Onko sinulle tai jollekin tuntemallesi henkilölle tullut kokemus jolle ei olla pystytty keksimään luonnollista selitystä vieläkään ja joka mietityttää edelleen vahvasti?
Jotain muuta
7
148
Vastaukset
- Anonyymi
Sannan kahden tonnin aamupalat.
- Anonyymi
Joo mut siis persujen vika!
- Anonyymi
On, mut liikaa minulla ois kysymyksiä liittyen edelliseen elämään, siitä tietämiseen, nykyajan tietämiseen yms.
- Anonyymi
"jolle ei ole pystytty keksimään" on passiivissa oleva lause.
Nämä passiivi-yliluonnollisuudet muuttuvat paljon vähemmän ihmeellisiksi kun saman ilmaisee aktiivimuodossa eli kertoo myös keksimiseen kulloinkin kykenemättömät henkilöt. - Anonyymi
Aloittajalle on hyödytöntä aukoa päätä. Ehkä hän etsii vertaisarviointia jollain tasolla. Kun kaikki on tabua, mikä ei noudattele keskivertokokemuksia esim. fysiikan valossa (Newton).
On tapahtunut. Heitin lapsena seisahdusalueella kallioleikkauksen päältä (8-10m korkea) ison kiven kahdella kädellä, koska painava (vitivalkoinen ja särmikäs) alas äidilleni ihailtavaksi. Se lensi keskelle vastavhatun auton konepeltiä. Siihen ei jäänyt pölyhiukkasenkaan jättämää jälkeä.
En ole koskaan ikinä kysynyt keneltäkään vastausta.
En siitäkään, kun lensin vauhdilla kokovartalo edellä kivilattiaan parinkymmenen silminnäkijän edessä, joista osa kirkui, ja minulta ei hiuskarvakaan taittunut, ja pystyin rauhoittelemaan järkyttyneitä itse.
On muitakin. Myös lapsellani. Täysin normin ulottumissa seuraukset.- Anonyymi
<<Aloittajalle on hyödytöntä aukoa päätä. Ehkä hän etsii vertaisarviointia jollain tasolla. Kun kaikki on tabua, mikä ei noudattele keskivertokokemuksia esim. fysiikan valossa (Newton). >>
Puhut ihan asiaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<<Aloittajalle on hyödytöntä aukoa päätä. Ehkä hän etsii vertaisarviointia jollain tasolla. Kun kaikki on tabua, mikä ei noudattele keskivertokokemuksia esim. fysiikan valossa (Newton). >>
Puhut ihan asiaa.Totta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005358609Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5369824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92215Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17856Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68726- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657