidaan laskea matemaattisesti montako kaloria 5600 3211 kaloria tekee kun kulutan viisi mansikkakakkua 1:dellä pyörälenkillä 34:jä kilometriä joka jaetaan 5:dellä. Yksi juustoleipä taas sisältää 257män kaloria joka näkyy heti pihtimittauksessa lukemina 23-21 cm. Ihan juuresta ja venyttämättä nahkaa. Se lihottaa. Mansikkakakku ei. On terveellisempää syödä sokeria. Näin tämä helposti voidaan laskea.

      • Anonyymi

        TÄMÄ EI OLE ALOITTAJAN KIRJOITTAMA !!!!!!!!!!!!!!!!!

        OLEN ALKUPERÄINEN KIRJOITTAJA.
        Pihtimittaamalla isojen varpaiden väliin voidaan laskea matemaattisesti montako kaloria 5600 3211 kaloria tekee kun kulutan viisi mansikkakakkua 1:dellä pyörälenkillä 34:jä kilometriä joka jaetaan 5:dellä. Yksi juustoleipä taas sisältää 257män kaloria joka näkyy heti pihtimittauksessa lukemina 23-21 cm. Ihan juuresta ja venyttämättä nahkaa. Se lihottaa. Mansikkakakku ei. On terveellisempää syödä sokeria. Näin tämä helposti voidaan laskea.


    • Anonyymi

      ALKUPERÄINEN ALOITTAJA.
      Sanompa että alin kalorimäärä mitä kaikkien laihduttajien pitää käyttää on 5732 siinä saa syödä illalla ja yölläkin. Ja minähän syön koko ajan myös pyöräillessä. Se miten paljon laihtuu riippuu täysin liikuntamääristä. Kun on pyörän päällä koko vrk:den NIIN LAIHTUU.

      Tässä on laihdutettu 6 dessä viikossa JO 22:ksi GRAMMAA.Todellisuudessa nestettä ei ole poistunut kehosta yhtään kiloa, vaan kaikki on rasvaa. Painan normaalisti 433: me kiloa.

      Tuo TOINEN KIRJOITTAJA ei ole minä vaan se on joku toinen.

      • Anonyymi

        Skitso olet. Hanki jo se poikaystävä. Vai etkö kelpaa kenellekään?


      • Anonyymi

        Tiedän, että olet vilkuillut viime aikoina myös tyttöjä, mutta oikeasti kaipaat itsellesi hellää ja turvallista poikaystävää, joka silittelisi poskiasi. Olet ahdistunut, pitkästynyt ja usein myös ilkeä. Se karkottaa poikaystäväkandidaatteja pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, että olet vilkuillut viime aikoina myös tyttöjä, mutta oikeasti kaipaat itsellesi hellää ja turvallista poikaystävää, joka silittelisi poskiasi. Olet ahdistunut, pitkästynyt ja usein myös ilkeä. Se karkottaa poikaystäväkandidaatteja pois.

        "Tiedän, että olet vilkuillut viime aikoina myös tyttöjä"

        Minä en ehdi vilkuilla TYTTÖJÄ koska minun pitää LAIHDUTTAA ja HIIHTÄÄ.pyöräily hieroo minun eturauhastani niin että se vastaa NORMAALIA avioliittoa joka sekin hoituu PYÖRÄILLESSÄ eikä laihduttaminen kärsi eikä tule syötyä LIIKAA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tiedän, että olet vilkuillut viime aikoina myös tyttöjä"

        Minä en ehdi vilkuilla TYTTÖJÄ koska minun pitää LAIHDUTTAA ja HIIHTÄÄ.pyöräily hieroo minun eturauhastani niin että se vastaa NORMAALIA avioliittoa joka sekin hoituu PYÖRÄILLESSÄ eikä laihduttaminen kärsi eikä tule syötyä LIIKAA.

        Minä olen huomannut että kilpapyöräilijöiden etumus pullottaa kauheasti kisan jälkeen. Siksikö sinäkin pyöräilet niin ahkerasti? Voisin laittaa muutaman kuvan mutta niitä ei ehkä hyväksytä tänne. Iloa silmälle näin viriilille naiselle toki. Löytyy googlettamalla bulge athletic jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skitso olet. Hanki jo se poikaystävä. Vai etkö kelpaa kenellekään?

        TÄMÄ EI OLE ALKUPERÄINEN KIRJOITTAJA VAAN JOKU MUU

        "Skitso olet. Hanki jo se poikaystävä. Vai etkö kelpaa kenellekään?"


    • Anonyymi

      Nyt minäkin pistin päälle tehoreenin pyöräily 14-14,5 tuntia luistelu hiihto asfaltilla kaupungilla 7tuntia.Illalla hiihto diagonaalisuksilla rekka-auton rengas vyötäröllä ja kaulassa 67 kg betoniengas.Myllyn kiven valoin kaverin työmaalla koska itse en ehdi töissä käymään kun pitää laihduttaa. Tämän vuoksi en saa myöskään naista koska se häiritsee laihduttamista. Itseni kiinnitin pulteilla kiinni vielä lipputankoon.kyllä LAIHTUI HELPOSTI! SE VASTAA TÄYSIN VUORIKIIPEILYÄ MOPO SELÄSSÄ TALVELLA!

      Kalorit nyt vain 79245 kaloria päivässä,koska lopetin LIHOTTAVAN ruuan syömisen.Syön vain karkkia ja pullaa. Yhdessä päivässä nestepaino laski 2 krammaa pihtimitattuna polvesta,ja unet oli erittäin hyvät ja sikeät kun tein hiihtolenkin 02.00-22.00 välisenä aikana.En tuhlaa aikaa nukkumiseen kuin vain samalla hiihtäessä .

      EN OLE MINÄ VAAN JOKU IHAN TOINEN.

      • Anonyymi

        Tämä oli ihan paras 😆😆😂😂


      • Anonyymi

        Hyvä treeniohjelma sinulla. Hyvin varmaan laihtuu. Pitää joskus kokeilla. Voisiko tähän yhdistää mitenkään "energiataloudellisimpia" ravintoaineita sillä kakku ja karkki ei niitä taida olla. :-D


      • Anonyymi

        Hiihtämällä t.ärskaa ei hankaa kuten pyörän selässä. Mieheni käyttää apuna mummon pyörällä kelatessaan myös aikuisten vaippaa koska muuten olisi jatkuva simulaatio päällä. Silti häntä ei ole kuulunut kotiin ja saan ostaa VIIMEIN JUUSTOA ja leipää koska meille ei ole saanut niitä LIHOTTAVANA ikinä ostaa. Meillä on syöty viimeiset 34:jä vuotta vain karkkia ja kakkua. Pelkään miten se on vaikuttanut kirjoituskykyyn ja aivotoimintaan. Toivon ettei sitä huomaa. Terveisin Terttu.


    • Anonyymi

      Huhuu kuuluuko sitä Terttuva päiväkahaveille? Juustuaki on ja ne kahavitki voi juua sitte jos jaksetaan.
      Terv Keijo

    • Anonyymi

      Minä en kirjoittanut tätä avausta vaan joku ihan muu.Tietojani ja taitojani HYVÄSTÄ ruuasta käytetään vain hyväksi.

    • Anonyymi

      Tuo on saivan totta mitä aloituksessa kirjoitin.Siihen asiaan pitää vain uskoa.Keho muuttuu ajan ollen lihaisempaan suuntaan ja SAA syödä 3300 kaloria JOKA PÄIVÄ EIKÄ LIHO

      • Anonyymi

        Olen alkuperäinen aloittaja
        Nyt olen ollut vain ylläpitokaloreilla eli 3300.Olen vähän laihtunut silläkin.Nyt vatsalihaksien välistä navan yläpuolelta kun kokeilee on tullut kolo.Lihakset eroittuu selvästi toisistaan kun lihasten välistä on palanut rasvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen alkuperäinen aloittaja
        Nyt olen ollut vain ylläpitokaloreilla eli 3300.Olen vähän laihtunut silläkin.Nyt vatsalihaksien välistä navan yläpuolelta kun kokeilee on tullut kolo.Lihakset eroittuu selvästi toisistaan kun lihasten välistä on palanut rasvaa.

        TÄMÄ EI OLE MINUN KIRJOITUS VAAN JONKUN MUUN. TAAS.

        Olen alkuperäinen aloittaja
        Nyt olen ollut vain ylläpitokaloreilla eli 3300.Olen vähän laihtunut silläkin.Nyt vatsalihaksien välistä navan yläpuolelta kun kokeilee on tullut kolo.Lihakset eroittuu selvästi toisistaan kun lihasten välistä on palanut rasvaa.

        LIHAKSENI EI EROTU YHTÄÄN EIKÄ OLE MITÄÄN KOLOJA.


      • Anonyymi

        Jos palstan trollaajatytöt löytäisivät poikaystävän, heidän viikkokausien parodiahorisontti-aktinsa vaihtuisivat toisenlaisiin akteihin (niin kuin muilla _terveillä_ samanikäisillä).

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Moniongelmaisuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos palstan trollaajatytöt löytäisivät poikaystävän, heidän viikkokausien parodiahorisontti-aktinsa vaihtuisivat toisenlaisiin akteihin (niin kuin muilla _terveillä_ samanikäisillä).

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Moniongelmaisuus

        Nuoret moniongelmaiset tytöt joilla ei ole ollut koskaan poikaystävää kaipaavat rentouttavaa stimulaatiota, jota voi saada esim. vibraattorin avulla. Tässä olisi yksi malli https://www.pandoras.fi/collections/wand-hieromasauvat/products/pixey-mini-wand-hieromasauva . Hinta olisi 52,90 euroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoret moniongelmaiset tytöt joilla ei ole ollut koskaan poikaystävää kaipaavat rentouttavaa stimulaatiota, jota voi saada esim. vibraattorin avulla. Tässä olisi yksi malli https://www.pandoras.fi/collections/wand-hieromasauvat/products/pixey-mini-wand-hieromasauva . Hinta olisi 52,90 euroa.

        Aiheesta on toki keskusteltu usein aiemminkin esim. otsikolla ”En saa ikinä poikaystävää!” https://keskustelu.suomi24.fi/t/9190543/en-saa-ikina-poikaystavaa! :

        ”Kunpa saisinkin, muttakun en. Oon 16, kiusattu, pulleahko, en oo ikinä seurustellu tai pussannu ketää.”


      • Anonyymi

        Olet ilmeisesti kiusattu, etkä ole ikinä seurustellut tai pussannut.

        Sinä kaipaat oikeanlaista stimulaatiota. Viikkokausien päivittäiset parodiakirjoitukset eivät voi stimuloida kuin korkeintaan ketonoviisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ilmeisesti kiusattu, etkä ole ikinä seurustellut tai pussannut.

        Sinä kaipaat oikeanlaista stimulaatiota. Viikkokausien päivittäiset parodiakirjoitukset eivät voi stimuloida kuin korkeintaan ketonoviisia.

        "Sinä kaipaat oikeanlaista stimulaatiota"

        Eikö eturauhanen saa tarpeeksi stimulaatiota pyöräillessä? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiheesta on toki keskusteltu usein aiemminkin esim. otsikolla ”En saa ikinä poikaystävää!” https://keskustelu.suomi24.fi/t/9190543/en-saa-ikina-poikaystavaa! :

        ”Kunpa saisinkin, muttakun en. Oon 16, kiusattu, pulleahko, en oo ikinä seurustellu tai pussannu ketää.”

        "Aiheesta on toki keskusteltu usein aiemminkin esim. otsikolla ”En saa ikinä poikaystävää!” https://keskustelu.suomi24.fi/t/9190543/en-saa-ikina-poikaystavaa! :

        ”Kunpa saisinkin, muttakun en. Oon 16, kiusattu, pulleahko, en oo ikinä seurustellu tai pussannu ketää.”

        Näyttää siltä että aloittaja esiintyy nuorina tyttöinäkin. Olen ihmetellyt näitä "tyttöpuheita" ja näitä hieromasauvan tarjoamisia täällä. Ymmärrän kyllä että jos on 60 v ukkeli eikä ole kukaan pussannut niin varmaan rassaa!
        Mutta jos nyt ajattelee 16-vuotiasta niin hänellä on elämä edessä ja kun 60v se on jo takana. Eikä nuoruutta saa vaikka kuinka kelaisi pyörällä vuorokaudet ympäri.

        Ihmettelen vaan miksi vanha mies on noin kiinnostunut teinitytöistä ja hieromasauvoista. 😷


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aiheesta on toki keskusteltu usein aiemminkin esim. otsikolla ”En saa ikinä poikaystävää!” https://keskustelu.suomi24.fi/t/9190543/en-saa-ikina-poikaystavaa! :

        ”Kunpa saisinkin, muttakun en. Oon 16, kiusattu, pulleahko, en oo ikinä seurustellu tai pussannu ketää.”

        Näyttää siltä että aloittaja esiintyy nuorina tyttöinäkin. Olen ihmetellyt näitä "tyttöpuheita" ja näitä hieromasauvan tarjoamisia täällä. Ymmärrän kyllä että jos on 60 v ukkeli eikä ole kukaan pussannut niin varmaan rassaa!
        Mutta jos nyt ajattelee 16-vuotiasta niin hänellä on elämä edessä ja kun 60v se on jo takana. Eikä nuoruutta saa vaikka kuinka kelaisi pyörällä vuorokaudet ympäri.

        Ihmettelen vaan miksi vanha mies on noin kiinnostunut teinitytöistä ja hieromasauvoista. 😷

        Voisi kyllä yhtä hyvin kääntää toisinkin päin. Miksi ihmeessä 16-vuotias teinityttö roikkuu tällä palstalla viikkokaudet parodioimassa vanhoja setiä?

        ”Ihmettelen vaan miksi vanha mies on noin kiinnostunut teinitytöistä ja hieromasauvoista. ”

        Ihmettelen vaan miksi nuori tyttö on noin kiinnostunut vanhojen setien pilkkaamisesta eikä esim. hieromasauvoista tai ikätovereiden seurasta. Elämän luulisi olevan parhaissa vuosissaan, mutta aika kuluu täällä näitä päivittäisiä huolellisuutta ja tarkkuutta vaativia tarkkoja matkimis-parodiakirjoituksia rustaillessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi kyllä yhtä hyvin kääntää toisinkin päin. Miksi ihmeessä 16-vuotias teinityttö roikkuu tällä palstalla viikkokaudet parodioimassa vanhoja setiä?

        ”Ihmettelen vaan miksi vanha mies on noin kiinnostunut teinitytöistä ja hieromasauvoista. ”

        Ihmettelen vaan miksi nuori tyttö on noin kiinnostunut vanhojen setien pilkkaamisesta eikä esim. hieromasauvoista tai ikätovereiden seurasta. Elämän luulisi olevan parhaissa vuosissaan, mutta aika kuluu täällä näitä päivittäisiä huolellisuutta ja tarkkuutta vaativia tarkkoja matkimis-parodiakirjoituksia rustaillessa.

        "Ihmettelen vaan miksi nuori tyttö on noin kiinnostunut vanhojen setien pilkkaamisesta eikä esim. hieromasauvoista tai ikätovereiden seurasta. Elämän luulisi olevan parhaissa vuosissaan, mutta aika kuluu täällä näitä päivittäisiä huolellisuutta ja tarkkuutta vaativia tarkkoja matkimis-parodiakirjoituksia rustaillessa."

        Mistä ihmeestä yleensä on mieleesi ikinä juolahtanutkaan, että joku 16-vuotias tyttö olisi kiinnostunut jonkun kuuskymppisen laihduttamisesta tai elämästä??? Täällähän kuka tahansa voi esittää mitä tahansa. Se on täysin oma päähänpinttymäsi.

        Minulla ainakin hälytyskellot soi kun 60 v jostain syystä edes kuvittelee että nuori tyttö piittaisi sen ikäisen tekemisistä tai laihdutuksesta. Kun siihen liittää nämä 60-vuotiaan omassa mielessä pyörivät kuukautis-, klitoris, hierontapuheet ja mm tarve saada juuri niiltä nuorilta tytöiltä ihailua mahanahkansa esittelyllä niin kyllä minä olen enemmän huolissaan tämän 60 v henkilön läheisyyteen joutuvien tyttöjen turvallisuudesta kuin tästä 60 v miehestä. Tulee kyllä niin vahvat pedosetävibat ettei ole tosikaan.

        T kn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ihmettelen vaan miksi nuori tyttö on noin kiinnostunut vanhojen setien pilkkaamisesta eikä esim. hieromasauvoista tai ikätovereiden seurasta. Elämän luulisi olevan parhaissa vuosissaan, mutta aika kuluu täällä näitä päivittäisiä huolellisuutta ja tarkkuutta vaativia tarkkoja matkimis-parodiakirjoituksia rustaillessa."

        Mistä ihmeestä yleensä on mieleesi ikinä juolahtanutkaan, että joku 16-vuotias tyttö olisi kiinnostunut jonkun kuuskymppisen laihduttamisesta tai elämästä??? Täällähän kuka tahansa voi esittää mitä tahansa. Se on täysin oma päähänpinttymäsi.

        Minulla ainakin hälytyskellot soi kun 60 v jostain syystä edes kuvittelee että nuori tyttö piittaisi sen ikäisen tekemisistä tai laihdutuksesta. Kun siihen liittää nämä 60-vuotiaan omassa mielessä pyörivät kuukautis-, klitoris, hierontapuheet ja mm tarve saada juuri niiltä nuorilta tytöiltä ihailua mahanahkansa esittelyllä niin kyllä minä olen enemmän huolissaan tämän 60 v henkilön läheisyyteen joutuvien tyttöjen turvallisuudesta kuin tästä 60 v miehestä. Tulee kyllä niin vahvat pedosetävibat ettei ole tosikaan.

