Australiassa talvi kiristää otettaan. Etelämantereella jopa -70´c pakkasia
-Mitä tähän sanoo ilmastyonmuutosta palvovat pallopäät?
https://www.youtube.com/watch?v=40V6JRbp0d4&fbclid=IwAR0P0-W6osKzWVdtMXU3PRv5I3XGPADmAWGfM4MMBbyI2_LhrXCjt_cI6Z0
Australiassa talvi kiristää otettaan
8
174
Vastaukset
Perthissä 20 ℃, Melbournessa 18 ℃.
Brrrrr, kun on kylmä Suomen helteisiin tottuneelle! :DEipä ole kanadan helteitä.
Lisäksi Australian sisämaassa Mount Buller, tällä hetkellä 1´c mutta ennustettu huomiseksi pakkasta -4´c ja sankkaa lumisadetta.
Kesällä joulukuussa samassa paikassa jopa yli 40´c lämpötiloja.
https://www.foreca.fi/Australia/Mount_Buller- Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Eipä ole kanadan helteitä.
Lisäksi Australian sisämaassa Mount Buller, tällä hetkellä 1´c mutta ennustettu huomiseksi pakkasta -4´c ja sankkaa lumisadetta.
Kesällä joulukuussa samassa paikassa jopa yli 40´c lämpötiloja.
https://www.foreca.fi/Australia/Mount_BullerEntä sitten? Australiassa on nyt talvi, joten tietenkin siellä on paljon kylmempää. Hämmästyttävää on varmaan sinulle, että Suomessa heinäkuussa on lämpimämpää kuin tammikuussa.
- Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Eipä ole kanadan helteitä.
Lisäksi Australian sisämaassa Mount Buller, tällä hetkellä 1´c mutta ennustettu huomiseksi pakkasta -4´c ja sankkaa lumisadetta.
Kesällä joulukuussa samassa paikassa jopa yli 40´c lämpötiloja.
https://www.foreca.fi/Australia/Mount_BullerMound Buller
Sää: 5 °C, tuulensuunta pohjoinen, tuulennopeus 12 m/s, ilmankosteus 100 %
Seuraavasta linkistä löytyy 10 parasta hiihtokeskusta Australiassa. Taitaa sielläkin olla talvella kylmää varsinkin vuorilla.
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjX5_SM38PxAhVNCRAIHdnBDb8QFjADegQICxAD&url=https://www.booking.com/ski/country/au.fi.html&usg=AOvVaw15lc3wXMiSSnUxoM4C6YYQ - Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Eipä ole kanadan helteitä.
Lisäksi Australian sisämaassa Mount Buller, tällä hetkellä 1´c mutta ennustettu huomiseksi pakkasta -4´c ja sankkaa lumisadetta.
Kesällä joulukuussa samassa paikassa jopa yli 40´c lämpötiloja.
https://www.foreca.fi/Australia/Mount_BullerSe, että Australiassa on talvella kylmempää kuin kesällä, todistaa ihmisen aiheuttaman ilmastonlämpenemisen.
- Anonyymi
Denu ei tajua, että tuo on jälleen yksi todiste ihmisen aiheuttamasta ilmastonlämpenemisestä niinkuin kaikki sään ääri-ilmiöt. Näin on Petteri Taalas todistanut.
- Anonyymi
höpö, höpö ja hevonhumppaa saamme jälleen lukea.
Totuus lyö denialistia kasvoille myös Etelämantereen suhteen.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/a8278d80-3775-41e3-b128-dc5d9faf97a1
Vähän hitaammankin pitäisi oivaltaa edes jotain, kun Maapallon viimeaikaisista lämpötilaennätyksistä suuri valtaosa on nimenomaan lämpöennätyksiä.
Paikallinen, hetkellinen lämpötila tosin edelleen on vain säätä eikä ilmastoa, mutta eipä denialisti sitäkään ymmärrä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683
