Baarista löydettyä miestä

Anonyymi

ei kannata ottaa. Se on -baarimies- ja sellaisena tulee olemaan.

45

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Baarikuviot kuuluu noilla jatkossakin joka viikkoon. Mies on löydettävä aivan jostain muualta jos järkityyppiä halajaa. Ei ikinä baarista. Kun viina ja menot vie siinä vaiheessa, ne vie suhteessakin.

    • Anonyymi

      parempaan et itsekään pysty enää

      • Anonyymi

        Baarit on pois listoilta.


    • Anonyymi

      Tosi.

    • Anonyymi

      Ällöttää kaljaa luputtava mies. Huuletkin on muotoutunut pullon suun mukaan.

      • Anonyymi

        ovat muotoutuneet*


      • Anonyymi

        Ainahan se kyllä on miehekkäämpää juoda taskulämmintä Koskenkorvaa Ja se maku .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan se kyllä on miehekkäämpää juoda taskulämmintä Koskenkorvaa Ja se maku .

        Edellinen oli hurttia huumoria .


    • Anonyymi

      Mies ei löydä naista mistään lenkkipolulta vaan baarista kun juo viinaa.

      • Anonyymi

        No löytää sitten baarista kaltaisensa naisen minkä ansaitseekin.


      • Anonyymi

        baarissa on kuin suomi solistien kappaleesta mahtava peräsin ja pulleat purjeet,


      • Anonyymi

        Lenkkipoluilla naisia tapaavaa kutsutaan ahdistelijaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lenkkipoluilla naisia tapaavaa kutsutaan ahdistelijaksi.

        Ei kutsuta jos ei vilauttele siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kutsuta jos ei vilauttele siellä.

        Kyllä kutsutaan, jos tuppautuu tuntemattomien naisten seuraan.


    • Anonyymi

      Eikö sen nimi ole baarimikko joka on töissä siellä tiskin takana?

    • En tykkää suomalaisesta kännäämiskulttuurista. Itse monesti kierrän kaukaa baarit, jotka ovat niin sanottuja kännibaareja sekä myös yökerhot. Tykkään enemmän sellaisista pubityylisemmistä baareista, joissa päivisin voi käydä lapsiperheet syömässä ja joista saa myös vaikka kahvia ja teetä ja muita alkoholittomia alkollisetn juomien lisäksi. Tykkään myös, että sisustuksessa on käytetty tummaa puuta ja nahkaa tai jos ei aitoa nahkaa, niin jotain nahalta näyttävää ja että olutvalikoimista saa myös tosi tummia oluita (tumma lager, stout, porter eikä vain suomalaisia Karhua, Lapinkultaa, Karjalaa jne. tai joitain suomalaisten pienpanimoiden oluita, joissa moniin yhistety liikaa eri makuja samaan keitokseen ja nimien perusteella ei tiedä minkä laatuista ja väristä olut on) ja että ihmiset ei ole tosi kännissä, vaan ovat baarissa/pubissa enemmän tunnelman takia.

      Baarimies on joko a) baarin työntekijä b)baarissa viihtyvä tai c)baarissa viihtyvä (huom. lähes asuva) ja siellä kännäävä

    • Anonyymi

      Sama juttu joku ovimies.

    • Anonyymi

      Juuri näin.
      Sama koskee myös toista sukupuolta.

      • Anonyymi

        Juuri näin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mutta sehän voi olla varattu ja siten todistetusti hyvä mies, kun on toisellekin kelvannut. Eikai nyt kukaan mitään jämämiehiä huolisi. Kyllä nyt aloittaja koittaa manipuloida naisia huolimaan jotain peräkammarinpoikia.

    • Anonyymi

      Kun taivas lyö tulta paikalliset raekuurot haittaa terassirassikoitten elämää.

    • Anonyymi

      Moni on tavannut baarissa ja mennyt jatkossa ihan naimisiinkin.

      • Anonyymi

        Ja jatkavat baarielämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jatkavat baarielämää.

        Niinpä. Baareissa käy myös paljon pariskuntia.


    • Anonyymi

      Mää lopetin baareissa käynnin siihen paikkaan, kun tapasi naiseni ja rakastuin. Tosin en siellä baareissa juuri koskaan alkoholia juonutkaan, vaikka lähes päivittäin kävin, ehkä harvoin yksittäisen oluen, mua luulikin moni siellä absolutistiksi. Mutta parisuhteen alkaessa loppui alkoholinkäyttöni kokonaan. Tajusin, että olin ryypännyt yksinäisyyteen, nyt parisuhteessa pieneenkään pisaraan ei ole mitään tarvetta. En juo, vaikka naisystäväni painostaisi minua juomaan hänen kanssaan, ei vain enää maistu.

