Oli varsin oikeassa.
Suomi Oy on myyty aika halvalla rahalla.
Ei tarvitse sotia, vaan ostaa parhaat paikat jopa strategislta maanpuolustuksellisilta alueilta.
Hyvä Suomi!
Tulee mieleen väistämättä; " mitäs läksitte ? "
Siinä revohkassa meni nuoruus ja terveys.
Viktor Klimenko
Anonyymi
3
329
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin näyttää " veli venäläisillä " pyyhkivän ja kauppa käy. Ei enää juuri suomenkieltä kuule meidän taloyhtiössä.
Mitään muuta hyvennöstä kuin huorat, nekin aika kuppasessa kondiksessa.
No mitteepä tuota suremmaan.
Tekevälle töitä löyttyy. - Anonyymi
Löytyy töitä! Huomattu on, että mistä päin ovat raksamiehet. Kellään maskia.
Vielä pitää ihmetellä horonatartuntoja!
Maassa maan tavalla tai maasta pois.
Ehei, RAHA RATKAISEE! - Anonyymi
Pylpyrässä vaan ei nyt muu kuin hiijoppi. Joutuvatten sen hinnaamaan. Pylpyrä on just tullu tuohon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 48536
- 36526
- 25515
- 43492