        T kn

        Aijaa. Olen ilman muuta olettanut, että tuo multiparodisti ei ole täysi-ikäinen eikä oikein -päinenkään. Yksi kerta oli ehkä vitsikäs, mutta neljä kuukautta yhtä soittoa on jo liikaa.

        Mutta mistä sinä sitten puolestasi olet ottanut tuon, että jonkun 60-vuotiaan miespuolisen palstalaisen mielessä pyörisivät kuukautis-, klitoris, hierontapuheet? Ne voivat olla jonkun 18-vuotiaan lesbonkin juttuja. Tai sinun alter egosi.

        Tällä anonyymipalstalla tuntuvat itse kunkin oman mielen luomukset kukoistavan runsaina projektioina.

        Etkö tajua, että nämä vatsanahkan esittelyt ovat olleet sitä lapsellista parodiaa ja nettikeskustelun sotkemista eli trollaamista? Olen sanoistasi päässyt käsitykseen, että olet olkihattuilun ja trollailun asiantuntija Suomessa (mm. itsekin esiintynyt toisensukupuolisena henkilönä).


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ilmeisesti kiusattu, etkä ole ikinä seurustellut tai pussannut.

        Sinä kaipaat oikeanlaista stimulaatiota. Viikkokausien päivittäiset parodiakirjoitukset eivät voi stimuloida kuin korkeintaan ketonoviisia.

        "Viikkokausien päivittäiset parodiakirjoitukset eivät voi stimuloida kuin korkeintaan ketonoviisia."

        Jätä minut suosiolla stimulointijuttujesi ulkopuolelle.

        T kn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Viikkokausien päivittäiset parodiakirjoitukset eivät voi stimuloida kuin korkeintaan ketonoviisia."

        Jätä minut suosiolla stimulointijuttujesi ulkopuolelle.

        T kn

        Mielelläni, mutta olet kompannut noita kirjoituksia ihan äskettäinkin. Ehkä et silloin tiedostanut että tätä trollailua on jatkunut jo monta kuukautta?


    • Anonyymi

      Mikä saa aloittajan uhraamaan aikaa ja vaivaa ihan puutaheinään naputtelemiseen? Elämässä lienee liikaa aikaa ja jonkinlainen turhautuma. Aloittajalla lienee tarkoitus hauskuutta lähinnä itseään. Päivärytmi puuttuu ja työtön selvästi ja vielä läski pitsan syöjä.

    • Anonyymi

      Onko tämä avaus pila?

      • Anonyymi

        Pihtimittamies on sketsihahmo. Tulee Putoukseen seuraavalla kaudella esittelemään "alavatsaansa" housut kintuissa. 🤣😂😅


    • Anonyymi

      Minua naurattaa ihan pakostakin aloittajan logiikka. Sori vaan mutta tulee mielikuva, että jossain toisessa ulottuvuudessa siis on aina 5 kiloa läskiä väijymässä mahdollisuutta takertua kehoon? Tätä varten on pakko olla joku vimmattu läskintorjuntaoperaatio, joka hallitsee elämää. On tuo vähän ahdistavaa.

      Näin maalaisjärjellä ajatellen ja vähän omastakin kokemuksesta oppineena voisi yksi vaihtoehto olla että ottaa vähän rennostikin välillä ja vaikka syö vähemmän. Vaikka jättää sokerit täysin pois? Siten ei ole myöskään niin kova nälkä ja hiilarihimo koko ajan päällä kun ei kehoa rääkätä äärirajoilla päivästä toiseen. Ei se enää terveyttä edistä vaan esim immuunijärjestelmä heikkenee kun keho on jatkuvassa stressissä. Vielä kun täyttää sen ravinnon tarpeen tyhjällä sokerilla niin keho ei saa mitään tarvitsemaansa ravintoa. Kun liikkuminen vähenee niin ravinnon tarvekin vähenee samalla.


      T kn

      • Minua enemmänkin itkettää. Ap syö valtavia määriä ruokaa ja on alipainoinen. Jonkinlainen bulimian ja anoreksian yhdistelmä. Makeaa pitää saada joka päivä paljon.

        Yksi entinen työkaveri oli samanlainen. Söi paljon karkkia ja urheili painon pois. Kuoli alle 50-vuotiaana huhupuheiden mukaan sydämenpysähdykseen.

        Ennemmin tai myöhemmin keho pettää eikä hän pysty enää liikkumaan ja paino tosissaan nousee kymmeniä kiloja.

        Minä suosittelisin ap:lle terapiaa mutta silläkin hoitotulokset ovat huonoja.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Minua enemmänkin itkettää. Ap syö valtavia määriä ruokaa ja on alipainoinen. Jonkinlainen bulimian ja anoreksian yhdistelmä. Makeaa pitää saada joka päivä paljon.

        Yksi entinen työkaveri oli samanlainen. Söi paljon karkkia ja urheili painon pois. Kuoli alle 50-vuotiaana huhupuheiden mukaan sydämenpysähdykseen.

        Ennemmin tai myöhemmin keho pettää eikä hän pysty enää liikkumaan ja paino tosissaan nousee kymmeniä kiloja.

        Minä suosittelisin ap:lle terapiaa mutta silläkin hoitotulokset ovat huonoja.

        Säälittää, jos avaus on todellinen. Olemme varmasti sairaudessa ns. hengessä mukana ja toivomme parasta. Apua lienee tarjolla terveyskeskuksesta, jos haluaa ja osaa pyytää.

        Sen sijaan, jos kyseessä on pelleilytoiminta, naurattaa ja itkettää yhtä aikaa. Mutta huomio on ollut näköjään taattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittää, jos avaus on todellinen. Olemme varmasti sairaudessa ns. hengessä mukana ja toivomme parasta. Apua lienee tarjolla terveyskeskuksesta, jos haluaa ja osaa pyytää.

