Kävin treffeillä, mutta yksi ongelma...

Kävin treffeillä todella kuuman naisen kanssa. Hän on minua muutaman vuoden vanhempi, mutta sitä en arvannut päällepäin. Ulkoisesti ihanteideni nainen. Paras hetki oli kun jutelimme tuoksuista, hän kysyi että tuoksuuko hän hyvälle? Minä vastasin etten vielä tiedä ja kiusoitellen nuuhkaisin hänen kaulaansa. En kuitenkaan yrittänyt mitään sen enempää.

No sitten tuli se pommi. Hänellä on a) koira b) teini-ikäinen lapsi! En arvannut ollenkaan, kun on niin nuoren näköinen. Ei siinä mitään, jos lapsi olisi vielä pieni, mutta en todellakaan tiedä että onko minulla mitään halua heittäytyä tuohon kuvioon. Varsinkin kun minun pitää ajatella vielä omia suhteellisen toipilaisia voimavaroja.

82

698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä ressaa.. katso niin et kadu. Ei kai suhteen tarvitse olla vielä tässä vaiheessa niin vakavalta pohjalta katsottuna.

      Saatat menettää ihanan ihmisen elämästäsi jos alkuunsa lyttäät mahikset koiran tai teinin takia.

      Muista että molemmat "syyt" ovat ulkoisia tekijöitä.

      Sinuna miettisin enempi miksi haluat torpata tämän ihmisen alkuunsa.. ? Ja vielä heppoisin perustein...

      • Minua ahdistaa vastuu, jonka kuvio toisi tullessaan. Kaipaan kevyttä suhdetta. Tällainen puolihullu teinin isäpuolena... Liian iso pala. Pitää lähteä vähän pienemmästä liikkeelle. Ihastuin vaan päätä pahkaa eka näkemällä. Enkä edes tiedä ekan tapaamisen perusteella, että haluaisiko nainenkaan edes nähdä minua uudestaan.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minua ahdistaa vastuu, jonka kuvio toisi tullessaan. Kaipaan kevyttä suhdetta. Tällainen puolihullu teinin isäpuolena... Liian iso pala. Pitää lähteä vähän pienemmästä liikkeelle. Ihastuin vaan päätä pahkaa eka näkemällä. Enkä edes tiedä ekan tapaamisen perusteella, että haluaisiko nainenkaan edes nähdä minua uudestaan.

        Sulla mopo keulii nyt aika pahasti..
        Top tykkänään ja kierrokset pienemmälle..
        Ehkä tämä nainen ei halua elämäänsä "vastuunkantajaa" vaan ihan vain ihmisen rinnalleen. Omaksi iloksi ja läheiseksi.

        Jos tapaatte toiste, vain ja ainoastaan puhumalla selviää odotukset toisianne kohtaan. Älä kuvittele että nainen aina haluaa sen vastuunkantajan.. se on tyhmää..


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Minua ahdistaa vastuu, jonka kuvio toisi tullessaan. Kaipaan kevyttä suhdetta. Tällainen puolihullu teinin isäpuolena... Liian iso pala. Pitää lähteä vähän pienemmästä liikkeelle. Ihastuin vaan päätä pahkaa eka näkemällä. Enkä edes tiedä ekan tapaamisen perusteella, että haluaisiko nainenkaan edes nähdä minua uudestaan.

        Ja silti jo kirkonkellot soi näköjään korvissa... siinä vaiheessa, kun suhde on jotenkin sitoutunut, on teini luultavasti aikuinen tai lähellä, ja koira kuollut tai lähellä. Yhdestä tapaamisesta isäpuoleksi on ihan helv*in pitkä matka!


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Minua ahdistaa vastuu, jonka kuvio toisi tullessaan. Kaipaan kevyttä suhdetta. Tällainen puolihullu teinin isäpuolena... Liian iso pala. Pitää lähteä vähän pienemmästä liikkeelle. Ihastuin vaan päätä pahkaa eka näkemällä. Enkä edes tiedä ekan tapaamisen perusteella, että haluaisiko nainenkaan edes nähdä minua uudestaan.

