Että olen ikuisesti sinkku.
Kai se on jossain määrätty
21
56
Vastaukset
- Anonyymi
En ole ikisinkku!
- Anonyymi
Jos olet ennaltamäärättyyn nojautuva luonne, niin sitten voisi olettaa olevan sujut itsensä kanssa. - cu-*mukawa pikku humala*
- Anonyymi
Niin se on minunkin kohdalla mennyt.
- Anonyymi
Vaan meneekö loppuun saakka? Kääntyykö elämän suunta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan meneekö loppuun saakka? Kääntyykö elämän suunta?
Veikkaanpa ettei mikään tule muuttumaan. Yksin olen jatkossakin, mutt kaikkeen tottuu, jopa yksinäisyyteenkin, kun on ollut pakko, ei ole ikinä edes ystäviä ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaanpa ettei mikään tule muuttumaan. Yksin olen jatkossakin, mutt kaikkeen tottuu, jopa yksinäisyyteenkin, kun on ollut pakko, ei ole ikinä edes ystäviä ollut.
Ehkä seuraavassa elämässä sitten onnistaa kaikki paremmin kuin tässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä seuraavassa elämässä sitten onnistaa kaikki paremmin kuin tässä.
Ootko luovuttanut? Ajattele jos toisen yksinäisen kohtaisit? Voisko olla hyvä yhdessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko luovuttanut? Ajattele jos toisen yksinäisen kohtaisit? Voisko olla hyvä yhdessä?
Olen luovuttanut tai paremminkin tajunnut lopullisesti ettei mun näköinen kellekään kelpaa, ei siinä sen kummempaa syytä luovuttamiseen ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen luovuttanut tai paremminkin tajunnut lopullisesti ettei mun näköinen kellekään kelpaa, ei siinä sen kummempaa syytä luovuttamiseen ole.
Vaan saattais joku kuitenkin tykätä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan saattais joku kuitenkin tykätä?
Ei tykkää, eikä se enää edes haittaa. Kaikkeen tottuu, jopa siihenkin ettei ole olemassa kellekään ja siihenkin ett joku katsoo inhoten ja jotkut saattaa naureskella mun ulkonäölle ja tehdä pilkkaakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tykkää, eikä se enää edes haittaa. Kaikkeen tottuu, jopa siihenkin ettei ole olemassa kellekään ja siihenkin ett joku katsoo inhoten ja jotkut saattaa naureskella mun ulkonäölle ja tehdä pilkkaakin.
Vaan joku voi silti pitää kauniina. Kaikkia ei voi miellyttää. Riittää, että yksi tykkää.
- Anonyymi
"Kai se on jossain määrätty
Että olen ikuisesti sinkku."
On se.
Ja nyt sitten seuraavaan aiheeseen.- Anonyymi
Mä en luovuta, aiheesta puhumisen voisin kyllä lopettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en luovuta, aiheesta puhumisen voisin kyllä lopettaa.
Jos pään seinään takominen on mielestäsi mielekästä, jatka toki.
Huvinsa kullakin ja jokainen valitsee miten tämän ainoan elämänsä käyttää.
Pistä kuitenkin kypärä päähän että säästyt isommilta aivovammoilta.
On niitä hullumpiakin harrastuksia... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos pään seinään takominen on mielestäsi mielekästä, jatka toki.
Huvinsa kullakin ja jokainen valitsee miten tämän ainoan elämänsä käyttää.
Pistä kuitenkin kypärä päähän että säästyt isommilta aivovammoilta.
On niitä hullumpiakin harrastuksia...Kun kuollaan, päästään taivaaseen.
- Anonyymi
Vain 👂täällä👂
Heti saat mut, kun haluat. Joo, mutta ei se maailmanloppu oo. Tuolla toisella palstalla just kerroin, että pitää ostaa vanhainkoti tai joku muu laitos. Sitten pistää se kuntoon ja asua edullisesti siellä. Viljellä maata ja tehdä etätöitä. Siinä se menee, asiat yhdessä tehden. Ei mitään järkee asua missään riisto hintasessa yksiössä. Mulla ainakin pää sekois ja siksi mulla onkin kolmio. Mutta en nää järkee asua näin leveesti ja siksi kimppa asuminen ois hyvä. Ja kunnon kokonen asumis yksikkö, niin ei tuu henkilösuhde ongelmia, mitä helposti noissa pikkusoluissa tulee. Asioita voi käsitellä silleen puolueettomasti.
- Anonyymi
Ei tässä taida itekkää kelvata naisille.
T. Allu- Anonyymi
Ohhoh! Allukin heräsi ja pieni tajunnan lamppu syttyi. Heikosti mutta kuitenkin!
Hetken verran tajuntaan tunkeutui tosiasia: ei kelpaa eikä tule kelpaamaan.
Tuon "taitaa" sanan voit kyllä jättää pois. Oikea muoto on "Ei tässä itekkää kelpaa naisille".
- Anonyymi
Olet arvannut oikein. Sinkkuutesi on tähtiin kirjoitettu.
Seuraava!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654