        Sen sijaan, jos kyseessä on pelleilytoiminta, naurattaa ja itkettää yhtä aikaa. Mutta huomio on ollut näköjään taattu.

        Oletan ilman muuta, että tämä aloitus on taas sitä vitun PARODIAHORISONTTIA, joka naurattaa teitä kaikkia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Säälittää, jos avaus on todellinen. Olemme varmasti sairaudessa ns. hengessä mukana ja toivomme parasta. Apua lienee tarjolla terveyskeskuksesta, jos haluaa ja osaa pyytää.

        Sen sijaan, jos kyseessä on pelleilytoiminta, naurattaa ja itkettää yhtä aikaa. Mutta huomio on ollut näköjään taattu.

        Terapiaan on todella vaikea päästä eikä se ole ilmaista. Psykoterapeuteista on todella paljon pulaa ja listalla on mm. pahasti masentuneita. Nuorille on tarjolla enemmän terapiaa.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Terapiaan on todella vaikea päästä eikä se ole ilmaista. Psykoterapeuteista on todella paljon pulaa ja listalla on mm. pahasti masentuneita. Nuorille on tarjolla enemmän terapiaa.

        Joo tuo on hyvin totta. On aina helppo huudella että ”hae apua", mutta käytännössä avun saanti on vaikeaa. Jopa yksityisen terapeutin hommaaminen omalla rahalla (jos sellaista on) on vaikeaa, saati yhteiskunnan tuella tai julkisista palveluista.

        Täällä voisi antaa hyvin asiallista vertaistukea, mieluummin kuin alkaa vittuilla ihmisille.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Minua enemmänkin itkettää. Ap syö valtavia määriä ruokaa ja on alipainoinen. Jonkinlainen bulimian ja anoreksian yhdistelmä. Makeaa pitää saada joka päivä paljon.

        Yksi entinen työkaveri oli samanlainen. Söi paljon karkkia ja urheili painon pois. Kuoli alle 50-vuotiaana huhupuheiden mukaan sydämenpysähdykseen.

        Ennemmin tai myöhemmin keho pettää eikä hän pysty enää liikkumaan ja paino tosissaan nousee kymmeniä kiloja.

        Minä suosittelisin ap:lle terapiaa mutta silläkin hoitotulokset ovat huonoja.

        Joo no en minä naura sille, että aloittajalla sydän pettää, mikä on ihan todennäköinen skenaario. Onhan se surullista kun ihminen ajaa itsensä kuoliaaksi terveydenhoidon nimissä. Mutta kun jokaisella on vaan oikeus siihen.

        Tuo logiikka on niin käsittämätön. Miten sitä voi tehdä yhtään mitään muuta kun takaraivossa jyskyttää koko ajan hirveä lihomisenpelko ja samalla kuitenkin vetää hirveät määrät sokeria.


        T kn


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo tuo on hyvin totta. On aina helppo huudella että ”hae apua", mutta käytännössä avun saanti on vaikeaa. Jopa yksityisen terapeutin hommaaminen omalla rahalla (jos sellaista on) on vaikeaa, saati yhteiskunnan tuella tai julkisista palveluista.

        Täällä voisi antaa hyvin asiallista vertaistukea, mieluummin kuin alkaa vittuilla ihmisille.

        Nuoret pääsevät julkisilla varoilla terapiaan. Jos on töissä niin työnantaja voi kustantaa muutamia terapiakäyntejä mutta pääsääntöisesti psykiatri kirjoittaa lähetteen ja potilas hankkii itse terapeutin jos sellaisen saa jostain. Kela maksaa osan kustannuksista jos maksaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo no en minä naura sille, että aloittajalla sydän pettää, mikä on ihan todennäköinen skenaario. Onhan se surullista kun ihminen ajaa itsensä kuoliaaksi terveydenhoidon nimissä. Mutta kun jokaisella on vaan oikeus siihen.

        Tuo logiikka on niin käsittämätön. Miten sitä voi tehdä yhtään mitään muuta kun takaraivossa jyskyttää koko ajan hirveä lihomisenpelko ja samalla kuitenkin vetää hirveät määrät sokeria.


        T kn

        Todennäköisin skenaario on se, että ap rikkoo jonkun paikan eikä kykene liikkumaan. Seurauksena tolkuton lihominen. Tuskin 50 kiloa vuodessa mutta reilusti kuitenkin.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Nuoret pääsevät julkisilla varoilla terapiaan. Jos on töissä niin työnantaja voi kustantaa muutamia terapiakäyntejä mutta pääsääntöisesti psykiatri kirjoittaa lähetteen ja potilas hankkii itse terapeutin jos sellaisen saa jostain. Kela maksaa osan kustannuksista jos maksaa.

        Joo on hyvä, että nuorten mielenterveyteen satsataan, kun jaettavana on pelkkää niukkuutta.

        Mutta näistä ”hae apua” -huuteluista voitaisiin jo siirtyä 2020-luvun reaalimaailmaan. Terapiassakin ihminen auttaa itse itseään. Terapeutti ei häntä paranna.

        Täälläkin voisi antaa vertaistukea (leikkimättä siis terapeuttia) eikä nauraa/itkeä/pilkata/ivata. Parodiakin on tyylilajina lähellä ivaa. Tuo iva päivästä päivään toistettuna jo monen kuukauden ajan ei ole tervehenkistä, voin vain ihmetellä kyseisen henkilön tarvehierarkiaa. Sen sijaan itse jotenkin sympatiseeraan palstan persoonallisuuksia. Jokainen massasta poikkeava ihminen on herättää minussa aina positiivista mielenkiintoa. Mutta nämä koulukiusaajat joita on vielä aikuisten joukoissa ovat mielestäni mitättömiä ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo on hyvä, että nuorten mielenterveyteen satsataan, kun jaettavana on pelkkää niukkuutta.