        Lisään vielä, että kannattaa kysyä myös sen naisen mielipide. Monetkaan eivät edes esittele uutta kumppania lapsille kuin vasta hyvin pitkän ajan päästä. Nainen voi hyvinkin haluta pitää sut ja lapsensa erillään toisistaan. Itse nimittäin teen niin, mitään uusperhekuviota en perusta koskaan eikä mahdollisesta kumppanista tule ikinä isäpuolta.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Sulla mopo keulii nyt aika pahasti..
        Top tykkänään ja kierrokset pienemmälle..
        Ehkä tämä nainen ei halua elämäänsä "vastuunkantajaa" vaan ihan vain ihmisen rinnalleen. Omaksi iloksi ja läheiseksi.

        Jos tapaatte toiste, vain ja ainoastaan puhumalla selviää odotukset toisianne kohtaan. Älä kuvittele että nainen aina haluaa sen vastuunkantajan.. se on tyhmää..

        Niin, ja ei kannata heti tokalla tapaamisella alkaa puhumaan vastuista ja suhteen tulevaisuudesta. 😏


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ja ei kannata heti tokalla tapaamisella alkaa puhumaan vastuista ja suhteen tulevaisuudesta. 😏

        No ei... mutta voi kysyä millä mielellä toinen on liikenteessä .. että millaista suhdetta on hakemassa. Siitä selviää jo, kannattaako jatkaa.

        Turha on pyöritellä mielessään mitään skenaarioita ilman että kysyy toiselta. Kun ei kannata olettaa mitään.. olettaminen ei ole tietämistä.


    • Anonyymi

      Eikös tuo ole helppo kun on jo teini? Kuskailet vain muutaman vuoden harkkoihin ja muihin harrastuksiin, käyt koulun vanhempainillassa kuuntelemassa jne. Muutaman vuoden päästä teini muuttaa omilleen, avaat lompakkoa jotta saa vuokratakuut kasaan, aika helpolla pääset jo siinä vaiheessa.

      -harmiseikirj-

      • Eihän nyt yksien treffien perusteella perhettä perusteta.. höpsöä tässä vaiheessa pelotella yhteisellä elämällä...


      • Kiitti nauruista :D


      • Anonyymi

        Heh, miksi äidin uuden poikaystävän pitäisi käydä toisten ihmisten jälkikasvun vanhempainilloissa? Eikös se vähän niin kuin ole niiden vanhempien asia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, miksi äidin uuden poikaystävän pitäisi käydä toisten ihmisten jälkikasvun vanhempainilloissa? Eikös se vähän niin kuin ole niiden vanhempien asia?

        Nainen on varmasti tehnyt lapsen jollekin rötkylle joka on vankilassa tai muuten estynyt tulemaan, tai sitten sitä ei vaan kiinnosta niin partis tarjoaa siinä kohtaa turvallista varaisyyttä yhteisölle, kuuntee rehtorin ja opettajan puheita vakavana ja nyökyttelee oikeissa kohdin.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen on varmasti tehnyt lapsen jollekin rötkylle joka on vankilassa tai muuten estynyt tulemaan, tai sitten sitä ei vaan kiinnosta niin partis tarjoaa siinä kohtaa turvallista varaisyyttä yhteisölle, kuuntee rehtorin ja opettajan puheita vakavana ja nyökyttelee oikeissa kohdin.

        -harmiseikirj-

        Sinähän nuo linnavenkuloiden naiset tunnet kun itselläsikin on ollut suhde sellaiseen...


    • Anonyymi

      Niin ja vielä, ei saa kutsua lasta ongelmaksi. Sinun tulee ottaa nöyrästi vastaan aisuri-iskän roolisi ja hoivata jännämiehen lasta kuin omaasi, sitä omaa lasta on nimittäin ihan turha odottaa kun "lapsiluku on jo täynnä!".

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Etkö sä vuosien ja vuosien jankutuksen jälkeen ikinä väsy? Tiedät itsekin, että tosielämä on jotain muuta kuin nää sun trollit. Olet takuulla jo tukevasti keski-ikäinen äijä ja luulisi tuon ikäisen jo aikuistuneen edes vähän.


      • Mutta sepä vasta ahistaakin, jos lapsen tehnyt nainen hakee toista lapsen tehnyttä..

        Uli uli..


