Kai se on jossain määrätty

Anonyymi

Että olen ikuisesti sinkku.

21

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole ikisinkku!

    • Anonyymi

      Jos olet ennaltamäärättyyn nojautuva luonne, niin sitten voisi olettaa olevan sujut itsensä kanssa. - cu-*mukawa pikku humala*

    • Anonyymi

      Niin se on minunkin kohdalla mennyt.

      • Anonyymi

        Vaan meneekö loppuun saakka? Kääntyykö elämän suunta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan meneekö loppuun saakka? Kääntyykö elämän suunta?

        Veikkaanpa ettei mikään tule muuttumaan. Yksin olen jatkossakin, mutt kaikkeen tottuu, jopa yksinäisyyteenkin, kun on ollut pakko, ei ole ikinä edes ystäviä ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaanpa ettei mikään tule muuttumaan. Yksin olen jatkossakin, mutt kaikkeen tottuu, jopa yksinäisyyteenkin, kun on ollut pakko, ei ole ikinä edes ystäviä ollut.

        Ehkä seuraavassa elämässä sitten onnistaa kaikki paremmin kuin tässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä seuraavassa elämässä sitten onnistaa kaikki paremmin kuin tässä.

        Ootko luovuttanut? Ajattele jos toisen yksinäisen kohtaisit? Voisko olla hyvä yhdessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko luovuttanut? Ajattele jos toisen yksinäisen kohtaisit? Voisko olla hyvä yhdessä?

        Olen luovuttanut tai paremminkin tajunnut lopullisesti ettei mun näköinen kellekään kelpaa, ei siinä sen kummempaa syytä luovuttamiseen ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen luovuttanut tai paremminkin tajunnut lopullisesti ettei mun näköinen kellekään kelpaa, ei siinä sen kummempaa syytä luovuttamiseen ole.

        Vaan saattais joku kuitenkin tykätä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan saattais joku kuitenkin tykätä?

        Ei tykkää, eikä se enää edes haittaa. Kaikkeen tottuu, jopa siihenkin ettei ole olemassa kellekään ja siihenkin ett joku katsoo inhoten ja jotkut saattaa naureskella mun ulkonäölle ja tehdä pilkkaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tykkää, eikä se enää edes haittaa. Kaikkeen tottuu, jopa siihenkin ettei ole olemassa kellekään ja siihenkin ett joku katsoo inhoten ja jotkut saattaa naureskella mun ulkonäölle ja tehdä pilkkaakin.

        Vaan joku voi silti pitää kauniina. Kaikkia ei voi miellyttää. Riittää, että yksi tykkää.


    • Anonyymi

      "Kai se on jossain määrätty
      Että olen ikuisesti sinkku."

      On se.
      Ja nyt sitten seuraavaan aiheeseen.

      • Anonyymi

        Mä en luovuta, aiheesta puhumisen voisin kyllä lopettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en luovuta, aiheesta puhumisen voisin kyllä lopettaa.

        Jos pään seinään takominen on mielestäsi mielekästä, jatka toki.
        Huvinsa kullakin ja jokainen valitsee miten tämän ainoan elämänsä käyttää.
        Pistä kuitenkin kypärä päähän että säästyt isommilta aivovammoilta.

        On niitä hullumpiakin harrastuksia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pään seinään takominen on mielestäsi mielekästä, jatka toki.
        Huvinsa kullakin ja jokainen valitsee miten tämän ainoan elämänsä käyttää.
        Pistä kuitenkin kypärä päähän että säästyt isommilta aivovammoilta.

        On niitä hullumpiakin harrastuksia...

        Kun kuollaan, päästään taivaaseen.


    • Anonyymi

      Vain 👂täällä👂
      Heti saat mut, kun haluat.

    • Joo, mutta ei se maailmanloppu oo. Tuolla toisella palstalla just kerroin, että pitää ostaa vanhainkoti tai joku muu laitos. Sitten pistää se kuntoon ja asua edullisesti siellä. Viljellä maata ja tehdä etätöitä. Siinä se menee, asiat yhdessä tehden. Ei mitään järkee asua missään riisto hintasessa yksiössä. Mulla ainakin pää sekois ja siksi mulla onkin kolmio. Mutta en nää järkee asua näin leveesti ja siksi kimppa asuminen ois hyvä. Ja kunnon kokonen asumis yksikkö, niin ei tuu henkilösuhde ongelmia, mitä helposti noissa pikkusoluissa tulee. Asioita voi käsitellä silleen puolueettomasti.

    • Anonyymi

      Ei tässä taida itekkää kelvata naisille.

      T. Allu

      • Anonyymi

        Ohhoh! Allukin heräsi ja pieni tajunnan lamppu syttyi. Heikosti mutta kuitenkin!
        Hetken verran tajuntaan tunkeutui tosiasia: ei kelpaa eikä tule kelpaamaan.
        Tuon "taitaa" sanan voit kyllä jättää pois. Oikea muoto on "Ei tässä itekkää kelpaa naisille".


    • Anonyymi

      Olet arvannut oikein. Sinkkuutesi on tähtiin kirjoitettu.

      Seuraava!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe