Sydän sykkii, tuntemattomaan
Musta yö, mielen lumoaa
Sade piiskaa, sä olet mun ainoan
Ja kun yksin oon, mietin sua vain
Illan runo
21
62
Vastaukset
Aa, hieno! Lisää runoja. On mahtavaa lueskella välillä ihmisten runoja tuolla tunteet puolellakin. Upeita runoja ja vahvoja tunteit, me like. :)
En ole koskaan osannut kirjoittaa runoja, mutta tulipahan nyt vain sellainen olo :D. Olisi kiva lukea muidenkin runoja. Joten Jan kun olet siinä ensimmäisenä, antaa tulla vaan.
Palstakamu kirjoitti:
En ole koskaan osannut kirjoittaa runoja, mutta tulipahan nyt vain sellainen olo :D. Olisi kiva lukea muidenkin runoja. Joten Jan kun olet siinä ensimmäisenä, antaa tulla vaan.
Nyt ei ole runosuoni auki. Ehkä joku päivä taas innostun. Yleensä parhaat runot syntyy, kun on muusa. Nyt ei ole muusaakaan, joka kirvoittaisi kirjoittamaan.
Sulla taisi olla muusa? :)MCMLXXVI kirjoitti:
Nyt ei ole runosuoni auki. Ehkä joku päivä taas innostun. Yleensä parhaat runot syntyy, kun on muusa. Nyt ei ole muusaakaan, joka kirvoittaisi kirjoittamaan.
Sulla taisi olla muusa? :)Katson yöhön mustaan ja runoa sinulle rustaan. On kohta puoliyö ja sydän väsyneenä lyö. Kohta ryhdyn nukkumaan tai sitten alan kukkumaan.
Katson ikkunasta ulos, on harmaa katseeni tulos. On ihana yö kesän, olen tehnyt Joensuuhun pesän. On kotosi Lahti, ja siellä toinen tahti. On sulla kaksi lasta, ja olet muutenkin nasta. Sinusta mä tykkään, ja runon sinulle lykkään. Toivottavasti pidät siitä, ja et ole niitä, jotka varattuna muita katsovat. On sinulla oma rakas, joka pitkässä juoksussa onnen takas.
Hyvää kesää sinne, minne runoni lentää ja näin lopun saa.Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Katson yöhön mustaan ja runoa sinulle rustaan. On kohta puoliyö ja sydän väsyneenä lyö. Kohta ryhdyn nukkumaan tai sitten alan kukkumaan.
Katson ikkunasta ulos, on harmaa katseeni tulos. On ihana yö kesän, olen tehnyt Joensuuhun pesän. On kotosi Lahti, ja siellä toinen tahti. On sulla kaksi lasta, ja olet muutenkin nasta. Sinusta mä tykkään, ja runon sinulle lykkään. Toivottavasti pidät siitä, ja et ole niitä, jotka varattuna muita katsovat. On sinulla oma rakas, joka pitkässä juoksussa onnen takas.
Hyvää kesää sinne, minne runoni lentää ja näin lopun saa.Kiitos. Mainio. :D
- Anonyymi
Rokote on Korote, eli korottaa ihmien korkeampaan arvoon jos olet ottanut;:...
- Anonyymi
Oletjko tyhmä kuin joku Teemu?
Okei, runo...
Tämä päivä on tarjonnut aurinkos, lämpöä niin huumaa, en edes tässä varjossa odottaisi sua ilman tätä huumaa.
Mielessäin on silmäsi kirkkaat ja kauniit, niistä kateellisia ei liene vain eläimet, kauriit.
Olen jo luovuttaa alla päivän kuuman tään, kun vihdoin sut kohti mua kävelevän nään.
Päälläsi punainen mekko, valtoimenaan tukka, kuin kruuruna on kukkalaitteessasi kukka.
Tulet eteeni ja otat käsistä kiinni: ”mennää”, notkahdus polvissäni ja tästä eteenpäin en muista mitään ennää.- Anonyymi
Runos oli niin huono että kohta paukkuu kuono.
- Anonyymi
En osaa runoilla, mutta tarjoan teille hyvän mielen musaa. Tämä Moviestar on vaan niin mukaansatempaava esitys! <3
https://youtu.be/yTuM94PcSno Kesäyön kuumaa, päätä niin huumaa.
Sängyssä makoilen vaan,
nukutuksi en mä saa.
Kuuma on olla täällä,
tälläisellä kesäsäällä.
Ikkunat on auki mulla
ötökät saa sisään tulla.
Juur äsken hyttynen tässä,
kävi inisemässä.
Jo kävi pienessä mielessä,
onko ilmasto jo pielessä.
Läps!
Olen murhaaja pahimmasta päästä,
hyttystä en mä säästä.
Sängyssä mä makoilen vaan,
nukutuksi en mä saa.
Ei auta tässä palstakaan...Luonnon Yön ruhtinas, sinun suudelmasi valtoihin päästin.
Lämpöisiin suudelmiin, hohkasi tulien meri.
Vielä sulautuen viereesi pehmeän kimmeltävänä,
kehon tumman veresi sykkivän tunnen.
Universumien säihkyvin haarniska,
olen valkeuden tulesi Valtakunta.
Sivallin siveltimestäni lämpöisen juuri valmistuneen runon- Anonyymi
Yön kuningatar, ei vaan kuningas, aivan henkeäkin hän johdattelee kuningatarta hyviin asioihin.
Mutta ovat kalliita, mutta, yön hengerät maksaa yöpn kuninkaan maksut, ei haittaa. Silloin. - Anonyymi
Yritä mennä valonappulan luokse jo valaisiai toimintaasi, mutta olet liian humalla jotta mönkien pitäisi painamaan nappia...
- Anonyymi
Minä haluaisin halailla Valtakuntaa, mutta tiedän etten saisi, ja musiikki:
https://www.youtube.com/watch?v=XugIsZbTFy0 - Anonyymi
Mutta oikeasti Callaway on yhtä kuin Rockefeller. Heillä on rahaa.
- Anonyymi
iltarokoiili, ilmanpainettavikinja, jos kellua ja leikkiä vessä kuin sufttilaudiolla.
- Anonyymi
ilms-suffilaitauat, oli uutisissa, mutta itse nyt pitäyn vain tirathkoloniin jA hyvän ohjeistukset eräänseen jäännään
- Anonyymi
Utheilu on ihmisen ilo ja aviomiehen ilo on häifen tietää että kaikki nauravat , koska tietäbät on niin kulutettu pimpulas minkä nait? -Paljonkosait rahaa tuosta avbioliitosta?
Minulla on muuten nyt rusketusraidat: https://www.youtube.com/watch?v=uW8m_w75vRs
Käsivarsilla on joo huomsin.- - Anonyymi
Rakkautta et ole ikinå saasnutkasan, sortoa vain aina suositaan nuorempia vauvoja...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387745Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1061004- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812