Oliko kiva herättää muut Ihmiset?
Taas koirat räksyttää Jokkatien lähellä
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
mikä mahtaa olla syy häiritä?
olisko jo syytä selvittää asia?
Lapin Kansa voisi tehdä asiasta jutun? - Anonyymi
Kesäaikaan on ikkunat auki ja todella ikävää se, että koko päivän kuuluu se koiran kovaääninen haukku. Rohkenen väittää, että omistajan piittaamattomuutta naapurustoa kohtaan.
- Anonyymi
Niin on. Ihmiset on hyvin itsekeskeisiä. Kukaan ajattele ketään missään asiassa.
- Anonyymi
Jo oli sullaki juoppo aika herätä.
- Anonyymi
juopot ryhtyy pian herkästi tekoihin
- Anonyymi
Ulkoa kuuluvaan haukkuu jos herää niin silloin ei ole väsynyt. Vaihtoehto toki on herkkä unisuus, siinä tapauksessa pitää asua syrjässä kaikesta.
- Anonyymi
miksi se omistaja on itse sisällä ja koira haukkuu pihalla? eikö jaksa kuunnella?
- Anonyymi
Korvatulpat on keksitty
- Anonyymi
Räksyttääkö koirat myös Palkisentien ja Asemieskadun lähellä? Onko siellä suunnalla haukkuvien koirien keskittymä.
Lähdempä katselemaan kauppatorille onko digistive-keksit tarjouksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739