isoista rinnoista vai onko olemassa niitä, jotka varta vasten himoitsevat pikkutissejä? Oletko koskaan tehnyt haun little tits-haulla?
Onko tissimiehet aina kiinnostuneita
24
65
Vastaukset
Minusta olisi mielenkiintoista tietää tällaisten tissimiesten, tai persemiesten kyvykkyys abstraktiin ajatteluun ja empatiaan.
- Anonyymi
Samaa mietin ☝
- Sheena - Anonyymi
Onko sinun mielestäsi väärin jos nainen ei huoli muita kuin ns. tasokkaita miehiä? Esim. Todella timmissä kunnossa olevia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinun mielestäsi väärin jos nainen ei huoli muita kuin ns. tasokkaita miehiä? Esim. Todella timmissä kunnossa olevia?
Ei ainakaan verkkari-lippalakki tyyppi.Jos nainen on naisellisesti pukeutuva.VÄHÄN ON ERIPARIA!
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin on.
Wwuwuw kirjoitti:
Todellakin on.
Siis että kriteerinä olisi vain leveät hartiat, tai vatsalihakset. Oletko kuullut vatsalihasnaisista? Tai kyrpänaisista? Ei ne edes tarkoita mitään, ei ainakaan samassa yhteydessä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan verkkari-lippalakki tyyppi.Jos nainen on naisellisesti pukeutuva.VÄHÄN ON ERIPARIA!
Pukeutuminen on eri asia kuin kehonosat.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Todellakin on.
Mikä ikähaarukka?
Mun mielestä tällaisia on. En ole varma, ovatko he tissimiehiä, mutta sellaisia, jotka pitävät hyvistä hoikista, liki rinnattomista naisista. Esim. itse olisin tälle miestyypille liian muodokas, vaikka normaalipainoinen olenkin.
- Anonyymi
Tai liki MUNATTOMISTA MIEHISTÄ!pikku kili
Anonyymi kirjoitti:
Tai liki MUNATTOMISTA MIEHISTÄ!pikku kili
En arvostellut sellaista naisvartaloa. Ymmärrän hyvin, että sellainen viehättää. Minusta esim. Vanessa Paradis ja Jane Birkin olivat nuorina ja vanhempinakin hyvin kauniita naisia, kuten monet mallitkin.
Eos. Puolisoni tuntuu olevan tissi että pakara mies. Molemmat pitää tuntua hyppysissä täyteläiseltä, ymmärrän kun itse koen samoin.
Tissien koolla ei ole väliä. Ainoastaan naisen luonteesta on väliä.
- Anonyymi
Naisella pitää olla jytyä nykymailmassa.että jaksaa kaiken solvauksen ventovierailta!
- Anonyymi
Juu miehen luonteella ei varmaan ole väliä?kunhan saa mitä haluaa naisesta.
Tuosta voisi melkein päätellä, että sinun mielestäsi kaikkien naisten luonne ei olisikaan enemmän tai vielä enemmän ja jopa toinen toistaan täydellisempiä. Mutta kun luonteessa ei ole kuin täydellisyyttä, niin sitten joutuu laittamaan naiset jonoon tissien ja perseen perusteella. Ja kyllähän naiset tämän itsekin ymmärtävät. Siksi he auliisti esittelevät ja mainostavat näitä toissijaisia varustuksiaan, mutta pitävät täydellisiä luonteitaan vakan alla.
- Anonyymi
Muistan että oli nuorena miehenä joskus sellainen vaihe, että pienirintaiset naiset kiinnosti. Nykyään merkityksetön seikka tuollainen koko.
- Anonyymi
Kaiken kokoiset tissit on kivoja.
- Anonyymi
Mutta naiset ei vai?
- Anonyymi
Pienenä tyttönä minä söin karviasmarjoja,istuin kivellä,ja kaitsin karjoja.Pienenä tyttönä,pienenpienenä tyttönä.pienenä tyttönä pellonlaidalla,pisteliheinänsäki,katselin aina ,kun meidän renki,heiniä seipäälle änki.pienen pienen ,pienenä tyttönä.Pienenä tyttönä äitini hameesta tein teltan.Siellä me naapurin unton kanssa leikimme useammin kerran.Pienenä tyttönä,huomasin,että paitani oli liian pieni.Siihen se päättyikin mun lapsuuteni ja paidaton tieni,pienenä tyttönä.
- Anonyymi
Seipäät ei saa olla liian lyhyitä,niihin ei saa heinää ,kunnolla kuivumaan.
- Anonyymi
Elämä voi olla tissistä kiinni,vauvoilla.
- Anonyymi
Isot rinnat on yleensä rumat ja veltot. En tykkää. Usein rumat naiset joilla on suuret rinnat antavat helposti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026973
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s364191- 713229
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341439
- 1431227