        Mutta näistä ”hae apua” -huuteluista voitaisiin jo siirtyä 2020-luvun reaalimaailmaan. Terapiassakin ihminen auttaa itse itseään. Terapeutti ei häntä paranna.

        Täälläkin voisi antaa vertaistukea (leikkimättä siis terapeuttia) eikä nauraa/itkeä/pilkata/ivata. Parodiakin on tyylilajina lähellä ivaa. Tuo iva päivästä päivään toistettuna jo monen kuukauden ajan ei ole tervehenkistä, voin vain ihmetellä kyseisen henkilön tarvehierarkiaa. Sen sijaan itse jotenkin sympatiseeraan palstan persoonallisuuksia. Jokainen massasta poikkeava ihminen on herättää minussa aina positiivista mielenkiintoa. Mutta nämä koulukiusaajat joita on vielä aikuisten joukoissa ovat mielestäni mitättömiä ihmisiä.

        Toivottavsti nuorten mielenterveyteen satsataan, siinä on vain positiivista saavutettavaa.

        Jos alkuperäinen kirjoittaja on todellinen, joskin epäilen asiaa, hän on kertonut olevansa noin 70-vuotias eli syntynyt sodan jälkeen. Tuossa iässä on turha ryhtyä kenellekään opettamaan mitään, sillä kyllä jääräpäisyys on jo sisäänrakennettu. Painoltaan hän muistuttaa kukkakeppiä tai tervaskantoa eli hänellä ei ole ongelmia painonsa ja mahansa kanssa, vaan ihan vaan oman päänsä kanssa. Pidän itse mahdollisena, että omassa kuplassaan hän voi olla ok-onnellinen, mutta hänestä ei ole vertaistukea muille painoasioissa.

        Tämä pihtiukko tai mikä lieneekään on parodiahahmo parhaasta päästä, samoin on se taulukkoukko. Pahin on kuitenkin mentaalipuoleltaan se hahmo, joka kuvittelee olevansa vuoronperään 11-vuotias lihava tyttö ja 14-vuotias alipainoinen poika, ja ikäänsä vedoten hän kaipaa itselleen huomiota.

        Sinä puolestasi et ole asemassa sanoa kenellekään mitään koulukiusaamisesta: jos tänne tulee vapaaehtoisesti oirehtimaan ja tuputtamaan omia täydellisiä typeryyksiään, sopii kyllä aivan itse kantaa seuraukset. Tämä ei ole vakava asia, emme ole oikeita ihmisiä vaan edustamme pelkkiä tekstejämme, eikä ketään loukata oikeana ihmisenä. Ellei kestä lämpöä, parasta pysyä varjossa.

        Sinä et ole mysökään asemassa opettaa ainakaan minulle yhtään mitään asiassa tai kieltää minua kirjoittamasta täällä aivan mitä haluan. Siitä pitävät huolen aivan muut tahot, ja sinä puolestaan otat elämäsi ihan liian vakavasti. Siis jos tämä on elämäsi tai mikään tuntuva osa siitä. Empatia on hyvä asia, mutta ei sovi mennä liiallisuuksiin.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Todennäköisin skenaario on se, että ap rikkoo jonkun paikan eikä kykene liikkumaan. Seurauksena tolkuton lihominen. Tuskin 50 kiloa vuodessa mutta reilusti kuitenkin.

        Itse kertoi tuossa ettei ole koskaan loukannut itseään. Niinpä ei koskaan loukkaa...

        Samalla logiikalla ei risteyksessäkään kolmion takaa kukaan etuile tänään kun ei eilenkään etuillut.

        T kn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavsti nuorten mielenterveyteen satsataan, siinä on vain positiivista saavutettavaa.

        Jos alkuperäinen kirjoittaja on todellinen, joskin epäilen asiaa, hän on kertonut olevansa noin 70-vuotias eli syntynyt sodan jälkeen. Tuossa iässä on turha ryhtyä kenellekään opettamaan mitään, sillä kyllä jääräpäisyys on jo sisäänrakennettu. Painoltaan hän muistuttaa kukkakeppiä tai tervaskantoa eli hänellä ei ole ongelmia painonsa ja mahansa kanssa, vaan ihan vaan oman päänsä kanssa. Pidän itse mahdollisena, että omassa kuplassaan hän voi olla ok-onnellinen, mutta hänestä ei ole vertaistukea muille painoasioissa.

        Tämä pihtiukko tai mikä lieneekään on parodiahahmo parhaasta päästä, samoin on se taulukkoukko. Pahin on kuitenkin mentaalipuoleltaan se hahmo, joka kuvittelee olevansa vuoronperään 11-vuotias lihava tyttö ja 14-vuotias alipainoinen poika, ja ikäänsä vedoten hän kaipaa itselleen huomiota.

        Sinä puolestasi et ole asemassa sanoa kenellekään mitään koulukiusaamisesta: jos tänne tulee vapaaehtoisesti oirehtimaan ja tuputtamaan omia täydellisiä typeryyksiään, sopii kyllä aivan itse kantaa seuraukset. Tämä ei ole vakava asia, emme ole oikeita ihmisiä vaan edustamme pelkkiä tekstejämme, eikä ketään loukata oikeana ihmisenä. Ellei kestä lämpöä, parasta pysyä varjossa.

        Sinä et ole mysökään asemassa opettaa ainakaan minulle yhtään mitään asiassa tai kieltää minua kirjoittamasta täällä aivan mitä haluan. Siitä pitävät huolen aivan muut tahot, ja sinä puolestaan otat elämäsi ihan liian vakavasti. Siis jos tämä on elämäsi tai mikään tuntuva osa siitä. Empatia on hyvä asia, mutta ei sovi mennä liiallisuuksiin.

        Miksi jauhat hahmojen olemuksesta, tämä on laihdutuspalsta, jos ei aihe kiinnosta niin voi mennä vaikka uimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jauhat hahmojen olemuksesta, tämä on laihdutuspalsta, jos ei aihe kiinnosta niin voi mennä vaikka uimaan.