      • Anonyymi
        Frouva kirjoitti:

        Mutta sepä vasta ahistaakin, jos lapsen tehnyt nainen hakee toista lapsen tehnyttä..

        Uli uli..

        puli puli...


    • Anonyymi

      Niin ja se koira. Koirat on kivoja, kyllä sen kanssa aina pärjää, luultavasti kiinnyt siihen enemmän kuin emäntäänsä.

      -harmiseikirj-

    • Anonyymi

      Teini-ikäinen lapsi on deittaillessa parempi, kuin pieni lapsi. Teineillä on yleensä jo oma elämänsä eivätkä tarvitse vanhempiaan pitelemään kädestä joka hetki.

      Toki teinit osaavat heittäytyä välillä raivostuttavan hankaliksi, mutta ei kai sinun heti tarvitse saman katon alle heidän kanssaan muuttaa? Tapailuvaiheessa niitä lapsia ei varmaan edes tapaa kuin ohimennen. Ei teinejä kiinnostaa viettää aikaa äidin ja äidin miesystävän kanssa, vaikka teini olisikin kotona niin varmasti linnoittautuu huoneeseensa kun olet kyläilemässä.

      Jos olisin deittailumarkkinoilla niin en pitäisi deittikumppanin teini-ikäisiä lapsia ongelmana. Alle 10v lapsia taas en toivoisi deittikumppanilla olevan.

      • Teini voi olla 13 tai 19 -vuotias.. pikkusen eroa.


      • Anonyymi
        Frouva kirjoitti:

        Teini voi olla 13 tai 19 -vuotias.. pikkusen eroa.

        Totta kai silläkin on tosiaan väliä, että onko esiteini vai jo miltei aikuinen.

        13-vuotiaskin on kuitenkin yleensä jo sen verran itsenäinen, ettei äidin tarvitse koko ajan olla samassa huoneessa vahtimassa, että legopalikka ei uppoa sieraimeen.


      • Anonyymi

        Pieni lapsi kiintyy herkemmin kuin teini-ikäinen, pieni lapsi kokee tulevansa hylätyksi, jos suhde menee poikki ja kyseinen henkilö häipyy pois lapsen elämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni lapsi kiintyy herkemmin kuin teini-ikäinen, pieni lapsi kokee tulevansa hylätyksi, jos suhde menee poikki ja kyseinen henkilö häipyy pois lapsen elämästä.

        Eri mieltä tuosta lasten ikäjutusta ja asiantuntijat on tästä samaa mieltä. Ero on teini-ikäiselle lapsille pahin juttu, jos nyt ihan vain ikää ajatellaan, sillä teinin mieli on muutoinkin murroksessa. Myös alle kaksivuotiaalle, se voi olla pahasta, sillä ihmisen perusturvallisuus rakentuu kahden ensimmäisen elinvuoden aikana. Mutta eron voi hoitaa mallikkaasti ja kyllä teinin kanssa uusi kumppani paremmin tulee toimeen, varsinkin jos tykkää nukkua puolilta päivin, ei kauheesti karta voimasanojen kuulemista ja jos tykkää pelata pleikkaa esim. poikien kanssa.


    • Anonyymi

      Vanhempi nainen jolla lapsi ja koira..
      Jos olisin sinä niin jättäisin väliin ja etsisin nuoremman ja lapsettoman.

      • Mutta kun et lukenut tai sisäistänyt.. Palstakamu jo ihastui.. ja ei niitä ihmisiä tuollain vain etsitä..

        Harvinaista on löytää ihminen joka tuntuu oikealta.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mutta kun et lukenut tai sisäistänyt.. Palstakamu jo ihastui.. ja ei niitä ihmisiä tuollain vain etsitä..

        Harvinaista on löytää ihminen joka tuntuu oikealta.

        Huomenna voi olla jo toista mieltä naisen ihanuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna voi olla jo toista mieltä naisen ihanuudesta.

        Tai toisinpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna voi olla jo toista mieltä naisen ihanuudesta.

        Näin juuri. Ja ihmisiä nimenomaan etsitään ja valkataan ihan järkiperusteinkin, jos halutaan löytää se loppuelämäksi ja omiin suunnitelmiin sopiva.

