Mulla ei oo käytännössä lainkaan rintoja. Pelkään et kukaan mies ei ikinä halua mua. Välttelen uimarantoja ja allasbileitä. Vihaan itseäni. Olen viillellyt pari kertaa ranteita. Nyt tutustuin netissä mieheen joka haluis tavata. Lähetin sille kuvan itestä, mut tungin siis sukkia paidan sisälle ja kuvassa näyttää kuin minulla olisi tissit. Olen menossa huomenna treffeille ja jännittää. Toisaalta voinhan laittaa geelirintsikay. Mutta sehän on sitten vain ajan kysymys milloin jään kiinni. Eli mies tajuaa, että olen feikannut tissit vaikka ne puuttuu multa oikeesti kokonaan. Mitä teen sitten jos tämä etenee ja muuttuu fyysiseksi?
TISSITTÖMÄN VAIKEA ELÄMÄ
42
583
Vastaukset
- Anonyymi
Hanki silikonit
- Anonyymi
Nopeasti aika jonnekin Viroon klinikalle?
- Anonyymi
Tarkoitatko siis että mitä pienemmät tissit miehellä on, niitä kannattaisi lihottaa?
- Tissitön mies? - Anonyymi
Luulin että tissittömillä naisilla olisi helpompaa, ei tule selkäsärkyjä eikä mustelmia poskiin juostessa.
AsianVierestä - Anonyymi
Hei mulla on vinkki! Sun pitää ajatella että kaikki asiat on käännettävissä kahteen suuntaan. Kaikissa sioissa.
Jos olet huolestunut "näkeekö" mies rintasi, niin pistä joku ohut paita päälle niin että nännit ikäänkuin nöpöttävät nätisti häiritsemässä miestä.
Usko mies ei siitä kuvasta muista muutenkaan mitään, ei se kikkeli sinne rinnan sisään mene.
Jos saat vielä vähän ryhtiä ja asenteen että "ei se elämä tästä kiinni ole" niin 90 pros3ntilla miehistä alkaa seis8maan ja ne menee tumputtamaan vessaan ekalla mahdollisells hetkellä.
Yllätä se ja itsesi!- Anonyymi
Niin ja ilman rintsikoita!
Vaikka sulla ois vaan pelkät rusinat niin kyllä monelle miehelle kelpaa. Jos vaan olet muuten Ok. Toki tuota leikkausta voi aina funtsia.
Tsemppiä!- Anonyymi
Kyllä joku ruma ätmi sinut haluaa mutta itse haluat jonkun komean top 10 miehen jolka kuitenkin pettä sinua koska sulla on pienet tissit etkä näytä seksikkäältä.
- Anonyymi
Monestikin autoilija-ukkelit tarvitsisivat tissi-laajennukset Riikasta :D
- Anonyymi
Tuollaiset sanonnat niin jotkut tietävät vähän että minkälaisen koulutuksen olen saanut mihinkin tehtäbiin, niin bähän ilkeähkö sanonta sinänsä...
Itse olen pienitissinen, mutta en koskaan ole kokenut sitä ongelmaksi. Kuunaan en ole feikannut asiaa ja olen täysin sinut sen asian kanssa. En koe tarvitsevani sen enempää sukkia kuin silikonejakaan.
Jos mies on "tissimies" niin hän tuskin syttyy pienitissisyydelle. Mutta kun pitäisi sinun muistaa että olet paljon muitakin kuin tissisi. Myös pienirintaisuus on piirre jota jotkut miehet pitävät sensuellina, mutta hyvä itsetunto ja oman ruumiinsa kanssa sinuina oleminen ovat yllättävän seksikkäitä piirteitä.
Varmaankin haluat että mies jonka treffaat pitää sinusta sellaisena kuin olet..? Geelirintsikat ja sukat eivät auta asiaa. Jos ei natsaa, ei vaan natsaa. Ja valheella on lyhyet jäljet. Jos haluat peittää pienirintaisuuttasi, pue päälle joku paksu paita, mutta neuvoisin että älä feikkaa.
Itse kuljen ilman rintsikoita ja se kiinnittää jo itsessään huomiota. Mutta minäpä en häpeile pienirintaisuuttani. Sensuelli voi olla pienillä tisseilläkin. Ja jos ei kelpaa, niin ei kelpaa.. entä sitten?- Anonyymi
Tuollaisia juttuja ei ainakaan opeta neuvotteluihin noin kovia sanontoja Suomen puolustusvoimat, mutta kun kovempia opettajia ollut, no osana kyllä Puolustusvoimatkin, pikku-osana.
