Kai se on jossain määrätty

Anonyymi

Että olen ikuisesti sinkku.

21

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole ikisinkku!

    • Anonyymi

      Jos olet ennaltamäärättyyn nojautuva luonne, niin sitten voisi olettaa olevan sujut itsensä kanssa. - cu-*mukawa pikku humala*

    • Anonyymi

      Niin se on minunkin kohdalla mennyt.

      • Anonyymi

        Vaan meneekö loppuun saakka? Kääntyykö elämän suunta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan meneekö loppuun saakka? Kääntyykö elämän suunta?

        Veikkaanpa ettei mikään tule muuttumaan. Yksin olen jatkossakin, mutt kaikkeen tottuu, jopa yksinäisyyteenkin, kun on ollut pakko, ei ole ikinä edes ystäviä ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaanpa ettei mikään tule muuttumaan. Yksin olen jatkossakin, mutt kaikkeen tottuu, jopa yksinäisyyteenkin, kun on ollut pakko, ei ole ikinä edes ystäviä ollut.

        Ehkä seuraavassa elämässä sitten onnistaa kaikki paremmin kuin tässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä seuraavassa elämässä sitten onnistaa kaikki paremmin kuin tässä.

        Ootko luovuttanut? Ajattele jos toisen yksinäisen kohtaisit? Voisko olla hyvä yhdessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko luovuttanut? Ajattele jos toisen yksinäisen kohtaisit? Voisko olla hyvä yhdessä?

        Olen luovuttanut tai paremminkin tajunnut lopullisesti ettei mun näköinen kellekään kelpaa, ei siinä sen kummempaa syytä luovuttamiseen ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen luovuttanut tai paremminkin tajunnut lopullisesti ettei mun näköinen kellekään kelpaa, ei siinä sen kummempaa syytä luovuttamiseen ole.

        Vaan saattais joku kuitenkin tykätä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan saattais joku kuitenkin tykätä?

        Ei tykkää, eikä se enää edes haittaa. Kaikkeen tottuu, jopa siihenkin ettei ole olemassa kellekään ja siihenkin ett joku katsoo inhoten ja jotkut saattaa naureskella mun ulkonäölle ja tehdä pilkkaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tykkää, eikä se enää edes haittaa. Kaikkeen tottuu, jopa siihenkin ettei ole olemassa kellekään ja siihenkin ett joku katsoo inhoten ja jotkut saattaa naureskella mun ulkonäölle ja tehdä pilkkaakin.

        Vaan joku voi silti pitää kauniina. Kaikkia ei voi miellyttää. Riittää, että yksi tykkää.


    • Anonyymi

      "Kai se on jossain määrätty
      Että olen ikuisesti sinkku."

      On se.
      Ja nyt sitten seuraavaan aiheeseen.

      • Anonyymi

        Mä en luovuta, aiheesta puhumisen voisin kyllä lopettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en luovuta, aiheesta puhumisen voisin kyllä lopettaa.

        Jos pään seinään takominen on mielestäsi mielekästä, jatka toki.
        Huvinsa kullakin ja jokainen valitsee miten tämän ainoan elämänsä käyttää.
        Pistä kuitenkin kypärä päähän että säästyt isommilta aivovammoilta.

        On niitä hullumpiakin harrastuksia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pään seinään takominen on mielestäsi mielekästä, jatka toki.
        Huvinsa kullakin ja jokainen valitsee miten tämän ainoan elämänsä käyttää.
        Pistä kuitenkin kypärä päähän että säästyt isommilta aivovammoilta.

        On niitä hullumpiakin harrastuksia...

        Kun kuollaan, päästään taivaaseen.


    • Anonyymi

      Vain 👂täällä👂
      Heti saat mut, kun haluat.

    • Joo, mutta ei se maailmanloppu oo. Tuolla toisella palstalla just kerroin, että pitää ostaa vanhainkoti tai joku muu laitos. Sitten pistää se kuntoon ja asua edullisesti siellä. Viljellä maata ja tehdä etätöitä. Siinä se menee, asiat yhdessä tehden. Ei mitään järkee asua missään riisto hintasessa yksiössä. Mulla ainakin pää sekois ja siksi mulla onkin kolmio. Mutta en nää järkee asua näin leveesti ja siksi kimppa asuminen ois hyvä. Ja kunnon kokonen asumis yksikkö, niin ei tuu henkilösuhde ongelmia, mitä helposti noissa pikkusoluissa tulee. Asioita voi käsitellä silleen puolueettomasti.

    • Anonyymi

      Ei tässä taida itekkää kelvata naisille.

      T. Allu

      • Anonyymi

        Ohhoh! Allukin heräsi ja pieni tajunnan lamppu syttyi. Heikosti mutta kuitenkin!
        Hetken verran tajuntaan tunkeutui tosiasia: ei kelpaa eikä tule kelpaamaan.
        Tuon "taitaa" sanan voit kyllä jättää pois. Oikea muoto on "Ei tässä itekkää kelpaa naisille".


    • Anonyymi

      Olet arvannut oikein. Sinkkuutesi on tähtiin kirjoitettu.

      Seuraava!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      56
      4073
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2821
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      132
      2115
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      1856
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      60
      1307
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1167
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1056
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      86
      1015
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1009
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      972
    Aihe