        Aina voi tietysti heittäytyä ensimmäisen tunteen valtaan ja muuttaa jo toisella viikolla kolmen lapsen yksinhuoltajan perässä Turkkiin, ja muistaa sen oman vastuun valinnoistaan.


    • Anonyymi

      Naiset tekee nuorena lapsia jännämiesten kanssa. Tunnen yhden naisen joka tehnyt 4 lasta väkivalta rikollisen kanssa ja nainen on 28 v vasta.
      Harvoin sitä pääsee lapsettoman naisen kanssa treffeille. Ne etsii vara isää lapselleen, tinderissä varsinkin on paljpon yksinhuoltajia.

    • Mikset ottanut selvää ennen treffejä?

      Esim mulle ei tulis mieleenkään edes näin teoriassa lähteä treffeille jonkun koira/kissa/ eläinvihaajan kanssa.

      • Ei sitä oikein voi vaan kuulustella toista. Ne asiat käyvät ilmi pikkuhiljaa.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ei sitä oikein voi vaan kuulustella toista. Ne asiat käyvät ilmi pikkuhiljaa.

        No vähän ylimeneviä johtopäätöksiä olet kuitenkin vetänyt.. Mistä päättelet ettei se nainenkin halua susta vain vähän vaihtelua arkeen?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ei sitä oikein voi vaan kuulustella toista. Ne asiat käyvät ilmi pikkuhiljaa.

        Minkä ikäinen olet? Jos ikäsi on lähempänä neljääkymmentä tai yli, niin tosiasia on, että suurimmalla osalla sun poolin deittimarkkinoilla olevista naisista on lapsia. Tämä asia kannattaa funtsia läpi omassa päässään, ettei tule sitten yllätyksenä.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ei sitä oikein voi vaan kuulustella toista. Ne asiat käyvät ilmi pikkuhiljaa.

        Oma vikas.


      • Frouva kirjoitti:

        No vähän ylimeneviä johtopäätöksiä olet kuitenkin vetänyt.. Mistä päättelet ettei se nainenkin halua susta vain vähän vaihtelua arkeen?

        Hmm, voi olla.

        Olen muuten tällä hetkellä Helsingissä. Saanko tulla käymään :3


      • Palstakamu kirjoitti:

        Hmm, voi olla.

        Olen muuten tällä hetkellä Helsingissä. Saanko tulla käymään :3

        Noin niiku miksi?


      • Anonyymi
        Frouva kirjoitti:

        Noin niiku miksi?

        Panomies partakamu tarjoaisi frouvalla päiväpanot :D

        -harmiseikirj-


      • Frouva kirjoitti:

        Noin niiku miksi?

        Privaatti palstamiitti tietenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Panomies partakamu tarjoaisi frouvalla päiväpanot :D

        -harmiseikirj-

        Mitähän ne naperot täällä taas intoilee..Pitääkö tulla vääntämään nenä poskelle, hä?


      • Anonyymi
        Frouva kirjoitti:

        Noin niiku miksi?

        Yksi vinkki. Nyt kannattaa ottaa vastaan.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mitähän ne naperot täällä taas intoilee..Pitääkö tulla vääntämään nenä poskelle, hä?

        Nyt ollaan tosissaan. Jätä ovi raolleen.


      • Anonyymi
        Frouva kirjoitti:

        Noin niiku miksi?

        Olettehan vielä aviopari kuitenkin vaikka asutte erillänne.

        Noin niiku miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet? Jos ikäsi on lähempänä neljääkymmentä tai yli, niin tosiasia on, että suurimmalla osalla sun poolin deittimarkkinoilla olevista naisista on lapsia. Tämä asia kannattaa funtsia läpi omassa päässään, ettei tule sitten yllätyksenä.

        32 sanoi joskus?


      • Anonyymi kirjoitti:

        32 sanoi joskus?

        33 tarkalleen ottaen.


    • Anonyymi

      Vai isäpuoli.. 😂

      Sä olisit mutsin miesystävä. Kai sun jollain kaverllasi on lapsia? Miten niiden kanssa toumit? Ei tee eroa 😄

      xLiner

    • Analysoida liikaa ja pohtia sekä spekuloida täysin alkuasetelmissa olevia ihmissuhdekuvioita katkeraan loppuun asti.

