Siis oletteko sisällä koko päivän

Anonyymi

Olin ulkona avovaimon kanssa monta tuntia. Menkää nyt ulos siitä, ei nää helteet kestä kun muutaman viikon.

22

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olin kalassa ja näin monta kaunista naista.

      • Anonyymi

        Terassillako kalastelit naisia?


      • Anonyymi

        Kalavesillä harvoin näkee juuri ketään.
        _J_


    • Anonyymi

      Ilmastomuutos hävittää lämpöherkän pohjoisen kansan.

    • Anonyymi

      Käyn yöllä töissä ja lopun ajan olen sisällä ilmalämpöpumpun viileydessä.
      Ei ulkona voi mitään tehdä, kun ehkä joskus elokuun lopulla jolloin lämpö laskee reilusti alle 20 asteen. Yök näitä helteitä.

      • Anonyymi

        Ka kyllä olin mökillä sisällä koko viikonlopun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ka kyllä olin mökillä sisällä koko viikonlopun.

        Ja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja...

        Ulkona itikoita ja paarmoja niin maan per......usteellisesti. Sisällä hellettä pidelly mitä ny kannoin kaivosta vedet ja leikkasin nurmikon. Korjasin saunarakennuksen vuotavan katon ja samalla vaihdoin kiukaan. Meinasi muuten tulla hiki kiukaanhakumatkalla kun soudin mökille takasin kiuaspaketti kyydissä.. Mökkisaaresta mantereelle kaksi kilsaa.
        Jokaisella pitäisi olla oma mökki missä rentoutua kesäpäivinä.
        Ai helvata, huussin alusta unohtu tyhjentää.
        Morjes.


    • Ei koko päivää millonkaan. Piipahtelua ulkona, mutta tässä helteessä ei tuntikausia jaksa ulkoilla. Ainakaan meidän paahteisella pihalla.

      Ketarat oikosellaan hyvin äkkiä, jos tuolla paistaa päivän itseään.

    • Anonyymi

      Kyllä mä ulkonakin oleskelen, mutta en nyt sentään koko päivää. Ei se kuumuus niinkään, mutta suojelen ihoani turhalta auringolta.

    • Anonyymi

      Voi tänne ulkonakin kirjoittaa.

      • Anonyymi

        Ei voi.


    • Anonyymi

      "Menkää nyt ulos siitä, ei nää helteet kestä kun muutaman viikon."

      Luojalle kiitos! Juuri sen takia en mene ulos kun on oksettavat helteet. Vasta kun viilenee niin voi jo harkita.

    • Aamulla ennen kaheksaa lähin vähän matkan päähän K-markettiin minkä yhteydessä posti hakemaan mulle tullutta pakettia. Sitten kävin teellä ja lukemassa Iltalehden ja Iltasanomat (vai oliko molemmat Iltalehtiä, en muista) ja kaupassa ja tulin hyvissäajoin kotiin ennen kuin alkoi paahtaa liian kuumasti.

      Parvekkeella (tai oikeammin terassi, kun maantasalla) olen ollut aina välillä (en tosin vielä tänään, äsken mietin pitäiskö vielä mennä jossain vaiheessa) ja syönyt siellä ja tehnyt sanaristikkoja ja lukenut lehtiä. Ja vielä myöhemmin illalla, kun jo hämärtää tai juuri kun auringon viimeisetkin säteet ovat kohta painumassa mailleen olen käynyt vielä nauttimassa kesäillan tuulahduksista ja viilenneestä ilmasta parveke-terassilla.

    • Anonyymi

      Kyllä mä olin ulkosalla, ihan lähimetsässä koiran kanssa ja 3dl emalimuki mukana. Uusia mustikoita löytyi kypsänä tosin kitukasvuisia, kun ei ole satanut tarpeeksi.
      Löysin yhdestä kosteammasta paikasta metsäojan reunustalta hiukan suurempiakin, mutt ei nekään mitään herkkuja ole.

      Kelpaavat kuitenkin marjapiirakkaan mansikoiden ja pakastevadelmien kera.
      Teen piirakan mikroaalto uunissa keraamisessa piirakkavuokassa, koska en halua lämmittää koko huushollia käyttämällä hellaa. Vähän tuli haljun värinen kakkuosan väritys, mutt marjat pelastivat sitä väritystä hieman.
      Enkä pölysokeri pilvellä alkanut koristamaan, kakkupohjassa jo kidesokeria!