        Juurihan sanoin sinulle, että ellet kestä lämpöä, niin pysy varjossa. Kirjoita sinä, mitä osaat, ja minä kirjoitan mitä haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittää, jos avaus on todellinen. Olemme varmasti sairaudessa ns. hengessä mukana ja toivomme parasta. Apua lienee tarjolla terveyskeskuksesta, jos haluaa ja osaa pyytää.

        Sen sijaan, jos kyseessä on pelleilytoiminta, naurattaa ja itkettää yhtä aikaa. Mutta huomio on ollut näköjään taattu.

        ”Säälittää, jos avaus on todellinen. Olemme varmasti sairaudessa ns. hengessä mukana ja toivomme parasta. Apua lienee tarjolla terveyskeskuksesta, jos haluaa ja osaa pyytää.”

        Hienotunteinen, kehittynyt ja empaattinen ihminen ei koskaan sano ääneen säälivänsä jotakuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan sanoin sinulle, että ellet kestä lämpöä, niin pysy varjossa. Kirjoita sinä, mitä osaat, ja minä kirjoitan mitä haluan.

        Nykyaika on mennyt tällaiseksi. Ei ole enää ihmisiä, on vain hahmoja ja tyylilajeja. Sairasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Säälittää, jos avaus on todellinen. Olemme varmasti sairaudessa ns. hengessä mukana ja toivomme parasta. Apua lienee tarjolla terveyskeskuksesta, jos haluaa ja osaa pyytää.”

        Hienotunteinen, kehittynyt ja empaattinen ihminen ei koskaan sano ääneen säälivänsä jotakuta.

        "Hienotunteinen, kehittynyt ja empaattinen ihminen ei koskaan sano ääneen säälivänsä jotakuta"

        Palstan kirjoittelu edustaakin juuri hienotunteisuutta, kehittyneisyyttä ja empaattisuutta parhaimmillaan. :-D

        T kn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyaika on mennyt tällaiseksi. Ei ole enää ihmisiä, on vain hahmoja ja tyylilajeja. Sairasta.

        Sinähän olet varsinainen humoristi: oletko uusi tällä foorumilla? Älä hukkaa tuota huumorinlahjaasi, se on arvokas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyaika on mennyt tällaiseksi. Ei ole enää ihmisiä, on vain hahmoja ja tyylilajeja. Sairasta.

        No huh huh! Mitä siis itse vastaat sille 60-vuotiaalle naiselle (tai niille miehille), joka välillä kertoo olevansa poika ja välillä tyttö sekä välillä alipainoinen ja sen jälkeen ylipainoinen? Asialla ei ole mitään tekemistä painon ja ison mahan kanssa, vaan pään kanssa! Entäpä kanamiehelle, joka laatii päätyökseen taulukoita foorumille. Siis taulukoita, jossa on oikeastaan vain numeroita. Ymmärrätkö ja ymmärrätkö analogian?

        Jos haluat antaa sympatiaasi, empatiaasi ja aikaasi tuollaisille "laihduttajille", anna ihmeessä. Mutta älä vaadi sitä muilta.

        Jos taas kuvittelet olevasi uudesti-syntynyt-jeesus, anteeksi Jeesus, niin ihan vapaasti. Tämä ei ole mikään alakoulu tai päiväkoti, jossa opettajatäti jakaa kiitosta, kiiltokuvia ja kukkaleimoja hyvästä käytöksestä, vaan tämä on kaikille tarkoitettu keskustelufoorumi. Jos haluat kiitosta itsellesi ja sulkia hattuusi, kerää kimpsusi ja kampsusi ja käy paikalliseen raamattupiiriin parantamaan maailmaa. Sinua - anonyymiä - tuskin jää moni täällä kaipaamaan, taisit asialla jo hetki sitten uhkailla. Adjö!

        Sen jälkeen, kun ihmiselle kirjoitusten takana annetaan kuva ja nimi, teksti muuttuu aivan toisenlaiseksi. Sen jälkeen noudatetaan lakia, asetuksia ja eettisiä normeja ja tilaa oikein-väärin. Täällä ollaan vain tekstejä ja eletään foorumin sääntöjen mukaan, ja nämä tekstit täällä voivat olla kenen tahansa kirjoittamia, koska kuka tahansa voi olla mitä tahansa. Minäkin olen tällä kertaa 180-kiloinen 16-vuotias sumopainijatyttö; mitä haluat vastata minulle? Lopeta kuitenkin tuo muiden opettaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh! Mitä siis itse vastaat sille 60-vuotiaalle naiselle (tai niille miehille), joka välillä kertoo olevansa poika ja välillä tyttö sekä välillä alipainoinen ja sen jälkeen ylipainoinen? Asialla ei ole mitään tekemistä painon ja ison mahan kanssa, vaan pään kanssa! Entäpä kanamiehelle, joka laatii päätyökseen taulukoita foorumille. Siis taulukoita, jossa on oikeastaan vain numeroita. Ymmärrätkö ja ymmärrätkö analogian?

        Jos haluat antaa sympatiaasi, empatiaasi ja aikaasi tuollaisille "laihduttajille", anna ihmeessä. Mutta älä vaadi sitä muilta.

        Jos taas kuvittelet olevasi uudesti-syntynyt-jeesus, anteeksi Jeesus, niin ihan vapaasti. Tämä ei ole mikään alakoulu tai päiväkoti, jossa opettajatäti jakaa kiitosta, kiiltokuvia ja kukkaleimoja hyvästä käytöksestä, vaan tämä on kaikille tarkoitettu keskustelufoorumi. Jos haluat kiitosta itsellesi ja sulkia hattuusi, kerää kimpsusi ja kampsusi ja käy paikalliseen raamattupiiriin parantamaan maailmaa. Sinua - anonyymiä - tuskin jää moni täällä kaipaamaan, taisit asialla jo hetki sitten uhkailla. Adjö!