      Hyvin naisellista ajattelutapaa. ; )

    • Kuunteles Pirpanaa, hän puhuu minusta järkeä. Älä hötky nyt. Tunteet on ihania ja ne saa ihan sekaisin, kiipeilemään seinille trust me I know.

      Mutta take it easy ja katso rauhassa miten juttu elää ja etenee.

      Oma treffini haluisi nähdä uudelleen ja ei ihan pelkästään kaverina, joten mä kieltäydyin tapaamasta. Sain varmaan eston kännykkään, mutta ei voi mitään.

      Olen parisuhteessa ja pettämään en ryhdy, ihan sama miten kiva ja tilaisuus olis. Siinä ei vaan ole mitään järkeä.

    • Anonyymi

      Mun mielest tää on jatkoa Palstakamun aiemmille saduille.

      • Anonyymi

        PEriksen tarinat paljon parempia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PEriksen tarinat paljon parempia...

        Yksi ja sama.


    • Anonyymi

      Naiset nykyään olettavat että heille "kuuluu" nuorempi mies. Kyllä miesten pitää kamppailla tällaista hypergamista kehitystä vastaan. Ei kannata suostua ihan mihin vaan.

      • Anonyymi

        Mies tyttäreni ja itseni ikähaarukka väliltä ihastui minuun. Missä vika,ei ainakaan mussa😃


      • Anonyymi

        Miten se eroaa siitä, että miehet ovat kautta ihmiskunnan historian olettaneet että heille "kuuluu" nuorempi nainen? Nyt tuohon asetelmaan on tullut tasa-arvoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se eroaa siitä, että miehet ovat kautta ihmiskunnan historian olettaneet että heille "kuuluu" nuorempi nainen? Nyt tuohon asetelmaan on tullut tasa-arvoa.

        Ei se ole mitään tasa-arvoa jos miehen pitää ottaa vanhempi nainen joku saadakseen. Omanikäinen olisi tasa-arvoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole mitään tasa-arvoa jos miehen pitää ottaa vanhempi nainen joku saadakseen. Omanikäinen olisi tasa-arvoa.

        Miehet ovat läpi ihmiskunnan historian ottaneet nuorempia naisia.

        Nyt vasta hyvin lyhyen aikaa on nostanut päätään tämä trendi, että naiset ottavat nuorempia miehiä.

        Omanikäisen ottaminen olisi tasa-arvoa siinä tapauksessa, että miehetkään eivät voisi ottaa itseään nuorempia naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet ovat läpi ihmiskunnan historian ottaneet nuorempia naisia.

        Nyt vasta hyvin lyhyen aikaa on nostanut päätään tämä trendi, että naiset ottavat nuorempia miehiä.

        Omanikäisen ottaminen olisi tasa-arvoa siinä tapauksessa, että miehetkään eivät voisi ottaa itseään nuorempia naisia.

        Vääryys korjataan vääryydellä... niinhän se menee.


      • Naurettavaa tuijottaa ikää.. kumminkaan päin. Muutama vuosi sinne tai tänne 30-40 vuotiaana ei ole juuri mitään. Ihminen itsessään on tärkein..

        Ei pitäisi olla niin sulkeutunut ja muistettava että hyviä ihmisiä tulee elämään sattumalta harvakseltaan. Kyllä siinä enempi menettää kuin saa, jos alkaa yliviivaamaan ihmisiä iän takia.

        Mutta jos ikä on kriteeri joka merkkaa, niin ihan kuule siitä vaan.. jokainen tyylillään.
        Minä mieluummin annan ihmisille mahdollisuuden ihmisenä itsenänsä ja katson voiko taipaleemme kulkea rinnakkain tovin tai pidempään. Ja vaikka vain ristetä hetkeksi todetaksemme että ei toimi.

        Ja ihmissuhteitakin on monenlaisia.. kaveruudesta ystävyyteen ja jopa tuliseen rakkauteen. Ei voi ihmisestä tietää mikä on hänen sijansa elämässäni jos hänelle ei anna edes sitä mahdollisuutta vaikkapa iän takia.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Naurettavaa tuijottaa ikää.. kumminkaan päin. Muutama vuosi sinne tai tänne 30-40 vuotiaana ei ole juuri mitään. Ihminen itsessään on tärkein..