      Ens kerralla käytän kakkupohjassa fariinisokeria tai tummaa siirappia, saan siihen hieman ruskehtavaa väriä mukaan. Toivottavasti.

      Ps. Tein ensimmäisen uuden sadon; kaali- sipuli- porkkanapaistoksen tänä vuonna.
      Keitetyt perunat ja paistettua broilerinsuikaleita (sekä sitä matjessilliä) laitoin tarjolle päivälliseksi. Hyvin näytti maistuvan myös muille ruokailijoille.
      Piirakasta vain murusia jäljellä, kelpas se noinkin!
      trollikka

      Hyvää illanjatkoa kaikille!

    • Koko lauantain olin ulkona kaupungin keskustassa, sunnuntaina menin tampereelle ulos. Ja tänään taas ulkotöissä. Töissä helppo kun saa bitumihuovat pehmitettyä auringossa. ei tarvi kaiken mailman puhaltimilla niittä yrittää pehmittää. Keväällä oli terveys tosi heikkona, kun kaksi kylmää kesää jo takana. Ja vielä toukokuussa näytti siltä että tääkin kesä olis kylmä. Mutta onneks tuli lämpöö ja on jo olo parempi. Ei mee kaikki illat ja viikonloput nukkuessa. Täytyy vaan toivoo että saa ladattua kaikki akut täyteen ja jaksaa taas talven yli. Ja meidän kaikkien pitää muistaa että pian helteet loppuu, että nopeesti nyt ne kaikkien akut täyteen.

      • Anonyymi

        Kuulostaa siltä ett teet katto hommia, mä en kyllä jaksaisi päiviä auringon paahteessa tehdä töitä. Nytkin hoitelen puutarhaa pätkissä, ja välillä sisähommissa. Tehden ruokaa tai pesten pyykkiä ja hoitaen ipanaa. Muksukin nukkuu lämpimällä säällä, sisätiloissa paremmin; ilmalämpöpumpun ansiosta. Huoneen lämpötila aina alle 24°.

        Äsken syötiin vihersalaattia, ja K-marketin valmiiksi grillattuja broilerinkoipia, jotka lämmitin mikrossa keitettyjä perunia ja cilillä/ketsupilla maustettua majoneesia.
        Mä en yksinkertaisesti ala tekemään mitään ruokaa jota pitäisi hauduttaa kauan.
        Enkä uunia taatusti käytä, koska mikrokin on keksitty.

        Pyykkikone käyntiin ja takaisin porkkana maalle, hakemaan muutan porkkanan; harventaen niitä jo tarpeeksi isoiksi kasvaneita, saa ne pienemmät lisää tilaa vielä kasvaa.
        Taidan ottaa viccypullon mukaan ulos, jos pitää välillä juoda, kun lämmintä piisaa.
        Tuli lähes tunnin pituinen tauko ruokaillessa ja nyt kirjoittaessa palstalle.
        Ulkomittarissa 26° varjossa.
        Työn iloa sulle ja tietenkin kaikille palstalaisille!
        trollikka


    • Ei kai kukaan liene KOKO PÄIVÄÄ sisällä. Ulkoilu on kivaa. Onneksi ulkona voi nähdä muutakin kuin oman kännykän.

    • Anonyymi

      En minäkään, urheilen eli ulkoilen jokainen päivä, kelistä riippumatta.

      En myöskään rusketu, enkä myöskään pala auringossa kovin helposti, eli on joku sisäinen geneettinen suojakerroin.

      • Anonyymi

        Olin lähes koko päivän mustikassa.


    • Anonyymi

      Marjastamistakaan ei kyllä lasketa urheilukse ellei sitä tehdä toinen jalka teipattuna pakaraan eli kinkaten että se siitä... se on laiskottelua...

    • Anonyymi

      Käytiin luonnossa vähän seksiä harrastamassa. Nurmikolla viltin päällä on todella eroottista rakastella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3807
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2701
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      131
      2037
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      102
      1763
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      57
      1206
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1137
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1036
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      84
      976
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      957
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      914
    Aihe