        Sen jälkeen, kun ihmiselle kirjoitusten takana annetaan kuva ja nimi, teksti muuttuu aivan toisenlaiseksi. Sen jälkeen noudatetaan lakia, asetuksia ja eettisiä normeja ja tilaa oikein-väärin. Täällä ollaan vain tekstejä ja eletään foorumin sääntöjen mukaan, ja nämä tekstit täällä voivat olla kenen tahansa kirjoittamia, koska kuka tahansa voi olla mitä tahansa. Minäkin olen tällä kertaa 180-kiloinen 16-vuotias sumopainijatyttö; mitä haluat vastata minulle? Lopeta kuitenkin tuo muiden opettaminen.

        Jotenkin vaan nämä ”hahmottelut” eivät kutkuta mieltäni. Mieluummin keskustelisin suoraan asioista kuin hahmottelisin päivät pitkät. En usko olevani ainoa, joka on kyllästynyt tähän neljän kuukauden päivittäiseen parodiointiin. Ensimmäisellä kerralla se oli vitsikästä, myöhemmin vähintäänkin outoa.

        Tuo ”60-vuotias mies”, joka kuvittelee olevansa välillä 12-vuotias tyttö, on ilmeisesti sinun ja jonkun muun ikioma fantasiahahmo.

        Kanannahkamies on taas persoonallisuus, jolla on täysin väärä lähestymistapa painonhallintaan (siis hahmo, jolla on täysin väärä lähestymistapa), samoin kuin massiivikalorihöpöttäjä-hahmo. Miten tuon voisin sanoa syyllistymättä opettamiseen? Kun en sentään ole ohjannut muita, vaan vain kertonut keskustelupalstalla omia mielipiteitäni. Onko niin, että mielipidettä ei pidä perustella, muuten se on opettamista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin vaan nämä ”hahmottelut” eivät kutkuta mieltäni. Mieluummin keskustelisin suoraan asioista kuin hahmottelisin päivät pitkät. En usko olevani ainoa, joka on kyllästynyt tähän neljän kuukauden päivittäiseen parodiointiin. Ensimmäisellä kerralla se oli vitsikästä, myöhemmin vähintäänkin outoa.

        Tuo ”60-vuotias mies”, joka kuvittelee olevansa välillä 12-vuotias tyttö, on ilmeisesti sinun ja jonkun muun ikioma fantasiahahmo.

        Kanannahkamies on taas persoonallisuus, jolla on täysin väärä lähestymistapa painonhallintaan (siis hahmo, jolla on täysin väärä lähestymistapa), samoin kuin massiivikalorihöpöttäjä-hahmo. Miten tuon voisin sanoa syyllistymättä opettamiseen? Kun en sentään ole ohjannut muita, vaan vain kertonut keskustelupalstalla omia mielipiteitäni. Onko niin, että mielipidettä ei pidä perustella, muuten se on opettamista?

        Kutkuta mieltä? No raapiiko? Kirjoita sinä, mitä osaat, ja minä kirjoitan mitä haluan. Vaikka 15-vuotiaana alipainoisena sumopainijatyttönä. Itse taisit keksiä parodiahorisontin, tosikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittää, jos avaus on todellinen. Olemme varmasti sairaudessa ns. hengessä mukana ja toivomme parasta. Apua lienee tarjolla terveyskeskuksesta, jos haluaa ja osaa pyytää.

        Sen sijaan, jos kyseessä on pelleilytoiminta, naurattaa ja itkettää yhtä aikaa. Mutta huomio on ollut näköjään taattu.

        "jos kyseessä on pelleilytoiminta"

        Lienee helppoheikki jonka ainoana pyrkimyksenä on pitää otsikko esillä, siinä kun mainostetaan hikimurheilua.


    • Anonyymi

      "Rasvakilo on 7000 kaloria
      Laskelma Pyöräily 4 tuntia päivässä"

      Niin siis oikeasti...

      Sinä ensin syöt ihan järjettömän määrän kaloreita jonka jälkeen sinun on pakko kuluttaa ne tuntien pyöräilyllä?

      Oletko kokeillut että söisit vähemmän ja saisit näin tehdä muutakin kuin vain pyöräillä? Voisit vaikka lukea, istua rauhassa ja jutella jonkun kanssa. Ja levätä, chillailla. Kaikesta päätellen et käy ainakaan töissä.

      T kn

      • Anonyymi

        jokaiseen trolliin ei ole pakko jumiutua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jokaiseen trolliin ei ole pakko jumiutua

        Oletko siis sitä mieltä että pihtimittaaja on trolli?

        T kn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko siis sitä mieltä että pihtimittaaja on trolli?

        T kn

        Lienee helppoheikki jonka ainoana pyrkimyksenä on pitää otsikko esillä, siinä kun mainostetaan hikimurheilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lienee helppoheikki jonka ainoana pyrkimyksenä on pitää otsikko esillä, siinä kun mainostetaan hikimurheilua.

        Myös proteiiniketju on saanut tänä iltana noston, kenenköhän toimesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös proteiiniketju on saanut tänä iltana noston, kenenköhän toimesta?

        Se on tietenkin kana.


    • Anonyymi

      ONKOHAN TÄSSÄ PORUKASSA KETÄÄN VIISASTA INSINÖÖRIÄ joka voisi todistaa ETTÄ kuluttamalla 7000 kaloria PYSTYY estämään läskikilon lihomisen.

      Näyttää VÄHÄN siltä ETTÄ MONIKIN epäilee tätä asiaa.

      TÄMÄN asian pystyy itsekkin KOKEILEMAAN pitämällä tarkkaa ruokapäiväkirjaa.
      Käyttäkää NYT oikeesti sitä järkiä.

      • Anonyymi

        Käytä järkiä.


      • Anonyymi

        Miksi pihdit? Onko sinulla jo kuukautiset? 🤔 Miksei sinulla vieläkään ole poikaystävää? 🤔


    • Anonyymi

      Alkaa tuntuu paine taas päässä.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1917
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1569
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1519
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1487
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1425
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1370
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1317
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1239
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1157
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1118
    Aihe