        Ei pitäisi olla niin sulkeutunut ja muistettava että hyviä ihmisiä tulee elämään sattumalta harvakseltaan. Kyllä siinä enempi menettää kuin saa, jos alkaa yliviivaamaan ihmisiä iän takia.

        Mutta jos ikä on kriteeri joka merkkaa, niin ihan kuule siitä vaan.. jokainen tyylillään.
        Minä mieluummin annan ihmisille mahdollisuuden ihmisenä itsenänsä ja katson voiko taipaleemme kulkea rinnakkain tovin tai pidempään. Ja vaikka vain ristetä hetkeksi todetaksemme että ei toimi.

        Ja ihmissuhteitakin on monenlaisia.. kaveruudesta ystävyyteen ja jopa tuliseen rakkauteen. Ei voi ihmisestä tietää mikä on hänen sijansa elämässäni jos hänelle ei anna edes sitä mahdollisuutta vaikkapa iän takia.

        Hyviä ohjeita mutta ne annetaan aina vain näissä tapauksissa joissa nainen on vanhempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä ohjeita mutta ne annetaan aina vain näissä tapauksissa joissa nainen on vanhempi.

        No itselläni on tapailusuhde itseäni 7 vuotta vanhempaan mieheen. Paras ystäväni on 20 vuotta minua vanhempi mies ja toinen hyvä, sekä rakas ystäväni on minua 16 vuotta nuorempi mies.
        Joten ei minua ainakaan ikärasistiksi voi sanoa.


    • Anonyymi

      Juokse karkuun! NYT HETI!

    • Anonyymi

      Joo miehet hyljeksii lapsia. Miehet on pahoja. Syy vihata kaikkia miehiä. Joopa joo.

      -lörvis.ei.kirj-

    • Anonyymi

      Nuoria miehiä pilvinpimein.voi olla että oon vähän leuhka mutta minkäs teet. Elämä on opettanut. Harmi vaan ettei nuoremmat kiinnosta,eikä edes miehet. Kolmisen vuotta kun huomiossa hekumoi niin riitti mulle. Nyt keskityn itseeni mikäli rauhaa miehiltä saan. Repikää siitä,kateelliset.

    • Anonyymi

      Hyvä ap. Pysy maksullisissa naisissa. Saat valita silmääsi miellyttävän. Vastuutakaan ei tarvi ottaa!

      Eksyin palstalle ja en ihmettele enää, miksi ihmissuhteista puhutaan kertakäyttöisinä tuotteina, jos muka aikuiset miehet pohtivat näin pinnallisia asioita.

      Sydämestäni toivon, että aloittajan treffiseuralaisnainen lukee tämän aloituksen ja tekee miehestä ne oikeat päätelmät ja siirtää pellen ö-mappiin.

    • Niih. Kyllä ne kuviot vain näkee katsomalla kun tapailee hetken ajan ja seuraa.

    • Anonyymi

      En ihmettele, että koiran saatoit haistaa, mutta että teininkin?!

    • Anonyymi

      Onko naiset kuumia. Ei minusta ole. Yksinhuoltajan kanssa seurustelu tarkoittaa kahta asiaa. Saat maksaa siitä kunnolla ja seksiä saat harvoin ja pikaisesti koska se kakara on tärkeämpi naiselle kun sinun seksinhimo. Hyviä puolia vois olla muutama eli jos nainen on kaunis niin saat esitellä sitä kaikille joita tunnet ja kaverisi on kateellisia koska ne luulee että panet joka ilta nättiä naista.

      • Mitä hyvää siinä on, että muut ovat kateellisia? 🤔


      • Anonyymi

        Teini-ikäinen kersa ei estä seksiä, hyvä jos ovat edes joskus kotona ja kun ovat huoneen ovi lasahtaa kiinni ja siellä ovat, hyvä jos näet heitä koko päivänä.


    • Anonyymi

      Ensinnäkin, minkä ikäisestä teinistä on kyse? Siinä kun on ihan valtava hajonta, että minkä verran sitä teiniä edes kiinnostaa äidin seuralainen ja kauanko edes pyörii enää kotinurkissa.

