Seksuaalisesta ahdistelusta ja siitä miksi naiset ei uskalla haastaa miehiä jotka ahdistelee. Onko huono itsetunto ja pelkäättekö ettei teitä uskota. Tulee myös kalliiksi oikeudenkäynnit jos hävii ja jos haastaa oikeuteen ja se estää naisia menemästä poliisille. Niin että rohkeutta vaan lisää ei teitä muuten kukaan usko.
Jutellaanpas vähän
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Koska mies julkkis ahistelee naisia niin se on top 10 mies eikä naiset halua syyttää mutta jos joku ruma palsta ätmi sanoo moi naiselle niin varmana nainen haastaa oikeuteen.
- Anonyymi
Riittää, et nainen kokee sen ahdisteluna. Sillä ei ole väliä, miten sinä miellät itse sen, koska olet syytettynä. Syyllinen yleensä maksaa kaiken. Kohtelu on karua, jollet ole toisen mieleen?
- Anonyymi
Täällähän väitetään aina, että syytteet ovat perättömiä, jos joku nainen on rohkaistunut kertomaan kokemastaan ahdistelusta. Te miehet pidätte aina toistenne puolia ja rupeatte syyllistämään sitä naisuhria.
- Anonyymi
Naista saa vähän piikitellä ja kiusata! Se on vaan niin mukavaa!
- Anonyymi
Mitä mukavaa siinä muka on? 🙄
Minä veikkaan, että vasta nuoremmat naiset ovat vanhempien ulostulojen myötä alkaneet tulla myös rohkeasti esille, ettei ahdistelu ole oikein.
Kulttuurissamme on pitkään hyväksytty miesten öyhöttäminen ja törkeä käytös. Mies on vain mies, kun ”p.llu kiinnostaa.
Lisäksi joillekin on vaikeaa piirtää rajat heti tilanteessa itselleen. Ne tulevat mieleen vasta ajan päästä, kun miettii mikä siinä tilanteessa ahdisti.
Muutokset on hitaita...Ennen sitä lyötiin ahdistelijoita korville..
- Anonyymi
Nämä sivustot ovat täynnä ahdistelun täyttäviä viestejä. Kaikki haukkuminen , toisen ulkonäön arvostelu yms. Lasketaan myöskin ahdisteluksi. Ja näkeehän sen täälläkin ihmiset eivät välitä. Mitä siinä naisena voi kun täysin yhtä äkkiä tuntematon mies joka itseä 2 kertaa isompi käy rintoihin kiinni. Tai
väkisin suutelee joku tulee sanomaan että otatko suihin. Ei ne ahdistelijat ole välttämättä tuttuja ihmisiä. Ne voi olla ventovieraita.- Anonyymi
Jep. Aika vaikea on haastaa oikeuteen ventovierasta ahdistelijaa, kun ei tiedä kuka hän on.
- Anonyymi
Ai joka päivä haastaa joku häirikkö? Vaikka häirintä olisi totuus ja vain pelkkä totuus, niin eihän naisia uskota. Eikä jaksa tuhlata energiaa haasteisiin joka kerran.
- Anonyymi
Meetoo on unohtunut. Naiset haluaa jännämiesten ahdistelevan heitä. Mitä komeampi niin sitä enemmän saa kosketella naista haaroista.
Jos joku kouraisee, tai pussaa väkisin, ei siinä oikeusjuttu ekana mieleen tule. Mutta se on ikävää, itsekästä käytöstä, mitä ei saisi toiselle ihmiselle ilman lupaa tehdä. Etenkin se silloin pitää ilmaista ääneen, jos joku kuvittelee julkisuuden tai muun valta-aseman takia voivan sitä tehdä muille ihmisille, ilman, että siitä tulee sanomista. Ikäänkuin julkkis saisi tehdä mitä huvittaa, vain koska on julkkis .
- Anonyymi
No suurin osa varmaan jättää sikseen ihan sen vaivan ja ikävän prosessin takia, jossa kuitenki edelleen aletaan tinkaamaan myös naisen osuutta asiaan. Että mitä oli päällä, miksi oli siellä missä oli ja niin eespäin. Ja jossain työpaikalla tietenkin ikävän maineen saaminenkin estää. Niin ja kiusallisen tilanteen jatkuva kertaus ei totisesti edesauta sen taakse jättämistä. Vakavat tapaukset pitäisi kyllä sitten jaksaa ottaa omaksi asiakseen syyllisen saattamiseksi vastuuseen, jottei jatkaisi tekosiaan loputtomiin.
Ennen ei uskaltanut, pelkäsi lasjaa julkista ja nolottavaa jupakkaa. Nykyään taas saa kulkea aivan rauhassa, kukaan ei huutele eikä lähentele.
Ja jos joku kourii, oikea koukkuni kourii takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283