Kai se on jossain määrätty

Anonyymi

Että olen ikuisesti sinkku.

21

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole ikisinkku!

• Anonyymi

Jos olet ennaltamäärättyyn nojautuva luonne, niin sitten voisi olettaa olevan sujut itsensä kanssa. - cu-*mukawa pikku humala*

• Anonyymi

Niin se on minunkin kohdalla mennyt.

• Anonyymi

Vaan meneekö loppuun saakka? Kääntyykö elämän suunta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan meneekö loppuun saakka? Kääntyykö elämän suunta?

Veikkaanpa ettei mikään tule muuttumaan. Yksin olen jatkossakin, mutt kaikkeen tottuu, jopa yksinäisyyteenkin, kun on ollut pakko, ei ole ikinä edes ystäviä ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaanpa ettei mikään tule muuttumaan. Yksin olen jatkossakin, mutt kaikkeen tottuu, jopa yksinäisyyteenkin, kun on ollut pakko, ei ole ikinä edes ystäviä ollut.

Ehkä seuraavassa elämässä sitten onnistaa kaikki paremmin kuin tässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä seuraavassa elämässä sitten onnistaa kaikki paremmin kuin tässä.

Ootko luovuttanut? Ajattele jos toisen yksinäisen kohtaisit? Voisko olla hyvä yhdessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko luovuttanut? Ajattele jos toisen yksinäisen kohtaisit? Voisko olla hyvä yhdessä?

Olen luovuttanut tai paremminkin tajunnut lopullisesti ettei mun näköinen kellekään kelpaa, ei siinä sen kummempaa syytä luovuttamiseen ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen luovuttanut tai paremminkin tajunnut lopullisesti ettei mun näköinen kellekään kelpaa, ei siinä sen kummempaa syytä luovuttamiseen ole.

Vaan saattais joku kuitenkin tykätä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan saattais joku kuitenkin tykätä?

Ei tykkää, eikä se enää edes haittaa. Kaikkeen tottuu, jopa siihenkin ettei ole olemassa kellekään ja siihenkin ett joku katsoo inhoten ja jotkut saattaa naureskella mun ulkonäölle ja tehdä pilkkaakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tykkää, eikä se enää edes haittaa. Kaikkeen tottuu, jopa siihenkin ettei ole olemassa kellekään ja siihenkin ett joku katsoo inhoten ja jotkut saattaa naureskella mun ulkonäölle ja tehdä pilkkaakin.

Vaan joku voi silti pitää kauniina. Kaikkia ei voi miellyttää. Riittää, että yksi tykkää.

• Anonyymi

"Kai se on jossain määrätty
      Että olen ikuisesti sinkku."

On se.
      Ja nyt sitten seuraavaan aiheeseen.

• Anonyymi

Mä en luovuta, aiheesta puhumisen voisin kyllä lopettaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en luovuta, aiheesta puhumisen voisin kyllä lopettaa.

Jos pään seinään takominen on mielestäsi mielekästä, jatka toki.
        Huvinsa kullakin ja jokainen valitsee miten tämän ainoan elämänsä käyttää.
        Pistä kuitenkin kypärä päähän että säästyt isommilta aivovammoilta.

On niitä hullumpiakin harrastuksia...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos pään seinään takominen on mielestäsi mielekästä, jatka toki.
        Huvinsa kullakin ja jokainen valitsee miten tämän ainoan elämänsä käyttää.
        Pistä kuitenkin kypärä päähän että säästyt isommilta aivovammoilta.

On niitä hullumpiakin harrastuksia...

Kun kuollaan, päästään taivaaseen.

• Anonyymi

Vain 👂täällä👂
      Heti saat mut, kun haluat.

• Joo, mutta ei se maailmanloppu oo. Tuolla toisella palstalla just kerroin, että pitää ostaa vanhainkoti tai joku muu laitos. Sitten pistää se kuntoon ja asua edullisesti siellä. Viljellä maata ja tehdä etätöitä. Siinä se menee, asiat yhdessä tehden. Ei mitään järkee asua missään riisto hintasessa yksiössä. Mulla ainakin pää sekois ja siksi mulla onkin kolmio. Mutta en nää järkee asua näin leveesti ja siksi kimppa asuminen ois hyvä. Ja kunnon kokonen asumis yksikkö, niin ei tuu henkilösuhde ongelmia, mitä helposti noissa pikkusoluissa tulee. Asioita voi käsitellä silleen puolueettomasti.

• Anonyymi

Ei tässä taida itekkää kelvata naisille.

T. Allu

• Anonyymi

Ohhoh! Allukin heräsi ja pieni tajunnan lamppu syttyi. Heikosti mutta kuitenkin!
        Hetken verran tajuntaan tunkeutui tosiasia: ei kelpaa eikä tule kelpaamaan.
        Tuon "taitaa" sanan voit kyllä jättää pois. Oikea muoto on "Ei tässä itekkää kelpaa naisille".

• Anonyymi

Olet arvannut oikein. Sinkkuutesi on tähtiin kirjoitettu.

Seuraava!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      74
      2472
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1792
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1457
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      259
      1446
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      85
      1272
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      390
      1245
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1225
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      358
      1197
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    Aihe