      Seuraava kysymys on, että mitä sä siinä hirvittelet? Vastuuta ilmeisesti, vaan miksi ajattele yksien treffien jälkeen, että kukaan olis sulle mitään vastuuta edes antamassa? Rehellisesti sanoen, pienessä lapsessa on paljon enemmän vastuuta kuin teinissä. Teini kantaa jo osa niistä vastuista ihan itse, kun pienen puolesta pitää tehdä ihan kaikki. Eivätkä kaikki teinit edes ole erityisen vaikeita. Eivät varsinkaan tuntemattomalle aikuiselle. Äidilleen ehkä, mutta sähän olisit vielä pitkään täysin tuntematon mies.

      Jos mietin tuota itseni kohdalle niin pohdin, että mistä sä edes tiedät millon sua edes lapselle esiteltäis? Puhuitteko jotain vai mistä sun tuntemukset kumpuaa? Itselläni on alle kouluikäinen ja siihen menisi kauan, ennen kun mies häntä sen ihmeemmin tapaisi. Sanoisin, että alle puoleen vuoteen mä en ketään lapselleni esittelisi sen syvällisemmin. Jossain isommassa seurassa voisi muksun kanssa aikaa viettää, mutta ei sen lähemmin.

      Ja siis mikä siinä koirassa häiritsi? Etkö sä pidä eläimistä tai koirista? Jos noin niin se on kyllä ongelma. Vaan jos elukat on ihan ok tai pystyt niitä ainakin sietämään ja asiallisesti kohtelemaan niin mikä ongelma siinä on? Ette kai te nyt heti yhdeltä istumalta ole yhteen muuttamassa?

      • En pidä koirista. Ne ovat ikuisia lapsia ja pyörivät aina jaloissa. Ja sitten kun edellinen potkaisee tyhjää, otetaan uusi räksyttäjä.


      • Palstakamu kirjoitti:

        En pidä koirista. Ne ovat ikuisia lapsia ja pyörivät aina jaloissa. Ja sitten kun edellinen potkaisee tyhjää, otetaan uusi räksyttäjä.

        Vähän niikuin moni mieskin..


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        En pidä koirista. Ne ovat ikuisia lapsia ja pyörivät aina jaloissa. Ja sitten kun edellinen potkaisee tyhjää, otetaan uusi räksyttäjä.

        No sitten se koira todella tuottaa ongelman. Voisin kuvitella, että tuskin koiranomistajakaan haluaa seuraa, joka suhtautuu koiriin noin. Se oikeasti vaikeuttaa asioita todella paljon. Itselläni on kaksi koiraa. Kilttejä kun mitkä, eivätkä taatusti räkytä. Jokainen, joka koirista tykkää on rakastunut mun koiriini ja useampi muutoin koirapelkoinen tykkää juuri mun koiristani. Lisäksi en luultavimmin otauutta koiraa, kun näistä aika jättää. Ainakaan tällä hetkellä se ei tunnu todennäköiseltä. Vaan siis haluaisinko edes yrittää jonkun kanssa, joka inhoaa koiria. En tiedä, luultavasti en. Ei siinä sinällään mitään, että inhoaa koiria -inhoan minäkin kissoja. Vaan en mä alkais ikinä seurustella jonkun kanssa, jolla on kissa. Musta se ei ole kauhean reilua sitä eläintä kohtaan, että mä en todellakaan halua sitä mihinkään lähelleni. Koira vielä on sosiaalinen laumaeläin, eikä se tajua mikä se ihmisen ongelma olisi. Tuskin pistäisin omia koiriani sellaseen tilanteeseen.


    • Nainen, jolla on teini- ikäinen lapsi ei yleensä kaipaa enää uusperhe- elämää. Silloin kumppaniksi ei haeta lapselle isää/ isäpuolta, vaan kevyttä tapailusuhdetta, jossa lasta ei välttämättä edes esitellä seurustelukumppanille piiitkäään aikaan. Ehkäpä vasta sitten, kun teini on muuttanut omilleen, jos on jo vanhempi teini. Mitään kustannuksia sun ei tod. oleteta eikä varmaan edes toivota kustannettavan. Teinillähän on jo isä, hän tykkäisi tuollaisesta ehkä vaan kyttyrää, jos astuisit hänen varpailleen.
      Ota ihan rennosti ja katso tuleeko teistä muuten jotain. Siis suhde tai - tapailumielessä. Eihän se ole sanottu, sopiiko vaikka luonteet yhteen. Jos nainen on alle 40v. teillähän voi tulla joskus yhteinenkin lapsi, jos molemmat sitä haluaa. Silloin aikuinen sisar- puoli voi olla ihan vaikka apuna lapsen hoidossa.