      • Anonyymi

        Hyvä! Ottakaa tästä kaverista oppia!


    • Anonyymi

      Njaa, käyn jatkossakin baarissa katsomassa live keikkoja!

    • Anonyymi

      Viinaa pitää juoda ja baareissa käydä jos kumppanin haluaa löytää.
      Raittiit miehet nauretaan baareista pihalle jos he sinne menevät. Siksi raittiit miehet ovatkin yksin kotona eivätkä koskaan naista tapaa.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      Täysin samaa mieltä. Baareista löytyvillä miehillä ei tee mitään. Viihtyvät jatkossakin lähinnä baareissa.

      • Anonyymi

        Joo. Nähty.


    • Missähän peräkylissä te oikein asutte, kun aina puhutte tosta suomalaisesta kännäämiskulttuurista. Kun mun lähipiiristä ei oikein kukaan juo. Paitsi noi vanhukset. Mullakin edellisetä tuopista on jo melkein pari vuotta, enkä sillonkaan tainu juoda kun yhden tai korkeintaan pari.

      • Anonyymi

        Pääkaupunkiseudulla asun ja kyllä täällä noita kännääjiä riittää. Itse olen viimeksi juonut pari lasillista viiniä puoltoista vuotta sitten ja sitä edellisestä kerrasta on about toinen mokoma. Siksipä en kännääjää huolikaan.


      • Kyllä juominen humalahakuisesti on jonkin verran vähentynyt, mutta perinteinen tai stereotypinen suomalainen alkoholin nauttiminen on juurikin kännäämistä viikonloppuisin(mikäli viikonloppuna on sellaiseen aikaa). Täällä ei ole perinteisesti sellaista alkoholikulttuuri akuin vaikka ranskassa tai italiassa, että nautitaan lasillinen tai pari viiniä ruuan kanssa eikä samtyyppistä pubikulttuuria kuin vaikka Irlannissa tai Englannissa (itse olen enemmän tällaisen juomakulttuurin kannattaja silloin, jos lakoholia joskus otan, että ruuan kanssa nautin tai sitten joskus harvoin jossain vähän enemmän pubityyppisemmässä baarissa, jossa voi istua sisällä tai kesällä terassillakin ja samalla vaikka kuunnella musiikkia, jos sitä tulee ja näin poispäin).


    • Anonyymi

      Jos se mies ei olekaan siellä ryyppäämisen takia vaan etsii naisseuraa? Olen kuullut tarinoita että sellaisiakin ihmeitä tapahtuu.

      • Anonyymi

        Kyllä se noinkin voi olla, jos tavataan vaikka sellaisessa paikassa missä tanssitaan.


      • Anonyymi

        Ohhoh! Voisiko noin olla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se noinkin voi olla, jos tavataan vaikka sellaisessa paikassa missä tanssitaan.

        Jos mies ei tanssi niin tuskin hän menee tanssipaikkaan seuraa etsimään.


      • Anonyymi

        Viinaa on juotava ja baareissa käytävä jos naisia haluaa tavata.

        t. viinamies


      • Anonyymi

        Löytyykö baareista nykyään paljonkin selvin päin olevia miehiä. Silloin joskus aikanaan ei ainakaan löytynyt ja siksi koen baarit ihan turhiksi paikoiksi miehen etsintään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyykö baareista nykyään paljonkin selvin päin olevia miehiä. Silloin joskus aikanaan ei ainakaan löytynyt ja siksi koen baarit ihan turhiksi paikoiksi miehen etsintään.

        Tuskinpa löytyy. Mutta voi sitä naisseuraa etsiä muutaman juoman ottaneenakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohhoh! Voisiko noin olla..

        Kyllä se voi olla vanhemman ikäluokan kohdalla, kun on heille pelkästään tarkoittetuja tanssipaikkoja. Siellä on mahdollista kohdata sopiva ikäluokkansa edustaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyykö baareista nykyään paljonkin selvin päin olevia miehiä. Silloin joskus aikanaan ei ainakaan löytynyt ja siksi koen baarit ihan turhiksi paikoiksi miehen etsintään.

        Tänään kännissä baarissa ollut mies voi huomenna olla ihan selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään kännissä baarissa ollut mies voi huomenna olla ihan selvä.

        Epäilen.


    • Minut ainakin on löydetty baarista ja vähän epäilen, että ne löytäjät olisivat voineet minua mistään muualta löytääkään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      56
      4073
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2821
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      132
      2115
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      1856
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      60
      1307
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1167
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1056
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      86
      1015
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1009
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      972
    Aihe