- Anonyymi
Se on hyvä ettei miehellä ole tissejä.
- Anonyymi
Ei se haittaa jos on hoikka ja hyvät perät.
- Anonyymi
Oon just se vartalotyyppi
Tasan ei käy onnenlahjat. Yksi kärsii pienistä, toinen isoista.
- Anonyymi
niinpä olen mies ja mulla on käteen sopivat
Pöh! Peppu se naisen tekee! 😛
Mä en saa isoista rinnoista mitään irti... peppu se on mun juttu. Mutta en mä sit unohda rintoja hyväillä.... ne on yhteydessä vaikka mihin. 😋- Anonyymi
Naiset haluaa hyvärunkoisen miehen
Anonyymi kirjoitti:
Naiset haluaa hyvärunkoisen miehen
No miks pitäis olla laho kukkakeppi? 😝
interlocutrice kirjoitti:
Ai niinkuin Pakkasniitty? Sivari perkele! Vihaa Suomea ja Suomen kansaa.
- Anonyymi
interlocutrice kirjoitti:
Hyvärunkoinen on mielestäsi laho kukkakeppi? Lihavien kateellisuutta.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvärunkoinen on mielestäsi laho kukkakeppi? Lihavien kateellisuutta.
No ei välttämättä, mutta yhtä hyvin liittyi varsinaiseen aiheeseen.
- Anonyymi
Typerä trolli mutta kyllä tissitön nainen on aina parempi kuin munaton mies.
Sillä nyt ei ainakaan mitään tee! Voin sanoa eläkeläisen kokemuksella. Ei ne naisen rinnat ole se tärkein asia tosimiehelle. Muut asiat ratkaisevat, ei ätmien tissifantasiat, koska eivät ole koskaan nähneet tissejä luonnossa.
- Anonyymi
Minun tyttöystävällä on a kupin rinnat. Sopivan pienet, enkä ole isojen tissien perään koskaan ollut.
- Anonyymi
Jos olet hoikka nainen, niin tissittömyys ei haittaa ollenkaan. Kiva pylly sen sijaan kiinnittää huomion. 😉
- Anonyymi
Mene puhumaan terveyskeskukseen. Jos asia on todella aiheellinen,saat silarit ilmaiseksi. Jos ei näin,niin voit jakaa ystävän kanssa kulut,eli toiselle rasvaimu ja sulle rasvaa rintoihin. Se on luonnollinen keino,eikä sisällä mitään riskejä.älä jää suremaan rintojasi,mene rohkeasti hakemaan apua🤗
- Anonyymi
Voi tehdä myös samoin kuin juuri lapsen saaneet äidit tekevät. Täyttää rintansa maidolla niin ne kasvaa. Täyttöpumppuja on varmaan myynnissä kaupoissa, rintapumppu nimellä.
- Anonyymi
Luulisi olevan hyvä asia jos ei tarvitse käyttää hiostavia rintsikoita. Nostella niitä olkaimista jne.
Mun fyssarilla on tosi pienet rinnat, seksikkäin nainen jonka tiedän.
Silareille, itse sanoisin jyrkkä ei. No loivennetaan sen verran että jos vaikka rintasyövän takia tarvitsee, sitten ok. - Anonyymi
Oikea tyyppi ei piittaa ulkonäöstä. Rintarauhaset ei oleelliset.
Oleellista on se, kuinka inhoat itseäsi ja elät miehille, miehiä miellyttääksesi. Huono juttu. Tulisi nyt unohtaa deitit ja miehet. Keskity nyt pelkästään itseesi ja opette hyväksymään ja rakastamaan itseäsi. - Anonyymi
Älä jännitä tuommoista. Monet miehet pitävät tuommoisesta, etenkin jos olet hoikka. Silikonit ovat luonnottomia. Löydät itsellesi miehen, ei se ole tisseistäsi kiinni.
- Anonyymi
Aloittaja tuskin on enää tonteilla, mutta voin kertoa, että enemmän merkityksellistä on se, miten osoitat kiintymyksesi tai kiintymystäsi kumppaniasi kohtaan.
