Hei!
Olen tässä jo pitkään hämmentyneenä pohtinut omaa kuntotasoani. Haluaisin kovasti testata sen sillä kelloni väittää sen laskeneen koko ajan viime kesästä tai keväästä lähtien.
Olen 18-vuotias. Kaipaan vertaistukea ja apua. Kerron arvoni, jos joku voisi sitten avata niitä minulle. Olen yrittänyt katsoa netistä, mutta en löytänyt tyydyttävää tietoa.
Eli VO2 Max on 30.2, mikä on Suunto 3 kelloni mukaan erittäin huono ja vastaa kuntoikää 59.
TÄNÄÄN! Kunto (CTL) on 64, väsymys (ATL) on 81 ja vire (TSB) -16 sekä TSS 90.
Sovelluksen mukaan teen tuottavaa harjoittelua eli kuntoni kohenee.
Nämä kaksi kuntoa arvioivat mittaria antavat täysin ristiriitaisia tuloksia, vaikka molemmat tulokset tulevat samasta kellosta. Auttakaa!
Voin myös antaa lisää tietoa, keskustella muualla tai jakaa vaikka kuvia sovelluksen datasta. ❤️
Kuntotaso, auttakaa en ymmärrä termejä! Vertaistukea
Anonyymi
3
11901
Vastaukset
- Anonyymi
Jos käytät sport trackeria niin eihän se periaatteessa anna tarkkaa tietoa vaan suunnilleen sen kunto arvion:) toi kello mitä käytät niin antaa varmasti eri arvion kun on sun kädessä esimerkiksi.
- Anonyymi
Oikeestaan molemmat ovat oikeestaan eri mittareita ja molemmissa eri tekniikoita ehä sinuna katsoisin tota missä on 60 ctl kuntoa
- Anonyymi
Kuuntele kroppaa. Liikunnan tarkoitus on irrottautua arjen mittareista. Kytkeydy siis irti - ja NAUTI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294