alemman sosiaaliluokan ihmisten ruokaa, vai voiko sitä syödä hyvätuloisetkin?
Onko valmismarinoitu broilerinkoipi
5
103
Vastaukset
- Anonyymi
Osta vain valmiiksi marinoituja, jos p..kaa haluat syödä. Jos taas haluat syödä hyvää ruokaa ostat maustamattomia ja maustat itse ja siten valmistat hyvää ruokkaa. Tämä on makuasia. Minä olen köydä, mutta haluan syödä hyvänmakuista ruokaa, joten maustan itse ruokani.
- Anonyymi
On syy, miksi valmismarinoidut ovat halvempia kuin marinoimattomat. Valmismarinoidut kulkevat eri linjaston läpi (nopeammin) ja näin kanoihin jää epäpuhtauksia, joiden makua peitellään marinadilla. Esim. voimakas kusen/ammoniakin maku on normaalia valmismarinoidussa ja johtuu tästä. Valmismarinoidut kanat eivät tyhjennä rakkoaan ennen linjastoa ja maku päätyy tuotteeseen. Marinoimattomissa tällaista ei voi hyväksyä.
- Anonyymi
Ei se nyt ihan noin mene. Hintaero selittyy sillä, että sitä halpaa marinadia on paljon. Painaahan sekin ja samalla kilohinnnalla menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se nyt ihan noin mene. Hintaero selittyy sillä, että sitä halpaa marinadia on paljon. Painaahan sekin ja samalla kilohinnnalla menee.
Kyllä noita marinadissa olevia koipi-reisiä tulee pari kertaa vuodessa syötyä. Ne kun ovat niin "mehukkaita". Sama juttu kuin possun sisäfileen ja "läskisoosin" kanssa
- Anonyymi
Kaikki valmiiksi maustettuna myytävä liha on "alimman porukan" lihaa.
Emme ole muuten ole useinkaan maustanut lihaa yhtään millään, en edes suolalla. Hyvä liha on parempaa miedosti maustetun ruoan kanssa maustamattomana.
Hulluja on 9 lajia ........... meillä pyritään pitämään suola alle 4 g päivä, usein onnistutaan alle 3 g.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323023- 71517
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201336Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441161
- 371031
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381012Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133967- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36887