1990 luvulla tapasin kaikkien aikojen unelmieni naisen, joka oli täysin rinnaton. Ei kelpuuttanut minua koska luuli että haluan kuitenkin jossain välissä elämääni lapsia, joita hän ei ollut valmis tekemään.
Suhde kaatui koska nainen kuvitteli että kaikki miehet haluavat lapsia.
Olen nyt kuusikymppinen ja lapseton. Tyytyväinen lapsettomuudestani.
Unelmieni naista en koskaan saanut. Tätä rinnatonta naista jota arvostin ihmisenä.
Terveisiä Haminaan. - Anonyymi
Huomenta
Muistelin juuri, että olen täysin varmasti ollut vain yksissä virallisissa allasbileissä paikalla, vaikka teinin tapaisena elämänaikana sekä meillä että lähes kaikilla ystävilläni oli kotona uima-allas. Tämä on kummallinen huomio, sillä realiteetteihin nojaten ja todennäköisyyksiä laskeskellen, allasbileitä olisi pitänyt esiintyä joka jumalan viikko. Näin ei kuitenkaan ollut. En suoraan sanoen ymmärrä tätä. Allas kotona ei ollut mikään juttu. Se oli vain kuoppa, jossa oli vettä ja josta aiheutui koko ajan jotain vaivaa tai harmia. Kaikenlainen biletoiminta tapasi esiintyä erilaisissa kovaäänisissä ja tilavissa nautahalleissa, jonne riehumaan kipitimme tämän tästä.
Mainitsemani allasbileet taasen olivat järjestetty Lefkaksen saarella pramean hotellin allasosastolla. Bileet loppuivat kello kaksitoista, koska muut hotellivieraat halusivat nukkua.
(naurua)- Anonyymi
Hitto!
Unohdin kokonaan puhua tisseistä.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitto!
(hirn)Kokonaisvaltaisesti ajatellen pienirintaisuus ei ole ongelma. Se ei voi olla ongelma, koska ongelmaa ei periaatteessa ole.
Ymmärrättekö?
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitto!
(hirn)Syventävä osuus
Pienirintaisuus muuttuu ongelmaksi vasta vertaamalla sitä jonkinlaiseen toiseuteen tai runsauteen.
Mitä järkeä sellaisessa on?
Ja vaikka siitä ei mitään järkeä olekaan, niin lähes kaikki maailman ihmiset sortuvat sellaiseen.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syventävä osuus
Pienirintaisuus muuttuu ongelmaksi vasta vertaamalla sitä jonkinlaiseen toiseuteen tai runsauteen.
Mitä järkeä sellaisessa on?
Ja vaikka siitä ei mitään järkeä olekaan, niin lähes kaikki maailman ihmiset sortuvat sellaiseen.
(naurua)Otetaan esimerkki
Heti mainittuani että rinnat ovat pienet, syntyy ongelma. Jos taas mainitsen että rinnat ovat rinnat, lukija joutuu hämilleen, sillä hän ei enää tiedä minkä kokoiset nämä mainitut rinnat ovat.
Hän saattaa kokea huimaavia ja hämmentäviä tunteita.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otetaan esimerkki
Heti mainittuani että rinnat ovat pienet, syntyy ongelma. Jos taas mainitsen että rinnat ovat rinnat, lukija joutuu hämilleen, sillä hän ei enää tiedä minkä kokoiset nämä mainitut rinnat ovat.
Hän saattaa kokea huimaavia ja hämmentäviä tunteita.
(hihitystä)Teknisiä seikkoja
Otan tähän vain yhden esimerkin lukemattomista mahdollisuuksista.
Märkäpuku.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teknisiä seikkoja
Otan tähän vain yhden esimerkin lukemattomista mahdollisuuksista.
Märkäpuku.
(hirn)Hupskeikkaa!
Olemme nähtävästi siirtyneet itsekkyyden maailmaan ja jättäneet sivuseikoiksi luokitellut visuaaliset dimensiot.
Nyt pelittää.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hupskeikkaa!
Olemme nähtävästi siirtyneet itsekkyyden maailmaan ja jättäneet sivuseikoiksi luokitellut visuaaliset dimensiot.
Nyt pelittää.
(hihitystä)Häh?
Onks tää tissikeissi jo taputeltu?
(hirn)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302816Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081827Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171800- 171414
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731320- 241245
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431228Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311018
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa97997