      • Partis on vain lukenut liikaa palstaa.. ☝️ Sen mukaanhan kaikki yh-äipät epätoivoisesti etsivät lapsilleen uutta iskää ja elättäjää..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Partis on vain lukenut liikaa palstaa.. ☝️ Sen mukaanhan kaikki yh-äipät epätoivoisesti etsivät lapsilleen uutta iskää ja elättäjää..

        Kukapa ei ois, mut kaikkea ei tarvitse uskoa, mitä lukee 🤔

        Oikeasti se yh-tyyppi (kuka edes on nykyään yh? Yhteishuoltajuus taitaa olla paljon yleisempi eronneilla) jota palstalla kuvaillaan on ihan vieras mulle. En ole koskaan tuntenut sitä ihmistyyppiä, liekö pienet piirit tai jotain. Eronneet isät yleensä osallistuu ihan samalla lailla lapsen elämään kuin äitikin ja mitään kolmansia elättäjiä ei siihen kaivata. Kumppania toki voidaan hakea, siis itselle, ei lapsille isäksi tai äidiksi.

        Suomessa naiset on yleisesti elättäjäksi tarvinneet kumppania joskus kuuskytluvulla viimeksi. Omalla äidillänikin aina ollut suurempi palkka ja korkeampi koulutus kuin isällä. No mulla ja miehellä ei ole näin, mutta omat rahat ja tilit on olleet aina. Sietämätön olisi ajatus, että elämäni olisi hänen rahojensa varassa.


    • Luulen, että teini ei halua olla sun kanssa missään tekemisissä. En kyllä tiedä varmasti kun koskaan ole lapsellisia treffaillut.

      Semmoisesta naisesta on kokemuksia, jolla oli koiria. Se oli aika täsmällistä toimintaa. Koira sai herkkuruokaa tai en mä sen herkuista tiedä, mutta yleensäkin sai ruokaa kuppiinsa nenän eteen. Ja sitten koirien piti kiltisti odottaa ja tapittaa silmillään emäntää se ruuan haju nenässä kunnes emäntä napsautti sormiaan. Sitten sai syödä. Näin jälkeenpäin olen sain ajatellut olisiko itsellekin voinut käydä niin: tuoppi jääkylmää kuohuvaa edessä kolpakossa kesähelteellä ja anovasti katsot rouvaa että milloin se napsauttaa sormiaan ja sanoo että juo.

      • Anonyymi

        Ja nyt harmittaa kun ei olekaan enää siinä sormiaan napsauttamassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt harmittaa kun ei olekaan enää siinä sormiaan napsauttamassa.

        No ei. Kun se oli yksi niistä tapauksista että mua ei harmittanut edes silloin. Mutta sitä kyllä arvostin että ne koirat osasi käyttäytyä.


      • Ei koirilla ole nenää.


    • No täytyy todeta, että vaikka itselläni on alle 10 vuotiaita lapsia, niin en etsisi kumppania heille vanhemmaksi. Heillä on jo vanhemmat. Eikä niitä ole tarkoitus korvata muilla.

      Että itselle sitä kumppania ja rakastajaa, rakastettavaa etsisi. Ehkä joskus jos suhde olisi vakaa ja aikaa kestävä, voisi lapsetkin tutustua. Eikä edelleenkään minään vara vanhempana. Toki hyvät välit uusien kumppanien kanssa on hyvä asia.

      Mutta nekin voi minusta olla sellaiset kuten sanotaan kaverilliset, eikä niinkään äidilliset ja isälliset.

      Elättäjää ja elättäjäksi en edes ketään huolisi, en itselleni enkä lapsilleni. Heillä on jo elättäjät, omat vanhemmat.

      • Niin ja osaan elättää itse itsenikin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1928
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      413
      1497
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1270
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1059
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      986
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      966
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      939
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      243
      897
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe